Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa hali magazynowo ekspozycyjnej wraz z dokończeniem rozbudowy części...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa hali magazynowo ekspozycyjnej wraz z dokończeniem rozbudowy części socjalno-administracyjnej

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: SCAFF LOAD SPÓŁKA AKCYJNA
Piastowska 13
02-495 Warszawa
powiat: Warszawa
22 480 46 80, 22 480 46 80
info@scaff-load.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/187785
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: 22 480 46 80, 22 480
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe nr 4_2024_01.01_2077 z dnia 9 kwietnia 2024 r. na przebudowę hali magazynowo ekspozycyjnej wraz z dokończeniem rozbudowy części socjalno-administracyjnej
Powstaje w kontekście projektu
FENG.01.01-IP.02-2077/23 - Wdrożenie innowacyjnego systemu Scaff Load do kontroli i monitorowania obciążeń konstrukcji rusztowań wraz z aplikacją zarządczą

Część 1
Przebud.hali magaz.-ekspozyc. wraz z dokończ.cz. socj-admin.

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Zapytanie ofertowe nr 4_2024_01.01_2077 z 9.04.2024 r. na przebudowę hali magazynowo ekspozycyjnej wraz z dokończeniem rozbudowy części socjalno-administracyjnej.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa hali magazynowo ekspozycyjnej wraz z dokończeniem rozbudowy części socjalno-administracyjnej.
Istniejący budynek przewidziany jest do zmodernizowania, do tego budynku, do wschodniej ściany dobudowany jest budynek piętrowy w budowie (w stanie surowym otwartym). Inwestycja polega na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania hali magazynowej oraz rozbudowie o część socjalno-administracyjno-biurową, w wyniku czego powstanie zakład usługowy.
Dane podstawowe:
Pow.zabudowy części istniejącej (P.z. 1): 290,72 m2
Pow.zab.części budynku w budowie (P.z. 2): 155,32 m2
Pow.zab. łączna (P.z.): 446,04 m2
Pow.całkowita części istniejącej: 290,72 m2
Pow.całk. części w budowie 279,27 m2
Pow.całk. łączna: 569,99 m2
Pow.użytkowa części istniejącej (P.u. 1): 247,24 m2
Pow.użytkowa części w budowie (P.u. 2): 147,81 m2
Pow.użytkowa łączna (P.z.): 395,05 m2
Kubatura części istniejącej: 1512,23 m2
Kubatura części w budowie: 1131,95 m2
Kubatura łączna: 2604,34 m2
Docelowa wysokość budynku: 8,50 m
Docelowa długość budynku: 29,91 m
Docelowa szerokość budynku: 22,81 m
Liczba kondygnacji części istniejącej: 1
Liczba kondygnacji części w budowie: 2
Budynek zlokalizowany jest na działce nr 256/1, 256/4; jednostka ewidencyjna: 061102_1 Stoczek Łukowski; obręb ewidencyjny: 0005 Stoczek Łukowski, Jednostka rejestrowa - G.1197, przy Ul. Piaski 12 w Stoczku Łukowskim, Powiat Łukowski, Województwo Lubelskie.
Zamawiający posiada prawomocną decyzją o pozwoleniu na budowę dla przedmiotowego zamówienia.
Przedmiot zamówienia dotyczy przebudowy hali magazynowo ekspozycyjnej wraz z dokończeniem rozbudowy części socjalno-administracyjnej i przygotowania jego infrastruktury do prowadzenia produkcji oraz pracy pracowników biurowych, tj. wykonanie robót zawartych w przedmiarach Budynku administracyjnego (budowlanych, branży sanitarnej, branży elektrycznej), przedmiarach Hali, przedmiarach PZT, stanowiących Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego w zakresie zgodnym z zapisami projektu wykonawczego ,,Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania hali magazynowo-eksploatacyjnej oraz rozbudowa o część socjalno administracyjną".
Zakres prac obejmuje następujące etapy zgodnie z zakresem wskazanym w przedmiarach Budynku administracyjnego (budowlanych, branży sanitarnej, branży elektrycznej), przedmiarach Hali, przedmiarach PZT oraz dokumentacją projektu budowlanego wykonawczego:
1. BUDYNEK ADMINISTRACYJNY
1.1 Prace budowlane
1.1.1 Stolarka
1.1.2 Stolarka aluminiowa
1.1.3 Stolarka drzwiowa
1.1.4 Wykończenie podłóg
1.1.5 Dach
1.1.6 Elewacja
1.1.7 Wykończenie ścian
1.1.8 Klatka schodowa
1.1.9 Sufity podwieszane
1.1.10 Ściana G-K, płytki ścienne
1.2 Branża sanitarna
1.2.1 C.O. i C.W.U.
1.2.2 Kanalizacja
1.2.3 Zimna woda
1.2.4 Armatura
1.2.5 Wentylacja
1.2.6 Klimatyzacja
1.2.7 Kocioł
1.3 Branża elektryczna
1.3.1 Oświetlenie
1.3.2 Instalacja gniazdkowa
1.3.3 Instalacja uziemiająca
1.3.4 Sieć niskoprądowa
1.3.5 Instalacja RTV
1.3.6 Instalacja SSP
2. HALA
2.1 Rozbiórki
2.2 Tynki wewnętrzne, sufity podwieszane, malowanie
2.3 Dach
2.4 Stolarka drzwiowa i okienna
2.5 Elewacje
2.6 Instalacje elektryczne i teletechniczne
2.7 Podłoża i posadzki
2.8 Klimatyzacja
Zakres zam.w ramach etapu 2 obejmuje również wykonanie projektu nowego systemu ogrzewania w hali produkcyjnej oraz wykonanie systemu ogrzewania hali według takiego projektu w ramach realizacji przedmiotu umowy (zmiana w stosunku do przyjętych w dokumentacji projektowej rozwiązań).
W związku z uzyskaniem warunków przyłącza gazowego budynku do sieci gazowniczej planowana jest zmiana źródła ciepła na kocioł gazowy oraz sposobu ogrzewania hali. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany wykonać projekt ogrzewania hali produkcyjnej oparty na systemie grzejnikowym w oparciu o źródło ciepła kocioł gazowy oraz następnie wykonać ogrzewanie hali zgodnie z takim projektem. W związku z tym w ramach oferty Wykonawca powinien uwzględnić koszt wykonania projektu jak i koszt wykonania zaprojektowanego systemu ogrzewania w hali produkcyjnej.
3. PZT
Szczegółowe wymagania techn.Zamawiającego dla następującego zakresu projektu budowlanego i przedmiaru:
1. Budynek administracyjny oraz hala - zastosowanie kolorystyki w odcieniach szarości.
2. Balustrady w budynku administracyjny wykonane ze stali nierdzewnej.
3. Ogrodzenie z siatki oraz bramy liniowe w kolorystyce odcieni szarości.
4. Bramy na pilota, otwierane elektrycznie.
5. Z zakresu pracy wyłączone zostaje wykonanie szablonu wjazdowego - poz. 246.3 przedmiaru - szlaban wjazdowy.
6. Zagospodarowanie terenu zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym.
7. Zastosowanie farb zmywalnych.
Weryfikacja: karta charakterystyki / karta techniczna produktu, przedstawiona przed użyciem.
8. Zamontowanie oświetlenia ledowego. Zastosowanie włączników czasowych oświetlenia w ciągach komunikacyjnych oraz na terenie placu magazynowego. Użytkownicy powinni mieć możliwość sterowania systemami oświetlenia w lokalnych strefach lub pomieszczeniach budynku.
Weryfikacja: karta charakterystyki / karta techniczna produktu, przedstawiona przed montażem.
9. Zamontowanie armatury wodnej z ograniczeniem zużycia wody oraz czasowym wyłącznikiem w pomieszczeniach socjalnych.
Weryfikacja: karta charakterystyki / karta techniczna produktu, przedstawiona przed montażem.
10. Kocioł gazowy spełniający wymagania energetyczno-emisyjne klasy 5 (w związku z uzyskaniem warunków przyłącza gazowego budynku do sieci gazowniczej nastąpiła zmiana źródła ciepła).
Weryfikacja: karta charakterystyki / karta techniczna produktu, przedstawiona przed montażem.
11. Zamontowanie modułu sterowania temperaturą w budynku - oddzielnie w części administracyjnej i oddzielnie w hali, umożliwiające obniżenie zużycia paliwa gazowego i uzyskanie optymalnych temperatur w budynku biurowy i hali w zależności od temperatury zewnętrznej.
Weryfikacja: karta charakterystyki / karta techniczna produktu, przedstawiona przed montażem.
Szczegółowy zakres prac przedstawiono w udostępnionej dokumentacji projektowo-technicznej dla przedmiotowego zamówienia, tj. projekt budowlany umieszczony pod linkiem:
