Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac budowlanych w zakresie budowy i wyposażenia budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac budowlanych w zakresie budowy i wyposażenia budynku

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Brodnickie Centrum Caritas im. Bpa Jana Chrapka
Gajdy 3
87-300 Brodnica
powiat: brodnicki
564950281
sekretariat@caritasbrodnica.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/187855
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Brodnica
Wadium: ---
Nr telefonu: 564950281
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie prac budowlanych na zasadzie GENERALNEGO WYKONAWSTWA w zakresie budowy i wyposażenia budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS
Powstaje w kontekście projektu
FEKP.06.08-IZ.00-0001/23 - Budowa Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum Caritas

Część 1
Budowa i wyposaż. Ośrodka Rozwoju Usług Wspieraj. w Brodnicy

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zlecenie wykonania prac budowlanych na zasadzie GENERALNEGO WYKONAWSTWA (według posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej w postaci Projektu budowlanego z dn. 01.06.2023 r. oraz na podstawie wydanej Decyzji nr WB.6740.8.41.2023 z dn. 12.07.2023 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę) w zakresie budowy i wyposażenia budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS, który zostanie zlokalizowany na działkach nr 484/3, 485/4, 484/1, 484/2 położonych przy Ul. Gajdy w Brodnicy,
wskazanych w przedmiotowym zapytaniu, według założeń określonych zgodnie z ww. dokumentacją, stanowiącą Załącznik nr 1, 2, 3, 4 i 5 do Zapytania ofertowego załączonego do niniejszego ogłoszenia, tj.:
- Zał. nr 1 wydana przez Starostę Brodnickiego prawomocna i ostateczna Decyzja nr WB.6740.8.41.2023 z dn. 12.07.2023 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS;
- Zał nr 2 Wyciąg z Projektu budowlanego z dn. 01.06.2023 r. dotyczący budowy budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS;
- Zał. nr 3 Projekty budowlane branżowe w składzie:
*1. PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU wraz z PROJEKTEM ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANYM (06.2023 r.);
*2. PROJEKT TECHNICZNY-BRANŻA BUDOWLANA;
*3. PROJEKT TECHNICZNY-BRANŻA ELEKTRYCZNA (07.2023 r.);
*4. PROJEKT TECHNICZNY-BRANŻA SANITARNA (06.2023 r.);
*5. PROJEKT WYKONAWCZY-BRANŻA BUDOWLANA
- Zał. nr 4 Ślepe kosztorysy w podziale na:
* Obmiar
* Kosztorys: Instalacje sanitarne
* Kosztorys: Instalacje elektryczne
- Zał. nr 5 Wizualizacja obiektu z zewnątrz i wewnątrz (poszczególne pomieszczenia):
* 1.Wizualizacja na zewn. obiektu
* 2.Wizualizacja pomieszczeń holl
* 3.Wizualizacja pomieszczenia rehabilitacji
* 4.Wizualizacja łazienka
* 5.Wizualizacja pokój specjalisty - Psychologa
* 6.Wizualizacja pomieszczenie botaniczne
-Zał. nr 6 Mapka sytuacyjna terenu na cele budowlane.
Cel zamówienia:
Zamówienie polega na:
- wykonaniu robót budowlanych (wraz z dostarczeniem wszelkich materiałów) wraz z zapewnieniem materiałów budowlanych i pozostałych sprzętów wg zakresu wskazanego w Zał. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 w tym na:
a) budowie budynku ośrodka rozwoju usług wspierających przez Brodnickie Centrum Caritas
Budynek będzie charakteryzować się następującymi parametrami:
- Obiekt parterowy, niepodpiwniczony, dach płaski
- Kubatura:
*Całkowita kubatura netto:~744m3
- Zestawienie powierzchni i wymiarów obiektu:
Całkowita powierzchnia użytkowa netto objęta Projektem:~212,50m2
Całkowita powierzchnia zabudowy netto objęta Projektem:~250,50m2
