Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac remontowych w salach lekcyjnych i w pokoju nauczycielskim

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac remontowych w salach lekcyjnych i w pokoju nauczycielskim

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Batalionu ,,Zośka" w Celestynowie
ul. Wrzosowa 42
05-430 Celestynów
powiat: otwocki
Tel. 22 789 70 22, 22 789 70 10
Województwo: mazowieckie
Miasto: Celestynów
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 22 789 70 22, 2
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie prac remontowych w salach lekcyjnych i w pokoju nauczycielskim w budynku
Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu ,,Zośka" w Celestynowie przy
ul. Św. Kazimierza 55.
I.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w salach lekcyjnych nr 4 i 5
oraz w pokoju nauczycielskim w budynku szkoły przy Ul. Św. Kazimierza 55 .
1.
Zakres robót remontowych w sali 4:
o wyniesienie na czas remontu mebli i wyposażenia z sali i po wykonaniu robót
wniesienie
o zabezpieczenie podłóg, opraw oświetleniowych oraz stolarki okiennej przed pracami
remontowymi
o wkucie istniejącej instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu (gniazda, łączniki)
o wykonanie zabudowy GK na suficie (przy oknach i przy drzwiach wejściowych )
o zeskrobanie starych, łuszczących się powłok farb, odbicie zmurszałego tynku,
gruntowanie podłoża,
o wyrównanie powierzchni tynku na ścianach i suficie
o wykonanie tynków ścian i sufitów, wykonanie gładzi gipsowej z montażem narożników
aluminiowych
o gruntowanie podłoża
o malowanie dwukrotne sufitów farbą emulsyjną w kolorze białym
o malowanie dwukrotne ścian farbą emulsyjną w kolorze / kolor ustali Zamawiający/
o malowanie dwukrotne lakierem NRO bezbarwnym ścian do wysokości lamperii do
wys.1,50
o zakup i zamontowanie płyt odbojowo-meblowe na ściany o szerokości 30 cm.
o dostawa i montaż parapetów renowacyjnych (nakładek)
o zakup i montaż nowych gniazd, przełączników i kratek wentylacyjnych
o demontaż drzwi do wnęki, naprawa wnęki wraz z gipsowaniem, montaż nowych drzwio
o
wewnętrznych wraz z ościeżnicą, z obróbką,
mycie po robotach malarskich okien i posadzek
wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych
2. Zakres robót remontowych w sali 5:
o wyniesienie na czas remontu mebli i wyposażenia z sali i po wykonaniu robót
wniesienie
o zabezpieczenie podłóg, opraw oświetleniowych oraz stolarki okiennej przed pracami
remontowymi
o wkucie istniejącej instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu (gniazda, łączniki)
o wykonanie zabudowy GK na suficie (przy oknach i przy drzwiach wejściowych)
o zeskrobanie starych, łuszczących się powłok farb, odbicie zmurszałego tynku,
gruntowanie podłoża,
o wyrównanie powierzchni tynku na ścianach i suficie
o gruntowanie podłoża
o malowanie dwukrotne sufitów farbą emulsyjną w kolorze białym
o malowanie dwukrotne ścian farbą emulsyjną w kolorze / kolor ustali Zamawiający/
o malowanie dwukrotne lakierem NRO bezbarwnym ścian do wysokości lamperii do
wys.1,50
o zakup i zamontowanie płyt odbojowo-meblowe na ściany o szerokości 30 cm.
o dostawa i montaż parapetów renowacyjnych (nakładek)
o zakup i montaż nowych gniazd, przełączników i kratek wentylacyjnych
o demontaż drzwi do wnęki, naprawa wnęki wraz z gipsowaniem, montaż nowych drzwi
wewnętrznych wraz z ościeżnicą, z obróbką
o mycie po robotach malarskich okien i posadzek
o wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych
3.
Zakres robót remontowych w pokoju nauczycielskim:
o wyniesienie na czas remontu mebli i wyposażenia z pomieszczenia i po wykonaniu
robót wniesienie
o zabezpieczenie stolarki okiennej przed pracami remontowymi
o demontaż starej instalacji elektrycznej w obrębie pokoju nauczycielskiego
o wkucie istniejącej instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu (gniazda, łączniki)
o zeskrobanie starych, łuszczących się powłok farb, odbicie zmurszałego tynku,
gruntowanie podłoża,
o wyrównanie powierzchni tynku na ścianach i suficie
o gruntowanie podłoża
o malowanie dwukrotne sufitów farbą emulsyjną w kolorze białym
o malowanie dwukrotne ścian farbą emulsyjną w kolorze / kolor ustali Zamawiający/
o malowanie dwukrotne lakierem NRO bezbarwnym ścian do wysokości lamperii do
wys.1,50
o zerwanie paneli podłogowych, odkurzenie i gruntowanie podłoża, miejscowe naprawy
o szlichty, wylanie masy samopoziomującej, dostawa i montaż wykładziny
termozgrzewalnej wraz z wywinięciem cokołów
o demontaż drzwi do korytarza wraz z ościeżnicą
o zabudowa powstałej wnęki
o obróbka zabudowy od strony korytarzao
o
o
zakup i montaż nowych kratek wentylacyjnych,
mycie po robotach malarskich okien i posadzek,
wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych.
Po wykonaniu prac należy usunąć wszystkie śmieci powstałe w czasie ich wykonywania.
Przedmiot umowy Wykonawca wykona z własnych materiałów i przy użyciu własnego
sprzętu, bez udziału firm podwykonawczych. Kolor farb jak również wykładziny ustala
Zamawiający.

