Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie usługi konserwacji urządzeń klimatyzacyjno-wentylacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usługi konserwacji urządzeń klimatyzacyjno-wentylacyjnych

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
ul. T. Szeligowskiego 24
20-883 Lublin
powiat: Lublin
tel. 81 75 02 864, tel. (81) 452-23-00, fax (81) 452-23-06
iln2.ias.lublin@mf.gov.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel. 81 75 02 864, t
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Specyfikacja warunków zamówienia (dalej SWZ) określa warunki udzielenia zamówienia
na wykonanie usługi konserwacji urządzeń klimatyzacyjno-wentylacyjnych w budynkach Izby
Administracji Skarbowej w Lublinie w 2024 r.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi konserwacji urządzeń klimatyzacyjno-
wentylacyjnych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Lublinie zgodnie z warunkami SWZ.
Szczegółowy wykaz urządzeń wraz z ich lokalizacją zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz
cenowy.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3. Informacja o podwykonawstwie:
3.1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których
wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podał firmy podwykonawców.
Wykonawca zobowiązany jest do zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zmianach
danych, o których mowa wyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także do przekazywania
informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza
powierzyć realizację usług.
3.2. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wszelkie czynności,
których wykonanie powierzył podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania
i zaniechania podwykonawców jak za własne.
3.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonywanie w terminie i w należytej
wysokości wszelkich rozliczeń finansowych z podwykonawcami.
4. Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie konserwacji urządzeń klimatyzacyjno-
wentylacyjnych wraz z materiałami do ich wykonania. Wymaganą klasę filtrów, modele
urządzeń, wymiary filtrów, liczbę filtrów do pojedynczego urządzenia zawarte są w komórce
A244 arkusza kalkulacja oferty_2024 z Załącznika nr 2 - Formularz cenowy.
5. Zakres czynności w ramach konserwacji powinien objąć:
? sprawdzenie filtrów powietrza, w razie potrzeby czyszczenie przy użyciu środków
grzybobójczych i bakteriobójczych lub wymianę filtrów,
? czyszczenie wymienników, skraplaczy, parowników i pompek skroplin przy użyciu
sprężonego powietrza lub dedykowanych środków chemicznych,
? dezynfekcję jednostek wewnętrznych,
? sprawdzenie szczelności instalacji z czynnikiem chłodniczym za pomocą miernika ciśnienia
lub w inny, np. pośredni sposób, gwarantujący potwierdzenie jej szczelności,
? sprawdzenie układów hydraulicznych, elektrycznych i sterujących,
? smarowanie podzespołów głównych,
? sprawdzenie wentylatorów, w razie potrzeby czyszczenie,
? kontrolę mocowania sprężarek i wentylatorów,
? test pracy urządzenia - pomiar temperatury, kontrolę automatyki sterującej,
? usunięcie drobnych stwierdzonych w trakcie konserwacji usterek, nie wymagających
ponoszenia istotnych nakładów związanych z wymianą urządzeń i koniecznością zakupu
kosztownych elementów (kwota graniczna - 5,00 złotych brutto), takich jak uzupełnienie
brakujących śrub, nakrętek, wymiana uszczelek itp.,
? wykonanie kontroli szczelności, sporządzenie protokołu z tej czynności oraz wpis do CRO
w odniesieniu do właściwych urządzeń zgodnie z rozdziałem 2 USTAWY F-GAZ,
? wymianę filtrów wszędzie tam, gdzie wymaga tego Dokumentacja Techniczno-Ruchowa
urządzenia.
6. Protokoły konserwacji urządzeń (Załącznik nr 3) Wykonawca wystawia zgodnie z zasadą - jeden
protokół zbiorczy dla jednej lokalizacji. Zasada ta nie dotyczy niżej wymienionych obiektów,
dla których należy sporządzić protokoły częściowe zgodnie z wyszczególnieniem. Oznaczenia
użytych kodów tak jak kolumna Kod (A) w Załączniku nr 2 Formularz cenowy.
Wyszczególnienie:
? 0610 - urządzenia typu SPLIT, 0610 - Noxa, 0610 - pozostałe przenośne,
? 308000 (1) - Mitsubishi VRF, 308000 (1) - pozostałe,
? 308000 (2) - Daikin, 308000 (2) - Mistral, 308000 (2) - MDV, 308000 (2) - pozostałe,
? 302000 - Sanyo, 302000 - pozostałe,
? 303000 - York, 303000 - VTS Clima,
? 303080 - Fujitsu, 303080 - pozostałe.
7. W zakres czynności związanych z zamówieniem wchodzi także diagnoza i wycena usterek
i awarii urządzeń. Urządzenie, które nie działa poprawnie Wykonawca opisuje w protokole
(Załącznik nr 3) jako ,,Awaria", wprowadza informacje w Protokole w polu ,,Uwagi i zalecenia
konserwatora" i dołącza wycenę. Niespełnienie tego wymogu powoduje wstrzymanie płatności
faktury za wykonane prace.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w ilości urządzeń podlegających
konserwacji w przypadku zakupu nowych urządzeń, likwidacji istniejących lub innych
nadzwyczajnych okoliczności.
8.1. Wykonawca przeprowadza konserwację urządzeń niewyszczególnionych w Załączniku
nr 2, dopisuje je do protokołu sporządzanego dla danej lokalizacji, oznaczając ,,SPOZA
WYKAZU" i powiększa kwotę faktury o zryczałtowaną opłatę (za urządzenie przenośne lub
urządzenie typu SPLIT) wskazaną w formularzu oferty.
8.2. W przypadku wystąpienia sytuacji opisanej w punkcie 8.1 ewentualne koszty filtrów lub
innych części zamiennych ponosi Zamawiający. Wykonawca w ciągu tygodnia
od sporządzenia protokołu przedstawia Zamawiającemu ofertę cenową na dostawę
niezbędnych filtrów lub innych części zamiennych. Dalsze działania podlegają
zamówieniom z wolnej ręki.
9. W zakres czynności związanych z zamówieniem wchodzi także dokonanie wpisów lub wsparcie
merytoryczne przy dokonywaniu wpisów w CRO o wykonanych czynnościach. W razie braku
urządzenia w CRO wymagane jest sporządzenie Karty Urządzenia lub wsparcie merytoryczne
przy sporządzaniu Karty Urządzenia. W dniu ogłaszania zapytania wszystkie urządzenia
wyszczególnione w Załączniku nr 2, do których stosują się przepisy USTAWY F-GAZ
są zarejestrowane w CRO.

