Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Żnin
700-lecia 39
88-400 Żnin
powiat: żniński
m.ciszak@gminaznin.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/znin
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Żnin
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania
przestrzennego gminy Żnin.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
sporządzenie planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

CPV: 71410000-5

Dokument nr: 2024/BZP 00278667, IGPI.271.4.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 12:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/znin
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/znin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych
- MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Żninie, Ul. 700-lecia 39, 88-400 Żnin, tel. 52 30 31 301.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować :Pan Jerzy Gerszewski, kontakt: j.gerszewski@gminaznin.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 p.z.p.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/znin
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-19 12:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/znin

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGPI.271.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 217077,17 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
sporządzenie planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Głównego Projektanta/ Kierownika zespołu
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przy minimalnej sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 100.000,00 zł równowartości.
zdolności technicznej lub zawodowej,
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowania osobą/mi skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego oraz odpowiedzialnymi za kierowanie pracami usługi i pełniącymi funkcję:
a)Główny projektant/ Kierownik projektu - osoba o kwalifikacjach spełniająca warunki określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r poz. 977 z póżn. zm.), posiadająca doświadczenie w pełnieniu funkcji Głównego projektanta/ Kierownika zespołu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, w sporządzeniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego:
- minimum 2 plany o pow. powyżej 100 ha każdy (Wykaz osób Załącznik nr 3 do SWZ).
b)Główny projektant/ Kierownik projektu - osoba o kwalifikacjach spełniająca warunki określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r poz. 977 z póżn. zm.), posiadająca doświadczenie w pełnieniu funkcji Głównego projektanta/ Kierownika zespołu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, w opracowaniu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
- opracowanie minimum jednego projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy dla gminy miejsko-wiejskiej lub miejskiej o powierzchni co najmniej 200 km2
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej - posiadanego doświadczenia głównego projektanta / kierownika projektu musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca w całości w odniesieniu do pkt a i b odrębnie.
ZDOLNOSĆ TECHNICZNA I ZAWODOWA STANOWI KRYTERIUM OCENY OFERT- JEST TO WYMAGANIE MINIMALNE, A SZERSZE DOŚWIADCZENIE POTENCJAŁU KADROWEGO PUNKTOWANE JEST DODATKOWO W RAMACH KRYTERIUM OCENY OFERT.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu (zał. nr 6 do SWZ) , o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ),
dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przy minimalnej sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 100.000,00 zł równowartości
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowania osobą/mi skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego oraz odpowiedzialnymi za kierowanie pracami usługi i pełniącymi funkcję:
a)Główny projektant/ Kierownik projektu - osoba o kwalifikacjach spełniająca warunki określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r poz. 977 z póżn. zm.), posiadająca doświadczenie w pełnieniu funkcji Głównego projektanta/ Kierownika zespołu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, w sporządzeniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego:
- minimum 2 plany o pow. powyżej 100 ha każdy (Wykaz osób Załącznik nr 3 do SWZ).
b)Główny projektant/ Kierownik projektu - osoba o kwalifikacjach spełniająca warunki określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r poz. 977 z póżn. zm.), posiadająca doświadczenie w pełnieniu funkcji Głównego projektanta/ Kierownika zespołu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, w opracowaniu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
- opracowanie minimum jednego projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy dla gminy miejsko-wiejskiej lub miejskiej o powierzchni co najmniej 200 km2
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej - posiadanego doświadczenia głównego projektanta / kierownika projektu musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca w całości w odniesieniu do pkt a i b odrębnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zostały zawarte w zał. do swz - postanowienia umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Głównego Projektanta/ Kierownika zespołu
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-16

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.