Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont i rewaloryzacja fragmentu kurtyny murów miejskich - Baszta Łupinowa

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont i rewaloryzacja fragmentu kurtyny murów miejskich - Baszta Łupinowa

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA TRZCIŃSKO-ZDRÓJ
Rynek 15
74-510 Trzcińsko-Zdrój
powiat: gryfiński
um@trzcinsko-zdroj.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Trzcińsko-Zdrój
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Remont i rewaloryzacja fragmentu kurtyny murów miejskich w Trzcińsku-Zdroju - Baszta Łupinowa nr VIII"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Baszta łupinowa nr VIII projektuje się zachowawczy remont z uwzględnieniem następujących zabiegów:
Wzmocnienie konstrukcji posadowienia: w poziomie ściany fundamentowej i fundamentu projektuje się obejmę (oczep/podwalinę) na planie podkowy o wysokości 60 cm i zmiennej szerokości z betonu C30/37 o stopniu wodoszczelności W8 zbrojonej prętami ze stali klasy AIIIN. (BSt500S) posadowionej na 5 szt. studni z betonu O 120 cm zagłębionych w grunt metodą studniarską.
Uwaga: Studnie realizować pojedynczo po uprzednim podstemplowaniu baszty !
Studnie projektuje się posadowić z osadzeniem w warstwach gruntu rodzimego oraz wypełnić betonem C20/25 z osadzeniem (przed zabetonowaniem) trzpieni z prętów O 16 klasy A-IIIN (rys. PT/K03). Połączenie ściany fundamentowej oraz fundamentu z kamienia z obejmą z betonu zbrojonego projektuje się zapewnić za pomocą kotew stal.
osadzonych w odwiertach w otoczakach za pomocą specjalistycznej, systemowej zaprawy przeznaczonej do tego celu na bazie żywic epoksydowych.
Kolejność robót przy wykonywaniu obejmy (oczep/podwalina):
- obejmę projektuje się wykonać na warstwie chudego betonu C7/10 o grubości 10 cm;
- obejmę projektuje się skotwić z konstrukcją starego fundamentu (murowanego z kamienia polnego) za pomocą prętów o 20 mm wklejanych wg systemu z zastosowaniem żywicy epoksydowej rozmieszczonych w poziomie w rozstawie 20cm w dwóch rzędach.
Kolejność czynności przy wklejaniu prętów:
a) wywiercić otwór o odpowiedniej średnicy i głębokości (głębokość wklejania podano na poszczególnych rysunkach). Pod pręty o średnicy O20 należy wykonać otwór o średnicy O26mm.
b) usunąć zwierciny z otworu za pomocą czterokrotnego użycia pompki ręcznej oraz wyciora;
c) zamontować kartridż do dozownika i przymocować dyszę mieszającą;
d) rozpoczynając dozowanie z nowego opakowania odrzucić początkową część żywicy, aż do uzyskania jednakowego koloru mieszanki.
e) następnie należy wypełnić żywicą 70% głębokości otworu, rozpoczynając od spodu (dna) i powoli idąc ku górze;
f) natychmiast po zadozowaniu żywicy ruchem obrotowym umieścić pręt w otworze;
h) usunąć zbędną ilość żywicy, która wypłynęła z otworu.
Uwaga!

CPV: 45000000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00278380, IRG.271.3.2024.IRG

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-25 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
platformazakupowa.pl/pn/trzcinsko_zdroj
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl/pn/trzcinsko_zdroj
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W celu złożenia oferty wykonawca zobowiązany jest założyć na Platformie konto użytkownika, jednocześnie wprowadzając do Platformy swój podmiot. Rejestracja na Platformie dostępna jest po kliknięciu przycisku ,,Załóż konto". Szczegółowe informacje dot. sposobu wykonania ww. czynności znajdują się w ,,Instrukcji obsługi Portalu e-Usług SmartPZP", dostępnej na stronie Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ i dostępna jest na stronie dotyczącej prowadzonego postępowania.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: platformazakupowa.pl/pn/trzcinsko_zdroj
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-25 09:00
Miejsce składania ofert: Urząd Miejski Trzcińsko-Zdrój

