Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż separatora piasku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż separatora piasku

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Nowej Soli
ul. Konstruktorów 2
67-100 Nowa Sól
powiat: nowosolski
tel. (68) 4785110
mzgk@mzgkns.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Nowa Sól
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (68) 4785110
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O WSTĘPNYCH KONSULTACJACH RYNKOWYCH
poprzedzających ogłoszenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego sektorowego o wartości szacunkowej poniżej progu unijnego w sprawie wyboru Wykonawcy na Dostawę i montaż separatora piasku na Centralnej Oczyszczalni Ścieków (COŚ) w Nowej Soli.
Zamawiający
zaprasza do wzięcia udziału we wstępnych konsultacjach rynkowych (dalej ,,Konsultacjach") prowadzonych stosownie do zapisów art. 84 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) z zachowaniem zasad przejrzystości oraz równego traktowania Uczestników Konsultacji i oferowanych przez nich rozwiązań.
2. Przedmiot i cel wstępnych konsultacji rynkowych
2.1 Wstępne konsultacje rynkowe (dalej ,,Konsultacje") są związane z planowanym do wszczęcia postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest dostawa i montaż separatora piasku na Centralnej Oczyszczalni Ścieków (COŚ) w Nowej Soli. Celem Konsultacji jest pozyskanie informacji w zakresie niezbędnym do oszacowania wartości zamówienia, przygotowania opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy, a także doradztwo w zakresie niezbędnym dla wypracowania optymalnego rozwiązania i określenia warunków realizacji planowanego przedsięwzięcia odpowiadającego potrzebom Zamawiającego.
2.2 Opis planowanego przedsięwzięcia (OPP) zawiera Załącznik nr 1.
2.3 Doradztwo i udzielenie informacji będzie obejmowało przygotowanie koncepcji proponowanego rozwiązania technicznego (w formie pisemnej), oszacowanie
kosztów i czasu niezbędnego na realizację zamówienia, uzasadnienie wyboru proponowanej koncepcji i udzielenie odpowiedzi na pytania Zamawiającego.

Dokument nr: ZO/196/2024, PO.2972.19.2024

Składanie ofert:
5. Terminy wstępnych konsultacjach rynkowych
5.1 TERMIN SKŁADANIA Zgłoszeń do udziału w konsultacjach upływa w dniu 16.04.2024 r. o godz. 10.00.
w Systemie e-ZP MZGK na stronie internetowej https://e-zamowienia.mzgkns.pl.

