Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie podłogi betonowej z kostki brukowej na placach zabaw, terenach rekreacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie podłogi betonowej z kostki brukowej na placach zabaw, terenach rekreacyjnych

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Dębowa 20
55-040 Kobierzyce
powiat: wrocławski
tel. 726-999-720
kierownik.kosir@sport-kobierzyce.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kobierzyce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 726-999-720
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na zadanie pn.: Wykonanie podłogi betonowej z kostki brukowej na placach zabaw, terenach rekreacyjnych stanowiących własność Gminy Kobierzyce, którymi administruje Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji z podziałem na Części - zgodnie z OPZ.

Część I: Wykonanie podbudowy wraz z utwardzeniem terenu pod altanę na placu zabaw administrowanym przez KOSiR w m. Damianowice - zgodnie z OPZ
Część II: Wykonanie podbudowy wraz z utwardzeniem terenu na placu zabaw administrowanym przez KOSiR w m. Domasław - zgodnie z OPZ
zapraszamy Państwa do złożenia oferty cenowej na wyżej wymienione zadanie.
Niniejsze Zaproszenie stanowi część procedury rozpoznania rynku, o której mowa w § 6 Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych w Kobierzyckim Ośrodku Sportu i Rekreacji o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł. (netto) prowadzonych przez Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji stanowiącego załącznik do Zarządzenia Dyrektora KOSiR z dnia 10 listopada 2022 r.

3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie podłogi betonowej z kostki brukowej na placach zabaw, terenach rekreacyjnych stanowiących własność Gminy Kobierzyce, którymi administruje Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji z podziałem na Części - zgodnie z OPZ oraz zgodnie ze sztuką budowlaną.

Część I: Wykonanie podbudowy wraz z utwardzeniem terenu pod altanę na placu zabaw administrowanym przez KOSiR w m. Damianowice - zgodnie z OPZ
Część II: Wykonanie podbudowy wraz z utwardzeniem terenu na placu zabaw administrowanym przez KOSiR w m. Domasław - zgodnie z OPZ

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1. Część I: Wykonanie podbudowy wraz z utwardzeniem terenu pod altanę na placu zabaw administrowanym przez KOSiR w m. Damianowice - zgodnie z OPZ
1.1 Zleceniodawca wymaga aby Zleceniobiorca wykonał usługę budowy utwardzenia terenu pod altanę w formie dwóch prostokątów przylegających do siebie tworzących literę L o wymiarach 8,5m x 6,5 m oraz 9 m x 4,5 łącznie ok. 96 m2 w miejscu wynikającym z projektu budowlanego placu zabaw oraz wskazanym przez Zleceniodawcę, zgodnie z poniższymi wytycznymi, rysunek poglądowy poniżej:

- powierzchnia pola utwardzenia nie powinna przekroczyć 96 m2 bez obrzeży betonowy i powinna być ułożona z całych kostek betonowych, nie docinanych,
- wraz z obrzeżem betonowym kształtem pole powinno przypominać literę L ;
- głębokość korytowania pod budowane utwardzenie - min. 30cm;
- obrzeża betonowe w kolorze szarym o grubości 8cm, wysokość 30cm, dł. 100cm, posadowione na suchej zaprawie betonowej w sposób trwały aby uniemożliwić ich przemieszczanie podczas przypadkowego wjazdu sprzętem koszącym;
- podbudowa wykonana z kruszywa o frakcji 32-64 oraz o frakcji 0-32mm, mączka kamienna;
- zaleca się aby Zleceniobiorca zastosował kostkę betonową, o kształcie prostokąta, bez fazowa, występująca min. w 5 różnych rozmiarach:
np. kostka Palazzo, mix color, szara umbra, WRC1" o gr. 6cm;
UWAGA!!!
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zleceniodawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, zwłaszcza w zakresie wyglądu kostki brukowej, dlatego posługuje się przykładowymi wizualizacjami niektórych producentów. Zleceniodawca dopuszcza możliwość składania rozwiązań równoważnych, które zostały szczegółowo opisane w OPZ w pkt. 4.

1.2 Dodatkowo Zleceniodawca wymaga aby Zleceniobiorca własnym staraniem, własną siła roboczą i na własny koszt dokonał ręcznego korytowania, wybrania oraz wywiezienia urobku w postaci humusu.
1.3 Zleceniodawca dopuszcza mechaniczne korytowanie oraz zasypanie kruszywem wykopu w sytuacji tzw. suchego terenu bezpośrednio przylegającego do budowanego pola gier i zabaw ze szczególnym uwzględnieniem stanu nawierzchni poboczy, nasadzeń, trawników po których będzie przejeżdżał sprzęt mechaniczny. Za wszelkie szkody wyrządzone na terenach przylegających bezpośrednio bądź pośrednio do budowanego chodnika - całkowitą odpowiedzialność ponosi Zleceniobiorca.
1.4 Dodatkowo Zleceniodawca wymaga aby Zleceniobiorca zastosował na dnie wykopu oraz jego ścianach geowłókninę o gramaturze 200g/m2.
1.5 Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane prace oraz ewentualne uszkodzenia powstałe w wyniku prowadzonych prac.