https://www.dropbox.com/scl/fo/u2fciq7lf4f3ra7f7l03g/h?rlkey=l608doxxul18d4cph37dzz9w4&dl=0
oraz Przedmiar Budynku administracyjnego (budowlany, branży sanitarnej, branży elektrycznej), przedmiar Hali, przedmiar PZT stanowiących - stanowiący Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego oraz w treści niniejszego zapytania ofertowego.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać pełen zakres prac objętych przedmiarami robót: przedmiarem Budynku administracyjnego (budowlany, branży sanitarnej, branży elektrycznej), przedmiarem Hali, przedmiarem PZT w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową oraz w oparciu o przedstawione informacje Zamawiającego.
Ofertę należy sporządzić w oparciu o dokumentację techniczną, wymogi Zamawiającego, obowiązujące przepisy i normy. Zadanie będzie rozliczone w formie ryczałtu, więc załączony przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy do obliczenia ceny.
Istnieje możliwość okazania miejsca inwestycji oraz udostępnienia do wglądu zatwierdzonego projektu budowlanego w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego, po wcześniejszym telefonicznym oraz mailowym umówieniu z Zamawiającym.
Dla przedstawionego zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty dokonania końcowego, bezusterkowego odbioru robót.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu prowadzenia robót:
Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty uwzględniając poniższe wymagania:
1. Prowadzić roboty oraz zarządzać placem budowy z uwzględnieniem ograniczenia negatywnego oddziaływania na środowisko.
2. Sporządzić plan gospodarowania odpadami na placu budowy przed rozpoczęciem robót. Wymagany minimalny zakres planu:
- wskazana i określona możliwość zapobiegania powstawaniu odpadów,
- wskazanie systemów selektywnego zbierania materiałów na placu budowy przeznaczonych do ponownego wykorzystania, recyklingu i innych form odzysku,
- identyfikacja typów odpadów oraz sposób postępowania z poszczególnymi typami odpadów,
- potwierdzenie zapoznania się z planem i stosowania go przez podwykonawców.
3. Zapewnienie odbioru odpadów selekcjonowanych i pozostałych z terenu budowy. Przedstawienie dokumentów potwierdzających oddanie odpadów do właściwego punktu odbioru.
4. Zarządzanie procesem zamówień i dostaw materiałów na teren budowy, w taki sposób aby materiały były dostarczane i dowożone w okresie zapotrzebowania, tj. materiały nie powinny być gromadzone oraz zalegać na placu budowy i rodzić niepotrzebne ryzyko uszkodzenia lub zniszczenia składowanych materiałów.
5. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć na terenie budowy centralne obszary do cięcia i obróbki materiałów, magazynowania i składowania odpadów.
6. Wybrać do zastosowania produkty pakowane w opakowania zbiorcze lub z minimalnym opakowaniem lub bez opakowania, tam gdzie jest to możliwe, w przypadku produktów pakowanych zwracać uwagę na wybór produktów w opakowaniach podlegające recyklingowi.
7. Wybrać dostawców, którzy zapewnią odbiór palet (europalety) lub kontenerów w których dostarczane będą materiały budowlane.
Dopuszczenie zastosowania produktów i materiałów równoważnych
W przypadku, gdzie Zamawiający posługuje się w opisie przedm.zam., w przedmiarach robót, w projekcie budowlanym, we wszystkich dokumentach i załącznikach opisujących przedmiot zam.nazwami konkretnych producentów, nazwami konkretnych produktów,znakami towarowymi, patentami czy pochodzeniem, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia - mają one jedynie przybliżyć wymagania,których nie można było opisać przy użyciu dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.
Więcej w zał. "Zapytanie ofertowe nr 4_2024_01.01_2077.
Okres gwarancji
Minimalny okres gwarancji to 24 miesiące

