Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Równanie i profilowanie dróg gminnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Równanie i profilowanie dróg gminnych

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Urzędów
ul. Rynek 26
23-250 Urzędów
powiat: kraśnicki
tel. 81 822 50 30
gmina@urzedow.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Urzędów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 81 822 50 30
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OEFRTOWE
RÓWNANIE I PROFILOWANIE DRÓG GMINNYCH
NA TERENIE GMINY URZĘDÓW
II. Określenie trybu zamówienia
Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 pkt 1 ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) i jest sporządzone zgodnie z
Zarządzeniem Wewnętrznym nr 3/2021 Burmistrza Urzędowa z dnia 04.01.2021 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji
udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Urzędowie. Treść niniejszego zapytania nie stanowi oferty w
rozumieniu art. 66 i 71 Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.)
III. Określenie przedmiotu zamówienia
1. Równanie i profilowanie dróg gminnych równiarką polegający na poprawie przejezdności łącznie
z wyrównaniem nierówności, zagłębień na terenie gminy Urzędów w ilości 200 godzin pracy.
2. Zakres prac obejmuje: korygowanie przekroju drogi i wyrównanie jej nierówności w celu
poprawy przejezdności oraz lepszego odwonienia drogi. Profilowanie powinno zapewnić
pochylenie porzeczne umożliwiające odpływ wody z nawierzchni równanej drogi na pobocze;
kierunek i rodzaj pochylenia uzależnić należy od warunków w terenie i uzgodnić z
Zamawiającym. Ewentualne ubytki uzupełnić w miarę możliwości gruntem pozyskanym w czasie
profilowania lub materiałem zapewnionym przez Zamawiającego.
3. Usługa realizowana będzie sukcesywnie w okresie od dnia podpisania umowy po otrzymaniu
pisemnego zamówienia złożonego przez Zamawiającego ze wskazaniem miejsca wykonania
usługi. Realizacja ma nastąpić najpóźniej w ciągu 2 dni od dnia złożenia zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeniesienia terminu usługi na inny termin, niż to
wynika z zamówienia w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych powodujących
trudności w wykonaniu usługi.
5. Średnia odległość wykonywania usługi - równanie, profilowanie dróg - około 10 km od siedziby
Urzędu Miejskiego w Urzędowie, Ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów. Zamawiający nie pokrywa
dodatkowo kosztów związanych z dojazdem do miejsca wykonywania usługi i dojazdu do Rynku
w Urzędowie.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego pracy
równiarki do 40% zamówienia podstawowego wynikającego z faktycznego zapotrzebowania.
7. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować pracę tak, aby nie wywoływała ona uciążliwości i
niebezpieczeństwa dla osób trzecich, w sposób zapewniający mieszkańcom możliwość dojazdu
do poszczególnych nieruchomości.
8. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania miesięcznych zestawień ilości wykonanych usług
na podstawie dziennych raportów, które będzie potwierdzał pracownik Urzędu Miejskiego w
Urzędowie. Potwierdzenie pracy nastąpi po dokonaniu bezusterkowego wykonania usługi. Ww.
zestawienia będą podstawą do wystawienia faktur.

Dokument nr: ZP.271.7.2024

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.04.2024 r. o godz. 10.15. O wyniku i wyborze najkorzystniejszej
oferty, oferenci zostaną powiadomieni poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej.

Składanie ofert:
VI. Miejsce oraz termin składania ofert
1. Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Urzędów, Ul. Rynek 26, 23-250
Urzędów lub drogą elektroniczną na adres gmina@urzedow.pl do dnia 18.04.2024 r. do godz.
10.00.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia
Od dnia podpisania umowy do 30.11.2024r.1.

