Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług mechanicznego zabezpieczania wybranych nieruchomości

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług mechanicznego zabezpieczania wybranych nieruchomości

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Spółka z o.o
ul. Tunelowa 2
41-600 Świętochłowice
powiat: Świętochłowice
tel. 32 245 40 21; fax 32 245 48 44
Województwo: śląskie
Miasto: Świętochłowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 245 40 21; f
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego
poza ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz.
1605)
na:
,,Świadczenie
zarządzanych
przez
usług
mechanicznego
Miejskie
zabezpieczania
Przedsiębiorstwo
nieruchomości
Gospodarki
Lokalowej
w Świętochłowicach Sp. z o.o. przed włamaniem, dewastacją lub przebywaniem osób
postronnych".
Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mechanicznego zabezpieczania
wybranych nieruchomości zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki
Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. przed włamaniem, dewastacją lub
przebywaniem postronnych osób.
a)
budynek mieszkalny - wielorodzinny przy Ul. Chorzowskiej 77 - budynek
wyłączony z eksploatacji (zły stan techniczny);
b)
budynek mieszkalny - wielorodzinny przy Ul. Barlickiego 25A - budynek
wyłączony z eksploatacji (zły stan techniczny);
c)
budynek mieszkalno - użytkowy (2 mieszkania + poradnia - gabinety) przy
ul. Łagiewnickiej 34 w Świętochłowicach - budynek czasowo wyłączony
z eksploatacji;
d)
budynek mieszkalno - użytkowy, wielorodzinny przy Pl. Słowiańskim 13
w Świętochłowicach - wyłączone z eksploatacji są tylko mieszkania w budynku.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania -
SOPZ.
3) Pozostałe warunki realizacji zamówienia reguluje projekt umowy stanowiący załącznik
2 do zapytania.
4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.

Dokument nr: 12/DZP/ADM 2/2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.04.2024 r. o godz.10: 30 w siedzibie Zamawiającego -
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. przy
ul. Tunelowej 2 - Pokój nr 8. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w jeden z następujących sposobów:
a) osobiście w siedzibie Zamawiającego - Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki
Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. przy Ul. Tunelowej 2 - Kancelaria - parter;b) przesyłką
pocztową
na
adres
Zamawiającego:
Miejskie
Przedsiębiorstwo
Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o., Ul. Tunelowa 2, 41-600
Świętochłowice, w terminie: nie później niż do dnia 17.04.2024 r. do godz.
10:00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: przez okres 12 miesięcy, jednak nie wcześniej
niż od dnia 01.05.2024 r.3.

