Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Uporządkowanie terenów wzdłuż poboczy dróg oraz konserwacja systemu odwadniającego na...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Uporządkowanie terenów wzdłuż poboczy dróg oraz konserwacja systemu odwadniającego na osuwisku

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Nowy Sącz
Rynek 1
33-300 Nowy Sącz
powiat: Nowy Sącz
bzp@nowysacz.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz
Województwo: małopolskie
Miasto: Nowy Sącz
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
BZP.271.29.2024 Uporządkowanie terenów wzdłuż poboczy dróg oraz konserwacja systemu odwadniającego na osuwisku Falkowa
Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest usługa uporządkowania terenów wzdłuż poboczy dróg oraz konserwacja systemu odwadniającego na osuwisku Falkowa.
II. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) uporządkowania terenów wzdłuż poboczy dróg w zakresie: udrożnienia rowów przydrożnych i odwadniających poprzez wykoszenie chwastów i traw, wycinki zakrzaczeń, odmulanie, udrożnienia przepustów, oraz zebrania i wywozu odpadów zalegających na poboczach dróg,
2) konserwacji systemu odwadniającego osuwiska Falkowa w zakresie: udrożnienia rowów poprzez wykoszenie, odmulenie, usunięcie porostu krzewów i uzupełnienie ubytków ziemi na skarpach w miejscach odsłonięć geokraty, udrożnienia przepustów i wylotów drenażu podpowierzchniowego poprzez usunięcie nanosów i namułów, udrożnienie komory wlotu kanału odpływowego zakrytego poprzez usunięcia nanosów, zebrania wykoszonej trawy i namułów.
III. Usługa, o której mowa w pkt. I zostanie wykonana trzykrotnie w okresie obowiązywania umowy na terenie osiedli w Nowym Sączu oraz na terenie osuwiska Falkowa w Nowym Sączu.
IV. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierający wykaz terytorialny i rzeczowy terenów objętych zamówieniem oraz standard zgodnie z którym usługi muszą być wykonywane, określony został odpowiednio w Załączniku nr 1 oraz Załączniku nr 2 do specyfikacji.

CPV: 77314000-4, 77312000-0,77312100-1,90000000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00281930, BZP.271.29.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz; https://bip.malopolska.pl/nowysacz,m,288947,ogloszenia-ozamowieniach.
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej, zwanej dalej ,,Platformą", dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-19 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.29.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest usługa uporządkowania terenów wzdłuż poboczy dróg oraz konserwacja systemu odwadniającego na osuwisku Falkowa.
II. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) uporządkowania terenów wzdłuż poboczy dróg w zakresie: udrożnienia rowów przydrożnych i odwadniających poprzez wykoszenie chwastów i traw, wycinki zakrzaczeń, odmulanie, udrożnienia przepustów, oraz zebrania i wywozu odpadów zalegających na poboczach dróg,
2) konserwacji systemu odwadniającego osuwiska Falkowa w zakresie: udrożnienia rowów poprzez wykoszenie, odmulenie, usunięcie porostu krzewów i uzupełnienie ubytków ziemi na skarpach w miejscach odsłonięć geokraty, udrożnienia przepustów i wylotów drenażu podpowierzchniowego poprzez usunięcie nanosów i namułów, udrożnienie komory wlotu kanału odpływowego zakrytego poprzez usunięcia nanosów, zebrania wykoszonej trawy i namułów.
III. Usługa, o której mowa w pkt. I zostanie wykonana trzykrotnie w okresie obowiązywania umowy na terenie osiedli w Nowym Sączu oraz na terenie osuwiska Falkowa w Nowym Sączu.
IV. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierający wykaz terytorialny i rzeczowy terenów objętych zamówieniem oraz standard zgodnie z którym usługi muszą być wykonywane, określony został odpowiednio w Załączniku nr 1 oraz Załączniku nr 2 do specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77312100-1 - Usługi odchwaszczania
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
I. W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców, którzy:
1 dysponują niezbędnym doświadczeniem, tj. w okresie ostatnich trzech lat od dnia w którym upływa terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali lub wykonują w sposób należyty co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na uporządkowaniu terenów wzdłuż poboczy dróg tj. udrożnienia rowów przydrożnych, udrożnienia przepustów, wykoszenia traw, wycinki zakrzaczeń, o wartości min. 50 000,00 zł brutto każda. W przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP, który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynu Zamówień publicznych, a jeśli w danym dniu kurs taki nie był opublikowany to ostatni kurs opublikowany przed tym dniem.
2 dysponują następującym potencjałem technicznym umożliwiającym realizację niniejszego zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj.:
a) Ciągnik rolniczy - 3 sztuki;
b) Ciągnik rolniczy z przyczepą - 1 sztuka;
c) Kosiarka bijakowa - 3 sztuki;
d) Kosa spalinowa - 3 sztuki;
e) Pilarka spalinowa - 1 sztuka;
f) Koparko-ładowarka - 1 sztuka
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - warunki zostały określone w Rozdz. VII pkt 3 ppkt 3.4.1 specyfikacji;
b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - warunki zostały określone w Rozdz. VII pkt 3 ppkt.3.4.2 specyfikacji.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą:
1. dokument, z którego wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy/ podmiotu udostępniającego zasoby;
2. oświadczenia o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);
3.zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy);
4.oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wskazanym we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-18

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.