Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie naprawy elewacji frontowej budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie naprawy elewacji frontowej budynku

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
ul. Damrota 25
40-022 Katowice
powiat: Katowice
32 207-60-00, 32 207 65 04, 32 207 61 09, 32 707 71 23, 32 207 60 14
a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: 32 207-60-00, 32 207
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie naprawy elewacji frontowej
budynku Urzędu Skarbowego w
Wodzisławiu Śląskim
Zaproszenie do złożenia oferty
prowadzimy rozpoznanie rynku w celu realizacji
zamówienia pn. ,,Wykonanie naprawy elewacji frontowej budynku Urzędu Skarbowego w
Wodzisławiu Śląskim".
I.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy elewacji frontowej, uszczelnienie
dachu i wykonanie nowej czapy kominowej na budynku Urzędu Skarbowego w
Wodzisławiu Śląskim, zgodnie z niżej wymienionymi załącznikami do Zaproszenia tj.:

Dokument nr: 2401-ILZ[1].261.24.2024

Składanie ofert:
Składanie ofert (termin/sposób/wymagane dokumenty)
1.Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani złożeniem oferty uprzejmie prosimy
o wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy Formularza ofertowego - Załącznik nr 3 do
Zaproszenia oraz kosztorysu wykonawczego.
2.TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 16.04.2024 r.
3.Wymagane dokumenty prosimy wysłać pocztą elektroniczną w formie pliku ,,pdf"
na adres: a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
II.
Miejsce wykonania zamówienia
Urząd Skarbowy w Wodzisławiu Śląskim przy Ul. Bartosza Głowackiego 4
2/7III.
Termin wykonania zamówienia
Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie 16 tygodni, liczonym od daty
podpisania umowy.