Wymagania:
3. Zgłoszenie udziału w Konsultacjach
3.1 Warunkiem udziału w Konsultacjach jest złożenie przez podmiot zainteresowany wypełnionego i podpisanego Zgłoszenia udziału we wstępnych konsultacjach rynkowych - Załącznik nr 2 do niniejszego Ogłoszenia w Systemie e-ZP MZGK na stronie internetowej https://e-zamowienia.mzgkns.pl.
3.2 Zgłoszenie udziału we wstępnych konsultacjach rynkowych powinno być podpisane przez osobę/ osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu zainteresowanego wzięciem udziału.
W przypadku, gdy Zgłoszenie podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentacji Uczestnika na podstawie dokumentów rejestrowych, do Zgłoszenia należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
3.3 Wykonawca zamierzający wziąć udział we wstępnych konsultacjach rynkowych musi posiadać konto w Systemie e-ZP MZGK sp. z o.o. w Nowej Soli (zwanym dalej Systemem e-ZP lub Systemem). Rejestracja i korzystanie z Systemu e-ZP jest bezpłatne.
3.4 Zaleca się rejestrację konta w Systemie e-ZP na adres e-mail wskazany w Zgłoszeniu.
3.5 Użytkownik niezarejestrowany może jedynie przeglądać treści udostępniane w części publicznej Systemu. Jest to równoznaczne z tym, że użytkownicy niezarejestrowani nie posiadają dostępu do wszystkich funkcjonalności Systemu.
3.6 Dokonując rejestracji Uczestnik akceptuje Regulamin korzystania z Systemu e-ZP MZGK sp. z o.o. w Nowej Soli.
3.7 Zgłoszenie złożone poprzez System e-ZP może zostać podpisana przez Wykonawcę za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
Zgłoszenie może zostać złożone również w postaci skanu Zgłoszenia podpisanego przez Wykonawcę (lub osobę upoważnioną), bez użycia podpisów wymienionych powyżej.
3.8 Zgłoszenie udziału we wstępnych konsultacjach rynkowych (dostępnych dla każdego zalogowanego Wykonawcy) odbywa się elektronicznie:
1) za pośrednictwem dedykowanych funkcji formularzy ,,Wiadomość"
lub
2) za pośrednictwem funkcji ,,Wyślij" formularza ,,Złóż ofertę". Zgłoszenie przed wysłaniem należy zapisać poprzez wybór ,,Zapisz" na formularzu składania oferty.
3.9 Za datę przekazania Zgłoszenia, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji, przyjmuje się datę potwierdzenia komunikatem przez System ich odebrania. Wynikiem złożenia/wysłania (zakończonego sukcesem, czyli odbiorem) przesyłki przez Wykonawcę jest wygenerowanie Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia (UPP). Należy zwrócić szczególną uwagę na to, iż System potwierdzi złożenie wiadomości i ww. po pełnym zakończeniu transakcji wysyłki i zapisu przekazanych danych. UPP jest widoczne w wysłanej wiadomości.
3.10 Zamawiający nie jest zobowiązany dopuścić do Konsultacji podmioty, które złożą Zgłoszenia do udziału po wyznaczonym terminie.
3.11 W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zaprosić do udziału w Konsultacjach podmioty, które złożą zgłoszenie do udziału w Konsultacjach po wyznaczonym terminie o ile stwierdzi, że ich udział w Konsultacjach wniesie znaczny wkład w osiągnięcie celu prowadzenia wstępnych konsultacji rynkowych.
4. Zasady dotyczące prowadzenia Konsultacji
4.1 Wstępne konsultacje rynkowe prowadzone będą w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w innych językach powinny być dołączone tłumaczenia na język polski.
4.2 Zamawiający zaprosi do udziału w konsultacjach podmioty, które złożą prawidłowo sporządzone Zgłoszenie do udziału w Konsultacjach, które charakteryzować będzie różne doświadczenie i skala działania. W związku z powyższym, Zamawiający pozostawia sobie prawo do dopuszczenia tylko wybranych Podmiotów.
4.3 Zapraszając do udziału w Konsultacjach Zamawiający będzie miał na uwadze realizację celu prowadzenia Konsultacji oraz zapewnienie jego efektywności.
4.4 Zamawiający informuje podmioty dopuszczone do udziału w Konsultacjach poprzez przesłanie informacji - zaproszenia do udziału w Konsultacjach.
4.5 Wstępne konsultacje rynkowe mogą być prowadzone w dowolnej wybranej przez Zamawiającego formie (w szczególności wideokonferencji, spotkania indywidualnego) nienaruszającej zasad przejrzystości, uczciwej konkurencji i równego traktowania uczestników.
4.6 Zamawiający komunikuje się z uczestnikami telefonicznie lub pisemnie (w tym elektronicznie).
4.7 Zamawiający może decydować o różnych formach dialogu z różnymi Uczestnikami, w zależności od merytorycznej treści stanowisk przedstawionych przez Uczestników.
4.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo do nagrywania dźwięku lub obrazu podczas prowadzonych Konsultacji.
4.9 W ramach prowadzonych Konsultacji dopuszcza się przekazywanie materiałów, informacji, treści związanych z przedmiotem Konsultacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
4.10 Zamawiający może w każdej chwili zrezygnować z prowadzenia Konsultacji z wybranym Uczestnikiem, jeżeli uzna, że przekazywane przez niego informacje nie są przydatne do osiągnięcia celu Konsultacji.
4.11 Poprzez udział w Konsultacjach podmioty w nim uczestniczące udzielają zgody na wykorzystanie przekazywanych informacji na potrzeby Zamawiającego, z zastrzeżeniem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Uczestnik, nie później niż wraz z przekazaniem informacji Zamawiającemu, zastrzegł, że przekazywane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane innym podmiotom.
4.12 Za udział we wstępnych konsultacjach rynkowych podmioty w nim uczestniczące nie otrzymują wynagrodzenia i ponoszą koszty związane z udziałem w Konsultacjach. Koszty te nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
4.13 Uczestnik Konsultacji może w każdym czasie zrezygnować z uczestnictwa w nich.
4.14 Zamawiający planuje przeprowadzić Konsultacje w siedzibie Zamawiającego lub na spotkaniu on-line. Uczestnik będzie zobowiązany przygotować na Konsultację koncepcję proponowanego rozwiązania wraz z rysunkami (szkicami/schematami/fotografiami) oraz wyliczonymi kosztami (w tym dostawy, montażu, uruchomienia, szkolenia itp.). W trakcie prezentacji omówi proponowane rozwiązanie/a.
5.2 Termin opracowania i przekazania koncepcji - do dnia 23.04.2024 r.
6. Przed wykonaniem koncepcji Zamawiający wymaga przeprowadzenie wizji lokalnej po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym.
7. Zakończenie Konsultacji
7.1 Zamawiający decyduje o zakończeniu wstępnych konsultacji rynkowych, przy czym nie jest zobowiązany do podawania uzasadnienia swojej decyzji.
7.2 O zakończeniu Konsultacji Zamawiający niezwłocznie poinformuje Uczestników umieszczając informację na stronie internetowej prowadzonych Konsultacji (e-zamowienia.mzgkns.pl) - nr postępowania ZO/19/2024.
7.3 Z przeprowadzenia wstępnych konsultacji rynkowych Zamawiający sporządza protokół, zawierający co najmniej informację o:
a) przebiegu przeprowadzonych Konsultacji;
b) podmiotach, które uczestniczyły w Konsultacjach.
7.4 Korespondencja, protokoły, pisma, opracowania, opinie i wszelkie inne dokumenty związane z Konsultacjami pozostają w dyspozycji Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi po ich zakończeniu.

Kontakt:
4.15 Osoby do kontaktu.
1) Osobami uprawnionymi do przygotowania i przeprowadzenia Konsultacji są:
? Joanna Wawrzyńska tel. (68) 387 46 11, kom. 607 500 286, e-mail: joanna.wawrzynska@mzgkns.pl,
? Małgorzata Krzyśko, e-mail: malgorzata.krzysko@mzgkns.pl, tel. (68) 478 51 19;
? Anita Młynarczyk, e-mail: anita.mlynarczyk@mzgkns.pl, tel. (68) 478 51 31;
2) Osobą uprawnioną do udzielania informacji w zakresie merytorycznym dotyczącym Opisu planowanego przedsięwzięcia (OPP) jest:
? Joanna Wawrzyńska tel. (68) 387 46 11, kom. 607 500 286, e-mail: joanna.wawrzynska@mzgkns.pl,

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.