Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sprzedaż i dostawa asortymentu elektrycznego, malarskiego, płytkarskiego,...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprzedaż i dostawa asortymentu elektrycznego, malarskiego, płytkarskiego, ślusarsko-stolarskiego oraz hydraulicznego

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego
ul. Żeromskiego 22
39-300 Mielec
powiat: mielecki
tel/fax (17)780-01-46
oferty@szpital.mielec.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Mielec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel/fax (17)780-01-4
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia publicznego
o wartości poniżej kwoty 130.000,00 zł na

SPRZEDAŻ I DOSTAWĘ asortymentu elektrycznego, malarskiego, płytkarskiego, ślusarsko-stolarskiego oraz hydraulicznego dla Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu zaprasza do złożenia oferty cenowej na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

Sprzedaż i dostawa asortymentu elektrycznego, malarskiego, płytkarskiego, ślusarsko-stolarskiego oraz hydraulicznego dla Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę asortymentu elektrycznego, malarskiego, płytkarskiego, ślusarsko-stolarskiego oraz hydraulicznego dla Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, w tym:

Grupa 1 - ASORTYMENT ELEKTRYCZNY
L.P.
NAZWA MATERIAŁU
ILOŚĆ
Jednostka miary
1
Świetlówka komp. gwint G23, 11W (840 lm)
100
szt.
2
Świetlówka komp. gwint 2G11, 18W (840lm)
20
szt.
3
Świetlówka 9W/765(liniowa)
20
szt.
4
Świetlówka 6W/765(liniowa)
20
szt.
5
Świetlówka 8W/765 G5
20
szt.
6
Świetlówka 13W/765 G5
20
szt.
7
Świetlówka 15W/765 G5
20
szt.
8
Świetlówka 18/765 liniowa
200
szt.
9
Świetlówka 36/765 liniowa
200
szt.
10
Świetlówka 58W/765 liniowa
75
szt.
11
Świetlówka komp. gwint G23 9W/840
70
szt.
12
Żarówka gwint E14, 3,5W LED 4000K
50
szt.
13
Żarówka gwint E27, 3,5W LED 4000K
50
szt.
14
Żarówka gwint E27, 10W LED 4000K
50
szt.
15
Zapłonnik do świetlówek 4...65W,80W
200
szt.
16
Zapłonnik do świetlówek 4...22W
200
szt.
17
Wyłącznik podtynkowy pojedynczy biały
10
szt.
18
Wyłącznik podtynkowy podwójny biały
10
szt.
19
Gniazdo podtynkowe pojedyncze biały
15
szt.
20
Gniazdo podtynkowe podwójne biały
15
szt.
21
Wyłącznik podtynkowy pojedynczy dzwonkowy biały
10
szt.
22
Oprawa LED 12W Plafon fi 30 cm
50
szt.
23
Taśma izolacyjna (różne kolory) a 10 szt.
50
opakow.
24
Koszulki termokurczliwe SB 4,8/2,4 a 1m
10
szt.
25
Koszulki termokurczliwe SB 8/2 a 1m
10
szt.
26
Koszulki termokurczliwe SB 2,4/1,2 a 1m
10
szt.
27
Przewód DY 1x1,5 mm2 750V
0,05
km
28
Przewód DY 1x2,5 mm2 750V
0,05
km
29
Przewód DYL 1x1,5 mm2 750V
0,02
km
30
Przewód DYL 1x2,5 mm2 750V
0,02
km
31
Przewód YDY 3x1,5 mm2 750V
0,1
km
32
Przewód YDY 3x2,5 mm2 750V
0,1
km
33
