dolnośląskie (Legnica)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie naprawy elewacji frontowej budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach ul. Damrota 25 40-022 Katowice powiat: Katowice 32 207-60-00, 32 207 65 04, 32 207 61 09, 32 707 71 23, 32 207 60 14 a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 32 207-60-00, 32 207 |
Termin składania ofert: | 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie naprawy elewacji frontowej budynku Urzędu Skarbowego w Wodzisławiu Śląskim Zaproszenie do złożenia oferty prowadzimy rozpoznanie rynku w celu realizacji zamówienia pn. ,,Wykonanie naprawy elewacji frontowej budynku Urzędu Skarbowego w Wodzisławiu Śląskim". I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy elewacji frontowej, uszczelnienie dachu i wykonanie nowej czapy kominowej na budynku Urzędu Skarbowego w Wodzisławiu Śląskim, zgodnie z niżej wymienionymi załącznikami do Zaproszenia tj.: Dokument nr: 2401-ILZ[1].261.24.2024 Składanie ofert: Składanie ofert (termin/sposób/wymagane dokumenty) 1.Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani złożeniem oferty uprzejmie prosimy o wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy Formularza ofertowego - Załącznik nr 3 do Zaproszenia oraz kosztorysu wykonawczego. 2.TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 16.04.2024 r. 3.Wymagane dokumenty prosimy wysłać pocztą elektroniczną w formie pliku ,,pdf" na adres: a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl Miejsce i termin realizacji: II. Miejsce wykonania zamówienia Urząd Skarbowy w Wodzisławiu Śląskim przy Ul. Bartosza Głowackiego 4 2/7III. Termin wykonania zamówienia Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie 16 tygodni, liczonym od daty podpisania umowy. Wymagania: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć szczegółowy kosztorys wykonawczy prac remontowych stanowiących element pomocniczy do wyliczenia wynagrodzenia częściowego w przypadku niewykonania w całości przedmiotu umowy lub jej rozwiązania. Wartość oferty musi być równa wartości robót wskazanych w kosztorysie wykonawczym. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w celu uzyskania informacji niezbędnych do sporządzenia oferty. Wykonawca przeprowadzi wizję lokalną we własnym zakresie i na własny koszt, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu e-mail: kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl o www.slaskie.kas.gov.pl Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, ul. Damrota 25, 40-022 Katowice 1/7jej dokonania z pracownikiem urzędu, wskazanym w punkcie XII Zaproszenia. Wymagania Zamawiającego dot. wykonania przedmiotu zamówienia: 1.Wykonawca poinformuje Zamawiającego planowanym terminie rozpoczęcia prac nie później niż w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy. 2.Realizacja robót wewnętrznych prowadzona będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 07:00 do 15:00. 3.Prace prowadzone będą na czynnym obiekcie, wobec czego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia. 4.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu prac przed dostępem osób nieuprawnionych oraz do utrzymania czystości na terenie wykonywanych prac i obowiązkowe, każdorazowe sprzątnięcie obszaru, który uległ zabrudzeniu. 5.Zamawiający wymaga wykonania prac będących przedmiotem Umowy w sposób kompletny, zgodnie z treścią Umowy, przedmiarem, obowiązującymi zasadami wiedzy technicznej, przepisami, normami i wskazówkami Zamawiającego. 6.Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego wywozu odpadów i gruzu oraz utrzymania terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych. 7.Prace porządkowe po prowadzonych robotach oraz wszelkie uszkodzenia powstałe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zostaną naprawione przez Wykonawcę na jego koszt. 8.Dowóz, transport materiałów budowlanych wewnątrz budynku i ich składowanie, jak również wejście i czas przebywania pracowników na terenie obiektu winny być uzgodnione z Zamawiającym. 9.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki, powstałe w wyniku nienależytego wywiązywania się z zamówienia, za działania i zaniechania swoich pracowników oraz ich niewłaściwe zachowanie na terenie Urzędu w związku z wykonaniem przez nich przedmiotu zamówienia, a w razie powstania szkody zobowiązany jest do jej naprawienia. 10. Wykonawca odpowiada i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych i szkód na osobach i w przedmiocie Umowy, powstałych w związku z wykonywaniem przedmiotu Umowy, chyba że powstanie szkód nastąpiło z wyłącznej winy Zamawiającego. Wykonawca powinien chronić efekt wykonanych prac, urządzeń i materiałów przeznaczonych do wykonania tych prac przed uszkodzeniem i kradzieżą, a także zapewnić ich utrzymanie od chwili rozpoczęcia realizacji prac do chwili zakończenia realizacji przedmiotu Umowy. 11. Zamawiający wymaga aby z ramienia Wykonawcy został wyznaczony koordynator sprawujący nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy wszystkich pracowników zatrudnionych w tym samym czasie IV. Gwarancja i rękojmia Zamawiający wymaga, aby udzielona przez Wykonawcę gwarancja i rękojmia na wykonane prace wynosiła minimum 36 miesięcy. Wykonawca w Formularzu ofertowym zobowiązany jest wpisać na jaki okres udziela gwarancji i rękojmi na wykonane prace. Jeżeli do utrzymania gwarancji i rękojmi niezbędne jest wykonywanie przeglądów gwarancyjnych, wykonawca jest zobowiązany do ich wykonywania w ramach zaoferowanego wynagrodzenia, przez cały okres trwania gwarancji. Udzielona gwarancja i rękojmia na wykonane prace oraz zainstalowane elementy będzie liczona od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru końcowego robót. V. VI. Warunki płatności 1.Za wykonane prace Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie ryczałtowe. 2.Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę, będzie podpisany przez obie strony Protokół odbioru końcowego robót albo Protokół odbioru przedmiotu Umowy z zastrzeżeniami. 3.Faktura powinna zostać wystawiona na: Izbę Administracji Skarbowej w Katowicach, ul. Damrota 25, 40-022 Katowice, NIP 9541302993. 4.Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 5.W czasie trwania umowy wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania umowy nie podlega zmianie i waloryzacji. 6.Zamawiający posiada konto na Platformie Elektronicznego Fakturowania umożliwiającej odbieranie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych, zgodnie z ustawą z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666 ze zm.). 7.Wykonawca może wysyłać ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy https://www.brokerinfinite.efaktura.gov.pl, nr PEPPOL, NIP 9541302993. Kryteria i ocena ofert cena brutto - 100% Ceny należy wyliczyć i podać w złotych polskich z dokładnością do 1 grosza. Jeżeli wartość dziesiętnej grosza jest poniżej 5 to wartość zaokrągla się w dół do pełnych groszy, jeżeli wartość dziesiętnej grosza jest 5 i powyżej to wartość zaokrągla się w górę do pełnych groszy. Cena obejmuje wszelkie zobowiązania Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego i zawiera wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane z prawidłową realizacją przedmiotu umowy. 3/7VII. VIII. Informacje dodatkowe dotyczące procedury 1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji po złożeniu ofert oraz do wprowadzenia dodatkowych kryteriów oceny ofert. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 4.Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonawców, którzy z przyczyn leżących po ich stronie, nie wykonali albo nienależycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat umowę w sprawie zamówienia publicznego, zawartą z Zamawiającym, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania, albo w tym samym okresie z przyczyn leżących po ich stronie, po wyłonieniu Wykonawcy nie doszło do podpisania z Zamawiającym umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 4.Zamawiający niezwłocznie po upływie terminu do składania ofert zamieści na stronie internetowej www.slaskie.kas.gov.pl, zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne, informację o złożonych ofertach. Po analizie ofert Zamawiający umieści na ww. stronie zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym, Zamawiający nie będzie wysyłał do Wykonawców odrębnych pism w przedmiotowym zakresie. IX. Umowa 1.Po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana z wyłonionym Wykonawcą. Projekt umowy stanowi Załącznik nr 4 do Zaproszenia 2.Umowa zostanie podpisana z Wykonawcą w terminie ustalonym przez Zamawiającego. 3.W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną przed podpisaniem Umowy Zamawiający będzie wymagał przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii umowy spółki cywilnej wraz ze wszystkimi aneksami. 4/74. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do umowy musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres - podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem. 5. Podpisanie umowy nastąpi w formie określonej przez Wykonawcę w Formularzu oferty (Załącznik nr 3 do Zaproszenia). 1) Zasady podpisania umowy jako dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym: ? Zamawiający prześle do Wykonawcy jednostronnie podpisaną umowę pocztą elektroniczną, ? Wykonawca niezwłocznie zobowiązany jest odesłać pocztą elektroniczną do Zamawiającego na adres a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl umowę podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez uprawnione osoby, ? datą zawarcia umowy w tym przypadku będzie data złożenia ostatniego z kwalifikowanych podpisów elektronicznych stosownie do wskazania znacznika czasu ujawnionego w szczegółach dokumentu zawartego w postaci elektronicznej, będąca jednocześnie datą rozpoczęcia obowiązywania umowy, o ile terminu rozpoczęcia umowy nie określono w inny sposób. 2) Zasady podpisania umowy w formie papierowej: a) Umowa może zostać podpisana osobiście przez uprawnione osoby w siedzibie Zamawiającego, tj. w Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach przy ul. Damrota 25, 40-022 Katowice. b) Umowa może zostać przesłana do Wykonawcy za pośrednictwem poczty, celem podpisania przez uprawnione osoby: ? przed wysłaniem umowy do Wykonawcy, Zamawiający prześle pocztą elektroniczną skan jednostronnie podpisanej umowy, ? Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie podpisać umowę i odesłać do Zamawiającego, jednocześnie wysyłając Zamawiającemu skan podpisanej obustronnie umowy pocztą elektroniczną na adres a- zp.ias.katowice@mf.gov.pl, ? datą zawarcia umowy w tym przypadku, będzie data wysłania skanu jednostronnie podpisanej umowy - wpisana przez Zamawiającego przed wysyłką umowy do Wykonawcy. Data zawarcia umowy będzie jednocześnie datą rozpoczęcia jej obowiązywania, o ile terminu rozpoczęcia umowy nie określono w inny sposób. XI. Wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w związku z przeciwdziałaniem wspierania agresji na Ukrainę 1. W związku z Ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, dalej ,,ustawy" (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.), Izba Administracji Skarbowej w Katowicach - jako Zamawiający - na podstawie art. 7 ust. 1 i 9 ustawy wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 roku, o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz. U. z 2023 roku, poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. 2. Na podstawie art. 7 ust. 6 i 7 ustawy - osoby lub podmioty podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 złotych. Podstawa prawna Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.). Uwagi: X. Obowiązki informacyjne wynikające z RODO 1. Klauzula informacyjna w związku z art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego została zawarta w Załączniku nr 5 do Zaproszenia. 5/72. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych RODO zawarte jest w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 3 do Zaproszenia. Kontakt: XII. Osoby do kontaktu 1. w sprawach przedmiotu zamówienia: Beata Ćwiok, tel. 32 207 65 04, Robert Bartosiński, tel.: 32 207 61 09; 2. w sprawie wizji lokalnej: 6/7Blandyna Oślizlok , tel. 32 707 71 23, email.: blandyna.oslizlok@mf.gov.pl 3. w sprawach procedury postępowania: Irena Grummich, nr tel.: 32 207 60 14, e-mail: a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024