mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż toru przeszkód |
Data zamieszczenia: | 2024-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Przedszkolnymi nr 23 im. Górniczego Stanu w Rybniku ul. Sportowa 52 44-273 Rybnik powiat: Rybnik telefon: 32 4259715 sp23@miastorybnik.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Rybnik |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | telefon: 32 4259715 |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,DOSTAWA i montaż toru przeszkód dla dzieci i młodzieży w Szkole Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi nr 23 im. Górniczego Stanu w Rybniku w ramach projektu budżetu obywatelskiego Miasta Rybnika na 2024 rok >>NinjoLANDIA<<" II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż toru przeszkód dla dzieci i młodzieży w Szkole Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi nr 23 im. Górniczego Stanu w Rybniku przy Ul. Sportowej 52 w ramach projektu budżetu obywatelskiego Miasta Rybnika na 2024 rok ,,NinjoLANDIA". 3. Rodzaj zamówienia: dostawa. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do niniejszego zapytania. 5. Ogólne informacje: 1) wykonawca zobowiązuje się dostarczyd i zamontowad przedmiot zamówienia we wskazanym przez zamawiającego miejscu znajdującym się w Rybniku przy ul. Sportowej 52, w dniu i godz.ch ustalonych co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem prac z osobą odpowiedzialną ze strony zamawiającego, 2) wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z użyciem własnych pracowników, własnego sprzętu i materiałów oraz innych niezbędnych środków; prace mogą byd prowadzone ręcznie lub przy użyciu małego sprzętu budowlanego w związku z faktem, że do miejsca montażu przedmiotu zamówienia można dotrzed tylko chodnikiem, 3) zamawiający zapewni wykonawcy bezpłatny pobór niezbędnych mediów (woda, energia elektryczna), dostęp do urządzeo sanitarnych oraz miejsce bezpiecznego składowania sprzętu i materiałów do czasu zakooczenia prac, S t r o n a 1|64) zastosowane materiały muszą byd zgodne z obowiązującymi normami i przepisami oraz posiadad wszelkie stosowne atesty i certyfikaty dla produktów przeznaczonych do zastosowania na placach zabaw dla dzieci, 5) za datę dostarczenia przedmiotu zamówienia uważa się dzieo jego odbioru bez zastrzeżeo przez osobę odpowiedzialną za wykonanie umowy lub osobę zastępującą, 6) koszt transportu przedmiotu zamówienia ponosi wykonawca, 7) zakres przedmiotu zamówienia obejmujący wykonanie prac realizowany będzie: od poniedziałku do piątku w godz.ch od 7:00-18:00 8) wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych w umowie warunkach; wykonawca jest odpowiedzialny za przestrzeganie przepisów BHP podczas realizacji zadania, 9) wykonawca zapewnia, że przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, w pełni sprawny, dopuszczony do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz nieobciążony prawami osób trzecich, 10) wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru: ? 10 lat na wszelkie elementy z tworzyw HDPE, HPL, stali nierdzewnej, stali cynkowanej ogniowo, elementów drewnianych (sosna, świerk) ujawnione podczas użytkowania a wynikające z przyczyn produkcyjnych, ? 5 lat na wszelkie wady elementów ze stali malowanej proszkowo, elementy aluminiowe, laminat, liny, elementy wykonane w technologii Rotomoldingu, elementy z poliamidu, elementy polipropylenowe ujawnione podczas użytkowania a wynikające z przyczyn produkcyjnych, ? 2 lata na wszelkie wady elementów gumowych, elementów ruchomych (łożyska, przeguby) elementów elektronicznych, elementów wykonanych z RPDM, elementów wykonanych ze sklejki i wszelkich innych, które nie zostały wymienione powyżej ujawnione podczas użytkowania, a wynikające z przyczyn produkcyjnych, 11) przed podpisaniem protokołu odbioru przedmiotu zamówienia wykonawca dostarczy zamawiającemu wszelkie niezbędne do właściwego wykorzystania instrukcje, deklaracje, certyfikaty oraz karty gwarancyjne; dokumentacja, o której mowa powyżej, musi byd przygotowana w języku polskim, 12) po dostarczeniu przedmiotu zamówienia zostanie sporządzony protokół odbioru, podpisany przez osobę odpowiedzialną za realizację zadania ze strony zamawiającego oraz ze strony wykonawcy, 13) w przypadku stwierdzenia podczas odbioru wadliwości przedmiotu zamówienia, zamawiający może odmówid jego odbioru, 14) z chwilą odbioru przedmiotu zamówienia przez przedstawiciela zamawiającego własnośd przedmiotu umowy przechodzi na zamawiającego; wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostawą i ubezpieczeniem przedmiotu zamówienia do momentu przekazania go protokołem odbioru zamawiającemu. CPV: 37535200-9, 37535290-6 Dokument nr: SP23.253.23.2024 Składanie ofert: VI. Miejsce oraz termin składania ofert 1. Ofertę należy złożyd do 19 kwietnia 2024 roku do godz. 9:00, 1) osobiście - w siedzibie zamawiającego od 11 kwietnia 2014 w godz.ch od 8:00 do 15:00, albo 2) pocztą na adres zamawiającego: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Przedszkolnymi nr 23 im. Górniczego Stanu w Rybniku Ul. Sportowa 52, 44-273 Rybnik Ofertę złożoną osobiście lub za pośrednictwem poczty należy opakowad w jednej zamkniętej kopercie z dopiskiem oferta na ,,DOSTAWA i montaż toru przeszkód dla dzieci i młodzieży w Szkole Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi nr 23 im. Górniczego Stanu w Rybniku w ramach projektu budżetu obywatelskiego Miasta Rybnika na 2024 rok >>NinjoLANDIA<<", albo 3) elektronicznie na adres: sp23@miastorybnik.pl 2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: IV. Warunki i termin realizacji zamówienia 1. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, zobowiązany jest do podpisania umowy w miejscu i czasie wskazanym przez zamawiającego. 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 60 dni od daty zawarcia umowy. Wymagania: Warunki udziału w postępowaniu 1. Zdolnośd do występowania w obrocie gospodarczym. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegad się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. 2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegad się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. 3. Zdolnośd techniczna lub zawodowa. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegad się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. 4. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegad się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnieo do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. 3. Zamawiający nie będzie udzielad zaliczek na realizację zamówienia. 4. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia, którego dotyczy niniejsze zamówienie, dokonywane będą w PLN. 5. Termin płatności ustala się na 14 dzieo od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Wykonawca wystawi fakturę po podpisaniu przez obie strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeo. V. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Wykonawca powinien przygotowad ofertę, która składa się z: 1) formularza oferty (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania), 2) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania). 2. Wszystkie elementy formularza oferty oraz oświadczenia muszą zostad w sposób czytelny wypełnione. S t r o n a 3|63. Oferta powinna zostad podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeo woli w imieniu wykonawcy (w przypadku złożenia oferty elektronicznie, zamawiający dopuszcza możliwośd przesłania zeskanowanego dokumentu opatrzonego własnoręcznym podpisem). 4. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: http://sp23.bip.edukacja.rybnik.eu/ 3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienid lub wycofad swoją ofertę. 4. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądad od wykonawców wyjaśnieo dotyczących treści złożonych ofert. VII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty 1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: 1) cena 100% 2. Wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony do 22 kwietnia 2024 roku na stronie internetowej pod adresem: http://sp23.bip.edukacja.rybnik.eu/ 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyny. Uwagi: VIII. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych i przysługujących z tego tytułu prawach 1. Administratorem danych osobowych jest Szkoła Podstawowa z Oddziałami Przedszkolnymi im. Górniczego Stanu w Rybniku, ul. Sportowa 52, 44-273 Rybnik. S t r o n a 4|62. Szkoła wyznaczyła inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktowad listownie, na adres: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Przedszkolnymi Nr 23 im. Górniczego Stanu w Rybniku, ul. Sportowa 52, 44-273 Rybnik lub pocztą elektroniczną, na adres: sp23@miastorybnik.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych. 3. Dane osobowe przetwarzane są w celu udzielenia zamówienia publicznego, co jest zgodne z art. 6 ust. 1 lit. c oraz e rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Podanie danych osobowych jest obowiązkowe. Ich brak uniemożliwi udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu, tj. zautomatyzowanemu procesowi prowadzącemu do wnioskowania o posiadaniu przez konkretną osobę fizyczną określonych cech. 5. Osobie, której dane osobowe dotyczą, przysługuje: 1) prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, 2) prawo sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa sprostowania nie może skutkowad zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowieo umowy), 3) prawo ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania z ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego), 4) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 6. Osobie, której dane osobowe dotyczą, nie przysługuje: 1) prawo usunięcia swoich danych osobowych, 2) prawo przenoszenia swoich danych osobowych, 3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania swoich danych osobowych. 7. Odbiorcami danych osobowych mogą byd inne osoby lub podmioty, którym, zgodnie z przepisami ustawy o dostępie do informacji publicznej, zostanie udostępniona dokumentacja postępowania. 8. Dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa. Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, dane mogą byd przechowywane jedynie w celach archiwalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Kontakt: IX. Kontakt z wykonawcą 1. Osobami upoważnionymi do kontaktu z wykonawcami są: 1) Anna Byczek - tel. 32 4259715, e-mail: sp23@miastorybnik.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024