Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont posadzki korytarzy wraz z wymianą drzwi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont posadzki korytarzy wraz z wymianą drzwi

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Urlach
ul. Żwirki i Wigury 4
05-281 Urle
powiat: wołomiński
tel. 25 675 49 15, tel. 510 093 922
szkola@spurle.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Urle
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 25 675 49 15, t
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na Remont posadzki dwóch korytarzy wraz z wymianą trzech kompletów drzwi w Zespole
Szkolno-Przedszkolnym w Urlach
DZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu posadzki dwóch korytarzy wraz z wymianą
trzech kompletów drzwi w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Urlach. Zakres prac obejmuje
elementy przedstawione w tabeli poniżej:
Lp. Nazwa
uwagi
1 Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
-
2 Podkłady i posadzki
-
3 Wymiana 3 kpl drzwi (2 kpl. Łazienkowych i 1 kpl. -
do pomieszczenia gospodarczego
Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w zał Nr. 2

Wykonawca ponosi koszty zakupu materiałów na realizację prac wynikających z przedmiotu
zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca robót w celu zapoznania się z
przedmiotem zamówienia i poprawnego skalkulowania wszystkich kosztów zamówienia. Koszty
dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą,
kosztorysem ofertowym oraz obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną.
Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia terenu po zakończonych robotach, przed
rozpoczęciem odbioru końcowego.

Składanie ofert:
Oferty należy składać w formie elektronicznej za na adres email szkola@spurle.pl lub osobiście
w sekretariacie Szkoły.
Oferty należy złożyć osobiście lub na adres mailowy do dnia 24.04.2024 r. do godz. 10.00,

Miejsce i termin realizacji:
1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do dnia 30.08.2024 r.

Wymagania:
DZIAŁ II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie prowadzone jest stosownie do postanowienia art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia
11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022r. poz. 1710, z poźń. zm.)
2. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
1rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
DZIAŁ V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
1. Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - w realizacji robót odpowiadających swoim
rodzajem przedmiotowi zamówienia.
2. Zamawiający stosownie do treści art. 131. ust.2 ustawy Pzp żąda odbycia przez Wykonawcę
wizji lokalnej. Wizja lokalna ma charakter obligatoryjny tj. zgodnie z art. 226 ust.1 pkt. 18
ustawy Pzp. Zamawiający odrzuci oferty Wykonawców, którzy nie odbyli wizji lokalnej, o
której mowa powyżej. Wykonawcy zobowiązani są zgłosić chęć uczestnictwa w ww. wizji na
adres e-mail: szkola@spurle.pl i poinformować telefonicznie dyr. Zespołu Szkolno-
Przedszkolnego
nr tel. 510 093 922 w terminie nie później niż 24 godziny przed planowanym uczestnictwem.
Z ramienia Wykonawcy w wizji mogą uczestniczyć nie więcej niż 2 osoby. Zamawiający
podczas wizji, o której mowa powyżej wyda osobom uczestniczącym oświadczenie o odbyciu
obligatoryjnej wizji lokalnej, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty.
DZIAL VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy sporządzić wg formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1,
2. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli
w imieniu Wykonawcy,
3. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału
w postępowaniu określone w dziale V, oraz kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie
przedmiaru robót stanowiącym załącznik nr 2 do postępowania.
DZIAŁ VII. ODRZUCENIE OFERTY
1. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
2) została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu,
3) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym
Niniejsze postępowanie prowadzone jest pod nazwą ,,Remont posadzki
dwóch korytarzy wraz z wymianą trzech kompletów drzwi w Zespole Szkolno-Przedszkolnym
w Urlach".
3. Zamawiający po ocenie ofert powiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze oferty
najkorzystniejszej, odrzuceniu oferty, niezłożeniu żadnej oferty lub zakończeniu postępowania
bez wyboru żadnej oferty,
4. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania w sprawie wyboru wykonawcy
niniejszego zadania bez wyboru żadnej z ofert.
2DZIAŁ IX. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1. Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu za wykonanie całej usługi, którego definicję
określa art. 632 kodeksu cywilnego,
2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia,
3. Cena oferty (i wszystkie jej składniki) powinna być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku. Wyliczenie zaokrągleń winno być dokonane zgodnie z zasadami
przybliżeń dziesiętnych,
4. Jeżeli cena podana liczbą nie odpowiada cenie podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową
cenę podaną liczbowo.
DZIAŁ X. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE
OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT.
1. W odniesieniu do złożonych ofert dokonana zostanie ocena ofert na podstawie kryterium:
CENA = 100%

Uwagi:
DZIAŁ XI. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej ,,RODO", informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest: Zespół Szkolno - Przedszkolny
w Urlach, ul. Żwirki i Wigury 4, 05-281 Urle, zwany dalej ,,administratorem";
2) na mocy art. 37 ust. 1 lit. a RODO administrator powołał Inspektora Ochrony Danych
(IOD), który w jego imieniu nadzoruje operacje przetwarzania danych osobowych, z którym
można kontaktować się pod adresem e - mail: szkola@spurle.pl; 3) Państwa dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym
w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022.0.1710 t.j.) 4). Dostęp
do Państwa danych osobowych będą mieli wyłącznie upoważnieni przez administratora
pracownicy i tylko w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia tego postępowania;
5) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, które na podstawie
przepisów prawa mają prawo dostępu do dokumentacji postępowania;
6) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez cały czas trwania umowy oraz
zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne;
7) Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa
dotyczących jest związany z udziałem w niniejszym postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia
negocjacji;
8) Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
stosowanie do art. 22 RODO; 9) posiadają Państwo: - na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do swoich danych osobowych; - na podstawie art. 16 RODO prawo
do sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji ani zmianą
postanowień umowy); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
3ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony
prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - prawo
do wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie przetwarzania danych osobowych -
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
10) Nie przysługuje Państwu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa
w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Kontakt:
Pracownikiem Zamawiającego uprawnionym do bezpośredniego kontaktowania się
z Wykonawcami jest:
w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Aniela Dobosiewicz tel. 510 093 922

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.