mazowieckie (Płock)
śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac budowlanych w zakresie budowy i wyposażenia budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Brodnickie Centrum Caritas im. Bpa Jana Chrapka Gajdy 3 87-300 Brodnica powiat: brodnicki 564950281 sekretariat@caritasbrodnica.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/187855 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Brodnica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 564950281 |
Termin składania ofert: | 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie prac budowlanych na zasadzie GENERALNEGO WYKONAWSTWA w zakresie budowy i wyposażenia budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS Powstaje w kontekście projektu FEKP.06.08-IZ.00-0001/23 - Budowa Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum Caritas Część 1 Budowa i wyposaż. Ośrodka Rozwoju Usług Wspieraj. w Brodnicy Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia jest zlecenie wykonania prac budowlanych na zasadzie GENERALNEGO WYKONAWSTWA (według posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej w postaci Projektu budowlanego z dn. 01.06.2023 r. oraz na podstawie wydanej Decyzji nr WB.6740.8.41.2023 z dn. 12.07.2023 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę) w zakresie budowy i wyposażenia budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS, który zostanie zlokalizowany na działkach nr 484/3, 485/4, 484/1, 484/2 położonych przy Ul. Gajdy w Brodnicy, wskazanych w przedmiotowym zapytaniu, według założeń określonych zgodnie z ww. dokumentacją, stanowiącą Załącznik nr 1, 2, 3, 4 i 5 do Zapytania ofertowego załączonego do niniejszego ogłoszenia, tj.: - Zał. nr 1 wydana przez Starostę Brodnickiego prawomocna i ostateczna Decyzja nr WB.6740.8.41.2023 z dn. 12.07.2023 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS; - Zał nr 2 Wyciąg z Projektu budowlanego z dn. 01.06.2023 r. dotyczący budowy budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS; - Zał. nr 3 Projekty budowlane branżowe w składzie: *1. PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU wraz z PROJEKTEM ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANYM (06.2023 r.); *2. PROJEKT TECHNICZNY-BRANŻA BUDOWLANA; *3. PROJEKT TECHNICZNY-BRANŻA ELEKTRYCZNA (07.2023 r.); *4. PROJEKT TECHNICZNY-BRANŻA SANITARNA (06.2023 r.); *5. PROJEKT WYKONAWCZY-BRANŻA BUDOWLANA - Zał. nr 4 Ślepe kosztorysy w podziale na: * Obmiar * Kosztorys: Instalacje sanitarne * Kosztorys: Instalacje elektryczne - Zał. nr 5 Wizualizacja obiektu z zewnątrz i wewnątrz (poszczególne pomieszczenia): * 1.Wizualizacja na zewn. obiektu * 2.Wizualizacja pomieszczeń holl * 3.Wizualizacja pomieszczenia rehabilitacji * 4.Wizualizacja łazienka * 5.Wizualizacja pokój specjalisty - Psychologa * 6.Wizualizacja pomieszczenie botaniczne -Zał. nr 6 Mapka sytuacyjna terenu na cele budowlane. Cel zamówienia: Zamówienie polega na: - wykonaniu robót budowlanych (wraz z dostarczeniem wszelkich materiałów) wraz z zapewnieniem materiałów budowlanych i pozostałych sprzętów wg zakresu wskazanego w Zał. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 w tym na: a) budowie budynku ośrodka rozwoju usług wspierających przez Brodnickie Centrum Caritas Budynek będzie charakteryzować się następującymi parametrami: - Obiekt parterowy, niepodpiwniczony, dach płaski - Kubatura: *Całkowita kubatura netto:~744m3 - Zestawienie powierzchni i wymiarów obiektu: Całkowita powierzchnia użytkowa netto objęta Projektem:~212,50m2 Całkowita powierzchnia zabudowy netto objęta Projektem:~250,50m2 Wysokość budynku:~4,53m Szerokość budynku:~9,94m Długość budynku:~25,20 b)wykonaniu instalacji sanitarnych budynku (instalacja wod-kan.; grzewcza, przeciwpożarowa); c)wykonaniu instalacji elektrycznych, teletechnicznych i telekomunikacyjnych budynku; d)wykonaniu instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych budynku; e)wykonaniu instalacji piorunochronnej (odgromowej); f)wykonaniu instalacji fotowoltaicznej 18,9 kWp w oparciu o moduły fotowoltaiczne, zlokalizowane na dachu budowanego ww. budynku. Po wykonaniu instalacji Wykonawca zamówienia winien wystąpić do Energa Operatora o licznik dwukierunkowy. W skład instalacji fotowoltaicznej winny wchodzić: moduły fotowoltaiczne 450Wp, o mocy 450 Wp w ilości 42 szt., inwerter o mocy 20,0kW - 1 szt., regulator MPPT - 3 szt., linie kablowe nN, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe DC+AC 6-1000V, wyłącznik p. poż. dla instalacji fotowoltaicznych 6-1000V, stelaż. g)wykonaniu robót wykończeniowych wewnętrznych budynku zgodnie z Zał. nr 3, 4 i 5 do Zapytania, przy czym Zamawiający zaznacza, że przedmiotowa wizualizacja jest