Wentylatory łazienkowe PIR fi 100, fi 120
20
szt.
34
Wyłącznik automatyczny typ S 16 A, 25 A
20
szt.
35
Przewody telefoniczne 2x0,5
0,1
km
36
Przewody internetowe UTP 4x2x0,5 kat. 6
0,3
km
37
Oprawka świetlówkowa ELGO nr 377
300
szt.
38
Wyłącznik inst.B-6A 1 bieg
5
szt.
39
Wyłącznik inst.B-10A 1 bieg
5
szt.
40
Wyłącznik inst.B-16A 1 bieg
5
szt.
41
Wyłącznik inst.B-20A 1 bieg
10
szt.
42
Wyłącznik inst.B-25A 1 bieg
5
szt.
43
Wyłącznik inst.B-16A 3 bieg
5
szt.
44
Wyłącznik inst.B-20A 3 bieg
5
szt.
45
Wyłącznik inst.B-25A 3 bieg
5
szt.
46
Bezpiecznik aparatowy szklany 500mA 5x20
20
szt.
47
Bezpiecznik aparatowy szklany 630mA 5x20
20
szt.
48
Bezpiecznik aparatowy szklany 10A 5x20
20
szt.
49
Bezpiecznik aparatowy szklany 6,3A 5x20
20
szt.
50
Bezpiecznik aparatowy szklany 2A 5x20
20
szt.
51
Bezpiecznik aparatowy szklany 1A 5x20
20
szt.
52
Wyłącznik różnicowo-prądowy 1fazowy 25A/30 MA
5
szt.
53
Wyłącznik różnicowo-prądowy 3fazowy 40A/30MA
10
szt.
54
Przekaźnik bistabilny 16A 230V (szyna)
5
szt.
55
Oprawa żarówkowa E27
10
szt.
56
Oprawa żarówkowa E14
10
szt.
57
Tuleje zaciskowe 1,5/8
1
opakow.
58
Tuleje zaciskowe 2,5/8
1
opakow.
59
Tuleje zaciskowe 4/10
1
opakow.
60
Tuleje zaciskowe 10/12
1
opakow.
61
Puszka p/t ?60
20
szt.
62
Puszka p/t ?80
10
szt.
63
Puszka k/g ?60(gips)
20
szt.
64
Puszka k/g ?80(gips)
10
szt.
65
Puszka hermetyczna IP55 5X2,5
10
szt.
66
Wyłącznik podtynkowy schodowy biały
10
szt.
67
Przewód YDY 5x2,5mm2 750 V
0,04
km
68
Wtyczka telefoniczna a 100 szt. RJ9
1
opakow.
69
Wtyczka komputerowa a 100 szt. RJ45
1
opakow.
70
Złączka 12torowa ?2,5
20
szt.
71
Złączka 12torowa ?4,0
20
szt.
72
Złączka 12torowa ?10,0
5
szt.
73
Paski CT 200-3,6 a100 szt.
3
opakow.
74
Paski CT 300-3,6 a 100 szt.
3
opakow.
75
Paski CT 430-4,8 a 100 szt.
3
opakow.
76
Uchwyt kablowy F0-4 FLOP a 100 szt.
3
opakow.
77
Uchwyty kablowy F0-8 FLOP a 100 szt.
4
opakow.
78
Bezpiecznik 10x38 GG 10A
15
szt.
79
Dekiel uniwersalny ?80
30
szt.
80
Dekiel uniwersalny ?60
20
szt.
81
Wkładka topikowa 10A SZYBKA
20
szt.
82
Wkładka topikowa 16A SZYBKA
20
szt.
83
Wkładka topikowa 25A SZYBKA
20
szt.
84
Wkładka topikowa 20A Szybka
20
szt.
85
Wkładka topikowa 35A SZYBKA
20
szt.
86
Rura peszla ?13
50
m
87
Rura peszla ?18
50
m
88
Rura RL ?13
10
szt.
89
Rura RL ?18
10
szt.
90
Uchwyt ?13
50
szt.
91
Uchwyt ?18
50
szt.
92
Kolano ?13
20
szt.
93
Kolano ?18
20
szt.
94
Bezpiecznik mocy 35A ZWŁOCZNY
6
szt.
95
Bezpiecznik mocy 50A ZWŁOCZNY
6
szt.
96
Bezpiecznik mocy 63A ZWŁOCZNY
6
szt.
97
Bezpiecznik mocy 80A ZWŁOCZNY
6
szt.
98
Bezpiecznik mocy 100A ZWŁOCZNY
6
szt.
99
Bezpiecznik mocy 160A ZWŁOCZNY
6
szt.
100
Wtyczka sieciowa 1faz + U
20
szt.
101
Korytko kablowe 25x15
20
szt.
102
Korytko kablowe 40x20
15
szt.
103
Cyna lutownicza 1,5mm, 250 gr
0,25
kg
104
Kalafonia 45 g
2
szt.