CPV: 50710000-5, 50730000-1

Dokument nr: 0601-ILN-2.261.7.2024

Otwarcie ofert: 2.1. Otwarcie ofert nastąpi w Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie, Ul. T. Szeligowskiego 24,
20-883 Lublin w sali nr A124:
18 kwietnia 2024 r. o godz. 10.15

Składanie ofert:
1. Składanie ofert.
Oferty w formie pisemnej należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
iln2.ias.lublin@mf.gov.pl.
do 18 kwietnia 2024 r. do godz. 1000

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia
Urządzenia służące do klimatyzowania pomieszczeń serwerowni, urządzenia zapasowe dla tych
urządzeń oraz urządzenia stale wykorzystywane do klimatyzowania i ogrzewania (budynek IAS
przy Ul. T. Szeligowskiego 24) podlegają konserwacji dwukrotnie w ciągu roku. Pierwszą
konserwację Wykonawca przeprowadza do 20 czerwca. Drugą konserwację Wykonawca
przeprowadza w okresie pomiędzy 23 września a 31 października. Informację o potrzebie
wykonania dwu przeglądów oznaczono wpisem tak w Załączniku 1.1 do SWZ w kolumnie Drugi
termin (I).
2. Urządzenia służące do klimatyzowania pomieszczeń biurowych podlegają konserwacji
jednokrotnie w okresie do 20 czerwca. Informację o potrzebie wykonania jednego przeglądu
oznaczono znakiem ,,-" w Załączniku nr 2 do SWZ w kolumnie Drugi termin (I).
3. Skan protokołów z konserwacji wykonanych w pierwszym terminie (do 20 czerwca) należy
przesłać na skrzynkę e-mail iln2.ias.lublin@mf.gov.pl nie później niż 28 czerwca 2024 r.
4. Skan protokołów z konserwacji wykonanych w drugim terminie (do 31 października) należy
przesłać na skrzynkę e-mail iln2.ias.lublin@mf.gov.pl nie później niż 12 listopada 2024 r.

