Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Weryfikacja terenowa siedlisk przyrodniczych leśnych i nieleśnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Weryfikacja terenowa siedlisk przyrodniczych leśnych i nieleśnych

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Nadleśnictwo Golub-Dobrzyń
Konstancjewo 3A
87-400 Golub-Dobrzyń
powiat: golubsko-dobrzyński
golub-dobrzyn@torrun.lasy.gov.pl
https://josephine.proebiz.com/pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Golub-Dobrzyń
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Weryfikacja terenowa siedlisk przyrodniczych leśnych i nieleśnych na obszarze Nadleśnictwa Golub Dobrzyń (z wyłączeniem rezerwatów przyrody i obszarów Natura 2000)."
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na weryfikacji terenowej siedlisk przyrodniczych leśnych i nieleśnych na obszarze Nadleśnictwa Golub Dobrzyń (z wyłączeniem rezerwatów przyrody i obszarów Natura 2000) zgodnie z załączoną mapą (załącznik nr 11). Wynikiem prac opisanych w zdaniu poprzednim będzie sporządzenie 1 ekspertyzy. W zakres ekspertyzy wchodzi również ocena stanu zachowania siedliska wg uproszczonej metodyki Państwowego Monitoringu Środowiska (GIOŚ). Szacunkowa łączna powierzchnia weryfikowanych siedlisk przyrodniczych wynosi 2158 ha.
Ekspertyzę na potrzeby weryfikacji terenowej siedlisk przyrodniczych leśnych i nieleśnych należy sporządzić na podstawie:
o wyników badań terenowych przeprowadzonych przez Wykonawcę w ramach realizacji zamówienia;
o uproszczonej metodyki weryfikacji siedlisk przyrodniczych opracowanej w 2022 roku przez Wydział Ochrony Lasu RDLP w Toruniu, uzgodnioną z RDOŚ w Bydgoszczy (pismo ZO.720.10.2022 z dnia 29.09.2022 r.), stanowiącej załącznik nr 12 do niniejszego opisu),
o zestawienia potencjalnych siedlisk przyrodniczych wg adresów leśnych i powierzchni, stanowiącego załącznik nr 13 do niniejszego opisu;
Opracowanie (ekspertyza) winno zawierać:
o opis terenu objętego badaniami;
o skład zespołu badawczego z podaniem doświadczenia eksperta w zakresie przeprowadzanej waloryzacji/inwentaryzacji siedlisk przyrodniczych;
o zakres badań i założenia metodyczne,
o wynik prac zestawionych w formie tabelarycznej (Excel) przedstawiającej:
- lokalizację siedliska przyrodniczego wg adresu leśnego,
- powierzchnię siedliska przyrodniczego,
- kod siedliska przyrodniczego,
- parametry stanu siedliska, jego wskaźniki oraz perspektywy zachowania.
Opracowaną dokumentację (ekspertyzę) należy dostarczyć w wersji elektronicznej i papierowej w następujących formatach:
- wszystkie pliki tekstowe i tabelaryczne należy zapisać w dwóch formatach: xls, doc i PDF
- fotografie zapisane w formie tiff lub jpg w jakości min. 300 dpi , podpisane i opatrzone
identyfikacją fotografowanego obiektu za pomocą GPS
- współrzędne GIS zapisane w układzie odniesienia WGS 84
Powierzchnia siedlisk do weryfikacji: 2158 ha (dane z INVENT).
Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia
a) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, normami i przepisami obowiązującymi przy sporządzaniu tego typu ekspertyz z należytą starannością, przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje;
b) Przed sporządzeniem ekspertyz Wykonawca zobowiązany jest, w ramach realizacji zamówienia, do wykonania badań terenowych na siedliskach przyrodniczych, których powierzchnia i adresy leśne wskazane są w załączniku 3.
c) Wykonawca w ramach sporządzonej ekspertyzy zobowiązany jest do wykonania oceny stanu ochrony zgodnie z uproszczoną metodyką monitoringu GIOŚ.