Wymagania:
Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć szczegółowy kosztorys
wykonawczy prac remontowych stanowiących element pomocniczy do wyliczenia
wynagrodzenia częściowego w przypadku niewykonania w całości przedmiotu umowy
lub jej rozwiązania.
Wartość oferty musi być równa wartości robót wskazanych w kosztorysie
wykonawczym.
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w celu uzyskania informacji
niezbędnych do sporządzenia oferty. Wykonawca przeprowadzi wizję lokalną we
własnym zakresie i na własny koszt, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu
e-mail: kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl o www.slaskie.kas.gov.pl
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, ul. Damrota 25, 40-022 Katowice
1/7jej dokonania z pracownikiem urzędu, wskazanym w punkcie XII Zaproszenia.
Wymagania Zamawiającego dot. wykonania przedmiotu zamówienia:
1.Wykonawca poinformuje Zamawiającego planowanym terminie rozpoczęcia prac
nie później niż w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy.
2.Realizacja robót wewnętrznych prowadzona będzie w dni robocze, od poniedziałku
do piątku, w godzinach od 07:00 do 15:00.
3.Prace prowadzone będą na czynnym obiekcie, wobec czego Wykonawca musi
uwzględnić wynikające stąd ograniczenia.
4.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu prac przed dostępem osób
nieuprawnionych oraz do utrzymania czystości na terenie wykonywanych prac
i obowiązkowe, każdorazowe sprzątnięcie obszaru, który uległ zabrudzeniu.
5.Zamawiający wymaga wykonania prac będących przedmiotem Umowy w sposób
kompletny, zgodnie z treścią Umowy, przedmiarem, obowiązującymi zasadami
wiedzy technicznej, przepisami, normami i wskazówkami Zamawiającego.
6.Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego wywozu odpadów i gruzu oraz
utrzymania terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych.
7.Prace porządkowe po prowadzonych robotach oraz wszelkie uszkodzenia powstałe
w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zostaną naprawione przez Wykonawcę
na jego koszt.
8.Dowóz, transport materiałów budowlanych wewnątrz budynku i ich składowanie,
jak również wejście i czas przebywania pracowników na terenie obiektu winny być
uzgodnione z Zamawiającym.
9.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki, powstałe w wyniku
nienależytego wywiązywania się z zamówienia, za działania i zaniechania swoich
pracowników oraz ich niewłaściwe zachowanie na terenie Urzędu w związku
z wykonaniem przez nich przedmiotu zamówienia, a w razie powstania szkody
zobowiązany jest do jej naprawienia.
10. Wykonawca odpowiada i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych i szkód
na osobach i w przedmiocie Umowy, powstałych w związku z wykonywaniem
przedmiotu Umowy, chyba że powstanie szkód nastąpiło z wyłącznej winy
Zamawiającego. Wykonawca powinien chronić efekt wykonanych prac, urządzeń i
materiałów przeznaczonych do wykonania tych prac przed uszkodzeniem i
kradzieżą, a także zapewnić ich utrzymanie od chwili rozpoczęcia realizacji prac do
chwili zakończenia realizacji przedmiotu Umowy.
11. Zamawiający wymaga aby z ramienia Wykonawcy został wyznaczony koordynator
sprawujący nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy wszystkich pracowników
zatrudnionych w tym samym czasie
IV.
Gwarancja i rękojmia
Zamawiający wymaga, aby udzielona przez Wykonawcę gwarancja i rękojmia na
wykonane prace wynosiła minimum 36 miesięcy. Wykonawca w Formularzu ofertowym
zobowiązany jest wpisać na jaki okres udziela gwarancji i rękojmi na wykonane prace.
Jeżeli do utrzymania gwarancji i rękojmi niezbędne jest wykonywanie przeglądów
gwarancyjnych, wykonawca jest zobowiązany do ich wykonywania w ramach
zaoferowanego wynagrodzenia, przez cały okres trwania gwarancji.
Udzielona gwarancja i rękojmia na wykonane prace oraz zainstalowane elementy będzie
liczona od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru
końcowego robót.
V.
VI.
Warunki płatności
1.Za wykonane prace Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
2.Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę, będzie podpisany przez obie
strony Protokół odbioru końcowego robót albo Protokół odbioru przedmiotu
Umowy z zastrzeżeniami.
3.Faktura powinna zostać wystawiona na: Izbę Administracji Skarbowej w Katowicach,
ul. Damrota 25, 40-022 Katowice, NIP 9541302993.
4.Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
5.W czasie trwania umowy wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania umowy
nie podlega zmianie i waloryzacji.
6.Zamawiający posiada konto na Platformie Elektronicznego Fakturowania
umożliwiającej odbieranie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych, zgodnie
z ustawą z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach
publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie
publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666 ze zm.).
7.Wykonawca może wysyłać ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną do
Zamawiającego
za
pośrednictwem
Platformy
https://www.brokerinfinite.efaktura.gov.pl, nr PEPPOL, NIP 9541302993.
Kryteria i ocena ofert
cena brutto - 100%
Ceny należy wyliczyć i podać w złotych polskich z dokładnością do 1 grosza. Jeżeli
wartość dziesiętnej grosza jest poniżej 5 to wartość zaokrągla się w dół do pełnych
groszy, jeżeli wartość dziesiętnej grosza jest 5 i powyżej to wartość zaokrągla się w górę
do pełnych groszy. Cena obejmuje wszelkie zobowiązania Wykonawcy w stosunku do
Zamawiającego i zawiera wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane z
prawidłową realizacją przedmiotu umowy.
3/7VII.
VIII.
Informacje dodatkowe dotyczące procedury
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji po złożeniu ofert