Wymagania:
3. Użyty w dalszej części tekstu skrót ,,SWZ" oznacza specyfikację warunków zamówienia.
4. Użyty w dalszej części tekstu skrót ,,PZP" oznacza ustawę z 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (DzU.2021.1129).
5. Użyte w dalszej części tekstu określenie ,,USTAWA F-GAZ" oznacza ustawę z 15 maja 2015 r. o
substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach
cieplarnianych (DzU.2020.2065).
6. Użyty w dalszej części tekstu skrót ,,CRO" oznacza Centralny Rejestr Operatorów
(www.cro.ichp.pl).
Tryb udzielenia zamówienia
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z § 12 Instrukcji
określającej zasady dokonywania wydatków ze środków publicznych w Izbie Administracji
Skarbowej w Lublinie z 8 marca 2023 r. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania
przepisy ustawy PZP (art. 2 ust. 1 pkt 1 PZP).
2. Niniejsze zapytanie nie stanowi zapytania o cenę w rozumieniu przepisów ustawy PZP.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia
wymagane przy wykonywaniu konserwacji wyszczególnionych w Załączniku nr 2.
2. Skany dokumentów potwierdzające posiadanie przez osoby uczestniczące w wykonywaniu
zamówienia odpowiednich kwalifikacji i uprawnień Wykonawca dostarczy Zamawiającemu
przed przystąpieniem do danego przeglądu.
VI. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemną prośbą - wnioskiem o wyjaśnienie
treści SWZ. Zamawiający odpowie niezwłocznie, nie później jednak niż 2 dni przed upływem
terminu składania ofert, na piśmie na zadane pytanie, przesyłając treść pytania i odpowiedzi
wszystkim uczestnikom postępowania poprzez zamieszczenie ich na stronie internetowej
www.lubelskie.kas.gov.pl.
2. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SWZ a treścią udzielonych odpowiedzi,
jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie
Zamawiającego.
3. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia
treści SWZ.
4. Jeżeli w wyniku zmiany treści SWZ jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian
w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym Wykonawców.
VII. Wymagania dotyczące wadium
Wniesienie wadium nie jest wymagane.
VIII. Termin związania ofertą
Wykonawca związany będzie złożoną ofertą do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia zapytania
nie dłużej niż 30 dni licząc od terminu na składanie ofert.
Opis sposobu przygotowania ofert
1. Oferta musi być sporządzona zgodnie z wymogami SWZ. Oferty nie spełniające w/w wymogów
będą odrzucone.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w sposób trwały, oraz musi być podpisana
przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę pod rygorem odrzucenia.
4. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wycofać ofertę lub wprowadzić
zmiany do złożonej oferty. Informację o wycofaniu oferty lub wprowadzeniu zmian do oferty
Wykonawca winien doręczyć Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert.
Oświadczenie o wycofaniu oferty lub wprowadzeniu zmian winno być opakowane tak jak oferta,
a opakowanie winno być dodatkowo oznaczone odpowiednio wyrazem: ,,Wycofanie"
lub ,,Zmiana". Opakowania te będą otwierane w terminie otwarcia ofert, określonym w SWZ.
5. Oferta może być dostarczona pocztą lub pocztą elektroniczną.
6. Oferta dostarczana pocztą winna być umieszczona w nieprzejrzystej, zaklejonej kopercie.
Koperta winna zawierać następujące elementy:
Oznaczenie Zamawiającego:
IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ w LUBLINIE,
ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin
Oznaczenie oferty:
,,Oferta na wykonanie konserwacji urządzeń klimatyzacyjno-wentylacyjnych
Izby Administracji Skarbowej w Lublinie
- Nr sprawy 0601-ILN-2.261.7.2024"
,,Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert, tj. 18 kwietnia 2024 r. godz. 10.15"
7. Wykonawca może przekazać ofertę pocztą elektroniczną, przesyłając ją w formie skanu
w formacie *.pdf w terminie składania ofert na adres email: iln2.ias.lublin@mf.gov.pl.
W przypadku przekazania oferty drogą elektroniczną Zamawiający nie gwarantuje nieotwarcia
i niezapoznania się z jej treścią przed terminem otwarcia ofert.
8. Wykonawca może przekazać ofertę pocztą elektroniczną, przesyłając ją w plikach *.pdf
spakowanych do jednego pliku *.zip opatrzonego hasłem w terminie składania ofert na adres
e-mail: iln2.ias.lublin@mf.gov.pl. W przypadku przekazania oferty w spakowanym pliku *.zip