CPV: 90710000-7, 90711000-4,90711300-7,90711500-9,90712400-5

Dokument nr: 2024/BZP 00278941, SA.270.2.1.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-18 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://josephine.proebiz.com/pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne znajdują się w stopce ekranu głównego oprogramowania JOSEPHINE po kliknięciu w słowo Wsparcie https://josephine.proebiz.com/pl/support. Informacje organizacyjne takie jak opis ekranu głównego portalu JOSEPHINE, rejestracja wykonawcy, wprowadzenie podpisu elektronicznego użytkownika wykonawcy, logowanie się za pomocą hasła, logowanie się za pomocą podpisu elektronicznego, składanie oferty i wymaganych dokumentów, elektroniczna komunikacja znajdują się w dokumencie JOSEPHINE - Skrócona Instrukcja - Wykonawca, który dostępny jest do pobrania z ekranu głównego portalu JOSEPHINE
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Golub-Dobrzyń . Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Patryk Makowski, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl lub telefonicznie pod numerem 796 400 977

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-18 10:00
Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

Wymagania:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości :
3100,00 zł (słownie: trzy tysiące sto złotych 00/100)
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku BNP Paribas Polska S.A. nr rachunku: 92 1600 1462 1028 2060 5000 0005. W tytule przelewu należy wpisać: ,,Weryfikacja terenowa siedlisk przyrodniczych leśnych i nieleśnych na obszarze Nadleśnictwa Golub Dobrzyń (z wyłączeniem rezerwatów przyrody i obszarów Natura 2000)". Wadium w postepowaniu nr SA.271.2.1.2024. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.2.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na weryfikacji terenowej siedlisk przyrodniczych leśnych i nieleśnych na obszarze Nadleśnictwa Golub Dobrzyń (z wyłączeniem rezerwatów przyrody i obszarów Natura 2000) zgodnie z załączoną mapą (załącznik nr 11). Wynikiem prac opisanych w zdaniu poprzednim będzie sporządzenie 1 ekspertyzy. W zakres ekspertyzy wchodzi również ocena stanu zachowania siedliska wg uproszczonej metodyki Państwowego Monitoringu Środowiska (GIOŚ). Szacunkowa łączna powierzchnia weryfikowanych siedlisk przyrodniczych wynosi 2158 ha.
Ekspertyzę na potrzeby weryfikacji terenowej siedlisk przyrodniczych leśnych i nieleśnych należy sporządzić na podstawie:
o wyników badań terenowych przeprowadzonych przez Wykonawcę w ramach realizacji zamówienia;
o uproszczonej metodyki weryfikacji siedlisk przyrodniczych opracowanej w 2022 roku przez Wydział Ochrony Lasu RDLP w Toruniu, uzgodnioną z RDOŚ w Bydgoszczy (pismo ZO.720.10.2022 z dnia 29.09.2022 r.), stanowiącej załącznik nr 12 do niniejszego opisu),
o zestawienia potencjalnych siedlisk przyrodniczych wg adresów leśnych i powierzchni, stanowiącego załącznik nr 13 do niniejszego opisu;
Opracowanie (ekspertyza) winno zawierać:
o opis terenu objętego badaniami;
o skład zespołu badawczego z podaniem doświadczenia eksperta w zakresie przeprowadzanej waloryzacji/inwentaryzacji siedlisk przyrodniczych;
o zakres badań i założenia metodyczne,
o wynik prac zestawionych w formie tabelarycznej (Excel) przedstawiającej:
- lokalizację siedliska przyrodniczego wg adresu leśnego,
- powierzchnię siedliska przyrodniczego,
- kod siedliska przyrodniczego,
- parametry stanu siedliska, jego wskaźniki oraz perspektywy zachowania.
Opracowaną dokumentację (ekspertyzę) należy dostarczyć w wersji elektronicznej i papierowej w następujących formatach:
- wszystkie pliki tekstowe i tabelaryczne należy zapisać w dwóch formatach: xls, doc i PDF
- fotografie zapisane w formie tiff lub jpg w jakości min. 300 dpi , podpisane i opatrzone
identyfikacją fotografowanego obiektu za pomocą GPS
- współrzędne GIS zapisane w układzie odniesienia WGS 84
Powierzchnia siedlisk do weryfikacji: 2158 ha (dane z INVENT).
Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia
a) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, normami i przepisami obowiązującymi przy sporządzaniu tego typu ekspertyz z należytą starannością, przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje;
b) Przed sporządzeniem ekspertyz Wykonawca zobowiązany jest, w ramach realizacji zamówienia, do wykonania badań terenowych na siedliskach przyrodniczych, których powierzchnia i adresy leśne wskazane są w załączniku 3.
c) Wykonawca w ramach sporządzonej ekspertyzy zobowiązany jest do wykonania oceny stanu ochrony zgodnie z uproszczoną metodyką monitoringu GIOŚ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90711000-4 - Ocena oddziaływań na środowisko innych niż powodowanych przez branżę budowlaną
90711300-7 - Analiza wskaźników ekologicznych innych niż dotyczących branży budowlanej
90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:
1) Cena - 60 %
2) Termin płatności - 40 %
Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.
16.2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1) w ramach kryterium ,,Cena" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
