Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Roboty i materiały budowlane

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty i materiały budowlane

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: HPWW Krzysztof Misiewicz
Wyspiańskiego 16/6
60-750 Poznań
powiat: Poznań
509015409
misiewicz@ceglarnia.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/187860
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: 509015409
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe 08/NORW dotyczące robotów i materiałów budowlanych.
Powstaje w kontekście projektu
POPT.14.21.00-30-0003/20 - Opracowanie i wdrożenie na rynek linii innowacyjnych produktów kosmetycznych i domowych środków czystości

Część 1
Zapytanie ofertowe 08/ NORW Roboty budowlane

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
1) Przedmiotem zamówienia są roboty i materiały budowlane.
2) Szczegółowy zakres zamówienia:
- Montaż instalacji odgromowej - 160 mb drutu kalenicy, 14 spustów 18 metrowych, uziomy, dach skośny 45 stopni (na budynku położona jest dachówka diamon cembirt),
- Piaskowanie cegieł - 480 m2, impregnacja,
- Wykonanie drogi ppoż (korytowanie, geowłóknina, utwardzenie o grubości minimum 50 cm) - 500 m2,
- Utwardzenie parkingu (korytowanie, geowłóknina, utwardzenie o grubości minimum 50 cm) - 100 m2
- Poręcze wewnętrzne: 8 biegów o długości 3,1 metra każdy, stalowe, kolor czarna struktura, poręcz wykonana z profilu lub pręta minimum 35 mm, tralki wykonane z profilu lub pręta minimum 35 mm, co 15 cm minimum
Mogące występować w niniejszym zapytaniu (wraz z załącznikami), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub dokumentacji kosztorysowej wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny".

Okres gwarancji
36 miesięcy

CPV: 45000000-7, 45260000-7, 45262520-2, 45320000-6, 45443000-4

Dokument nr: 2024-27196-187860, 08/NORW

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-25
Oferty wraz z niezbędnymi załącznikami należy składać w formie pisemnej: osobiście lub listownie lub mailowo lub poprzez bazę konkurencyjności:
KRZYSZTOF MISIEWICZ ,,HPWW"
ul. Stanisława Wyspiańskiego 16/6, 60-750 Poznań
adres mail: misiewicz@ceglarnia.com
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 kwietnia 2024 r. (liczy się data wpływu oferty).

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-04
Planowany termin podpisania umowy z dostawcą: 26.04.2024
Przewidywany termin realizacji zamówienia: 31.05.2024
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
śremski
Gmina
Książ Wielkopolski
Miejscowość
Świączyń

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień dodatkowych
Informacje dodatkowe
a) Niniejsze zapytanie ofertowe nie zobowiązuje firmy KRZYSZTOF MISIEWICZ ,,HPWW" do żadnego określonego działania:
- Wydanie niniejszego zapytania ofertowego nie zobowiązuje KRZYSZTOF MISIEWICZ ,,HPWW" do akceptacji oferty, w całości lub części i nie zobowiązuje firmy KRZYSZTOF MISIEWICZ ,,HPWW" do składania wyjaśnień czy powodów akceptacji lub odrzucenia oferty.
- KRZYSZTOF MISIEWICZ ,,HPWW" nie może być pociągana do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
b) w wyniku przeprowadzonej procedury wyboru Wykonawcy, dane firmy (województwo, powiat, miejscowość, ulica, numer budynku, numer lokalu (mieszkania), kod pocztowy); wynik oceny złożonych ofert wyliczony przez zamawiającego zgodnie z kryteriami oceny ofert; cena oferty (honorarium) Wykonawcy zostaną opublikowane w Bazie Konkurencyjności, w celu niezbędnym do prawidłowej realizacji i rozliczenia projektu, którego zapytanie dotyczy;
c) na etapie weryfikacji ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Oferentów do uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących składanych ofert, ale Zamawiający ma również prawo rozpatrzyć oferty bez wzywania Oferentów do składania uzupełnień lub wyjaśnień
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania w każdym czasie do momentu złożenia ofert
e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez dokonania wyboru Dostawcy
f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, zarówno przed jak i po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, bez podania przyczyny
g) Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdej chwili do zmian całości lub części zapytania ofertowego.
h) Zamawiający nie przewiduje zamówień dodatkowych
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian w treści umowy w sprawie zamówienia na następujących warunkach:
- przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
- gdy zaistnieją nieprzewidziane okoliczności, tzn. okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, zmiany będą konieczne, gdyż bez ich dokonania świadczenie wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia nie będzie mogło być zrealizowane, bądź nie będzie mógł zostać osiągnięty cel, dla którego miało być wykonywane; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia;
- w sytuacji, gdy rezultat będący przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia będzie mógł być wykonany szybciej, bardziej efektywnie, mniejszym nakładem sił i środków bądź przy zastosowaniu rozwiązań korzystniejszych dla Zamawiającego z punktu widzenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia, kosztów eksploatacji, niezawodności w okresie eksploatacji lub możliwości rozwoju; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia;
- powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących "siłą wyższą"), grożących rażącą stratą w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, niezależnych od Zamawiającego i wykonawcy, których nie przewidzieli oni przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem uniknięcia rażącej straty przy wykonaniu przedmiotu zamówienia;
- wprowadzenia lub zmiany regulacji prawnych lub regulacji dotyczących zasad dofinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej wprowadzonych w życie po dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem dostosowania go do zmienionego stanu prawnego;
- zaistnienia, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy jako zdarzenie zewnętrzne wobec łączącego Zamawiającego i wykonawcę stosunku prawnego:
? charakterze od nich niezależnym,
? którego nie mogli przewidzieć przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia,
? którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogli zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
? której nie można przypisać Zamawiającemu lub wykonawcy.
Za siłę wyższą uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, epidemię, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.
W takim przypadku termin wykonania przedmiotu zamówienia może zostać przesunięty o czas trwania siły wyższej oraz czas trwania jej następstw. W takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą również określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem dostosowania go do skutków wystąpienia siły wyższej.
Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian treści umowy w sprawie zamówienia w przypadkach dozwolonych zgodnie z Wytycznymi w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021. Wskazane w Zapytaniu zmiany będą dokonywane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron, w formie aneksu do umowy w sprawie zamówienia sporządzonego na piśmie pod rygorem nieważności.
1. Kary umowne
Zwraca się uwagę, iż umowa z Wykonawcą będzie zawierała zapisy o karach umownych w przypadku niespełnienia następujących warunków:
? kara za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,2% całości wartości przedmiotu zamówienia netto za każdy dzień kalendarzowy zwłoki, licząc od następnego dnia po upływie terminu wykonania prac;
? za opóźnienia w terminowym usunięciu wad stwierdzonych w okresie realizacji, przy odbiorze robót lub ujawnionych w okresie gwarancji, w wysokości 0,02% całości wartości przedmiotu zamówienia netto za każdy dzień kalendarzowy zwłoki;
? za wypowiedzenie umowy przez Wykonawcę lub przez Inwestora z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca - 50% całości wartości przedmiotu zamówienia netto.
Maksymalna wysokość kar umownych jaka może zostać naliczona Wykonawcy nie może przekroczyć 50% całości wartości przedmiotu zamówienia netto.
Strony mają prawo dochodzenia odszkodowań uzupełniających, przewyższających wysokość zastrzeżonych kar umownych na zasadach ogólnych.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
a) Prowadzą działalność w zakresie, którego dotyczy przedmiot niniejszego zamówienia
Typ
Potencjał techniczny
Opis
W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
b) Posiadają potencjał techniczny pozwalający na realizację zamówienia
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
c) Posiadają sytuację ekonomiczną i finansową umożliwiającą realizację niniejszego zamówienia
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
e) Złożą w terminie kompletną ofertę, odpowiednio podpisaną, wraz z wymaganymi załącznikami, przygotowaną zgodnie z opisem w punkcie 10.
f) Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przedłożenie prawidłowo podpisanego oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
d) Dysponują osobami zdolnymi do realizacji niniejszego zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (kierownik budowy) - należy uzupełnić informacje dotyczące osób posiadających stosowne uprawnienia na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 (pkt. 3. b formularza ofertowego)
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Termin i miejsce składania ofert

