mazowieckie (Płock)
śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont konserwatorski zabytkowej stolarki drzwiowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Ministerstwo Finansów Świętokrzyska 12 00-916 Warszawa powiat: Warszawa 222 500 121 piotr.kosciuczuk@mf.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 222 500 121 |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT Ministerstwo Finansów zaprasza do złożenia oferty na prace polegające na remoncie konserwatorskim zabytkowej stolarki drzwiowej w reprezentacyjnych korytarzach centralnego czworoboku gmachu Ministerstwa Finansów przy Ul. Świętokrzyskiej 12 w Warszawie. I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamówienie obejmuje prace konserwatorskie dotyczące remontu oryginalnej, pochodzącej z czasu budowy obiektu stolarki drzwiowej. Prace konserwatorskie prowadzone będą na podstawie programu robót wskazanego w decyzji Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr WZWL.5142.98.2024.KBD z dnia 31 stycznia 2024 r. 1) Część 1 zamówienia: drzwi 2-skrzydłowe pełne, drewniane, dębowe, płycinowe ze zdobieniami i profilowaną opaską wokół otworu drzwiowego- 2 komplety. 2) Część 2 zamówienia: przeszklona ściana słupowo-ryglowa z naświetlani górnym i dwoma bocznymi - 2 komplety. 1. 2. 3. 4. 5. 6. II. 1. Szczegółowy zakres robót, wymagania oraz sposób wykonania prac, o których mowa w ust. 1, określają wzory umów stanowiące odpowiednio Załącznik nr 2.1 i Załącznik nr 2.2 do Zaproszenia. Wykonawca będzie realizować część prac związanych z przedmiotem zamówienia na niewyłączonym z normalnej eksploatacji obiekcie, o którym mowa w ust. 1. Zapis ten dotyczy prac konserwatorskich przy ościeżnicach drzwi, które zostały w trwały sposób zabudowane w dekoracyjne detale wykończeniowe kamieniarki i sztukaterii. Wykonywane prace nie mogą zakłócać bieżącej pracy Ministerstwa, utrudniać dostępu do budynków, ani narażać pracowników i petentów na jakiekolwiek ryzyka i szkody związane z realizacją zamówienia. Usługa realizowana będzie od poniedziałku do piątku w godz.ch 7:00- 17:30. Na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego usługi mogą być realizowane w innych godz.ch. Zamawiający zaleca Wykonawcy przed upływem terminu składania ofert wykonanie wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót oraz skalkulowania oferty. Wizję można przeprowadzić w terminie wskazanym w niniejszym zaproszeniu. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia odpowiednio dla każdej części, wszelkie postanowienia dotyczące jego wykonania, w tym uprawnienia i obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy, a także zasady rozliczeń zawierają załączone wzory umów stanowiące odpowiednio Załącznik nr 2.1 i Załącznik nr 2.2 do Zaproszenia. Dokument nr: BAD7.2230.7.2024 Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert jest niepubliczne. Składanie ofert: 1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 18 kwietnia 2024 r. Złożenie ofert przez Wykonawców odbywa się w formie elektronicznej opatrzonej zwykłym podpisem elektronicznym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub zaawansowanym podpisem elektronicznym (e-dowód, podpis zaufany) lub podpisem odręcznym (skan do pdf) na adresy email: piotr.kosciuczuk@mf.gov.pl marta.kozlowska@mf.gov.pl. Miejsce i termin realizacji: 1. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminach odpowiednio: 1) Część 1 - do 35 dni od dnia zawarcia Umowy, 2) Część 2 - do 50 dni od dnia zawarcia Umowy. Wymagania: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Zamawiający dopuszcza do realizacji zamówienia wyłącznie wykonawców niepodlegających wykluczeniu z postępowań na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 2. O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 Wykonawca złoży niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze jego oferty; 2) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 3 zamówienia polegające na wykonaniu prac konserwatorskich dotyczących remontu oryginalnej zabytkowej stolarki drzwiowej, okiennej lub mebli o wartości robót co najmniej 40.000,00 zł brutto każda, wykonanych należycie, prawidłowo, terminowo oraz zgodnie z przepisami i sztuką konserwatorską; 3) Wykonawca musi dysponować osobą nadzorująca, skierowaną do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającą odpowiednie przygotowanie zawodowe i uprawnienia do wykonywania prac z zakresu umowy potwierdzone dyplomem ukończenia uczelni o kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki oraz spełnia wymogi określone w art. 37a ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. IV. WARUNKI FINANSOWE / PŁATNOŚCI 1. Za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe. 2. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty i obciążenia, jakie powstaną w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, konieczne na podstawie obowiązujących przepisów prawa i aktualnej wiedzy technicznej oraz niezbędne do całkowitej realizacji przedmiotu umowy zawartej z Zamawiającym. 3. Wykonawca nie jest uprawniony do żądania odrębnie zwrotu innych poniesionych wydatków lub podwyższenia wynagrodzenia. 4. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z warunkami wypłaty wynagrodzenia za przedmiot umowy zawartymi we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia. V. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI 1. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres email: piotr.kosciuczuk@mf.gov.pl i marta.kozlowska@mf.gov.pl. 2. Oferty przekazywane są zamawiającemu w postaci elektronicznej. 3. Zamawiający dopuszcza przesyłanie pytań o wyjaśnienie treści zamówienia w wersji elektronicznej na adres email: piotr.kosciuczuk@mf.gov.pl i marta.kozlowska@mf.gov.pl. 2/4VI. WIZJA LOKALNA 1. Termin wizji lokalnej dla Wykonawców ustalony został na dzień 15 kwietnia 2024 r. na godz. 12.00. Prosimy o zgłaszanie chęci uczestnictwa do dnia 12 kwietnia 2024 r. do godz. 14.00 na adres e-mail: piotr.kosciuczuk@mf.gov.pl i marta.kozlowska@mf.gov.pl. . Zebranie Wykonawców odbędzie się na holu głównym, prosimy o przybycie 15 minut przed czasem z dowodem tożsamości celem wystawienia przepustki jednorazowej. 2. Z uwagi na względy organizacyjne prosimy o przybycie w zespołach liczących nie więcej niż 2 osoby od jednego Wykonawcy. VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę odpowiednio dla wybranej części lub obydwu części. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej, spowoduje odrzucenie oferty złożonej przez danego Wykonawcę. 2. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące elementy : 1) Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego do zaproszenia wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia; 2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; 3) Wykaz robót polegających na wykonaniu nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót obejmujących należycie co najmniej 3 zamówienia polegające na wykonaniu prac konserwatorskich dotyczące remontu oryginalnej zabytkowej stolarki drzwiowej i okiennej lub mebli o wartości robót co najmniej 40.000,00 zł brutto każda, wykonanych należycie, prawidłowo, terminowo i zgodnie z przepisami i sztuką konserwatorską; 4) Dokumenty potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w pkt 3, zostały wykonane należycie (referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty). 3. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Oferty złożone po wyznaczonym terminie, o którym mowa w ust. 1 nie będą brane pod uwagę i zostaną odrzucone. IX. KRYTERIUM OCENY OFERT, KTÓRYM ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: cena - waga 100%. 2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz została oceniona jako najkorzystniejsza. 3. Zamawiający dopuszcza sprawdzenie oferty pod względem ,,rażąco niskiej ceny", tj. gdy cena całkowita oferty złożonej w terminie będzie niższa o co najmniej 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych. 3/44. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na Wykonawcy. 5. W przypadku braku udzielenia wyjaśnień lub udzielenia ich po wyznaczonym terminie lub złożenia wyjaśnień, które wraz z dowodami nie będą uzasadniały podanej w ofercie ceny lub kosztu, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną. POZOSTAŁE INFORMACJE 1. Niniejsze Zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania zakupu. 2. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnienia treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 3. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w Zaproszeniu i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zakupu. 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród ofert złożonych w postępowaniu i spełniających wymagania Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie prowadzenia procedury zakupu. Oferentom nie przysługuje z tego tytułu roszczenie o zwrot poniesionych kosztów, w szczególności związanych z przygotowaniem oferty. Uwagi: 6. Zamawiający informuje, że dane osobowe uczestników przystępujących do postępowania będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1, z późn. zm.) oraz innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą. Klauzula Informacyjna Ministra Finansów z art. 13 RODO stanowi załącznik nr 3 do zaproszenia do złożenia ofert. |
© eurobudowa.pl 2004-2024