Wymagania:
Warunki udziału w postępowaniu:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, posiadający doświadczenie
w realizacji tego typu zleceń tj. posiadają niezbędny potencjał techniczny, dysponują
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Weryfikacja doświadczenia odbędzie się na podstawie oświadczenia stanowiącego
załącznik nr 4 do zapytania, złożonego wraz z ofertą.
2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy,
musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część (zakres zamówienia) wykonywać
będzie w jego imieniu podwykonawca oraz podać firmę podwykonawcy (o ile jest już
znany). Należy w tym celu wypełnić odpowiedni punkt formularza oferty,
stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania. W przypadku, gdy Wykonawca
nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać
w formularzu ,,nie dotyczy" lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca
zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie
zostanie wykonane siłami własnymi, tj. bez udziału podwykonawców.
4.
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą złożyć Wykonawcy:
1) Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz ofertowy sporządzony
według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego;
2) do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące
załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego;
b) świadczenie o spełnieniu wymogów wynikających z RODO;
c) stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny
stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też
w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu
rejestrowego Wykonawcy - jeżeli dotyczy.
Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Oferta musi być:
a) sporządzona zgodnie z wymogami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym;
b) złożona w formie pisemnej, w języku polskim;
c) podpisana przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika;
d) podpisana przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika we wszystkich miejscach,
w których dokonano korekt lub skreśleń;
e) złożona w nieprzejrzystej i zaklejonej kopercie lub opakowaniu, na którym należy
umieścić: nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy, opis:Zapytanie ofertowe na: ,,Świadczenie usług mechanicznego zabezpieczania
nieruchomości" - nie otwierać przed 17.04.2024 r., godz. 10:00.
2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej.
3) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w jednym egzemplarzu.
4) Wszelkie koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.
6.
Opis sposobu obliczenia oferty:
1) Ofertę należy sporządzić na załączonym druku formularza ofertowego - załącznik
nr 3 do zapytania.
2) Cena oferty to całkowite wynagrodzenie brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia
łącznie z należnym podatkiem VAT.
3) W cenie należy uwzględnić stawkę podatku od towarów i usług (VAT), która wynosi
23%.
4) Wykonawca obliczy cenę oferty zgodnie z tabelą zawartą w formularzu ofertowym -
załącznik nr 3 do zapytania.
5) Cena za realizację przedmiotu zamówienia musi obejmować wszystkie koszty
i składniki niezbędne do realizacji usług, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia,
a także wszelkie inne koszty konieczne do należytego wykonania zamówienia
zawarte w niniejszym zapytaniu oraz we wzorze umowy.
6) Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty, wynikające z nieuwzględnienia
wszystkich okoliczności, które mogą wpływać na cenę, obciążają Wykonawcę.
7) Wykonawca jest zobowiązany wypełnić formularz ofertowy - wszystkie pola bez
wprowadzania zmian lub dodatkowych pozycji.
8) Cenę ofertową oraz ceny jednostkowe należy podać cyfrowo, w złotych polskich,
z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
7.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena
zamówienia - 100%.
Informacja o trybie oceny ofert:
1) W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia
przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
2) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy do upływu terminu składania ofert nie
złożyli wymaganych dokumentów lub pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty
zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym
terminie, chyba, że, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu
lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
3) Wszystkie oferty zostaną sprawdzone pod względem rachunkowym. Zamawiający
poprawia omyłki rachunkowe, pisarskie oraz inne omyłki polegające na niezgodności
oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
4) Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem pkt. 9.3)
powyżej;
b) została złożona po terminie składania ofert;
c) Wykonawca, nie złożył w wyznaczonym terminie dokumentów i pełnomocnictw,
o których mowa w pkt. 9.2) powyżej;
d) Wykonawca, nie złożył w wyznaczonym terminie wyjaśnień, o których mowa w pkt.
9.1) powyżej;
e) Wykonawca nie wyceni wszystkich pozycji formularza ofertowego;
f) oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny.
5) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
c) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca
zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez
podawania przyczyny.10. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia:
O
wynikach
postępowania
Zamawiający
poinformuje
Wykonawców
drogą
elektroniczną, pod warunkiem wskazania w formularzu ofertowym adresu e-mail oraz
zamieści informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie internetowej
www.mpglswietochlowice.pl.
2) Zamawiający, zawiadomi wybranego Wykonawcę o terminie i miejscu podpisania
umowy.
3) Z
wyłonionym
Wykonawcą
zostanie
zawarta
umowa
zgodna
z
projektem
stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
11. Powierzenie przetwarzania danych osobowych:
Zamawiający nie przewiduje w trakcie realizacji zamówienia powierzenia Wykonawcy
przetwarzania danych osobowych, których jest administratorem.

Uwagi:
12. Klauzula informacyjna RODO:
1)
Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(,,RODO") jest Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach
Sp. z o.o. zwane dalej Administratorem.
2)
Kontakt z Administratorem jest możliwy: listownie na adres siedziby: ul. Tunelowa 2,
41- 600 Świętochłowice, telefonicznie pod nr tel. 32 245 40 21 mailowo na adres
poczty elektronicznej: sekretariat@mpglswietochlowice.pl.
3)
Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować pod adresem poczty
elektronicznej iod@mpglswietochlowice.pl.
4)
Pani/Pana dane niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu
związanym z realizacją postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonym
w trybie zapytania ofertowego (poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych) oraz
działanie przez Administratora w interesie publicznym zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e
oraz art. 10 RODO.
5)
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich
otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w tym: podwykonawcom,firmom zapewniającym niszczenie dokumentów i nośników danych, biurom obsługi
prawnej, itp.
6)
Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego
w trybie zapytania ofertowego (poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych),
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wszystkie zainteresowane
osoby lub podmioty. Ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie
w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności,
interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa.
7)
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia Pani/a dane mogą
być także przekazywane do państw trzecich.
8)
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem związanym
z zawarciem umowy w celu realizacji zamówienia.
9)
Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych i ich
sprostowania,
sprzeciwu
na
dalsze
przetwarzanie,
usunięcia,
ograniczenia
przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
10) Administrator informuje, że przepisy ograniczają prawo do skorzystania:
? ze sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO), jeżeli zrealizowanie
tego prawa mogłoby skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia
lub
zmianą
postanowień
umowy
w
sprawie
zamówienia
prowadzonego w trybie zapytania ofertowego (poza ustawą Prawo Zamówień
Publicznych);
? z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie może zostać
zrealizowane do czasu zakończenia tego zamówienia.
11) Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (www.uodo.gov.pl)
w razie uznania, że przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy
prawa.
12) Podane przez Panią/a dane będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia
zakończenia
zamówienia.
Jeżeli
okres
obowiązywania
umowy
w
sprawie
postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego (poza ustawą Prawo
Zamówień Publicznych) przekroczy 4 lata, Administrator przechowuje dane przez
cały okres obowiązywania tej umowy.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.