Wysokość budynku:~4,53m
Szerokość budynku:~9,94m
Długość budynku:~25,20
b)wykonaniu instalacji sanitarnych budynku (instalacja wod-kan.; grzewcza, przeciwpożarowa);
c)wykonaniu instalacji elektrycznych, teletechnicznych i telekomunikacyjnych budynku;
d)wykonaniu instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych budynku;
e)wykonaniu instalacji piorunochronnej (odgromowej);
f)wykonaniu instalacji fotowoltaicznej 18,9 kWp w oparciu o moduły fotowoltaiczne, zlokalizowane na dachu budowanego ww. budynku. Po wykonaniu instalacji Wykonawca zamówienia winien wystąpić do Energa Operatora o licznik dwukierunkowy.
W skład instalacji fotowoltaicznej winny wchodzić:
moduły fotowoltaiczne 450Wp, o mocy 450 Wp w ilości 42 szt., inwerter o mocy 20,0kW - 1 szt., regulator MPPT - 3 szt., linie kablowe nN, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe DC+AC 6-1000V, wyłącznik p. poż. dla instalacji fotowoltaicznych 6-1000V, stelaż.
g)wykonaniu robót wykończeniowych wewnętrznych budynku zgodnie z Zał. nr 3, 4 i 5 do Zapytania, przy czym Zamawiający zaznacza, że przedmiotowa wizualizacja jest wiążąca i nie przewiduje się w tym zakresie odstępstw na etapie realizacji zamówienia i odbiorów budynku;
h) wykonaniu robót wykończeniowych zewnętrznych budynku zgodnie z Zał. nr 3, 4 i 5 do Zapytania, przy czym Zamawiający zaznacza, że przedmiotowa wizualizacja jest wiążąca i nie przewiduje się w tym zakresie odstępstw na etapie realizacji zamówienia i odbiorów budynku;
i)wyposażenie wnętrza Sali pn. Grota solna w sprzęt typu:
- Ściany z płyt solnych - podświetlenie monoled;
-Trzy słupy z cegieł solnych o wymiarach 70 cm szerokość x 210cm wysokość - podświetlenie RGBW (koloroterapia);
-Sufit w technologii imitacji stalaktytów wraz z światłowodami 400 punktów świetlnych;
-Wyposażenie groty:
-Tężnia solankowa o wymiarach 254 cm szer. x 70 cm głęb. x 240 cm wys.-1kpl.;
-Wypełnienie tężni- wici brzozowe;
- Drzewo świerk - pokryte lazurą Remmers - kolor do wyboru-1szt. ;
- Zbiornik 200 l-1szt.;
- Pompa odporna na solankę -1kpl.;
- Oświetlenie wewnątrz tężni led RGBW sterowane drogą radiową - 1 zestaw, przy czym Oferent winien przedstawić w ramach oferty wizualizację do późniejszego zaakceptowania na etapie wykonawstwa;
- Dodatkowe wyposażenie:
-4 szt. leżaków kompozytowych;
-sprzęt Audio wbudowany w wystrój umożliwiający słuchanie muzyki relaksacyjnej w trakcie przebywania osób w Sali Grocie Solna wraz z repertuarem muzycznym relaksacyjnym oraz certyfikatem zwolnienia tego repertuaru z opłat ZAIKS, STOART, ZPAV (grana muzyka winna posiadać certyfikat zwolnienia z opłat do ZAIKS, STOART, ZPAV);
-Zegar z higrometrem oraz termometrem-1kpl.;
j) wyposażenie wnętrza Sali pn. Ogród szklany w sprzęt typu:
- wykonanie posadzki ogrodu zimowego z kostki granitowej na podsypce cementowo - piaskowej;
- wykonanie ogrodu zimowego o konstrukcji aluminiowej w pakiecie dwuszybowym, szyby bezpieczne;
- drzwi wejściowe 1kpl. zgodne z dokumentacją budowalną o konstrukcji aluminiowej.
k) wyposażeniu terenu otaczającego ww. budynek w sprzęt tzw. siłowni na świeżym powietrzu (zewnętrznych) w skład których wejdą:
-kołowrotek integracyjny 1kpl.,
którego parametry opisano w zapyt. ofertowym.
- Twister FIT-1kpl.;
urządzenie wzmacnia mięśnie brzucha, wspomaga aktywność stawów biodrowych raz kręgosłupa lędźwiowego. Poprawia wydolność organizmu oraz koordynację ruchową. Możliwość ćwiczeń 2 osób jednocześnie. Instrukcja użytkowania urządzeń powinna być umieszczona na pylonach trwale naniesiona sitodrukiem. Sprzęt do użytku publicznego,
