Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont konserwatorski zabytkowej stolarki drzwiowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont konserwatorski zabytkowej stolarki drzwiowej

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Ministerstwo Finansów
Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
powiat: Warszawa
222 500 121
piotr.kosciuczuk@mf.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: 222 500 121
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT
Ministerstwo Finansów zaprasza do złożenia oferty na prace polegające na remoncie
konserwatorskim zabytkowej stolarki drzwiowej w reprezentacyjnych korytarzach centralnego
czworoboku gmachu Ministerstwa Finansów przy Ul. Świętokrzyskiej 12 w Warszawie.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamówienie obejmuje prace konserwatorskie dotyczące remontu oryginalnej, pochodzącej z czasu
budowy obiektu stolarki drzwiowej. Prace konserwatorskie prowadzone będą na podstawie programu
robót wskazanego w decyzji Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr
WZWL.5142.98.2024.KBD z dnia 31 stycznia 2024 r.
1) Część 1 zamówienia:
drzwi 2-skrzydłowe pełne, drewniane, dębowe, płycinowe ze zdobieniami i profilowaną
opaską wokół otworu drzwiowego- 2 komplety.
2) Część 2 zamówienia:
przeszklona ściana słupowo-ryglowa z naświetlani górnym i dwoma bocznymi - 2 komplety.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
II.
1.
Szczegółowy zakres robót, wymagania oraz sposób wykonania prac, o których mowa
w ust. 1, określają wzory umów stanowiące odpowiednio Załącznik nr 2.1 i Załącznik nr 2.2 do
Zaproszenia.
Wykonawca będzie realizować część prac związanych z przedmiotem zamówienia na
niewyłączonym z normalnej eksploatacji obiekcie, o którym mowa w ust. 1. Zapis ten dotyczy prac
konserwatorskich przy ościeżnicach drzwi, które zostały w trwały sposób zabudowane w
dekoracyjne detale wykończeniowe kamieniarki i sztukaterii.
Wykonywane prace nie mogą zakłócać bieżącej pracy Ministerstwa, utrudniać dostępu do
budynków, ani narażać pracowników i petentów na jakiekolwiek ryzyka i szkody związane z
realizacją zamówienia. Usługa realizowana będzie od poniedziałku do piątku w godz.ch 7:00-
17:30. Na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego usługi mogą być realizowane w innych
godz.ch.
Zamawiający zaleca Wykonawcy przed upływem terminu składania ofert wykonanie wizji
lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, w celu sprawdzenia warunków związanych z
wykonaniem robót oraz skalkulowania oferty. Wizję można przeprowadzić w terminie
wskazanym w niniejszym zaproszeniu.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
2. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia odpowiednio dla każdej części, wszelkie
postanowienia dotyczące jego wykonania, w tym uprawnienia i obowiązki Zamawiającego i
Wykonawcy, a także zasady rozliczeń zawierają załączone wzory umów stanowiące odpowiednio
Załącznik nr 2.1 i Załącznik nr 2.2 do Zaproszenia.

Dokument nr: BAD7.2230.7.2024

Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert jest niepubliczne.

Składanie ofert:
1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 18 kwietnia 2024 r.
Złożenie ofert przez Wykonawców odbywa się w formie elektronicznej opatrzonej zwykłym
podpisem elektronicznym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub zaawansowanym
podpisem elektronicznym (e-dowód, podpis zaufany) lub podpisem odręcznym (skan do pdf) na
adresy email: piotr.kosciuczuk@mf.gov.pl marta.kozlowska@mf.gov.pl.

Miejsce i termin realizacji:
1. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminach
odpowiednio:
1) Część 1 - do 35 dni od dnia zawarcia Umowy,
2) Część 2 - do 50 dni od dnia zawarcia Umowy.