2. Część II: Wykonanie podbudowy wraz z utwardzeniem terenu na placu zabaw administrowanym przez KOSiR w m. Domasław - zgodnie z OPZ
2.1 Zleceniodawca wymaga aby Zleceniobiorca wykonał usługę budowy utwardzenia terenu w formie okręgu o średnicy 8 m o powierzchni ok. 50m2 w miejscu wskazanym przez Zleceniodawcę, zgodnie z poniższymi wytycznymi:
- powierzchnia pola utwardzenia nie powinna przekroczyć 51m2 (kształtem pole powinno przypominać okrąg )
- jako obrzeże mają posłużyć płyty które zostały już docięte i tworzą aktualnie okrąg zewnętrzny.
2.2 Zleceniobiorca powinien wypełnić środkową część istniejącego okręgu w zaproponowany poniżej sposób:
- głębokość korytowania pod budowane utwardzenie - min. 30cm;
- podbudowa wykonana z kruszywa o frakcji 32-64 oraz o frakcji 0-32mm, mączka kamienna;
- zaleca się aby Zleceniobiorca zastosował kostkę betonową, o kształcie trapezu, bez fazowa, występująca min. w 5 różnych rozmiarach
np. kostka Picollino, mix color, szara umbra, WRC1" o gr. 6cm;
UWAGA!!!
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zleceniodawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, zwłaszcza w zakresie wyglądu kostki brukowej, dlatego posługuje się przykładowymi wizualizacjami niektórych producentów. Zleceniodawca dopuszcza możliwość składania rozwiązań równoważnych, które zostały szczegółowo opisane w OPZ w pkt. 4.

2.3 Dodatkowo Zleceniodawca wymaga aby Zleceniobiorca własnym staraniem, własną siła roboczą i na własny koszt dokonał ręcznego korytowania, wybrania oraz wywiezienia urobku w postaci humusu.
2.4 Zleceniodawca dopuszcza mechaniczne korytowanie oraz zasypanie kruszywem wykopu w sytuacji tzw. suchego terenu bezpośrednio przylegającego do budowanego pola gier i zabaw ze szczególnym uwzględnieniem stanu nawierzchni poboczy, nasadzeń, trawników po których będzie przejeżdżał sprzęt mechaniczny. Za wszelkie szkody wyrządzone na terenach przylegających bezpośrednio bądź pośrednio do budowanego chodnika - całkowitą odpowiedzialność ponosi Zleceniobiorca.
2.5 Dodatkowo Zleceniodawca wymaga aby Zleceniobiorca zastosował na dnie wykopu oraz jego ścianach geowłókninę o gramaturze 200g/m2.
2.6 Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane prace oraz ewentualne uszkodzenia powstałe w wyniku prowadzonych prac.

Dokument nr: 2720/KOSiR/ZOF/12/2024

Otwarcie ofert: 4. Analiza ofert nastąpi w siedzibie KOSiR, Ul. Dębowa 20, dnia 17.04.2023 r., po godz. 10:15.
5. Otwarcie ofert jest niejawne.

Składanie ofert:
6. SKŁADANIE OFERT:
1. Ofertę ,,opieczętowany i podpisany Formularz Ofertowy stanowiący zał. nr. 2, Oświadczenie Zleceniobiorcy stanowiące zał. nr. 4 oraz podpisany i zaakceptowany projekt umowy stanowiący zał. nr. 3 należy złożyć drogą elektroniczną w postaci jednego e-maila do dnia 17.04.2024 r., do godz. 10:00 na adres e-mail: kierownik.kosir@sport-kobierzyce.pl . W tytule wiadomości e-mail proszę wpisać:
OFERTA CENOWA - OFERTA CENOWA NA WYKONANIE KOSTKI BRUKOWEJ
2720/KOSiR/ZOF/12/2024

Miejsce i termin realizacji:
4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA (umowy):
Zleceniodawca przewiduje realizację zadania do 90 dni od podpisania umowy

Wymagania:
Zleceniodawca nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zleceniodawca nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2) Postępowanie w celu wyłonienia Zleceniobiorcy prowadzone będzie wg. zasad określonych w niniejszym zaproszeniu. Integralną częścią niniejszego zaproszenia stanowi Formularz oferty i projekt Umowy.
3) Ceny zaproponowane przez Zleceniobiorców w formularzu oferty pozostają niezmienne przez okres trwania umowy.
5) Zleceniodawca zastrzega, że może unieważnić przeprowadzane rozpoznanie rynku bez potrzeby podawania przyczyn.