Wymagania:
V. Opis sposobu przygotowania oferty
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Oferta - załącznik nr 1 wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być
sporządzona
i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zapytania
ofertowego.
Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.
Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy (dotyczy
również wszystkich załączników do oferty). Upoważnienie do podpisania oferty powinno być
dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę.
Jeżeli do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymagane jest zastosowanie tzw.
reprezentacji łącznej, wówczas wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez zobowiązane
osoby. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno
parafowane oraz ponumerowane i złączone w sposób trwały.
Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby)
podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
Podwykonawcy: Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą
zamierza powierzyć podwykonawcom - jeżeli dotyczy. Zamawiający nie określa, które części
zamówienia nie mogą być powierzone podwykonawcom
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
VII.
Opis sposobu obliczenia ceny
1. Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację
przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza
(do dwóch miejsc po przecinku), jak również cenę jednostkowa brutto za godzinę realizowanej
usługi.
2. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z
realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzania miesięcznych zestawień ilości wykonanych
usług na podstawie dziennych raportów, który będzie potwierdzał pracownik Zamawiającego.
Potwierdzenie wykonanej usługi nastąpi jedynie w sytuacji stwierdzenia bezusterkowego
wykonania usługi. Ww. zestawienia będą podstawą do wystawienia faktury.
4. Dopuszcza się składanie faktur częściowych (nie częściej niż raz w miesiącu).
5. Rozliczenie nastąpi za efektywnie przepracowane godziny sprzętu w polskich złotych.
Wynagrodzenie częściowe zostanie ustalone na podstawie ceny jednostkowej oraz ilości godzin
wykonania usługi potwierdzonej przez Zamawiającego.
6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
VIII.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunkówW postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) wykażą się dysponowaniem sprzętem, tj. równiarką samojezdną (co najmniej 1 sztuka),
która musi pozostawać w dyspozycji Wykonawcy przez cały czas trwania umowy.
Wykonawca powinien wskazać, na jakiej podstawie dysponuje lub będzie dysponował
wskazanymi urządzeniami (potencjał własny, potencjał podmiotu). W przypadku, gdy
Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić
Zamawiającemu, iż będzie nimi dysponował, tj. musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie powyższego wypełniony
zostanie załącznik nr 2 oświadczenie.
X. Udzielenie zamówienia i podpisanie umowy
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane
wyżej kryteria oceny ofert.
2. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy
złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko,
siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej
wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy
Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium
oceny ofert i łączną punktację.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający
może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich
ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego.
XI. Dodatkowe Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze
oferty w celu zawarcia umowy
1. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę
odrębnym pismem lub telefonicznie.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem
zawartym w ofercie.
3. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(konsorcja, spółki cywilne) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność
za wykonanie umowy.
2. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

Uwagi:
IX. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu obliczenia ceny oferty
cena /brutto/ - za jaką Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie, wyrażona w polskich
złotych - waga kryterium - 100%
XII.
Dodatkowe informacje
1. Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnia się
pracowników Referatu Planowania Przestrzennego i Budownictwa: Małgorzatę Wnuk, Beatę
Szwarnowską tel. 818227680.
XIV.
Klauzula informacyjna z RODO (Rozporządzenie Ochrony Danych Osobowych)
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwane dalej ,,RODO" informuję, że:
Administratorem danych osobowych jest Gmina Urzędów, której reprezentantem jest Burmistrz Urzędowa z siedzibą ul.
Rynek 26, 23-250 Urzędów, e-mail: gmina@urzedow.pl.Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony
Danych, z którym można skontaktować się pod adresem email: iod@zeto.lublin.pl. we wszystkich sprawach dotyczących
przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
1) Pani/Pana dane będą przetwarzane w następujących celach:
a) wypełnienia ciążących na nas obowiązków prawnych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO
b) zawierania i wykonywania umów, co znajduje podstawę w art. 6 ust. 1 lit. b) RODO
c) wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach władzy publicznej powierzonej
administratorowi, co znajduje podstawę prawną w art. 6 ust. 1 lit. e) RODO.
2) Administrator przetwarza również dane osobowe na podstawie zgód udzielonych przez osoby, których dane dotyczą,
w zakresie i celach określonych w treści tych zgód, co znajduje swoją podstawę prawną w art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
3) Podane dane będą udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa lub podmiotom
świadczącym usługi wsparcia i serwisu dla Urzędu.
4) Dane będą przetwarzane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w rozporządzeniu
Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. W przypadku zgody
do momentu wycofania zgody lub przez okres niezbędny do realizacji wskazanego celu, na jaki zgoda została
udzielona.
5) Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych, sprostowania oraz prawo do ograniczenia
przetwarzania, a w przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie wykonania zadania publicznego lub
sprawowania władzy publicznej - prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
6) W przypadku, w którym przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, przysługuje Pani/Panu
prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego
dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7) Przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
8) Podanie danych jest obowiązkowe, jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie wypełnienia obowiązku prawnego
oraz w celu wykonania umowy, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości realizacji zadań Administratora. Jeśli
przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody podanie danych jest dobrowolne, ale ich niepodanie będzie miało
wpływ na brak możliwości realizacji celu, na który zgoda została udzielona.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.