Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1276z dziś
7249z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont Ośrodka Hodowli Żubrów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont Ośrodka Hodowli Żubrów

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Kampinoski Park Narodowy
Tetmajera 38
05-080 Izabelin C
powiat: warszawski zachodni
dyrekcja@kampinoski-pn.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Izabelin C
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont Ośrodka Hodowli Żubrów w Smardzewicach
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w Ośrodku Hodowli Żubrów w Smardzewicach. Przedmiar ma charakter informacyjny i pomocniczy. Całość zamówienia realizowana będzie w parku narodowym, w związku z czym Wykonawca jest zobowiązany traktować priorytetowo obowiązujące tu zasady ochrony przyrody, w tym uwzględnić podczas wyceny zamówienia zakaz korzystania z ciężkiego sprzętu, a także pracę w warunkach ,,terenowych", bez dostępu do prądu i przy ograniczonych możliwościach dojazdu pojazdami mechanicznymi w miejsca montażu elementów.
Roboty budowlane, których dotyczy zamówienie, nie są objęte obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę ani zgłoszenia.
Zwraca się uwagę że teren Ośrodka Hodowli Żubrów jest enklawą w granicach Nadleśnictwa Smardzewice. Wszelkie potrzebne zgody na przejazd i poruszanie się po terenie należy ustalać z Nadleśnictwem Smardzewice
2. Prace przeprowadzane będą na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego w powiecie tomaszowskim, gminie Tomaszów Mazowiecki, na działce nr 2257.
3. Zakres zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SWZ Dokumentacja projektowa.

CPV: 45453000-7, 45311100-1,45311200-2,45442110-1,45261000-4

Dokument nr: 2024/BZP 00279508, 2/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-25 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7b21262-f57e-11ee-b016-82aaee56c84c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d7b21262-f57e-11ee-b016-82aaee56c84c Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy").
2. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-d7b21262-f57e-11ee-b016-82aaee56c84c.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Posiada Pani/Pan prawo do:
a) dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art 6 ust. 1 lit. c RODO;

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-25 10:00
Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Wymagania:
Wymagania dotyczące wadium:
1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem składania ofert. Każda oferta częściowa musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000 zł
2) Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz.U. 2019 poz. 836).
3) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 26 1130 1017 0020 1381 5690 0001, z dopiskiem na przelewie: ,,Wadium w postępowaniu dotyczącym remontu Ośrodka Hodowli Żubrów w Smardzewicach."
4) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3 powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2) lit. b)-e) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą.
6) Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art., 97 ustawy PZP.
7) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.
8) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1032284,70 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w Ośrodku Hodowli Żubrów w Smardzewicach. Przedmiar ma charakter informacyjny i pomocniczy. Całość zamówienia realizowana będzie w parku narodowym, w związku z czym Wykonawca jest zobowiązany traktować priorytetowo obowiązujące tu zasady ochrony przyrody, w tym uwzględnić podczas wyceny zamówienia zakaz korzystania z ciężkiego sprzętu, a także pracę w warunkach ,,terenowych", bez dostępu do prądu i przy ograniczonych możliwościach dojazdu pojazdami mechanicznymi w miejsca montażu elementów.
Roboty budowlane, których dotyczy zamówienie, nie są objęte obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę ani zgłoszenia.
Zwraca się uwagę że teren Ośrodka Hodowli Żubrów jest enklawą w granicach Nadleśnictwa Smardzewice. Wszelkie potrzebne zgody na przejazd i poruszanie się po terenie należy ustalać z Nadleśnictwem Smardzewice
2. Prace przeprowadzane będą na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego w powiecie tomaszowskim, gminie Tomaszów Mazowiecki, na działce nr 2257.
3. Zakres zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SWZ Dokumentacja projektowa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45442110-1 - Malowanie budynków
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 200 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (polisa OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z zamówieniem w wysokości: 500 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2 Zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie wyrażające się w wykonaniu należycie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej:
1) 1 roboty lub usługi polegającej na wykonaniu lub remoncie ogrodzenia o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto (słownie pięćset tysięcy złotych brutto) na obszarze chronionym, stanowiącym formę ochrony przyrody, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te prace zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy wymagane prace są częścią większego zamówienia, należy bezwzględnie wskazać te roboty lub usługi, które dotyczą wymaganego zakresu;
2) 1 roboty lub usługi obejmującej zastosowanie materiałów drewnopodobnych kompozytowych lub recyklingowych, o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) na obszarze chronionym, stanowiącym formę ochrony przyrody, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te prace zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy wymagane prace są częścią większego zamówienia, należy bezwzględnie wskazać te roboty lub usługi, które dotyczą wymaganego zakresu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych lub/i usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane lub/i usługi zostały wykonane (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ). W wykazie powinny znajdować się wszystkie roboty i/lub usługi wymienione w pkt. 1.4 rozdz. XV SWZ, z załączeniem dowodów określających czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na minimum 200 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) aktualna polisa na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (polisa OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z zamówieniem w wysokości: 500 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wymagania dotyczące wadium:
1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem składania ofert. Każda oferta częściowa musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000 zł
2) Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz.U. 2019 poz. 836).
3) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 26 1130 1017 0020 1381 5690 0001, z dopiskiem na przelewie: ,,Wadium w postępowaniu dotyczącym remontu Ośrodka Hodowli Żubrów w Smardzewicach."
4) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3 powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2) lit. b)-e) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą.
6) Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art., 97 ustawy PZP.
7) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.
8) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaz i dowody oraz oświadczenia składa i podpisuje każdy z Wykonawców we własnym imieniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne dla stron postanowienia umowy, w tym informacja o zmianie umowy, są zawarte we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa uwzględniająca warunki określone we Wzorze umowy, o którym mowa w ust. 1.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.