którego parametry opisano w zapyt. ofertowym.
-Wyciąg górny FIT-1kpl.:
urządzenie wzmacnia mięśnie barków, ramion i górnych partii pleców. Szczególnie polecany dla osób z bólami pleców. Urządzenie posiada ruchome siedzisko. Możliwość ćwiczeń 2 osób jednocześnie. Instrukcja użytkowania urządzeń powinna być umieszczona na pylonach trwale naniesiona sitodrukiem. Sprzęt do użytku publicznego,
którego parametry opisano w zapyt. ofertowym.
-Wioślarz FIT-1kpl.:
urządzenie wzmacnia mięśnie nóg, brzucha, klatki piersiowej, ramion i górnej partii pleców. Trening na wioślarzu to także mniej intensywne ćwiczenia na nogi. Jest to popularne ćwiczenie wśród zawodowych pływaków i wioślarzy. Urządzenie posiada ruchom siedzisko. Urządzenie musi spełniać wymagania bezpieczeństwa. Możliwość ćwiczeń 2 osób jednocześnie. Instrukcja użytkowania urządzeń powinna być umieszczona na pylonach trwale naniesiona sitodrukiem. Sprzęt do użytku publicznego,
którego parametry opisano w zapytaniu ofertowym.
- Wykonawca zobowiązany będzie również umieścić na osobnej tablicy regulamin siłowni. Tablica o wymiarach 500 mm x 700 mm, H 2000 mm, trwale związana z podłożem na dwóch słupkach.
l) zagospodarowanie terenu przyległego do ww. budynku poprzez:
-wykonanie ogrodzenia z dwiema bramami przesuwnymi sterowanymi za pomocą pilota i telefonu komórkowego oraz furtkami,
-ułożenia kostki (nr rysunku Z-01 w załączonych do Zapytania ofertowego projektach przedstawia tereny objęte ułożeniem kostki), w ciągach komunikacyjnych,
-wykonania nasadzeń,
-wykonanie odwodnień,
-wykonanie nawierzchni poliuretanowej siłowni zewnętrznej wraz z zakupem i montażem urządzeń,
Całość zgodnie z Zał. nr 3, 4 i 5 do Zapytania.
- uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie ww. budynku (Generalny Wykonawca będzie zobowiązany w ramach powierzonego do realizacji zamówienia do przeprowadzenia odbiorów wykonanych prac przed organami branżowymi w tym organem nadzoru budowlanego oraz pozyskania na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie ww. budynku).
Dokumentami na podstawie których oferenci winni opracować swoje oferty, w którym określono całość zakresu rzeczowego zamówienia są:
-Zał. nr 1 wydana przez Starostę Brodnickiego prawomocna i ostateczna Decyzja nr WB.6740.8.41.2023 z dn.12.07.2023 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS;
-Zał. nr 2 Wyciąg z Projektu budowlanego z dn. 01.06.2023 r. dotyczący budowy budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS;
-Zał. nr 3 Projekty budowlane branżowe;
-Zał. nr 4 Ślepe kosztorysy;
-Zał. nr 5 Wizualizacja obiektu z zewnątrz i na zewnątrz;
-Zał. nr 6 Mapka sytuacyjna terenu na cele budowlane;
Jednocześnie Zamawiający wymaga aby budynek stanowiący przedmiot zamówienia został wykonany z uwzględnieniem zapisów USTAWY z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019 poz. 1696 z późn. zm.).
*Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia opisanym w Zapytaniu ofertowym oraz Zał. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 do Zapyt. ofertowego powołane zostały normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty lub źródło pochodzenia, postanowienia te należy odczytywać jako przykładowe, a wykonawca zamówienia ma każdorazowo prawo zastosow. rozwiąz. równoważn., tj. materiałów, rozwiązań technolog., które mają te same cechy funkcjonalne oraz jakościowe co wskazane w zapyt. ofertowym konkretne z nazwy, pochodzenia lub charakter, materiały lub rozwiązania technologiczne. Jakość zastos. rozwiązań równoważnych nie może być gorsza od jakości rozwiązań określ. w zapyt.ofertowym