najniższa oferowana cena
Cena = -------------------------------------------- x 100 pkt x 60 %
cena badanej oferty
Ocenie w ramach kryterium ,,Cena" podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
2) w ramach kryterium ,,Termin płatności" Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
7 lub 14 dni - 20 pkt
21 lub 30 dni - 40 pkt
UWAGA:
Ocenie podlegać będą jedynie informacje pierwotne wskazane w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego
warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego
warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego
warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
a) warunek w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeśli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 1 usługę na kwotę minimum 100 000,00 zł brutto, polegającą na sporządzeniu ekspertyzy dotyczącej oceny stanu ochrony wg metodyki PMŚ, obejmującej m.in. ocenę, analizę, monitoring i weryfikację siedlisk przyrodniczych, waloryzację chronionych i zagrożonych roślin naczyniowych, brioflory i lichenobioty. Usługa ta winna być podparta dokumentami potwierdzającymi, że została wykonana z należytą starannością.
b) warunek w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 2 osobami, które posiadają doświadczenie w ocenie stanu siedlisk przyrodniczych wg. uproszczonej metodyki Państwowego Monitoringu Środowiska w zakresie weryfikacji terenowej siedlisk przyrodniczych leśnych i nieleśnych wraz z oceną stanu ich zachowania, o której jest mowa w niniejszej SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia
d) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art.108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SWZ),
e) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
f) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,:
- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
g) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:
- art. 108 ust. 1 pkt. 3 Pzp,
- art. 108 ust. 1 pkt. 4 Pzp dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt. 6 Pzp,
- art. 109 ust. 1 pkt. 5 i 7-8 Pzp,
- art. 7 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129), stanowiące załącznik nr 10 do SWZ
Podmiotowe środki dowodowe wymienione zostały w pkt 9.1. lit. a - g SWZ.
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych wymienionych w pkt. 9.1. lit. a - g SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz usług porównywalnych z przedmiotem zamówienia, w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości brutto, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wartości brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych usług), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji) i podmiotów, na rzecz których usługi były (wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 9 do SWZ),
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usługi, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami informacje, o których mowa powyżej dotyczą usług faktycznie przez niego wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych - również faktycznie przez niego wykonywanych.
b) dowody, że wskazane przez Wykonawcę usługi , na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były świadczone, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 14 do SWZ),
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości :
3100,00 zł (słownie: trzy tysiące sto złotych 00/100)
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku BNP Paribas Polska S.A. nr rachunku: 92 1600 1462 1028 2060 5000 0005. W tytule przelewu należy wpisać: ,,Weryfikacja terenowa siedlisk przyrodniczych leśnych i nieleśnych na obszarze Nadleśnictwa Golub Dobrzyń (z wyłączeniem rezerwatów przyrody i obszarów Natura 2000)". Wadium w postepowaniu nr SA.271.2.1.2024. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ww. oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.1. lit. c), d), e), f) i g) obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast dokumenty o których mowa w pkt 9.1. lit. a) i b) składa ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, który wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dla którego wykazania służy dany dokument;
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:
1) Cena - 60 %
2) Termin płatności - 40 %
Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.
16.2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1) w ramach kryterium ,,Cena" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
najniższa oferowana cena
Cena = -------------------------------------------- x 100 pkt x 60 %
cena badanej oferty
Ocenie w ramach kryterium ,,Cena" podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
2) w ramach kryterium ,,Termin płatności" Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
7 lub 14 dni - 20 pkt
21 lub 30 dni - 40 pkt
UWAGA:
Ocenie podlegać będą jedynie informacje pierwotne wskazane w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-17

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.