W przypadku przesyłki pocztowej/kurierskiej lub osobistego doręczenia za termin dostarczenia uważa się datę i godzinę wpływu oryginału oferty wraz z załącznikami do siedziby Zamawiającego.
W przypadku przesyłki drogą elektroniczną (e-mail) za termin dostarczenia uważa się datę i godzinę wpływu skanu prawidłowo podpisanej oferty wraz z załącznikami na adres poczty elektronicznej, wskazany wyżej.
Oferty złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przygotowania oferty:
Oferta powinna zawierać następujące informacje:
- datę przygotowania oferty,
- nazwę i adres Oferenta, pieczęć firmową i podpis osoby upoważnionej do składania ofert w imieniu Oferenta,
- oferta powinna być sporządzona na wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, tj. Formularz ofertowy,
- do oferty należy załączyć oświadczenie o spełnianiu warunków stanowiące Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego,
- Oferta powinna być ważna nie krócej niż 60 dni od daty wskazanej jako termin składania ofert.
Warunki wykluczenia z postępowania
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Operatora Programu,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić
uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Brak takiego powiązania powinien zostać zadeklarowany poprzez dostarczenie Zamawiającemu podpisanego Oświadczenia o braku powiązania osobowego i/lub kapitałowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, zostanie on wykluczony z udziału w postępowaniu ofertowym.
Z postępowania wyklucza się również Wykonawców, których:
a) treść oferty nie odpowiada treści niniejszego pisma zapytania ofertowego,
b) oferta złożona przez Wykonawcę nie spełnia wymogów określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym
c) oferta nie została złożona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego
d) oferta nie zawiera wymaganego oświadczenia nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,
e) oferta została złożona po wyznaczonym terminie,
f) nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-04-11
Data ostatniej zmiany
2024-04-11 14:39:51

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Oferta o najniższej cenie otrzymuje maksymalną ilość punktów za cenę, każdej następnej ofercie przyznaje się proporcjonalnie mniej punktów.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium - 90.
Sposób obliczenia punktów oraz pozostałe szczegóły zamieszczone są w zapytaniu - pkt. 8.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Gwarancja
Minimalny wymagany okres gwarancji to 36 miesięcy.
Oferta o najdłuższym czasie gwarancji ponad 36 mcy otrzymuje największą liczbę punktów, każdej następnej ofercie przyznaje się odpowiednio mniej punktów (sposób obliczenia w załączonym zapytaniu punkt 8).
Maksymalna liczba punktów: 10 .

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Krzysztof Misiewicz
tel.: 509015409
e-mail: misiewicz@ceglarnia.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.