dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Ruda Śląska)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Bieżące utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy |
Data zamieszczenia: | 2024-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto i Gminy Prabuty ul. Kwidzyńska 2 82-550 Prabuty powiat: kwidzyński tel. (055) 262 41 52 lub 605 563 239 gospodarz@prabuty.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Prabuty |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (055) 262 41 52 |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Bieżące utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Prabuty ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT Burmistrz Miasta i Gminy Prabuty zaprasza do złożenia oferty na: ,,Bieżące utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Prabuty" III. Rodzaj zamówienia: usługa IV. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Prabuty. 2) Zakres usługi obejmuje: a) b) pielęgnacje trawników pielęgnację nasadzeń 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. 4) Warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia. Dokument nr: GPG.42.2024.SL Otwarcie ofert: 3. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 18.04.2024 r. o godz. 10.10 w Urzędzie Miasta i Gminy Prabuty, ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty. Składanie ofert: 1. Ofertę należy składać pisemnie (osobiście, listownie) w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Prabuty, 82-550 Prabuty, Ul. Kwidzyńska 2, Biuro Obsługi Ludności, parter budynku, nie później niż do dnia 18.04.2024 r., do godz. 10.00. 2. Kopertę należy dodatkowo oznaczyć w następujący sposób: Oferta na: ,,Bieżące utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Prabuty" Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia: od 01.05.2024r. do 30.09.2024r. Wymagania: Tryb udzielenia zmówienia: Postępowanie o wartości poniżej kwoty 130 000 zł, stosownie do art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), prowadzone w zgodnie z Zarządzeniem nr 2/2021 Burmistrza Miasta i Gminy Prabuty z dnia 5 stycznia 2021 r. sprawie zmiany regulaminu wydatkowania środków publicznych z budżetu Miasta i Gminy Prabuty, na zamówienia nie objęte ustawą Prawo zamówień publicznych. VII. Opis wymagań stawianych wykonawcy: ? O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają potencjał techniczny, ? VIII. Warunek w pkt. 1) zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: niezbędnym sprzętem potrzebnym do realizacji zamówienia tj. - kosiarkami mechanicznymi spalinowymi - min. 2 szt., - wykaszarkami żyłkowymi - min. 1 szt., - kosiarkami kołowymi - min. 1 szt., - ciągnikiem z przyczepą - min. 1 szt., - opryskiwaczem plecakowym - min. 1 szt. Zawartość oferty. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Wypełniony Formularz oferty na załączonym druku - załącznik nr 3 do zaproszenia. 2) Wykaz potencjału technicznego, wypełniony na załączonym druku - załącznik nr 4 do zaproszenia. IX. Opis sposobu obliczenia ceny: 1) cenę ofertową należy przedstawić w oparciu o załączony Formularz ofertowy, jako cenę brutto, 2) cena ofertowa dotyczy wynagrodzenia za jeden miesiąc, 3) cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności oferty, tj. 30 dni od dnia złożenia oferty. X. Kryterium oraz opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej: Przy dokonaniu wyboru najkorzystniejszej ofert Zamawiający stosować będzie kryterium: CENA - 100%. 4. Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę. W przypadku, gdy Wykonawca przedłoży więcej niż jedną ofertę nie będzie rozpatrywana żadna ze złożonych przez niego ofert. 5. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania. 6. Wykonawca nie może wycofać oferty po upływie terminu składania ofert. XII. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania. Zamawiający może unieważnić prowadzone postępowanie w następujących przypadkach: 1. W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty spełniającej warunki udziału i wymagania Zamawiającego. 2. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 3. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. XIII. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano wraz z podaniem ceny wybranej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej bip.prabuty.pl/zamówienia publiczne/zamówienia do 130 000 zł. XIV. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy: W terminie związania ofertą wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w treści zgodnej załączonym wzorem - Załącznik nr 2 do zaproszenia i na warunkach złożonej oferty. Uwagi: Obowiązki informacyjne wynikające z RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego dalej RODO, informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Prabuty, którego siedzibą jest Urząd Miasta i Gminy w Prabutach, ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty, tel. 55 278 20 02, email: biuro@prabuty.pl. Wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@prabuty.pl lub listownie na adres: Urząd Miasta i Gminy w Prabutach, ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO lub przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. e RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w celu wskazanym powyżej Pani/Pana dane mogą być udostępnione innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być: 1) podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie przepisów prawa, 2) organy ochrony prawnej (m.in. sądy, organy ścigania, inne podmioty publiczne) w związku z prowadzonym postępowaniem, 3) podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, 4) pracownicy, którzy są upoważnieni do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z RODO oraz powszechnymi i szczególnymi przepisami prawa obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej i nie są przekazywane poza Unię Europejską. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego powyżej celu przetwarzania, a następnie archiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przysługuje Pani/Panu, w stosunku do przetwarzanych przez nas danych osobowych, prawo do: dostępu do danych osobowych, sprostowania danych osobowych, usunięcia danych osobowych, ograniczenia lub rozszerzenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, przenoszenia danych osobowych. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe i jest warunkiem realizacji obowiązków ustawowych przez Administratora. 9. Jeżeli Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych jest nieprawidłowe przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej w rozumieniu aer.4 pkt.26 RODO. 11. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu. Kontakt: Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia : Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać telefonicznie pod numerem tel. 605 563 239. Pracownikiem uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest: Sylwia Lesik, e-mail: gospodarz@prabuty.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024