dolnośląskie (Legnica)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie oznakowania poziomego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie Grunwaldzka 62A 14-100 Ostróda powiat: ostródzki monika_dt@zdp.ostroda.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/906788 |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Ostróda |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul oraz miejsc dla pojazdów osób niepełnosprawnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie w roku 2024 Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.1. Część Nr 1 ,,Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul oraz miejsc dla pojazdów osób niepełnosprawnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie w roku 2024 - teren działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie - miasto Ostróda" 2. Zamówienie realizowane będzie w następujących ilościach: Etap I: Zamawiający przewiduje do wykonania oznakowanie poziome białe w ilości 9 128,44 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul, 558,00 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową koloru niebieskiego (RAL 5017), 753,00 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową koloru czerwonego (RAL 3020), 49,00 m 2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową koloru żółtego, usunięcie starego oznakowania metodą nie powodująca ingerencji w nawierzchnię 120,00 m2. Etap II: Zamawiający przewiduje do wykonania oznakowanie poziome białe w ilości 1 200,00 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul. 3 Wykonawca wykona zamówienie w dwóch etapach. Prace Etapu I należy rozpocząć od momentu wezwania przez Zamawiającego na piśmie do wykonania oznakowania poziomego (od dnia przekazania zakresu) w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych w czasie 2 dni. 4 Zakres robót na wykonanie Etapu II zostanie podany w sezonie jesiennym, tj. sierpień/październik, w zależności od zaistniałej potrzeby rozpoczęcia prac. Prace Etapu II należy rozpocząć od momentu wezwania przez Zamawiającego na piśmie do wykonania oznakowania poziomego (od dnia przekazania zakresu) w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych w czasie 2 dni. 5 Wezwanie do wykonania danego etapu (przekazanie zakresu) traktuje się jako przekazanie terenu budowy na czas wykonywania danego etapu. Przed przystąpieniem do wykonywania ETAPU I w 2024 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy książkę obmiarów. 6 Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia etapu zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy. 7 Po zakończeniu Etapu I nastąpi odbiór częściowy. Po zakończeniu ETAPU II nastąpi odbiór końcowy robót. 8. Do odbiorów robót Zamawiający przystąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia danego etapu. 9. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Komendę Powiatową Policji schemat tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania oznakowania poziomego, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. 10. Wykonanie oznakowania poziomego należy prowadzić każdego dnia przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. 11. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania oznakowania poziomego będzie uzgadniał lokalizację robót z Kierownikiem lub Majstrem Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie . 12. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 13. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną. 14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 170 dni: a) Etap I: od dnia rozpoczęcia wykonywania zakresu 14-30 dni; b) Etap II: od dnia rozpoczęcia wykonywania zakresu 5-10 dni; 15.W tabelach formularza cenowego podano ilość m2 na cały okres obowiązywania umowy. 2.1. Część Nr 2 ,,Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul oraz miejsc dla pojazdów osób niepełnosprawnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie w roku 2024 - teren działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie - gmina Ostróda, miasto i gmina Miłomłyn, gmina Dąbrówno, gmina Grunwald" 2. Zamówienie realizowane będzie w następujących ilościach: Zamówienie podstawowe realizowane w dwóch etapach: Etap I: Zamawiający przewiduje do wykonania oznakowanie poziome białe w ilości 8 120,06 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul, 54,00 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową koloru niebieskiego (RAL 5017), 19,25 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową koloru czerwonego (RAL 3020). Etap II: Zamawiający przewiduje do wykonania oznakowanie poziome białe w ilości 822,02 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul, 19,25 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową koloru czerwonego (RAL 3020) . 3. Wykonawca wykona zamówienie w dwóch etapach. Prace Etapu I należy rozpocząć od momentu wezwania przez Zamawiającego na piśmie do wykonania oznakowania poziomego (od dnia przekazania zakresu) w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych w czasie 2 dni. 4. Zakres robót na wykonanie Etapu II zostanie podany w sezonie jesiennym, tj. sierpień/październik, w zależności od zaistniałej potrzeby rozpoczęcia prac. Prace Etapu II należy rozpocząć od momentu wezwania przez Zamawiającego na piśmie do wykonania oznakowania poziomego (od dnia przekazania zakresu) w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych w czasie 2 dni. 5. Wezwanie do wykonania danego etapu (przekazanie zakresu) traktuje się jako przekazanie terenu budowy na czas wykonywania danego etapu. Przed przystąpieniem do wykonywania ETAPU I w 2024 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy książkę obmiarów. 6. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia etapu zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy. 7. Po zakończeniu Etapu I nastąpi odbiór częściowy. Po zakończeniu ETAPU II nastąpi odbiór końcowy robót. 8. Do odbiorów robót Zamawiający przystąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia danego etapu. 9. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Komendę Powiatową Policji schemat tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania oznakowania poziomego, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. 10. Wykonanie oznakowania poziomego należy prowadzić każdego dnia przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. 11. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania oznakowania poziomego będzie uzgadniał lokalizację robót z Majstrem lub Kierownikiem Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie. 12. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 13. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną. 14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 170 dni: a) Etap I: od dnia rozpoczęcia wykonywania zakresu 12-20 dni (kryterium oceny); b) Etap II: od dnia rozpoczęcia wykonywania zakresu 5 - 10 dni (kryterium oceny). 15. W tabelach formularza cenowego podano ilość m2 na cały okres obowiązywania umowy. 3.1. Część Nr 3 ,,Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul oraz miejsc dla pojazdów osób niepełnosprawnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie w roku 2024 - teren działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu - miasto Morąg" 2. Zamówienie realizowane będzie w następujących ilościach: Etap I: Zamawiający przewiduje do wykonania oznakowanie poziome białe w ilości 2034,23 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul, 193,80 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową koloru niebieskiego (RAL 5017), 72,00 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową koloru czerwonego (RAL 3020). Etap II: Zamawiający przewiduje do wykonania oznakowanie poziome białe w ilości 1101,50 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikroku, 24,00 m2oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową koloru czerwonego (RAL 3020). 3. Wykonawca wykona zamówienie w dwóch etapach. Prace Etapu I należy rozpocząć od momentu wezwania przez Zamawiającego na piśmie do wykonania oznakowania poziomego (od dnia przekazania zakresu) w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych w czasie 2 dni. 4. Zakres robót na wykonanie Etapu II zostanie podany w sezonie jesiennym, tj. sierpień/październik, w zależności od zaistniałej potrzeby rozpoczęcia prac. Prace Etapu II należy rozpocząć od momentu wezwania przez Zamawiającego na piśmie do wykonania oznakowania poziomego (od dnia przekazania zakresu) w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych w czasie 2 dni. 5. Wezwanie do wykonania danego etapu (przekazanie zakresu) traktuje się jako przekazanie terenu budowy na czas wykonywania danego etapu. Przed przystąpieniem do wykonywania prac w 2024 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy książkę obmiarów. 6. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia etapu zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy. 7. Po zakończeniu Etapu I nastąpi odbiór częściowy. Po zakończeniu prac nastąpi odbiór końcowy robót. 8. Do odbioru robót Zamawiający przystąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia prac. 9. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Komendę Powiatową Policji schemat tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania oznakowania poziomego, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. 10. Wykonanie oznakowania poziomego należy prowadzić każdego dnia przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. 11. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania oznakowania poziomego będzie uzgadniał lokalizację robót z Majstrem lub Kierownikiem Obwodu Drogowego nr 2 w Morągu. 12. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 13. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną. 14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 170 dni: a) Etap I: od dnia rozpoczęcia wykonywania zakresu 10-20 dni (kryterium oceny); b) Etap II: od dnia rozpoczęcia wykonywania zakresu 5-12 dni (kryterium oceny); 15. W tabelach formularza cenowego podano ilość m2 na cały okres obowiązywania umowy. 4.1. ,,Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie w roku 2024 - teren działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu - gmina Morąg, gmina Łukta, gmina Małdyty, miasto i gmina Miłakowo" 2. Zamówienie realizowane będzie w następujących ilościach: Etap I: Zamawiający przewiduje do wykonania oznakowanie poziome białe w ilości 3 744,95 m2. Etap II: Zamawiający przewiduje do wykonania oznakowanie poziome białe w ilości 186,62 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul. 3. Wykonawca wykona zamówienie w dwóch etapach. Prace Etapu I należy rozpocząć od momentu wezwania przez Zamawiającego na piśmie do wykonania oznakowania poziomego (od dnia przekazania zakresu) w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych w czasie 2 dni. 4. Zakres robót na wykonanie Etapu II zostanie podany w sezonie jesiennym, tj. sierpień/październik, w zależności od zaistniałej potrzeby rozpoczęcia prac. Prace Etapu II należy rozpocząć od momentu wezwania przez Zamawiającego na piśmie do wykonania oznakowania poziomego (od dnia przekazania zakresu) w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych w czasie 2 dni. 5. Wezwanie do wykonania danego etapu (przekazanie zakresu) traktuje się jako przekazanie terenu budowy na czas wykonywania danego etapu. Przed przystąpieniem do wykonywania prac w 2024 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy książkę obmiarów. 6. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia etapu zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy. 7. Po zakończeniu Etapu I nastąpi odbiór częściowy. Po zakończeniu prac nastąpi odbiór końcowy robót. 8. Do odbiorów robót Zamawiający przystąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia danego etapu. 9. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Komendę Powiatową Policji schemat tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania oznakowania poziomego, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. 10. Wykonanie oznakowania poziomego należy prowadzić każdego dnia przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. 11. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania oznakowania poziomego będzie uzgadniał lokalizację robót z Majstrem lub Kierownikiem Obwodu Drogowego nr 2 w Morągu. 12. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 13. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną. 14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 170 dni: a) Etap I: od dnia rozpoczęcia wykonywania zakresu 10-20 dni (kryterium oceny); b) Etap II: od dnia rozpoczęcia wykonywania zakresu do 5-12 dni (kryterium oceny). 16. W tabelach formularza cenowego podano ilość m2 na cały okres obowiązywania umowy. CPV: 45233220-7, 45233221-4 Dokument nr: 2024/BZP 00279038, ZP.2610.11.2024.MT Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-25 09:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/906788 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/906788 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). 2. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 31 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 31 SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/906788 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-25 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/906788 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024