dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie usługi mycia okien na wysokości wraz z ramami i parapetami, od wewnątrz i z zewnątrz |
Data zamieszczenia: | 2024-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu ul. Słoneczna 83 43-384 Jaworze powiat: bielski tel. (33) 817 21 66, 817 26 21, fax (33) 817 34 63 przetargi.bzlr@rehabilitacja-jaworze.com.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Jaworze |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (33) 817 21 66, |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE W związku z zamiarem udzielenia zamówienia na wykonanie usługi mycia okien na wysokości wraz z ramami i parapetami, od wewnątrz i z zewnątrz w Oddziale Leczniczo-Rehabilitacyjnym dla Dorosłych oraz dla Dzieci i Młodzieży dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu LeczniczoRehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest mycie okien wraz z ramami i parapetami w obiektach Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu przy Ul. Słonecznej 83 oraz przy Ul. Wapienickiej 142 o łącznej powierzchni do mycia 280 m2 2. Usługa obejmuje mycie okien z zewnątrz i od wewnątrz, zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy. Okna nie otwierają się, konieczne jest mycie z zewnątrz. 3. Maksymalna wysokość, na której znajdują się okna, to wysokość 2 pięter. Okna posiadają ramy plastikowe hermetyczne. 4. Użyte preparaty nie mogą uszkodzić przedmiotu zamówienia w szczególności ram okiennych, które wykończone są okleiną. Dokument nr: ZP/BZLR/0009/2024 Otwarcie ofert: X. OTWARCIE OFERT: 1. Otwarcie ofert nie jest jawne. Składanie ofert: V. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: Oferty należy przesłać na adres: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu 43-384 Jaworze, Ul. Słoneczna 83 e-mail: przetargi.bzlr@rehabilitacja-jaworze.com.pl; ePUAP: BZLR_JAWORZE; faks: (33) 817 34 63 lub składać w jego siedzibie, budynek administracji I piętro - Sekretariat VI. TERMIN SKŁADANIA OFERT: Ofertę należy złożyć do dnia 19.04.2024 r. do godz. 1000 Miejsce i termin realizacji: 1. Wykonanie przedmiotu umowy: od dnia podpisania umowy do 20.06.2024 r. Wymagania: 5. Wykonawca dysponuje personelem, który posiada kwalifikacje oraz doświadczenie do poprawnego wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca gwarantuje, że wartość brutto przedmiotu umowy nie wzrośnie przez okres trwania umowy. 3. Zapłata nastąpi w terminie do 60 dni od dnia dostarczenia faktury, na wskazany numer rachunku bankowego. IV. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim i złożyć: ? pisemnie na adres - Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu 43-384 Jaworze, ul. Słoneczna 83 lub; ? e-mailem- przetargi.bzlr@rehabilitacja-jaworze.com.pl lub; ? na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: BZLR_JAWORZE lub; ? faksem: (33) 817 - 34 - 63 lub; ? składać w siedzibie Zamawiającego, budynek administracji, I piętro - Sekretariat. 2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 3. Oferty niezawierające pełnego przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 4. Do oferty należy dołączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru (np. Krajowy Rejestr Sądowy) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; - wypełniony wzór formularza ofertowego; - wypełniony załącznik nr 1 do wzoru umowy - formularz asortymentowo cenowy; 5. Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich przepisów prawnych bądź umowy, uchwały lub prawidłowo udzielonego pełnomocnictwa - na podstawie dokumentu potwierdzającego to uprawnienie (np.: KRS). Ofertę należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym lub podpisem własnoręcznym w przypadku złożenia oferty w formie papierowej lub zeskanowanej. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią wzoru umowy stanowiącego załącznik numer 2 do ZO i potwierdza ten fakt w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik numer 1 do ZO. 7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę zobowiązany jest dostarczyć kserokopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wraz z potwierdzeniem dokonania opłaty - np. potwierdzenie przelewu). 8. W przypadku niedostarczenia ww. dokumentu przed podpisaniem umowy ofertę Wykonawcy uznaje się za odrzuconą, a Zamawiający zaprasza do podpisania umowy Wykonawcę, którego oferta jest najkorzystniejsza wśród pozostałych ofert lub unieważnia postępowanie. VII. KOMUNIKACJA 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej (poczta e - mail, EPUAP) lub operatora pocztowego. 