Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż nowej wykładziny wraz z usługą demontażu i utylizacji starej nawierzchni

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż nowej wykładziny wraz z usługą demontażu i utylizacji starej nawierzchni

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: IV Liceum Ogólnokształcące
ul. Dąbrowskiego 82
35-036 Rzeszów
powiat: Rzeszów
tel. 17 748 29 02
sekretariat@lo4.resman.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 17 748 29 02
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia ofert do zadania pn.:
,,DOSTAWA i montaż nowej wykładziny, wraz z usługą demontażu i utylizacji starej nawierzchni."
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w siedzibie Zamawiającego wykładziny homogenicznej PCV w dwóch salach informatycznych oraz paneli winylowych LVT w pokoju nauczycielskim. Minimalne wymagane parametry techniczne zawiera ,,Specyfikacja techniczna" dla: Część 1 - Wykładzina podłogowa PCV homogeniczna w dwóch pomieszczeniach - załącznik nr 2a;
Część 2 - Wykładzina podłogowa panel winylowy LVT wraz z cokołem MDF w jednym pomieszczeniu - załącznik nr 2b.
Cena oferty dla obu części zawiera również: usługę zerwania i utylizacji starej wykładziny dywanowej i płytek PCV, przygotowanie podłoża (szpachlowanie, gruntowanie, wylanie wylewki samopoziomującej ok. 5mm, szlifowanie), montaż nowej wykładziny na kleju (niskoemisyjnym przeznaczonym do stosowania wewnątrz w obiektach użyteczności publicznej) wraz z wywinięciem 10 cm na ścianę oraz spawanie łączeń (dot. ez. 1), montaż paneli LVT na kleju i listwy przypodłogowej (dot. ez.2).

Składanie ofert:
3. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty można składać osobiście w sekretariacie szkoły (w godz.ch od 8:00 do 14:00 w dni robocze), wysłać pocztą/przesyłką kurierską na adres: IV Liceum Ogólnokształcące Ul. Dąbrowskiego 82, 35-036 Rzeszów lub w formie elektronicznej, na adres: sekretariat@lo4.resman.pl z dopiskiem ,,OFERTA" w terminie do 17.04.2024 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia:
Do 09.08.2024 r.

Wymagania:
2. Warunki realizacji zamówienia:
1.Dostarczone przedmioty objęte niniejszym zamówieniem muszą być: fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, najwyższej jakości, objęte gwarancją producenta. Wykonanie usługi powinno być zrealizowane przez firmę posiadającą uprawnienia, doświadczenie i wiedzę w zakresie przedmiotu zamówienia oraz wykwalifikowany i doświadczony personel. Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy referencji poświadczających należytą realizację usług w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia. Prace powinny być przeprowadzone w oparciu o przepisy obowiązującego prawa budowlanego. Zastosowane materiały powinny być dopuszczone do używania w obiektach użyteczności publicznej. Przy montażu należy postępować zgodnie z zaleceniami producenta
wykładzin. Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym koloru/ów i wzoru montowanej wykładziny przed jej montażem.

2. Usługa powinna być zrealizowana nie później niż do 9 sierpnia 2024 r., przy czym początek prac jest możliwy od 01 lipca 2024 r. Prace będą wykonywane w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach ustalonych z Zamawiającym.
3. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej organizacji prac, nie zakłócając funkcjonowania Szkoły, w związku z faktem, że roboty będą wykonywane w czynnym zakładzie pracy oraz zapewnienia warunków bezpieczeństwa, zgodnie z przepisami BHP i PPOŻ. Należy na bieżąco usuwać i wywozić materiały z demontażu z zapewnieniem maksymalnej czystości i porządku w budynku i wokół niego. Po zakończeniu robót należy niezwłocznie usunąć wszystkie zbędne materiały, urządzenia i odpady oraz pozostawić miejsce prac w stanie czystym i uporządkowanym.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy bezzwłoczne usuwanie ewentualnych szkód powstałych w trakcie wykonywania robót.
5. Zaoferowana cena podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dostawę do siedziby Zamawiającego, montaż/demontaż i utylizację, gwarancję na usługę oraz gwarancję na nawierzchnię.
6. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze, po odebraniu usługi potwierdzone obustronnym podpisaniem protokołu odbioru ,,bez zastrzeżeń", w ciągu 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury vat.
7. Okres gwarancji na usługę montażu nie powinien być krótszy niż 60 miesięcy a na wykładzinę min. 10 lat, zgodnie z ofertą producenta, licząc od dnia dostarczenia FV.
8. Wykonawca w ramach udzielonej gwarancji zobowiązuje się do usunięcia wad przedmiotu zamówienia w terminie do 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego, na własny koszt w oparciu o własny personel. W przypadku niedokonania usunięcia wady w terminie do 14 dni lub w przypadku trzykrotnego, nieskutecznego usunięcia tej samej wady, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany towaru wadliwego na towar wolny od wad. Wykonawca przejmuje na siebie wszelkie obowiązki związane z obsługą serwisową oferowanego przedmiotu zamówienia, w okresie udzielonej gwarancji. Koszty związane z wymianą części niepodlegających naturalnemu zużyciu wynikającemu z eksploatacji oraz uszkodzeń niespowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem, w okresie gwarancji ponosi Wykonawca.

Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane (bez względu na przyczynę opóźnienia) i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom.
O przyjęciu oferty przez Zamawiającego celem jej rozpatrzenia, decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

5. Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta Wykonawcy powinna zawierać:
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, którego wzór zawiera zał. nr 1;
2. Wypełniona i podpisana Specyfikacja techniczna, której wzory zawierają zał. nr 2a i 2b;
3. Parafowany wzór umowy - zał. nr 4.
Oferent może złożyć tylko jedną ofertę z jedną ceną.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Wykonawcy, których oferty nie zostały wybrane, nie mogą składać roszczeń z tytułu przygotowania i złożenia oferty.

Uwagi:
6. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny:
Najniższa cena 100%.

Kontakt:
Zapytania do zamówienia proszę składać na adres e-mail: kadry@lo4.resman.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.