Wykonawca przed terminem otwarcia ofert przesyła drugi e-mail z hasłem do pliku *.zip.
Niespełnienie tego warunku powoduje nieważność oferty.
9. Złożona oferta powinna zawierać wypełniony:
9.1. Załącznik nr 1 - Formularz oferty.
9.2. Załącznik nr 2 - Formularz cenowy (preferowany wydruk pionowy z wykorzystaniem funkcji
,,dopasuj wszystkie kolumny do jednej strony").
9.3. Skan certyfikatu dla przedsiębiorców (potwierdzonego przez właściciela za zgodność
z oryginałem) opisanego w art. 29 USTAWY F-GAZ.
2.2. Wykonawcy mogą być obecni przy otwarciu ofert.
2.3. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje
dotyczące cen złożonych ofert.
2.4. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje
dotyczące:
? firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
? cen zawartych w ofertach.
2.5. Oferty będą oceniane w oparciu o kryteria podane w punkcie XII SWZ.
2.6. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą w oparciu o kryteria określone w punkcie XII SWZ.
XI.
Opis sposobu obliczania ceny oferty
1. Cenę oferty oblicza się poprzez wypełnienie kolumny Cena za szt.* (kolumna H arkusza
kalkulacja oferty; w tym również komórki H245 i H246 z obszaru Opłaty zryczałtowane)
z Załącznika nr 2 - Formularz cenowy.
Uwaga! Kolumna Cena* (kolumna J), Suma częściowa I (komórka J242), Suma częściowa II
(komórka J247) oraz Suma całkowita oferty, którą należy wpisać do Formularza oferty (komórka
I248) wypełniają się automatycznie na podstawie zaimplementowanych formuł.
Uwaga! Należy zwrócić szczególną uwagę aby w Załączniku nr 2 - Formularz cenowy
posługiwać się cenami brutto zarówno w sekcji wykazu urządzeń (podsumowanej pozycją Suma
częściowa I) jak i sekcji opłat zryczałtowanych (podsumowanej pozycją Suma częściowa II).
2. Zryczałtowaną cenę brutto za konserwację 1 szt. urządzenia przenośnego i SPLIT Wykonawca
ustala mając na uwadze zapis punktu III podpunkt 8.2 SWZ.
3. Cenę oferty należy przepisać z komórki J248 arkusza kalkulacja oferty_2024 do Załącznika 1 -
Formularz oferty.
4. Cena oferty brutto powinna być podana w złotych cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku.
5. Podana cena musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
i nie może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy.
XII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty; znaczenie
kryteriów oraz sposób oceny ofert
1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami:
Kryterium [K]Waga [W]
Cena100%
2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta zawierająca najniższą cenę brutto - pozycja
Suma całkowita oferty, którą należy wpisać do Formularza oferty z Załącznika nr 2 - formularz
cenowy.
XIII. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XIV. Zastrzeżenia dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków niniejszego zapytania ofertowego,
jego odwołania lub zawieszenia bez podania przyczyny. Wszelkie zmiany niniejszego zapytania
ofertowego lub informacje o jego odwołaniu zostaną zamieszczone na stornie Zamawiającego tj.
http://www.lubelskie.kas.gov.pl w zakładce Zamówienia publiczne poniżej 130 tys. zł.
2. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie stanowiło sumę iloczynów faktycznie przeprowadzonych
konserwacji urządzeń i ceny konserwacji dla danego typu urządzenia wskazanej w Załączniku
nr 2 - Formularz cenowy.
3. Cenę konserwacji urządzeń niewymienionych co do producenta i modelu ustala się na podstawie
sekcji Opłaty zryczałtowane Załącznika nr 2 - Formularz cenowy.
4. Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy określa projekt
umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami SWZ, a Załącznikiem nr 4 do SWZ pierwszeństwo
mają zapisy SWZ.
6. Wykonawca przygotowuje ofertę i uczestniczy w postępowaniu ofertowym na własny koszt.
Oferentowi nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia związane z jego
udziałem w niniejszym postępowaniu.
7. Jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy
złożyli te oferty, do złożenia oferty dodatkowej.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji cenowych z Wykonawcą,
którego oferta uznana została za najkorzystniejszą.
9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Kontakt:
5. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Mariusz Hetman:
tel. 81 75 02 864, e-mail mariusz.hetman@mf.gov.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.