2. SPOSÓB POROZUMIEWANIA.
1) Strony w toku postępowania porozumiewają się pisemnie. Dopuszczalna jest forma porozumiewania się drogą elektroniczną (e-mailem).
2) Oświadczenia, dokumenty, wnioski, pytania oraz inne informacje uważać się będzie za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu.
4. Rozwiązania równoważne:
1) Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1710 ze zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych i kolorystycznych Zleceniodawcy.
2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Zleceniobiorcę, Zleceniodawca dopuszcza rozwiązania równoważne (,,lub równoważne" - art. 99 ust 5 ustawy Pzp). Dotyczą one wszystkich elementów/składników opisu przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, które są wymagane od Zleceniobiorcy. Zleceniodawca przygotowując opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu wskazał wszystkie znane mu przypadki i w każdym z nich podał zasady oceny rozwiązań równoważnych. Jeżeli Zleceniobiorca stwierdzi / zauważy, analizując opis przedmiotu zamówienia, że nie są to wszystkie przypadki, prosi się Zleceniobiorcę, aby niezwłocznie/przed terminem składania ofert przekazał Zleceniodawcy tą informację wskazując
to w zapytaniu dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia i zasad oceny rozwiązań równoważnych.
3) Zasady oceny rozwiązań równoważnych obowiązujące w niniejszym postępowaniu obejmują zakres badania i oceny ofert, gdzie nie wypełnienie wszystkich elementów tego opisu może być podstawą do odrzucenia oferty.
4) Oferowanie rozwiązań równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia wymaga dodatkowo wykazania, że oferowane rozwiązanie równoważne jest o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zleceniodawcę. Ciężar wykazania spełnienia tych wymagań leży po stronie Zleceniobiorcy w składanej ofercie.
5) Zleceniodawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane wg zasad wskazanych powyżej musi dodatkowo wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy/usługi/roboty budowlane
spełniają wszystkie wymagania określone przez Zleceniodawcę w treści OPZ i pozostałej dokumentacji postępowania.
6) Wykazanie, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zleceniodawcę musi nastąpić w złożonej ofercie z podaniem szczegółowych parametrów zaproponowanych materiałów. Stosowanie powyższych rozwiązań równoważnych dotyczy także przypadków, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskutek jakiegoś niedopatrzenia pojawiły się wskazania, o których mowa w niniejszym materiale.
5. KRYTERIA OCENY OFERT:
1) Przy wyborze oferty Zleceniodawca będzie się kierował kryteriami:
Cena oferty (brutto)
2) W toku badania i oceny ofert Zleceniodawca może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Nie dopuszcza się prowadzenia między Zleceniodawcą a Zleceniobiorcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści
3) Zleceniodawca odrzuci ofertę Zleceniobiorcy, który nie złoży wymaganych wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
4) Zleceniodawca poprawia w ofercie
a) oczywiste omyłki pisarskie
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Zleceniobiorcę, którego oferta została poprawiona
W przypadku gdy okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zleceniodawca wezwie Zleceniobiorców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych w terminie przez niego określonym.
Zleceniodawca niezwłocznie zwróci ofertę złożoną po terminie składania ofert.
2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zleceniodawcy, a nie data jej wysłania.
3. Oferta złożona po terminie wskazanym w Zaproszeniu zostanie zwrócona Zleceniobiorcy.
6. Po otwarciu ofert Zleceniodawca prześle Zleceniobiorcom na adres zwrotny informacje dotyczące:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) firm oraz adresów Zleceniobiorców, którzy złożyli oferty w terminie;
3) ceny zaproponowanej przez Zleceniobiorcę,

7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Zleceniobiorca powinien zapoznać się z całością, dokumentów, a następnie wypełnić wszystkie miejsca do tego celu wskazane w Formularzu Oferty.
1) Wymaga się, by oferta była przygotowana na Formularzu Oferty w formie zapewniającej pełną
czytelność jej treści.
2) Oferty należy składać w jednym egzemplarzu.
3) Oferta powinna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Zleceniobiorcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Zleceniobiorcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem.
4) Poza wypełnieniem miejsc do tego przewidzianych Zleceniobiorca nie może skreślać, dopisywać ani w jakikolwiek sposób zmieniać tekstu dokumentów otrzymanych od Zleceniodawcy, jeśli miałoby to zmienić treść oferty.
5) Wymaga się aby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny i dodatkowo opatrzone datą dokonania poprawki oraz parafą osoby podpisującej ofertę.
6) Cenę ofertową na realizację całości przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego Zaproszenia.
7) Cena oferty musi uwzględniać wszystkie zobowiązania (w tym podatek VAT), musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, do dwóch miejsc po przecinku.
8) Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zleceniodawcę.
9) Zleceniobiorca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