Wymagania:
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zamawiający dopuszcza do realizacji zamówienia wyłącznie wykonawców niepodlegających
wykluczeniu z postępowań na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. Dokument potwierdzający,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00
Wykonawca złoży niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze jego oferty;
2) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 3 zamówienia
polegające na wykonaniu prac konserwatorskich dotyczących remontu oryginalnej zabytkowej
stolarki drzwiowej, okiennej lub mebli o wartości robót co najmniej 40.000,00 zł brutto każda,
wykonanych należycie, prawidłowo, terminowo oraz zgodnie z przepisami i sztuką
konserwatorską;
3) Wykonawca musi dysponować osobą nadzorująca, skierowaną do realizacji przedmiotu
zamówienia, posiadającą odpowiednie przygotowanie zawodowe i uprawnienia do
wykonywania prac z zakresu umowy potwierdzone dyplomem ukończenia uczelni o kierunku
konserwacja i restauracja dzieł sztuki oraz spełnia wymogi określone w art. 37a ust. 1 ustawy
z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
IV. WARUNKI FINANSOWE / PŁATNOŚCI
1. Za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie
ryczałtowe.
2. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty i obciążenia, jakie powstaną w związku z
wykonaniem przedmiotu zamówienia, konieczne na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
aktualnej wiedzy technicznej oraz niezbędne do całkowitej realizacji przedmiotu umowy zawartej
z Zamawiającym.
3. Wykonawca nie jest uprawniony do żądania odrębnie zwrotu innych poniesionych wydatków lub
podwyższenia wynagrodzenia.
4. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z warunkami
wypłaty wynagrodzenia za przedmiot umowy zawartymi we wzorze umowy stanowiącym
Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
V. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem należy
kierować na adres email: piotr.kosciuczuk@mf.gov.pl i marta.kozlowska@mf.gov.pl.
2. Oferty przekazywane są zamawiającemu w postaci elektronicznej.
3. Zamawiający dopuszcza przesyłanie pytań o wyjaśnienie treści zamówienia w wersji
elektronicznej na adres email: piotr.kosciuczuk@mf.gov.pl i marta.kozlowska@mf.gov.pl.
2/4VI. WIZJA LOKALNA
1. Termin wizji lokalnej dla Wykonawców ustalony został na dzień 15 kwietnia 2024 r.
na godz. 12.00. Prosimy o zgłaszanie chęci uczestnictwa do dnia 12 kwietnia 2024 r. do godz.
14.00 na adres e-mail: piotr.kosciuczuk@mf.gov.pl i marta.kozlowska@mf.gov.pl. . Zebranie
Wykonawców odbędzie się na holu głównym, prosimy o przybycie 15 minut przed czasem z
dowodem tożsamości celem wystawienia przepustki jednorazowej.
2. Z uwagi na względy organizacyjne prosimy o przybycie w zespołach liczących nie więcej niż 2
osoby od jednego Wykonawcy.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę odpowiednio dla wybranej części lub obydwu części.
Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty
wariantowej, spowoduje odrzucenie oferty złożonej przez danego Wykonawcę.
2. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące elementy :
1) Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego do zaproszenia wzoru stanowiącego
Załącznik nr 1 do Zaproszenia;
2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
3) Wykaz robót polegających na wykonaniu nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, robót obejmujących należycie co najmniej 3 zamówienia polegające na wykonaniu
prac konserwatorskich dotyczące remontu oryginalnej zabytkowej stolarki drzwiowej i
okiennej lub mebli o wartości robót co najmniej 40.000,00 zł brutto każda, wykonanych
należycie, prawidłowo, terminowo i zgodnie z przepisami i sztuką konserwatorską;
4) Dokumenty potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w pkt 3, zostały wykonane
należycie (referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie
jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty).
3. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna
się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Oferty złożone po wyznaczonym terminie, o którym mowa w ust. 1 nie będą brane pod uwagę i
zostaną odrzucone.
IX. KRYTERIUM OCENY OFERT, KTÓRYM ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY
WYBORZE OFERTY
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
cena - waga 100%.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz została oceniona jako najkorzystniejsza.
3. Zamawiający dopuszcza sprawdzenie oferty pod względem ,,rażąco niskiej ceny", tj. gdy cena
całkowita oferty złożonej w terminie będzie niższa o co najmniej 30% od średniej arytmetycznej
cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zażąda od Wykonawcy
wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części
składowych.
3/44. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na
Wykonawcy.
5. W przypadku braku udzielenia wyjaśnień lub udzielenia ich po wyznaczonym terminie
lub złożenia wyjaśnień, które wraz z dowodami nie będą uzasadniały podanej w ofercie ceny lub
kosztu, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną.
POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Niniejsze Zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego
do dokonania zakupu.
2. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnienia treści
złożonych ofert. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki
rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne
omyłki, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym
Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
3. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych
w Zaproszeniu i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zakupu.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od
podpisania umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród ofert złożonych
w postępowaniu i spełniających wymagania Zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn na
każdym etapie prowadzenia procedury zakupu. Oferentom nie przysługuje z tego tytułu
roszczenie o zwrot poniesionych kosztów, w szczególności związanych z przygotowaniem
oferty.

Uwagi:
6. Zamawiający informuje, że dane osobowe uczestników przystępujących do postępowania będą
przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016 r., str. 1, z późn. zm.) oraz innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego,
które chronią prawa osób, których dane dotyczą. Klauzula Informacyjna Ministra Finansów z
art. 13 RODO stanowi załącznik nr 3 do zaproszenia do złożenia ofert.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.