CPV: 45000000-7

Dokument nr: 2024-62984-187785, 4_2024_01.01_2077

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-23

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
łukowski
Gmina
Stoczek Łukowski
Miejscowość
Stoczek Łukowski

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Termin realizacji zamówienia do 90 tygodni od dnia podpisania umowy, potwierdzone końcowym protokołem odbioru robót bez zastrzeżeń.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w następujących sytuacjach:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót;
b) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 Pr.Bud.;
c) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej z konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
d) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji;
e) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
f) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
g) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
h) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy;
i) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych;
j) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
k) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji;
l) obniżenia lub braku finansowania przedmiotowego zadania;
m) innych okoliczności, których wystąpienia nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
n) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami;
o) w przypadku braku dostępności materiałów budowlanych lub wydłużony czas oczekiwania, ze względu na sytuację rynkową, np. będącą następstwem wystąpienia epidemii lub pandemii i wprowadzonymi w ich efekcie obostrzeniami;
Wydłużenie okresu realizacji umowy, w przypadku ww. okoliczności jak i sytuacji przewidzianych przepisami prawa wymaga pisemnej zgody obu stron tj. Zamawiającego i Wykonawcy.
Wszystkie zmiany umowy będą możliwe do wprowadzenia po uprzednim wydłużeniu okresu realizacji projektu, za zgodą instytucji finansującej, w ramach którego realizowane jest zamówienie.
Na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy może zostać dokonane w drodze aneksu do umowy skrócenie terminu umownego jej realizacji.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich powyższych warunków udziału w postępowaniu prosimy o wypełnienie i podpisanie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 .
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają wiedzę i doświadczenie do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;
W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich powyższych warunków udziału w postępowaniu prosimy o wypełnienie i podpisanie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 .
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich powyższych warunków udziału w postępowaniu prosimy o wypełnienie i podpisanie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 .
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Ponadto, Wykonawca/y powinni spełnić niżej opisane warunki udziału w postępowaniu:
1. Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 usług, o wartości minimum 1,5 mln zł netto każda, które polegały na wykonaniu robót budowlanych związanych z budową/przebudową/rozbudową obiektu budowlanego kubaturowego.
2. Wykonawca wykaże, że dysponuje:
I. Kierownikiem robót, posiadającym co najmniej 10-letnią praktykę zawodową w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadającym aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, adekwatne do zakresu przedmiotowego zamówienia i pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji kierownika budowy, wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy - Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
Zamawiający uzna uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie za równoważne, w szczególności, gdy zostały one wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiednio, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
II. Kierownikiem robót elektrycznych posiadającym aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy - Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
Zamawiający uzna uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie za równoważne, w szczególności, gdy zostały one wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiednio, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
III. Ważną na dzień złożenia oferty, aktualną polisą ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodną z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 2 mln zł. oraz zobowiąże się do utrzymania i przedkładania aktualnej polisy w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia.
W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich powyższych warunków udziału w postępowaniu prosimy o wypełnienie i podpisanie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego oraz załączenie:
- wykazu wykonanych robót wraz z załączeniem min. 2 referencji/protokołów odbioru lub innych dokumentów równoważnych, potwierdzających, że roboty zostały wykonane prawidłowo, należycie i zgodnie ze sztuką budowlaną, na kwotę nie mniejszą niż na 1,5 mln zł. netto każda;
- dokumentacji potwierdzającej posiadanie stosownych uprawnień przez wskazanego kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o wpisaniu na listę właściwej izby samorządu zawodowego;
- dokumentacji potwierdzającej posiadanie stosownych uprawnień przez wskazanego kierownika robót elektrycznych wraz z zaświadczeniem o wpisaniu na listę właściwej izby samorządu zawodowego;
- aktualnej na dzień złożenia oferty polisy ubezpieczeniowej OC na kwotę nie mniejszą niż 2 mln zł.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-04-09
Data ostatniej zmiany
2024-04-09 16:17:54

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Wartość punktowa kryterium wartość zamówienia netto będzie wyliczana według wzoru:
C = (C min: C n) x 85
gdzie:
C min - najniższa wartość zamówienia netto spośród ofert nie odrzuconych
C n - wartość zamówienia netto ocenianej oferty
C - wartość zamówienia netto
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Wartość punkt. kryterium okres gwarancji na przedm.zam. liczony od dnia podpisania protokołu odbioru (w miesiąc.) będzie wyliczana według wzoru:
G = (G n: G maks) x 10 pkt.
gdzie:
G maks-najdłuższy okres gwarancji spośród ofert nie odrzuconych
G n-okres gwarancji ocenianej oferty
G-okres gwarancji
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Wartość punkt.kryterium termin realizacji robót budowlanych (w tygodniach) będzie wyliczana według wzoru:
T = (T min: T n) x 5
gdzie:
T min - najkrótszy termin realizacji robót budowlanych spośród ofert nie odrzuconych
T n - termin realizacji robót budowlanych ocenianej oferty
T - termin realizacji

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Rafał Zagórny
tel.: 22 480 46 80
e-mail: info@scaff-load.com
Adam Misior
tel.: 22 480 46 80
e-mail: info@scaff-load.com

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.