dolnośląskie (Legnica)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług serwisu i przeglądu instalacji oraz urządzeń w budynkach |
Data zamieszczenia: | 2024-04-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o Aleja Solidarności 67 03-401 Warszawa powiat: Warszawa zamowienia@szpitalpraski.pl https://szpitalpraski.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalpraski/demand/notice/public/126693/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Świadczenie usług serwisu i przeglądu instalacji oraz urządzeń w budynkach Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie Krótki opis przedmiotu zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w następujących załącznikach do SWZ: Załączniku nr 2 (Opis przedmiotu zamówienia), Załączniku nr 8 (Postanowienia umowne - projekt). CPV: 50700000-2, 50711000-2,50712000-9,50730000-1 Dokument nr: 2024/BZP 00279827, ZP/13/SERWIS BUDYNKÓW/2024/BZP Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://szpitalpraski.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalpraski.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://szpitalpraski.ezamawiajacy.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarty w SWS Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://szpitalpraski.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalpraski/demand/notice/public/126693/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-19 10:00 Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej https://szpitalpraski.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/13/SERWIS BUDYNKÓW/2024/BZP 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w następujących załącznikach do SWZ: Załączniku nr 2 (Opis przedmiotu zamówienia), Załączniku nr 8 (Postanowienia umowne - projekt). 4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji od chwili zgłoszenia awarii w godzinach 15:00 - 7:00 dla dni roboczych oraz w ciągu 24h dla dni wolnych od pracy z obowiązkiem poinformowania Zamawiającego o podjętych działaniach w ciągu max. 60 min. 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, rozumiane jako podmiotowe dotyczące: a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj. na sumę gwarancyjną wynoszącą min. 800 000,00 zł; b) zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: - Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje minimum 2 usługi polegające na wykonaniu usług serwisowych i utrzymania instalacji budynków tożsamych jakościowo i technologicznie do posiadanych przez Zamawiającego (dot. w szczególności systemów wentylacji i klimatyzacji, systemów p.poż, instalacji elektrycznej, instalacji niskich prądów, instalacji sanitarnej, systemu kontroli dostępu monitoringu, instalacji tlenowych) o wartości minimum 250 000,00 zł (brutto) każda (wartość zawartych umów, jeśli jest wartością nie podlegającą zmianie lub szacunkowy koszt wykonania umowy w okresie jej obowiązywania, jeśli umowa została zawarta na ceny jednostkowe). W przypadku usług określonych w innych walutach do przeliczenia wartości będzie się przyjmowało kurs NBP z dnia wysłania ogłoszenia o zamówieniu do publikacji. - Wykonawca będzie dysponował osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci wynikające z Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. Nr 89 poz.828 z późniejszymi zmianami), tj: dysponuje min. 3 osobami, posiadającymi uprawnienia elektroenergetyczne (SEP) Grupa 1 w specjalności elektroenergetycznej do 1 kV na stanowisku eksploatacji i min. 2 osobami posiadającymi uprawnienia elektroenergetyczne (SEP) Grupa 1 w specjalności elektroenergetycznej do 1 kV na stanowisku dozoru, lub budowlane oraz min. 1 osobą która odbyła szkolenie systemu SSP i DSO, o dysponuje min. 3 osobami, posiadającymi uprawnienia ciepłownicze (SEP) Grupa 2 Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło na stanowisku eksploatacji i min. 2 osobami posiadającymi uprawnienia ciepłownicze (SEP) Grupa 2 urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło na stanowisku dozoru, o dysponuje min. 3 osobami, posiadającymi uprawnienia gazowe (SEP) Grupa 3 urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe na stanowisku eksploatacji i min. 2 osobami posiadającymi uprawnienia ciepłownicze (SEP) Grupa 3 Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe na stanowisku dozoru, o dysponuje min. 3 osobami posiadającymi aktualny certyfikat dla personelu FGAZ w zakresie instalacji, konserwacji lub serwisowania, a także naprawy i likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła, o Wykonawca dysponuje aktualnym Certyfikatem dla przedsiębiorcy F GAZ, o dysponuje osobami lub firmami współpracującymi zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą wykonywać zamówienie, zgodnie z wytycznymi Polskich Norm i aprobatami technicznymi, dostawców/gwarantów poszczególnych systemów i urządzeń, tak aby spełnić wymagania gwarancyjne. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U z 2021, poz. 275 z późn zm., t.j. z dnia 2021.02.11), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 4 do SWZ; odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokument potwierdzający (polisa OC), zgodnie z warunkiem opisanym w Rozdziale VIII SWZ że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wynoszącą min. 800 000,00 zł; Wykaz usług, zgodnie z warunkiem opisanym w Rozdziale VIII SWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 6 do SWZ Wykaz osób, zgodnie z warunkiem opisanym w Rozdziale VIII SWZ skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 7 do SWZ. Aktualny Certyfikat dla przedsiębiorcy F - GAZ 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Zamawiający wymaga również załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie: - art.7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ; SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z Rozdziałem IX SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zawarty w Załączniku nr 8 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji od chwili zgłoszenia awarii w godzinach 15:00 - 7:00 dla dni roboczych oraz w ciągu 24h dla dni wolnych od pracy z obowiązkiem poinformowania Zamawiającego o podjętych działaniach w ciągu max. 60 min. 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-18 |
© eurobudowa.pl 2004-2024