wiążąca i nie przewiduje się w tym zakresie odstępstw na etapie realizacji zamówienia i odbiorów budynku; h) wykonaniu robót wykończeniowych zewnętrznych budynku zgodnie z Zał. nr 3, 4 i 5 do Zapytania, przy czym Zamawiający zaznacza, że przedmiotowa wizualizacja jest wiążąca i nie przewiduje się w tym zakresie odstępstw na etapie realizacji zamówienia i odbiorów budynku; i)wyposażenie wnętrza Sali pn. Grota solna w sprzęt typu: - Ściany z płyt solnych - podświetlenie monoled; -Trzy słupy z cegieł solnych o wymiarach 70 cm szerokość x 210cm wysokość - podświetlenie RGBW (koloroterapia); -Sufit w technologii imitacji stalaktytów wraz z światłowodami 400 punktów świetlnych; -Wyposażenie groty: -Tężnia solankowa o wymiarach 254 cm szer. x 70 cm głęb. x 240 cm wys.-1kpl.; -Wypełnienie tężni- wici brzozowe; - Drzewo świerk - pokryte lazurą Remmers - kolor do wyboru-1szt. ; - Zbiornik 200 l-1szt.; - Pompa odporna na solankę -1kpl.; - Oświetlenie wewnątrz tężni led RGBW sterowane drogą radiową - 1 zestaw, przy czym Oferent winien przedstawić w ramach oferty wizualizację do późniejszego zaakceptowania na etapie wykonawstwa; - Dodatkowe wyposażenie: -4 szt. leżaków kompozytowych; -sprzęt Audio wbudowany w wystrój umożliwiający słuchanie muzyki relaksacyjnej w trakcie przebywania osób w Sali Grocie Solna wraz z repertuarem muzycznym relaksacyjnym oraz certyfikatem zwolnienia tego repertuaru z opłat ZAIKS, STOART, ZPAV (grana muzyka winna posiadać certyfikat zwolnienia z opłat do ZAIKS, STOART, ZPAV); -Zegar z higrometrem oraz termometrem-1kpl.; j) wyposażenie wnętrza Sali pn. Ogród szklany w sprzęt typu: - wykonanie posadzki ogrodu zimowego z kostki granitowej na podsypce cementowo - piaskowej; - wykonanie ogrodu zimowego o konstrukcji aluminiowej w pakiecie dwuszybowym, szyby bezpieczne; - drzwi wejściowe 1kpl. zgodne z dokumentacją budowalną o konstrukcji aluminiowej. k) wyposażeniu terenu otaczającego ww. budynek w sprzęt tzw. siłowni na świeżym powietrzu (zewnętrznych) w skład których wejdą: -kołowrotek integracyjny 1kpl., którego parametry opisano w zapyt. ofertowym. - Twister FIT-1kpl.; urządzenie wzmacnia mięśnie brzucha, wspomaga aktywność stawów biodrowych raz kręgosłupa lędźwiowego. Poprawia wydolność organizmu oraz koordynację ruchową. Możliwość ćwiczeń 2 osób jednocześnie. Instrukcja użytkowania urządzeń powinna być umieszczona na pylonach trwale naniesiona sitodrukiem. Sprzęt do użytku publicznego, którego parametry opisano w zapyt. ofertowym. -Wyciąg górny FIT-1kpl.: urządzenie wzmacnia mięśnie barków, ramion i górnych partii pleców. Szczególnie polecany dla osób z bólami pleców. Urządzenie posiada ruchome siedzisko. Możliwość ćwiczeń 2 osób jednocześnie. Instrukcja użytkowania urządzeń powinna być umieszczona na pylonach trwale naniesiona sitodrukiem. Sprzęt do użytku publicznego, którego parametry opisano w zapyt. ofertowym. -Wioślarz FIT-1kpl.: urządzenie wzmacnia mięśnie nóg, brzucha, klatki piersiowej, ramion i górnej partii pleców. Trening na wioślarzu to także mniej intensywne ćwiczenia na nogi. Jest to popularne ćwiczenie wśród zawodowych pływaków i wioślarzy. Urządzenie posiada ruchom siedzisko. Urządzenie musi spełniać wymagania bezpieczeństwa. Możliwość ćwiczeń 2 osób jednocześnie. Instrukcja użytkowania urządzeń powinna być umieszczona na pylonach trwale naniesiona sitodrukiem. Sprzęt do użytku publicznego, którego parametry opisano w zapytaniu ofertowym. - Wykonawca zobowiązany będzie również umieścić na osobnej tablicy regulamin siłowni. Tablica o wymiarach 500 mm x 700 mm, H 2000 mm, trwale związana z podłożem na dwóch słupkach. l) zagospodarowanie terenu przyległego do ww. budynku poprzez: -wykonanie ogrodzenia z dwiema bramami przesuwnymi sterowanymi za pomocą pilota i telefonu komórkowego oraz furtkami, -ułożenia kostki (nr rysunku Z-01 w załączonych do Zapytania ofertowego projektach przedstawia tereny objęte ułożeniem kostki), w ciągach komunikacyjnych, -wykonania nasadzeń, -wykonanie odwodnień, -wykonanie nawierzchni poliuretanowej siłowni zewnętrznej wraz z zakupem i montażem urządzeń, Całość zgodnie z Zał. nr 3, 4 i 5 do Zapytania. - uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie ww. budynku (Generalny Wykonawca będzie zobowiązany w ramach powierzonego do realizacji zamówienia do przeprowadzenia odbiorów wykonanych prac przed organami branżowymi w tym organem nadzoru budowlanego oraz pozyskania na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie ww. budynku). Dokumentami na podstawie których oferenci winni opracować swoje oferty, w którym określono całość zakresu rzeczowego zamówienia są: -Zał. nr 1 wydana przez Starostę Brodnickiego prawomocna i ostateczna Decyzja