mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
wielkopolskie (Mosina)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | MODERNIZACJA LINII NAPOWIETRZNEJ |
Data zamieszczenia: | 2024-04-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
INSTYTUT KOLEJNICTWA J. CHŁOPICKIEGO 50 04-275 Warszawa powiat: Warszawa zamowienia_publiczne@ikolej.pl https://ikolej.ezamawiajacy.pl/pn/ikolej/demand/notice/public/126589/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
MODERNIZACJA LINII NAPOWIETRZNEJ 20 kV, PKP-1, L-41,ZASILAJĄCEJ PODSTACJĘ TRAKCYJNĄ WĘGLEWO Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie linii kablowej SN do 20 kV wraz z demontażem istniejącej linii napowietrznej SN do 20 kV, zasilającej podstację trakcyjną Węglewo. Roboty budowlane będą polegały na: a) budowie linii kablowej SN kablem elektroenergetycznym typu XRUAHKXS 3*1*120/50 na odcinku od projektowanego słupa linii napowietrznej SN zlokalizowanego na dz. nr 22/2 do proj. słupa linii napowietrznej SN zlokalizowanego na dz. nr 22/5 o długości 265 m. ; b) budowa dwóch stanowisk słupowych krańcowo-odporowych wirowanych serii E o długości żerdzi 13,5/50 i 12/40 na dz. nr 22/2 oraz 22/6; c) demontaż istniejących stanowisk słupowych Sn na dz. nr 22/2 oraz 22/6 z linią napowietrzną SN. CPV: 45232210-7 Dokument nr: 2024/BZP 00278165, IK.DZ.261.05.TP.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-30 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ikolej.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ikolej.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta; b) wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge; c) podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe) 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://ikolej.ezamawiajacy.pl/pn/ikolej/demand/notice/public/126589/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-30 09:00 Miejsce składania ofert: https://ikolej.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-07-15 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IK.DZ.261.05.TP.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie linii kablowej SN do 20 kV wraz z demontażem istniejącej linii napowietrznej SN do 20 kV, zasilającej podstację trakcyjną Węglewo. Roboty budowlane będą polegały na: a) budowie linii kablowej SN kablem elektroenergetycznym typu XRUAHKXS 3*1*120/50 na odcinku od projektowanego słupa linii napowietrznej SN zlokalizowanego na dz. nr 22/2 do proj. słupa linii napowietrznej SN zlokalizowanego na dz. nr 22/5 o długości 265 m. ; b) budowa dwóch stanowisk słupowych krańcowo-odporowych wirowanych serii E o długości żerdzi 13,5/50 i 12/40 na dz. nr 22/2 oraz 22/6; c) demontaż istniejących stanowisk słupowych Sn na dz. nr 22/2 oraz 22/6 z linią napowietrzną SN. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-07-15 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 2.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na dowód tego Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 2 000 000,00 zł. (słownie: dwa miliony 00/100 złotych); 2.2. zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca, wykaże, że: a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 160 000,00 zł brutto, w zakresie układania kabli energetycznych; b) Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej jednym pracownikiem, który posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji z wpisem - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu znamionowym powyżej 1 kV do 20 kV; c) Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej jednym pracownikiem, który posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru z wpisem - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu znamionowym powyżej 1 kV do 20 kV; d) Wykonawca wykaże się dysponowaniem jednym pracownikiem, który będzie pełnił funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Wymaga się, żeby osoba pełniąca funkcję kierownika robót elektrycznych była członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadała wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; e) dysponuje potencjałem technicznym, w tym odpowiednim sprzętem oraz środkami potrzebnymi do realizacji przedmiotu zamówienia. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1 wynagrodzenia określonego w § 4 ust.1 umowy, w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT - zmianie może podlegać wyłącznie wysokość wynagrodzenia brutto Wykonawcy, wysokość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian. Wynagrodzenie brutto zostanie zmienione o kwotę odpowiadającą zmianie podatku od towarów i usług, przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzającej nowe stawki podatku od towarów i usług. 2 zmian korzystnych dla Zamawiającego z punktu widzenia realizacji Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na utrzymanie lub użytkowanie obiektów objętych przedmiotem Umowy, bądź zwiększających użyteczność obiektów objętych przedmiotem Umowy; 3 terminu realizacji umowy, pod warunkiem: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b) wystąpienia okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; c) konieczności wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty robotami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji; d) wystąpienia warunków atmosferycznych (zbyt niska temperatura lub opady atmosferyczne) uniemożliwiających wykonywanie robót. Zmiana terminu realizacji Umowy będzie możliwa wyłącznie po udokumentowaniu przez Wykonawcę ich wystąpienia; e) wystąpienia awarii niezawinionej czynnościami lub niewynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany; f) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-29 |
© eurobudowa.pl 2004-2024