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Wymagania:
1. Wadium należy wnieść w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: 94 9370 1020 0400 0130 2004 0001. W tytule przelewu należy wskazać nazwę przedmiotu zamówienia z dopiskiem: wadium.
2) gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (z zastrzeżeniem, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym) - wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej na Platformie
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IRG.271.3.2024.IRG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 208564,95 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Baszta łupinowa nr VIII projektuje się zachowawczy remont z uwzględnieniem następujących zabiegów:
Wzmocnienie konstrukcji posadowienia: w poziomie ściany fundamentowej i fundamentu projektuje się obejmę (oczep/podwalinę) na planie podkowy o wysokości 60 cm i zmiennej szerokości z betonu C30/37 o stopniu wodoszczelności W8 zbrojonej prętami ze stali klasy AIIIN. (BSt500S) posadowionej na 5 szt. studni z betonu O 120 cm zagłębionych w grunt metodą studniarską.
Uwaga: Studnie realizować pojedynczo po uprzednim podstemplowaniu baszty !
Studnie projektuje się posadowić z osadzeniem w warstwach gruntu rodzimego oraz wypełnić betonem C20/25 z osadzeniem (przed zabetonowaniem) trzpieni z prętów O 16 klasy A-IIIN (rys. PT/K03). Połączenie ściany fundamentowej oraz fundamentu z kamienia z obejmą z betonu zbrojonego projektuje się zapewnić za pomocą kotew stal.
osadzonych w odwiertach w otoczakach za pomocą specjalistycznej, systemowej zaprawy przeznaczonej do tego celu na bazie żywic epoksydowych.
Kolejność robót przy wykonywaniu obejmy (oczep/podwalina):
- obejmę projektuje się wykonać na warstwie chudego betonu C7/10 o grubości 10 cm;
- obejmę projektuje się skotwić z konstrukcją starego fundamentu (murowanego z kamienia polnego) za pomocą prętów o 20 mm wklejanych wg systemu z zastosowaniem żywicy epoksydowej rozmieszczonych w poziomie w rozstawie 20cm w dwóch rzędach.
Kolejność czynności przy wklejaniu prętów:
a) wywiercić otwór o odpowiedniej średnicy i głębokości (głębokość wklejania podano na poszczególnych rysunkach). Pod pręty o średnicy O20 należy wykonać otwór o średnicy O26mm.
b) usunąć zwierciny z otworu za pomocą czterokrotnego użycia pompki ręcznej oraz wyciora;
c) zamontować kartridż do dozownika i przymocować dyszę mieszającą;
d) rozpoczynając dozowanie z nowego opakowania odrzucić początkową część żywicy, aż do uzyskania jednakowego koloru mieszanki.
e) następnie należy wypełnić żywicą 70% głębokości otworu, rozpoczynając od spodu (dna) i powoli idąc ku górze;
f) natychmiast po zadozowaniu żywicy ruchem obrotowym umieścić pręt w otworze;
h) usunąć zbędną ilość żywicy, która wypłynęła z otworu.
Uwaga!
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spełniania warunku będzie oceniana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość kary umownej za nieterminowe wykonanie przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w sposób należyty co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, polegające na remoncie lub przebudowie lub modernizacji obiektu wpisanego do właściwego rejestru obiektów zabytkowych (w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. (Dz.U. z 2022 r. poz. 840) dalej ,,OchrZabU", lub - w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP - rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku). Każda ze wskazanych robót budowlanych musi być o wartości co najmniej: 500 000,00 zł netto dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wadium należy wnieść w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: 94 9370 1020 0400 0130 2004 0001. W tytule przelewu należy wskazać nazwę przedmiotu zamówienia z dopiskiem: wadium.
2) gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (z zastrzeżeniem, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym) - wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej na Platformie.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.
3. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.
4. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 - 3.
5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy opisane są w załączniku nr 6 do prowadzonego postępowania
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spełniania warunku będzie oceniana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość kary umownej za nieterminowe wykonanie przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.