małopolskie (Nowy Sącz)
mazowieckie (Kobyłka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Równanie i profilowanie dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Urzędów ul. Rynek 26 23-250 Urzędów powiat: kraśnicki tel. 81 822 50 30 gmina@urzedow.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Urzędów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 81 822 50 30 |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OEFRTOWE RÓWNANIE I PROFILOWANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY URZĘDÓW II. Określenie trybu zamówienia Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) i jest sporządzone zgodnie z Zarządzeniem Wewnętrznym nr 3/2021 Burmistrza Urzędowa z dnia 04.01.2021 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Urzędowie. Treść niniejszego zapytania nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 71 Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.) III. Określenie przedmiotu zamówienia 1. Równanie i profilowanie dróg gminnych równiarką polegający na poprawie przejezdności łącznie z wyrównaniem nierówności, zagłębień na terenie gminy Urzędów w ilości 200 godzin pracy. 2. Zakres prac obejmuje: korygowanie przekroju drogi i wyrównanie jej nierówności w celu poprawy przejezdności oraz lepszego odwonienia drogi. Profilowanie powinno zapewnić pochylenie porzeczne umożliwiające odpływ wody z nawierzchni równanej drogi na pobocze; kierunek i rodzaj pochylenia uzależnić należy od warunków w terenie i uzgodnić z Zamawiającym. Ewentualne ubytki uzupełnić w miarę możliwości gruntem pozyskanym w czasie profilowania lub materiałem zapewnionym przez Zamawiającego. 3. Usługa realizowana będzie sukcesywnie w okresie od dnia podpisania umowy po otrzymaniu pisemnego zamówienia złożonego przez Zamawiającego ze wskazaniem miejsca wykonania usługi. Realizacja ma nastąpić najpóźniej w ciągu 2 dni od dnia złożenia zamówienia. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeniesienia terminu usługi na inny termin, niż to wynika z zamówienia w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych powodujących trudności w wykonaniu usługi. 5. Średnia odległość wykonywania usługi - równanie, profilowanie dróg - około 10 km od siedziby Urzędu Miejskiego w Urzędowie, Ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów. Zamawiający nie pokrywa dodatkowo kosztów związanych z dojazdem do miejsca wykonywania usługi i dojazdu do Rynku w Urzędowie. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego pracy równiarki do 40% zamówienia podstawowego wynikającego z faktycznego zapotrzebowania. 7. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować pracę tak, aby nie wywoływała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla osób trzecich, w sposób zapewniający mieszkańcom możliwość dojazdu do poszczególnych nieruchomości. 8. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania miesięcznych zestawień ilości wykonanych usług na podstawie dziennych raportów, które będzie potwierdzał pracownik Urzędu Miejskiego w Urzędowie. Potwierdzenie pracy nastąpi po dokonaniu bezusterkowego wykonania usługi. Ww. zestawienia będą podstawą do wystawienia faktur. Dokument nr: ZP.271.7.2024 Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.04.2024 r. o godz. 10.15. O wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej. Składanie ofert: VI. Miejsce oraz termin składania ofert 1. Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Urzędów, Ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów lub drogą elektroniczną na adres gmina@urzedow.pl do dnia 18.04.2024 r. do godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: IV. Termin wykonania zamówienia Od dnia podpisania umowy do 30.11.2024r.1. Wymagania: V. Opis sposobu przygotowania oferty Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Oferta - załącznik nr 1 wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego. Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim. Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy (dotyczy również wszystkich załączników do oferty). Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Jeżeli do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymagane jest zastosowanie tzw. reprezentacji łącznej, wówczas wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez zobowiązane osoby. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno parafowane oraz ponumerowane i złączone w sposób trwały. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania. Podwykonawcy: Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom - jeżeli dotyczy. Zamawiający nie określa, które części zamówienia nie mogą być powierzone podwykonawcom 3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. VII. Opis sposobu obliczenia ceny 1. Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku), jak również cenę jednostkowa brutto za godzinę realizowanej usługi. 2. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzania miesięcznych zestawień ilości wykonanych usług na podstawie dziennych raportów, który będzie potwierdzał pracownik Zamawiającego. Potwierdzenie wykonanej usługi nastąpi jedynie w sytuacji stwierdzenia bezusterkowego wykonania usługi. Ww. zestawienia będą podstawą do wystawienia faktury. 4. Dopuszcza się składanie faktur częściowych (nie częściej niż raz w miesiącu). 5. Rozliczenie nastąpi za efektywnie przepracowane godziny sprzętu w polskich złotych. Wynagrodzenie częściowe zostanie ustalone na podstawie ceny jednostkowej oraz ilości godzin wykonania usługi potwierdzonej przez Zamawiającego. 6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunkówW postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) wykażą się dysponowaniem sprzętem, tj. równiarką samojezdną (co najmniej 1 sztuka), która musi pozostawać w dyspozycji Wykonawcy przez cały czas trwania umowy. Wykonawca powinien wskazać, na jakiej podstawie dysponuje lub będzie dysponował wskazanymi urządzeniami (potencjał własny, potencjał podmiotu). W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie nimi dysponował, tj. musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie powyższego wypełniony zostanie załącznik nr 2 oświadczenie. X. Udzielenie zamówienia i podpisanie umowy 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. 2. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację. 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego. XI. Dodatkowe Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy 1. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie. 2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 3. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Uwagi: IX. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu obliczenia ceny oferty cena /brutto/ - za jaką Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie, wyrażona w polskich złotych - waga kryterium - 100% XII. Dodatkowe informacje 1. Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracowników Referatu Planowania Przestrzennego i Budownictwa: Małgorzatę Wnuk, Beatę Szwarnowską tel. 818227680. XIV. Klauzula informacyjna z RODO (Rozporządzenie Ochrony Danych Osobowych) Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwane dalej ,,RODO" informuję, że: Administratorem danych osobowych jest Gmina Urzędów, której reprezentantem jest Burmistrz Urzędowa z siedzibą ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, e-mail: gmina@urzedow.pl.Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem email: iod@zeto.lublin.pl. we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych. 1) Pani/Pana dane będą przetwarzane w następujących celach: a) wypełnienia ciążących na nas obowiązków prawnych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO b) zawierania i wykonywania umów, co znajduje podstawę w art. 6 ust. 1 lit. b) RODO c) wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach władzy publicznej powierzonej administratorowi, co znajduje podstawę prawną w art. 6 ust. 1 lit. e) RODO. 2) Administrator przetwarza również dane osobowe na podstawie zgód udzielonych przez osoby, których dane dotyczą, w zakresie i celach określonych w treści tych zgód, co znajduje swoją podstawę prawną w art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. 3) Podane dane będą udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa lub podmiotom świadczącym usługi wsparcia i serwisu dla Urzędu. 4) Dane będą przetwarzane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. W przypadku zgody do momentu wycofania zgody lub przez okres niezbędny do realizacji wskazanego celu, na jaki zgoda została udzielona. 5) Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych, sprostowania oraz prawo do ograniczenia przetwarzania, a w przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie wykonania zadania publicznego lub sprawowania władzy publicznej - prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. 6) W przypadku, w którym przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 7) Przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 8) Podanie danych jest obowiązkowe, jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie wypełnienia obowiązku prawnego oraz w celu wykonania umowy, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości realizacji zadań Administratora. Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody podanie danych jest dobrowolne, ale ich niepodanie będzie miało wpływ na brak możliwości realizacji celu, na który zgoda została udzielona. |
© eurobudowa.pl 2004-2024