Grupa 2 - ASORTYMENT MALARSKI
L.P.
NAZWA MATERIAŁU
ILOŚĆ
Jednostka miary
1
Emulsja biała akrylowa
(latexowa, wydajność przy jednej warstwie min.10m2/l, najwyższa odporność na zmywanie i szorowanie na mokro-klasa 1)
300
L
2
Folia malarska 4mX5m grubość min. 0,25
50
szt.
3
Pędzel malarski ,,grzejnikowy" 50mm
20
szt.
4
Pędzel malarski ,,grzejnikowy" 45mm
20
szt.
5
Pędzel płaski malarski 50mm
20
szt.
6
Pędzel płaski malarski 70mm
20
szt.
7
Wałek malarski 100mm
20
szt.
8
Wałek malarski 200 fi48 mm
10
szt.
9
Taśma zabezpieczająca typu silveno 25mm x 50m
100
szt.
10
Taśma zabezpieczająca typu silveno 38mm x 50m
100
szt.
11
Szpachelka 50mm
2
szt.
12
Szpachelka 100mm
2
szt.
13
Szpachelka 300mm
2
szt.
14
Uni-grunt uniwersalny a'5L
100
L
15
Klej montażowy neporenowy 280-310 ml
20
szt.
16
Sylikon akrylowy biały 280-310 ml
50
szt.
17
Sylikon dekarski brąz 280- 310 ml
50
szt.
18
Sylikon sanitarny biały bakteriobójczy (Ceresit) inny 280- 310 ml
20
szt.
19
Sylikon sanitarny beżowy bakteriobójczy (Ceresit) inny 280-310 ml
20
szt.
20
Klej gipsowy do płyt g-k a '25 kg
100
kg
21
Masa szpachlowa start finish a '20kg
100
kg
22
Farba akrylowa biała do drewna i metalu
100
L
23
Farba akrylowa kolory różne do drewna i metalu
100
L
24
Pędzel ławkowiec 200mm
3
szt.
25
Rozpuszczalnik ftalowy a ' 5 l
20
L
26
Benzyna ekstrakcyjna a' 5 l
20
L
27
Pigment do farby,różne kolory
30
szt.
28
Pędzel 25
10
szt.

Grupa 3 - ASORTYMENT PŁYTKARSKI

L.P.
NAZWA MATERIAŁU
ILOŚĆ
Jednostka miary
1
Klej do płytek zwykły a' 25 kg
10
opakow.
2
Klej do płytek plastyczny a' 25 kg
10
opakow.
3
Fuga biała wąska a' 2 kg
5
opakow.
4
Fuga beżowa wąska a' 2 kg
5
opakow.
5
Fuga szara wąska a'2 kg
2
opakow.
6
Fuga czarna wąska a'2 kg
1
opakow.
7
Silikon w kolorze fugi a' 310 ml
15
szt.
8
Krzyżyki do glazury 2,5 mm a'100 szt.
10
opakow.
9
Krzyżyki do glazury 1,5 mm a'100 szt.
10
opakow.
10
Płytki ceramiczne różne kolory 20 cmx25cm
10
m2
11
Płytki tarakota różne kolory 30 cmx30cm
5
m2
12
Wylewka samopoziomująca od 2 - 10 mm a'25kg
10
opakow.
13
Grunt szczepny - warstwa kontaktowa a' 3 kg
2
opakow.
14
Silikon szklarski bezb. A'310 ml
10
szt.