Dokument nr: 3 / 2024

Składanie ofert:
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT.
1.
Ofertę zapakowaną i oznaczoną zgodnie z punktem 5 należy dostarczyć do siedziby
zamawiającego tj. Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu ,,Zośka" w
Celestynowie, Ul. Wrzosowa 42, 05-430 Celestynów.
2.
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 17.04.2024r. godz. 12.00

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1.Ustala się termin wykonania zamówienia od 24.06.2024r. do 14.08.2024r.

Wymagania:
realizacja zamówienia poniżej kwoty, której wartość nie przekracza
równowartości kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Postępowanie prowadzone jest w związku z obowiązującymi dokumentami: ustawą o finansach
publicznych, w oparciu o ,,Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie
przekracza równowartości kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych".
Przed złożeniem oferty, zaleca się dokonanie własnych pomiarów, celem rzetelnej wyceny.
II.WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, KTÓRE NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DO
OFERTY.
W celu wykazania się przez wykonawcę spełnianiem warunków udziału w postępowaniu do
oferty załączyć należy:
1)
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w
postępowaniu
III. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do
zapytania ofertowego oraz podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji
wykonawcy wraz z uzupełnionym wartościowo załącznikiem nr 3 do zapytania
ofertowego.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w
trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem
na język polski.
Dokumenty są składana w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność
oryginałem przez wykonawcę.
Wszelkie miejsca w ofercie, w których wykonawca naniósł poprawki lub zmiany
wpisanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę uprawnioną do
reprezentacji wykonawcy.
Wynagrodzenie należne wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym/
kosztorysowym.*
Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca, którego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarciu mowy w sprawie
zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych
ofert.
Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
najpierw dokonuje oceny ofert, a następnie bada, czy wykonawca, którego oferta została
oceniona jako najkorzystniejsza, spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty w przypadku, gdy
żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego.9.
10.
11.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania
przyczyn.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić
Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje
pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów
załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii
poświadczonej notarialnie.
IV. SPOSÓB OBLICZENIA CENY.
1)
Cena oferty powinna zawierać wszystkie zobowiązania (koszty) niezbędne do
prawidłowego wykonania zamówienia, musi być podana cyfrowo i słownie, z
wyodrębnieniem należnego podatku VAT z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Wykonawca określi wartość oferty w uwzględnieniem wszystkich kosztów niezbędnych
do prawidłowego zrealizowania zamówienia wynikających wprost z zapytania
ofertowego oraz załączników do zapytania oraz ujmie wszystkie inne koszty i składniki
w nich nie zawarte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które
mogą być konieczne do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia i zawarcia umowy,
gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym
skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego
wykonania zamówienia.
Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do
prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w tym upusty i rabaty.
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ
PRZY WYBIORZE OFERTY.
Przy ocenie ważnych ofert zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena - 95 %
C= Cn/Cbx100x______%
gdzie:
C- ilość punktów przyznana danej ofercie w kryterium cena
Cn- oferowana najniższa cena oferty
Cb- oferowana cena w badanej ofercie
100 - wskaźnik stały
2)Inne kryteria - 5 %
2.Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punków wynosi 100. Wszystkie obliczenia
będą dokonywane z dokładności do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający przyznazamówienia wykonawcy, który zdobędzie najwyższą ilość punków.
3.
Oferty złożone po terminie, określonym w ust. 2 nie będą rozpatrywane.
4.
Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę, ponosząc koszty jej przygotowanie i złożenia.
5.
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w zamkniętej
kopercie, gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia
ofert. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w formie elektronicznej.
6.
Koperta powinna zostać oznakowana w następujący sposób:
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BATALIONU ,,ZOŚKA"
W CELESTYNOWIE
ul. Wrzosowa 42, 05-430 Celestynów
oraz napis:
Oferta w postępowaniu na
wykonanie prac remontowych w salach lekcyjnych i w pokoju nauczycielskim
w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu ,,Zośka"
w Celestynowie przy ul. Św. Kazimierza 55.
Nr postępowania 3 / 2024
Nie otwierać przez dniem 17.04.2024r. godz. 12.00
Koperta powinna także zawierać nazwę i adres wykonawcy (dopuszcza się pieczątkę
wykonawcy).
Wykonawca może przed terminem do składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną
przez siebie ofertę pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie
o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem wyznaczonym do składnia
ofert.
Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty musi być oznaczone jak
określa pkt 5 oraz dodatkowo opisane zmiana lub wycofanie.
Wykonawca nie może wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści złożonej oferty po
upływie terminu składania ofert.
VII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ WYKONAWCÓW Z ZAMAWIAJACYM.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Strony mogą przekazywać sobie
faksem, za pomocą poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że oferta wykonawcy pod
rygorem nieważności musi być złożona na piśmie.
Osobą upoważnioną do kontaktu z wykonawcami jest Małgorzata Strzeżysz 227897010
Przed upływem terminu składania ofert zamawiający może zmodyfikować treść
zapytania ofertowego.4.
5.
Dokonaną modyfikację zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim wykonawcom,
którzy otrzymali zapytanie ofertowe oraz zamieści na stronie internetowej. Wszystkie
zamiany dokonane przez zamawiającego stają się wiążące dla wykonawców.
Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku modyfikacji treści
zapytania ofertowego niezbędny jest czas na wprowadzenie zmian w ofertach, o czym
zostaną powiadomieni wszyscy wykonawcy, którym przekazano zapytanie ofertowe oraz
informacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.