Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa dróg

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa dróg

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Czerwonka
Czerwonka Włościańska 38
06-232 Czerwonka Szlachecka
powiat: makowski
297179505
urzadgminy@czerwonka.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Czerwonka Szlachecka
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 297179505
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Przebudowa dróg w gminie Czerwonka"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - ,,Przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Nowe Zacisze i Budzyno-Lipniki".
Przedmiotem zamówienia części I jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej w miejscowościach Nowe Zacisze i Budzyno-Lipniki, na działkach nr ew. 69 obręb Nowe Zacisze i 27 obręb Budzyno-Lipniki, o długości 0,765 km, na którą składa się następujący zakres robót:
roboty pomiarowe: 0,765 km;
obustronne ścięcie jezdni do 10 cm grubości na szerokości 2,50 m z odwiezieniem urobku poza teren robót: 3 825,00 m2;
wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża (minimalny wskaźnik zagęszczenia 1,00): 3 825,00 m2;
wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o grubości 15 cm po zagęszczeniu na szerokości 5,00 m: 3 825,00 m2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części I i II zawarty jest w:
projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ;
przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 10 do SWZ;
specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 11 do SWZ;
mapach lokalizacyjnych przebiegu dróg stanowiących załącznik nr 12 do SWZ.
Część II - ,,Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dąbrówka".
Przedmiotem zamówienia części II jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej w miejscowości Dąbrówka, na działce nr ew. 131 obręb Dąbrówka, o długości 0,365 km, na którą składa się następujący zakres robót:
roboty pomiarowe: 0,365 km;
obustronne ścięcie poboczy do 10 cm grubości na szerokości 2,00 m z odwiezieniem urobku poza teren robót: 1 460,00 m2;
przełożenie kostki brukowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 4 cm na istniejącym zjeździe: 10,00 m2;
wykop koryta o głębokości 20 cm pod poszerzenie jezdni z profilowaniem i zagęszczeniem dna koryta: 219 m2;
wykonanie podbudowy zasadniczej o grubości 20 cm po zagęszczeniu z mieszanki kruszywa łamanego 0/31,5 (C90/3): 219 m2;
wykonanie warstwy wiążąco-wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 wg. PN-EN 13108 i WT-2-2014r.: 149,65 ton;
oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową C60B3ZM powierzchni istniejącej jezdni przed ułożeniem warstwy ścieralnej: 1 460,00 m2;
wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni grubości 4 cm z betonu asfaltowego KR1-2 AC 11S 50/70 wg. PN-EN 13108 i WT-2-2014r. o uziarnieniu 0/12,8 układanej całą szerokością: 1 460,00 m2;
obustronne umocnienie poboczy na szerokości 0,75 m warstwą 8 cm kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5: 547,50 m2;
regulacja pionowa istniejących zaworów wodociągowych: 9 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części I i II zawarty jest w:
projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ;
przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 10 do SWZ;
specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 11 do SWZ;
mapach lokalizacyjnych przebiegu dróg stanowiących załącznik nr 12 do SWZ.

CPV: 45233220-7, 45233123-7,45111200-0,45233140-2, 45233123-7,45111200-0,45233140-2,45233320-8

Dokument nr: 2024/BZP 00278094, SIZG.271.3.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-25 09:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-acdcb3f1-f337-11ee-b016-82aaee56c84c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. We wszelkiej korespondencji
związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługiwać się będą numerem ogłoszenia (BZP).
2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały
bezpośredniego zastosowania.
4. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
5. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa".
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do
komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie
ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W
zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane
dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
urzadgminy@czerwonka.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Urząd Gminy Czerwonka, adres: Czerwonka Włościańska 38, 06-232 Czerwonka;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: urzadgminy@czerwonka.pl;
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Pzp) w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem). Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Pzp);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, przy czym:
a. w przypadku obowiązków wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma prawo żądać od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
b. skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej i prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych określa ustawa Pzp.
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-25 09:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia na stronie https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.