nr WB.6740.8.41.2023 z dn.12.07.2023 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS; -Zał. nr 2 Wyciąg z Projektu budowlanego z dn. 01.06.2023 r. dotyczący budowy budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS; -Zał. nr 3 Projekty budowlane branżowe; -Zał. nr 4 Ślepe kosztorysy; -Zał. nr 5 Wizualizacja obiektu z zewnątrz i na zewnątrz; -Zał. nr 6 Mapka sytuacyjna terenu na cele budowlane; Jednocześnie Zamawiający wymaga aby budynek stanowiący przedmiot zamówienia został wykonany z uwzględnieniem zapisów USTAWY z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019 poz. 1696 z późn. zm.). *Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia opisanym w Zapytaniu ofertowym oraz Zał. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 do Zapyt. ofertowego powołane zostały normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty lub źródło pochodzenia, postanowienia te należy odczytywać jako przykładowe, a wykonawca zamówienia ma każdorazowo prawo zastosow. rozwiąz. równoważn., tj. materiałów, rozwiązań technolog., które mają te same cechy funkcjonalne oraz jakościowe co wskazane w zapyt. ofertowym konkretne z nazwy, pochodzenia lub charakter, materiały lub rozwiązania technologiczne. Jakość zastos. rozwiązań równoważnych nie może być gorsza od jakości rozwiązań określ. w zapyt.ofertowym CPV: 09330000-1, 09331200-0, 32320000-2, 37410000-5, 39142000-9, 39150000-8, 39290000-1, 45000000-7, 45111200-0, 45200000-9 Dokument nr: 2024-66835-187855 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-04-24 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-05 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo kujawsko-pomorskie Powiat brodnicki Gmina Brodnica Miejscowość Brodnica Wymagania: Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, w zakresie terminów wykonania przedmiotu zamówienia oraz innych elementów/parametrów zamówienia w następujących okolicznościach: - zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w tym spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi i innymi czynnikami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; - zaistnienia okoliczności leżących po stronie Wykonawcy, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; - innymi zdarzeniami niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego, w tym zagrożeniem epidemiologicznym, uniemożliwiającymi wykonanie przedmiotu umowy lub jej części zgodnie z zapytaniem ofertowy; - możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych/technologicznych/projektowo-wykonawczych itp. w zakresie przedmiotu zamówienia niż te istniejące w chwili przeprowadzenia i zakończenia postępowania ofertowego celem wyłonienia wykonawcy przedmiotu zamówienia. Zmiany powyższe nie mogą wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania ofertowego. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Zamawiający wyklucza z postępowania oferentów, którzy posiadają powiązania kapitałowe lub osobowe z Zamawiającym oraz podmioty: - znajdujące się na liście podmiotów i osób względem których zastosowane zostały środki sankcyjne, o których mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; - spełniające przesłanki i będące podmiotem/jednostką określoną i wymienioną w art. 5k Rozporządzenia (UE) nr 833/2014 z dnia 31.07.2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE L 229 z 31.07.2014 str. 1, z późn. zm.), co jest związane z ogólnounijnym zakazem udziału rosyjskich wykonawców w zamówieniach publicznych i koncesjach udzielanych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Do oferty należy załączyć obligatoryjnie (pod rygorem nieważności oferty): - Załącznik w postaci Oświadczenia o braku powiązań i braku sankcji zgodnie z Załącznikiem nr 7 do niniejszego Zapytania ofertowego . - Załączniki w postaci wypełnionych ślepych kosztorysów, których wzór stanowi Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-04-10 Data ostatniej zmiany 2024-04-11 01:02:36 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium nr 1: Cena - oczekiwane wynagrodzenie brutto zamówienia (C) - waga 70%: maksymalna ilość punktów 70. Liczba punktów w kryterium CENA obliczona zostanie wg wzoru wskazanego w zapytaniu ofertowym. Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium nr 1: Termin zapłaty za wykonanie poszczególnych części zamówienia (T) - waga 30%; maksymalna ilość punktów: 30. Liczba punktów w kryterium TERMIN ZAPŁATY za wykonanie poszczególnych części zamówienia zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w zapytaniu ofertowym. Kontakt: Osoby do kontaktu Łukasz Kolasiński tel.: 564950281 e-mail: sekretariat@caritasbrodnica.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024