Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa materiałów ogólnobudowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa materiałów ogólnobudowlanych

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
9 - go Maja 95
98-100 Łask
powiat: łaski
32blt@ron.mil.pl
https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=65346176
Województwo: łódzkie
Miasto: Łask
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA materiałów ogólnobudowlanych
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły ogólnobudowlane lotniskowe dla JW. 1158 Łask
1. Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym dla części 1 zamówienia - załącznik nr 3a do SWZ
2. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
3. Dostarczony przez Wykonawcę materiał musi być fabrycznie nowy.
Artykuły ogólnobudowlane lotniskowe dla JW. 1158 Łask
1. Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym dla części 2 zamówienia - załącznik nr 3a do SWZ
2. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
3. Dostarczony przez Wykonawcę materiał musi być fabrycznie nowy.
Artykuły ogólnobudowlane dla JW. 1158
1. Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym dla części 3 zamówienia - załącznik nr 3a do SWZ
2. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
3. Dostarczony przez Wykonawcę materiał musi być fabrycznie nowy.
Artykuły ogólnobudowlane dla JW 1551 Sieradz
1. Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym dla części 4 zamówienia - załącznik nr 3a do SWZ
2. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
3. Dostarczony przez Wykonawcę materiał musi być fabrycznie nowy.
Pędzle i taśmy
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych artykułów ogólnobudowlanych dla części 5 w ilościach, opakowaniach i rodzaju wyszczególnionym w formularzu cenowym - załącznik nr 3b do SWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 5 do SWZ;
2. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta (jeśli występują).
3. Dostarczony przez Wykonawcę materiał musi być fabrycznie nowy.
Wyroby ścierne
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych artykułów ogólnobudowlanych dla części 6 w ilościach, opakowaniach i rodzaju wyszczególnionym w formularzu cenowym - załącznik nr 3b do SWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 5 do SWZ;
2. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta (jeśli występują).
3. Dostarczony przez Wykonawcę materiał musi być fabrycznie nowy.

CPV: 44111000-1, 39224210-3, 44176000-4, 14810000-2

Dokument nr: 2024/BZP 00278934, 33/TP1/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-18 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowaniepostepowanie=65346176
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. W trakcie procedowania postępowania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Portal e-Usług SmartPZP.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
4. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie internetowej: https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowaniepostepowanie=65346176
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego , profilu zaufanego lub podpisu osobistego (warstwa elektroniczna na dowodzie osobistym, tzw. e-dowód). Portal e-Usług SmartPZP jest kompatybilny ze wszystkimi podpisami elektronicznymi.
2. Instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Portalu e-Usług SmartPZP znajdują się w zakładce E-LEARNING, dostępnej pod adresem internetowym: https://portal.smartpzp.pl/elearning
3. Korzystanie z Systemu możliwe jest, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:
3.1 Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości, nie mniejszej niż 1Mb/s.
3.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje.
3.3. Przeglądarki internetowe: Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11. Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek;
3.4.Dodatkowe oprogramowanie: zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre), w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web, oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
4. W sytuacji awarii Systemu Platformy SmartPzp, niedostępności Systemu lub trudności związanych z jego użytkowaniem, uniemożliwiających prawidłową lub/i skuteczną komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez ten System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: 32bltprz@ron.mil.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). Zaleca się aby w korespondencji kierowanej do Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej Wykonawca posługiwał się nazwą i numerem postępowania.
5. Osobami ze strony Zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się
z Wykonawcami w sprawach przedmiotowego postępowania są pracownicy Sekcji Zamówień Publicznych: (+48) 261 554 592, (+48) 261 554 591-593, e-mail: 32bltprz@ron.mil.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku,
98-100 Łask, Ul. 9-go Maja 95.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email: p.rogala@ron.mil.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr ref. 22/TP1/2023.
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp".
5. Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Wykonawcy przysługuje:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9. Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=65346176
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-18 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę składa się poprzez Platformę SmartPZP na stronie prowadzonego postępowania

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.