Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie usługi mycia okien na wysokości wraz z ramami i parapetami, od wewnątrz i z...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usługi mycia okien na wysokości wraz z ramami i parapetami, od wewnątrz i z zewnątrz

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu
ul. Słoneczna 83
43-384 Jaworze
powiat: bielski
tel. (33) 817 21 66, 817 26 21, fax (33) 817 34 63
przetargi.bzlr@rehabilitacja-jaworze.com.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Jaworze
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (33) 817 21 66,
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia na wykonanie usługi mycia okien na wysokości
wraz z ramami i parapetami, od wewnątrz i z zewnątrz w Oddziale Leczniczo-Rehabilitacyjnym
dla Dorosłych oraz dla Dzieci i Młodzieży dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu LeczniczoRehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest mycie okien wraz z ramami i parapetami w obiektach
Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu
przy Ul. Słonecznej 83 oraz przy Ul. Wapienickiej 142 o łącznej powierzchni do mycia 280 m2
2. Usługa obejmuje mycie okien z zewnątrz i od wewnątrz, zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru
umowy. Okna nie otwierają się, konieczne jest mycie z zewnątrz.
3. Maksymalna wysokość, na której znajdują się okna, to wysokość 2 pięter. Okna posiadają ramy
plastikowe hermetyczne.
4. Użyte preparaty nie mogą uszkodzić przedmiotu zamówienia w szczególności ram okiennych,
które wykończone są okleiną.

Dokument nr: ZP/BZLR/0009/2024

Otwarcie ofert: X. OTWARCIE OFERT:
1. Otwarcie ofert nie jest jawne.

Składanie ofert:
V. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Oferty należy przesłać na adres: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki
Długoterminowej w Jaworzu 43-384 Jaworze, Ul. Słoneczna 83
e-mail: przetargi.bzlr@rehabilitacja-jaworze.com.pl; ePUAP: BZLR_JAWORZE; faks: (33) 817
34 63 lub składać w jego siedzibie, budynek administracji I piętro - Sekretariat
VI. TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć do dnia 19.04.2024 r. do godz. 1000

Miejsce i termin realizacji:
1. Wykonanie przedmiotu umowy: od dnia podpisania umowy do 20.06.2024 r.

Wymagania:
5. Wykonawca dysponuje personelem, który posiada kwalifikacje oraz doświadczenie
do poprawnego wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca gwarantuje, że wartość brutto przedmiotu umowy nie wzrośnie przez okres
trwania umowy.
3. Zapłata nastąpi w terminie do 60 dni od dnia dostarczenia faktury, na wskazany numer
rachunku bankowego.
IV. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim i złożyć:
? pisemnie na adres - Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny
Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu 43-384 Jaworze, ul. Słoneczna 83 lub;
? e-mailem- przetargi.bzlr@rehabilitacja-jaworze.com.pl lub;
? na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: BZLR_JAWORZE lub;
? faksem: (33) 817 - 34 - 63 lub;
? składać w siedzibie Zamawiającego, budynek administracji, I piętro - Sekretariat.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Oferty niezawierające pełnego przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
4. Do oferty należy dołączyć:

- aktualny odpis z właściwego rejestru (np. Krajowy Rejestr Sądowy) lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
- wypełniony wzór formularza ofertowego;
- wypełniony załącznik nr 1 do wzoru umowy - formularz asortymentowo cenowy;
5. Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu
Wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich
przepisów prawnych bądź umowy, uchwały lub prawidłowo udzielonego pełnomocnictwa -
na podstawie dokumentu potwierdzającego to uprawnienie (np.: KRS). Ofertę należy podpisać
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem
elektronicznym lub podpisem własnoręcznym w przypadku złożenia oferty w formie
papierowej lub zeskanowanej.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią wzoru umowy stanowiącego
załącznik numer 2 do ZO i potwierdza ten fakt w formularzu ofertowym stanowiącym
załącznik numer 1 do ZO.
7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę
zobowiązany jest dostarczyć kserokopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku
innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia (wraz z potwierdzeniem dokonania opłaty - np. potwierdzenie
przelewu).
8. W przypadku niedostarczenia ww. dokumentu przed podpisaniem umowy ofertę Wykonawcy
uznaje się za odrzuconą, a Zamawiający zaprasza do podpisania umowy Wykonawcę, którego
oferta jest najkorzystniejsza wśród pozostałych ofert lub unieważnia postępowanie.
VII. KOMUNIKACJA
1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środków
komunikacji elektronicznej (poczta e - mail, EPUAP) lub operatora pocztowego.
2. Jako dokumenty złożone w postaci elektronicznej Zamawiający rozumie:
a) Dokument elektroniczny, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym;
b) Dokument sporządzony w postaci papierowej, podpisany własnoręcznie, a następnie
przekształcony do postaci elektronicznej np.: poprzez zeskanowanie.
VIII. WYJAŚNIENIE TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
1. Wykonawca może zwrócić się pisemnie, w formie elektronicznej bądź faksem do
Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego;
2. Zespół udziela odpowiedzi na zapytania, których treść została przekazana Zamawiającemu na
2 dni robocze przed upływem terminu składania ofert;
3. Zespół umieszcza odpowiedzi do zapytania na swojej stronie internetowej oraz przesyła
odpowiedzi w formie elektronicznej lub/ i faksem do Wykonawcy, który zadał zapytanie.
4. Na zapytania do treści zapytania ofertowego, które wpłynęły po terminie Zespół nie ma
obowiązku udzielania odpowiedzi.
IX. MODYFIKACJA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
1. Zespół może zmodyfikować treść zapytania ofertowego oraz załączników do zapytania
ofertowego przed terminem składania ofert.
2. Treść modyfikacji Zamawiający umieszcza na swojej stronie internetowej lub/i wysyła w
formie elektronicznej do Wykonawców, do których wysłano zaproszenia.
2. Na prośbę Wykonawcy Zespół może przekazać informacje z otwarcia ofert, z tym, że
informacje takie będą przekazywane po etapie negocjacji cenowych.
XI. UZUPEŁNIENIE OFERT:
1. W przypadku, gdy oferta najwyżej oceniona jest niekompletna lub/ i zawiera omyłki
rachunkowe lub pisarskie Zespół wzywa Wykonawcę do uzupełnienia oferty.
2. W przypadku, gdy oferta Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną zostanie
odrzucona, a oferta Wykonawcy drugiego w kolejności jest niekompletna lub/ i zawiera
omyłki rachunkowe lub pisarskie, Zespół wzywa Wykonawcę drugiego w kolejności do
uzupełnienia oferty.
3. Zespół może wezwać również innych Wykonawców do uzupełnienia oferty niekompletnej,
a także powiadomić o poprawie ewentualnych omyłek rachunkowych lub pisarskich, w
przypadku gdy Zespół zamierza zaprosić tych Wykonawców do negocjacji cenowych.
XII. WYJAŚNIENIE WĄTPLIWOŚCI DOTYCZĄCYCH TREŚCI OFERT:
1. W przypadku, gdy oferta najwyżej oceniona budzi wątpliwości pod kątem zgodności z treścią
zapytania ofertowego Zespół wzywa Wykonawcę do wyjaśnienia wątpliwości treści oferty.
2. W przypadku, gdy oferta Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną zostanie odrzucona,
a oferta Wykonawcy drugiego w kolejności budzi wątpliwości pod kątem zgodności z treścią
zapytania ofertowego, Zespół wzywa Wykonawcę drugiego w kolejności do wyjaśnienia
wątpliwości treści oferty.
3. Zespół może wezwać również innych Wykonawców do wyjaśnienia wątpliwości treści oferty w
przypadku gdy Zespół zamierza zaprosić tych Wykonawców do negocjacji cenowych.
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT:
Cena- 100%
XIV. NEGOCJACJE CENOWE:
1. Po złożeniu ofert Zamawiający dokonuje weryfikacji złożonych propozycji, wybiera w zależności
od ilości złożonych ofert minimum 2 oferty do dalszych negocjacji cenowych, chyba że ze
względu na specyfikę przedmiotu zamówienia istnieje możliwość uzyskania zamówienia od
jednego Wykonawcy, wtedy można negocjować warunki tylko z jednym Oferentem.
2. W przypadku gdy wartość oferty najkorzystniejszej jest niższa niż wartość szacowana,
Zamawiający może nie przeprowadzać negocjacji cenowych.
3. Negocjacje cenowe odbywają się drogą elektroniczną, telefoniczną lub osobiście na spotkaniu
przedstawiciela Wykonawcy z Dyrektorem lub osobą upoważnioną.
XV. ODRZUCENIE OFERTY:
Odrzucenie oferty następuje w sytuacji, kiedy oferta została złożona po terminie i/lub jest niezgodna z
treścią niniejszego zapytania ofertowego ( uwzględniając punkt XI).
XVI. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:
Zamawiający, na każdym z etapów do momentu podpisania umowy, może unieważnić postępowanie,
jeżeli:
a) Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) Cena najkorzystniejszej oferty, z zastosowaniem procedury negocjacyjnej, przewyższa
wartość szacunkową, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia;
c) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w
interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
d) Postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
umowy;
e) Zamawiający odstąpił od zamiaru udzielenia zamówienia z innych przyczyn.
XVII. UMOWA
1. Umowa może być zawarta w formie papierowej, tradycyjnej poprzez dostarczenie do
Zamawiającego egzemplarzy umów wraz z podpisami, lub zawarta na miejscu, w siedzibie
Zamawiającego.
2. Dopuszcza się zawarcie umowy w formie elektronicznej, podpisanej za pomocą
kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę określa
formę zawarcia umowy z Zamawiającym.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.