2. Jako dokumenty złożone w postaci elektronicznej Zamawiający rozumie: a) Dokument elektroniczny, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym; b) Dokument sporządzony w postaci papierowej, podpisany własnoręcznie, a następnie przekształcony do postaci elektronicznej np.: poprzez zeskanowanie. VIII. WYJAŚNIENIE TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO: 1. Wykonawca może zwrócić się pisemnie, w formie elektronicznej bądź faksem do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego; 2. Zespół udziela odpowiedzi na zapytania, których treść została przekazana Zamawiającemu na 2 dni robocze przed upływem terminu składania ofert; 3. Zespół umieszcza odpowiedzi do zapytania na swojej stronie internetowej oraz przesyła odpowiedzi w formie elektronicznej lub/ i faksem do Wykonawcy, który zadał zapytanie. 4. Na zapytania do treści zapytania ofertowego, które wpłynęły po terminie Zespół nie ma obowiązku udzielania odpowiedzi. IX. MODYFIKACJA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO: 1. Zespół może zmodyfikować treść zapytania ofertowego oraz załączników do zapytania ofertowego przed terminem składania ofert. 2. Treść modyfikacji Zamawiający umieszcza na swojej stronie internetowej lub/i wysyła w formie elektronicznej do Wykonawców, do których wysłano zaproszenia. 2. Na prośbę Wykonawcy Zespół może przekazać informacje z otwarcia ofert, z tym, że informacje takie będą przekazywane po etapie negocjacji cenowych. XI. UZUPEŁNIENIE OFERT: 1. W przypadku, gdy oferta najwyżej oceniona jest niekompletna lub/ i zawiera omyłki rachunkowe lub pisarskie Zespół wzywa Wykonawcę do uzupełnienia oferty. 2. W przypadku, gdy oferta Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną zostanie odrzucona, a oferta Wykonawcy drugiego w kolejności jest niekompletna lub/ i zawiera omyłki rachunkowe lub pisarskie, Zespół wzywa Wykonawcę drugiego w kolejności do uzupełnienia oferty. 3. Zespół może wezwać również innych Wykonawców do uzupełnienia oferty niekompletnej, a także powiadomić o poprawie ewentualnych omyłek rachunkowych lub pisarskich, w przypadku gdy Zespół zamierza zaprosić tych Wykonawców do negocjacji cenowych. XII. WYJAŚNIENIE WĄTPLIWOŚCI DOTYCZĄCYCH TREŚCI OFERT: 1. W przypadku, gdy oferta najwyżej oceniona budzi wątpliwości pod kątem zgodności z treścią zapytania ofertowego Zespół wzywa Wykonawcę do wyjaśnienia wątpliwości treści oferty. 2. W przypadku, gdy oferta Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną zostanie odrzucona, a oferta Wykonawcy drugiego w kolejności budzi wątpliwości pod kątem zgodności z treścią zapytania ofertowego, Zespół wzywa Wykonawcę drugiego w kolejności do wyjaśnienia wątpliwości treści oferty. 3. Zespół może wezwać również innych Wykonawców do wyjaśnienia wątpliwości treści oferty w przypadku gdy Zespół zamierza zaprosić tych Wykonawców do negocjacji cenowych. XIII. KRYTERIA OCENY OFERT: Cena- 100% XIV. NEGOCJACJE CENOWE: 1. Po złożeniu ofert Zamawiający dokonuje weryfikacji złożonych propozycji, wybiera w zależności od ilości złożonych ofert minimum 2 oferty do dalszych negocjacji cenowych, chyba że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia istnieje możliwość uzyskania zamówienia od jednego Wykonawcy, wtedy można negocjować warunki tylko z jednym Oferentem. 2. W przypadku gdy wartość oferty najkorzystniejszej jest niższa niż wartość szacowana, Zamawiający może nie przeprowadzać negocjacji cenowych. 3. Negocjacje cenowe odbywają się drogą elektroniczną, telefoniczną lub osobiście na spotkaniu przedstawiciela Wykonawcy z Dyrektorem lub osobą upoważnioną. XV. ODRZUCENIE OFERTY: Odrzucenie oferty następuje w sytuacji, kiedy oferta została złożona po terminie i/lub jest niezgodna z treścią niniejszego zapytania ofertowego ( uwzględniając punkt XI). XVI. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA: Zamawiający, na każdym z etapów do momentu podpisania umowy, może unieważnić postępowanie, jeżeli: a) Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; b) Cena najkorzystniejszej oferty, z zastosowaniem procedury negocjacyjnej, przewyższa wartość szacunkową, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia; c) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; d) Postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy; e) Zamawiający odstąpił od zamiaru udzielenia zamówienia z innych przyczyn. XVII. UMOWA 1. Umowa może być zawarta w formie papierowej, tradycyjnej poprzez dostarczenie do Zamawiającego egzemplarzy umów wraz z podpisami, lub zawarta na miejscu, w siedzibie Zamawiającego. 2. Dopuszcza się zawarcie umowy w formie elektronicznej, podpisanej za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę określa formę zawarcia umowy z Zamawiającym. |
© eurobudowa.pl 2004-2024