oraz do wprowadzenia dodatkowych kryteriów oceny ofert.
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia bez
podania przyczyny.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku,
gdy kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4.Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć
Wykonawców, którzy z przyczyn leżących po ich stronie, nie wykonali albo
nienależycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat umowę w sprawie zamówienia
publicznego, zawartą z Zamawiającym, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub
zasądzenia odszkodowania, albo w tym samym okresie z przyczyn leżących po ich
stronie, po wyłonieniu Wykonawcy nie doszło do podpisania z Zamawiającym
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4.Zamawiający niezwłocznie po upływie terminu do składania ofert zamieści na
stronie internetowej www.slaskie.kas.gov.pl, zakładka Ogłoszenia - Zamówienia
publiczne, informację o złożonych ofertach. Po analizie ofert Zamawiający umieści
na ww. stronie zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym, Zamawiający nie będzie wysyłał do Wykonawców
odrębnych pism w przedmiotowym zakresie.
IX.
Umowa
1.Po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana z wyłonionym
Wykonawcą. Projekt umowy stanowi Załącznik nr 4 do Zaproszenia
2.Umowa zostanie podpisana z Wykonawcą w terminie ustalonym przez
Zamawiającego.
3.W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną przed podpisaniem Umowy
Zamawiający będzie wymagał przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem
kopii umowy spółki cywilnej wraz ze wszystkimi aneksami.
4/74.
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do umowy musi być
załączone pełnomocnictwo określające jego zakres - podpisane przez osoby
uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii
pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem.
5. Podpisanie umowy nastąpi w formie określonej przez Wykonawcę w Formularzu
oferty (Załącznik nr 3 do Zaproszenia).
1) Zasady podpisania umowy jako dokument elektroniczny podpisany
kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
? Zamawiający prześle do Wykonawcy jednostronnie podpisaną umowę
pocztą elektroniczną,
? Wykonawca niezwłocznie zobowiązany jest odesłać pocztą elektroniczną do
Zamawiającego na adres a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl umowę podpisaną
kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez uprawnione osoby,
? datą zawarcia umowy w tym przypadku będzie data złożenia ostatniego z
kwalifikowanych podpisów elektronicznych stosownie do wskazania
znacznika czasu ujawnionego w szczegółach dokumentu zawartego w
postaci elektronicznej, będąca jednocześnie datą rozpoczęcia
obowiązywania umowy, o ile terminu rozpoczęcia umowy nie określono w
inny sposób.
2) Zasady podpisania umowy w formie papierowej:
a) Umowa może zostać podpisana osobiście przez uprawnione osoby w siedzibie
Zamawiającego, tj. w Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach przy ul.
Damrota 25, 40-022 Katowice.
b) Umowa może zostać przesłana do Wykonawcy za pośrednictwem poczty,
celem podpisania przez uprawnione osoby:
? przed wysłaniem umowy do Wykonawcy, Zamawiający prześle pocztą
elektroniczną skan jednostronnie podpisanej umowy,
? Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie podpisać umowę i odesłać do
Zamawiającego, jednocześnie wysyłając Zamawiającemu skan podpisanej
obustronnie
umowy
pocztą
elektroniczną
na
adres
a-
zp.ias.katowice@mf.gov.pl,
? datą zawarcia umowy w tym przypadku, będzie data wysłania skanu
jednostronnie podpisanej umowy - wpisana przez Zamawiającego przed
wysyłką umowy do Wykonawcy. Data zawarcia umowy będzie
jednocześnie datą rozpoczęcia jej obowiązywania, o ile terminu
rozpoczęcia umowy nie określono w inny sposób.
XI. Wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
w związku z przeciwdziałaniem wspierania agresji na Ukrainę
1.
W związku z Ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego, dalej ,,ustawy" (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.),
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach - jako Zamawiający - na podstawie art.
7 ust. 1 i 9 ustawy wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest
osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 roku, o ile została wpisana
na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 roku
o rachunkowości (Dz. U. z 2023 roku, poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia
24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1
pkt 3 ustawy.
2.
Na podstawie art. 7 ust. 6 i 7 ustawy - osoby lub podmioty podlegające
wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia
ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału
w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej w wysokości do
20 000 000 złotych.
Podstawa prawna
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września
2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).

Uwagi:
X. Obowiązki informacyjne wynikające z RODO
1.
Klauzula informacyjna w związku z art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego została zawarta
w Załączniku nr 5 do Zaproszenia.
5/72.
Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych
RODO zawarte jest w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 3 do
Zaproszenia.

Kontakt:
XII. Osoby do kontaktu
1.
w sprawach przedmiotu zamówienia:
Beata Ćwiok, tel. 32 207 65 04,
Robert Bartosiński, tel.: 32 207 61 09;
2.
w sprawie wizji lokalnej:
6/7Blandyna Oślizlok , tel. 32 707 71 23, email.: blandyna.oslizlok@mf.gov.pl
3.
w sprawach procedury postępowania:
Irena Grummich, nr tel.: 32 207 60 14, e-mail: a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.