CPV: 09330000-1, 09331200-0, 32320000-2, 37410000-5, 39142000-9, 39150000-8, 39290000-1, 45000000-7, 45111200-0, 45200000-9

Dokument nr: 2024-66835-187855

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-24

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-05

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
kujawsko-pomorskie
Powiat
brodnicki
Gmina
Brodnica
Miejscowość
Brodnica

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, w zakresie terminów wykonania przedmiotu zamówienia oraz innych elementów/parametrów zamówienia w następujących okolicznościach:
- zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w tym spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi i innymi czynnikami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
- zaistnienia okoliczności leżących po stronie Wykonawcy, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
- innymi zdarzeniami niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego, w tym zagrożeniem epidemiologicznym, uniemożliwiającymi wykonanie przedmiotu umowy lub jej części zgodnie z zapytaniem ofertowy;
- możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych/technologicznych/projektowo-wykonawczych itp. w zakresie przedmiotu zamówienia niż te istniejące w chwili przeprowadzenia i zakończenia postępowania ofertowego celem wyłonienia wykonawcy przedmiotu zamówienia.
Zmiany powyższe nie mogą wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania ofertowego.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Zamawiający wyklucza z postępowania oferentów, którzy posiadają powiązania kapitałowe lub osobowe z Zamawiającym oraz podmioty:
- znajdujące się na liście podmiotów i osób względem których zastosowane zostały środki sankcyjne, o których mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
- spełniające przesłanki i będące podmiotem/jednostką określoną i wymienioną w art. 5k Rozporządzenia (UE) nr 833/2014 z dnia 31.07.2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE L 229 z 31.07.2014 str. 1, z późn. zm.), co jest związane z ogólnounijnym zakazem udziału rosyjskich wykonawców w zamówieniach publicznych i koncesjach udzielanych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Do oferty należy załączyć obligatoryjnie (pod rygorem nieważności oferty):
- Załącznik w postaci Oświadczenia o braku powiązań i braku sankcji zgodnie z Załącznikiem nr 7 do niniejszego Zapytania ofertowego .
- Załączniki w postaci wypełnionych ślepych kosztorysów, których wzór stanowi Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-04-10
Data ostatniej zmiany
2024-04-11 01:02:36

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium nr 1:
Cena - oczekiwane wynagrodzenie brutto zamówienia (C) - waga 70%: maksymalna ilość punktów 70.
Liczba punktów w kryterium CENA obliczona zostanie wg wzoru wskazanego w zapytaniu ofertowym.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium nr 1: Termin zapłaty za wykonanie poszczególnych części zamówienia (T) - waga 30%; maksymalna ilość punktów: 30.
Liczba punktów w kryterium TERMIN ZAPŁATY za wykonanie poszczególnych części zamówienia zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w zapytaniu ofertowym.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Łukasz Kolasiński
tel.: 564950281
e-mail: sekretariat@caritasbrodnica.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.