8. WYMAGANIA JAKIE POWINIEN SPEŁNIAĆ ZLECENIOBIORCY (*):
1) W postępowaniu mogą wziąć udział Zleceniobiorcy, którzy spełnią łącznie warunki podane w pkt. 8.1.
8.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Zleceniobiorcy, którzy:
a: prowadzą działalność gospodarczą;
b: nie zalegają z opłacaniem podatków;
c: nie zalegają z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne;
d: zaproponują realizację zamówienia zgodnie z niniejszą instrukcją;
8.2 Nie spełnienie na dzień otwarcia ofert któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty Zleceniobiorcy z udziału w postępowaniu.

9. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) Zleceniobiorca powinien złożyć następujące dokumenty lub ich kserokopie (w przypadku składania w formie pisemnej muszą być poświadczone ,,za zgodność z oryginałem" przez osobę/y umocowane do podpisywania oferty) jako załączniki:
a) Formularz Oferty
b) zaparafowany projekt umowy (sporządzony przez Zleceniodawcę) z adnotacją na ostatniej stronie ,,akceptuję" i podpisem Oferenta lub osoby umocowanej,
c) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz o niezaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
d) oświadczenie, że nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia z możliwości udzielenia mu zamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129 ze zm.)

2) W przypadku braku oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 9 pkt 1) lub złożenia dokumentów w niewłaściwej formie Zleceniodawca może wezwać Zleceniobiorcę do usunięcia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty.
3) Zleceniodawca może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste pomyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek lub inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem do złożenia ofert niepowodujące istotnych zmian w treści ofert. O naniesionych poprawkach Zleceniodawca musi niezwłocznie powiadomić Zleceniobiorcę. Zleceniodawca nie musi uzyskać zgody Zleceniobiorcy na dokonanie poprawek, które nie dotyczą oczywistych omyłek.
4). Po otrzymaniu oferty, w trakcie jej oceny (w przypadku przedsiębiorców) pracownik merytoryczny powinien dołączyć pobrany ze stron internetowych wydruk elektroniczny z: Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub Centralnej Ewidencji Identyfikacji Działalności Gospodarczej (CEIDG).
10. INNE DANE DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1) zadanie wskazane w niniejszym Zaproszeniu będzie realizowane za podstawie umowy stanowiącej Załącznik nr 3 do niniejszego postępowania.
2) zapłata za przedmiot umowy będzie realizowana na podstawie wystawionej faktury za zrealizowane Zadanie,
3) podstawą zapłaty faktury będzie przyjęcie przez pracownika KOSiR protokołów pomiarów / przeglądów instalacji elektrycznej obiektów sportowych i rekreacyjnych administrowanych przez KOSiR,
4) zapłata na wskazane w fakturze VAT konto Zleceniobiorcy, nastąpi przelewem w ciągu 21 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zleceniodawcy.
5) Zleceniobiorca wystawi fakturę z uwzględnieniem poniższych zapisów:
1) NABYWCA: Gmina Kobierzyce, al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, NIP:8961308068;
2) PŁATNIK: Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Dębowa 20, 55-040 Kobierzyce
6) Adresatem faktury jest Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji.
7) Zleceniodawca informuje, że płatność będzie dokonana na zasadach podzielonej płatności (split payment), o której mowa w art. 108 a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
8) Zakazuje się cesji wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy bez pisemnej zgody Zleceniodawcy pod rygorem nieważności.
11.INNE POSTANOWIENIA:
1) Oferty niespełniające warunków określonych w zaproszeniu podlegają odrzuceniu.
2) Zleceniodawca podpisze umowę ze Zleceniobiorcą, który przedłoży ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia kryterium przyjętym w niniejszym zaproszeniu.
3) Jeżeli Zleceniobiorca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zleceniodawcy może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny lub przeprowadzić ponowną procedurę udzielenia zamówienia.
4) Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
5) Umowy są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej.
6) Zakres świadczenia Zleceniobiorcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
7) Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w Zaproszeniu.

Kontakt:
4) Osobą do kontaktu jest Tomasz Faściszewski, tel. 726-999-720 , e-mail: kierownik.kosir@sport-kobierzyce.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.