Grupa 4 - ASORTYMENT ŚLUSARSKO - STOLARSKI

L.P.
NAZWA MATERIAŁU
ILOŚĆ
Jednostka miary
1
Klamki drzwiowe K90 , nikiel-chrom dzielona krótkie tarcze
5
szt.
2
Klamki drzwiowe K 72 czarna
5
szt.
3
Wkładka do drzwi 30/30 mosiądz np. YETI
40
szt.
4
Wkładka do drzwi 30/35 mosiądz np. YETI
10
szt.
5
Zamek drzwiowy 90/50 wkładka - wpuszczany wersja stolarska
30
szt.
6
Zamek drzwiowy 90/50 klucz - wpuszczany wersja stolarska wielozastawkowy
15
szt.
7
Zamek drzwiowy łazienkowy 90/50 wpuszczany
15
szt.
8
Zamek meblowy np. LOB ZMB1
15
szt.
9
Zamek meblowy np. SISO CL-X 850
5
szt.
10
Zamek meblowy np. CAMLOCK 5250
30
szt.
11
Wkręt łeb stożkowy 3,5mm x 16mm ocynk a'100 szt.
20
opakow.
12
Wkręt łeb walcowy 3,5mm x 16mm ocynk a' 100 szt.
20
opakow.
13
Wkręt łeb stożkowy 4mm x 30mm ocynk
0,5
kg
14
Wkręt łeb walcowy 4mm x 30mm ocynk a'100 szt.
20
opakow.
15
Wkręt łeb stożkowy 4mm x 20mm ocynk
0,5
kg
16
Wkręt łeb walcowy 4mm x 20mm ocynk a'100 szt.
20
opakow.
17
Wkręt łeb stożkowy 3,5mm x 30mm ocynk a'100 szt.
20
opakow.
18
Wkręt łeb stożkowy 3,5mm x 35mm czarny
0,5
kg
19
Wkręt łeb stożkowy 3,5mm x 35mm ocynk a'100 szt.
20
opakow.
20
Wkręt łeb stożkowy 3mm x 25mm ocynk a ' 100 szt.
20
opakow.
21
Wkręt łeb stożkowy 3,5mm x 45mm czarny fosforowany
0,5
kg
22
Wkręt łeb stożkowy 3,5mm x 45mm ocynk a ' 100 szt.
20
opakow.
23
Wkręt łeb stożkowy 3,5mm x 55mm czarny fosforowany
0,5
kg
24
Wkręt łeb stożkowy 5mm x 40mm ocynk a'100 szt.
20
opakow.
25
Wkręt łeb stożkowy 3,5mm x 70mm czarny
0,5
kg
26
Wkręt łeb stożkowy 4,2mmx 70 fosforowany
0,5
kg
27
Wkręt z podkładką M4x10 a'100 szt.
20
opakow.
28
Wkręt z podkładką M4x15 a'100 szt.
2
opakow.
29
Wkręt z podkładką M4x20 a'100 szt.
2
opakow.
30
Wkręt z podkładką M4x25 a'100 szt.
2
opakow.
31
Wkręt z podkładką M4x30 a '100 szt.
20
opakow.
32
Wkręt z podkładką M5x10 a'100 szt.
20
opakow.
33
Śruba imbusowa M5x10 oc DIN-912 8,8
2
opakow.
34
Wkręt łeb stożek M5x10
0,5
kg
35
Wkręt z podkładkami M5x15 M5x16 a'100 szt.
10
opakow.
36
Wkręt z podkładkami M5x16 a 100 szt.
10
opakow.
37
Wkręt łeb stożek M5x16
0,5
kg
38
Śruba imbusowa M5x16 -oc DIN- 912 88
0,5
kg
39
Wkręt łeb stożek M5x20
0,5
kg
40
Śruba imbusowa M5x20oc DIN-912 8.8
0,5
kg
41
Wkręt łeb stożek M5x25
0,5
kg
42
Śruba M5x25 oc DIN-933 5.8
0,5
kg
43
Wkręt łeb stożek M5x30
0,5
kg
44
Śruba M5x30 ocDIN - 933 5.8
0,5
kg
45
Śruba M5x35 oc DIN -933 5.8
0,5
kg
46
Wkręt łeb stożek M5x45
0,5
kg
47
Wkręt łeb stożek M5x50
0,5
kg
48
Śruba M5x50 oc DIN -933 5.8
0,5
kg
49
Wkręt łeb stożek M6x50
0,5
kg
50
Śruba M6x50 oc DIN -933 5.8
0,5
kg
51
Śruba M6x10, łeb walcowy
0,5
kg
52
Śruba M6x15, łeb walcowy
0,5
kg
53
Śruba M6x16 łeb walcowy
0,5
kg
54
Śruba M6x20, łeb walcowy
0,5
kg
55
Śruba M6x25, łeb walcowy
0,5
kg
56
Śruba M6x30, łeb walcowy
0,5
kg
57
Śruba M6x35, łeb walcowy
0,5
kg
58
Śruba M6x45, łeb walcowy
0,5
kg
59
Śruba M8x10 DIN -933-oc 5.8
0,5
kg
60
Śruba M8x15 DIN -933-oc 5.8
0,5
kg
61
Śruba M8x16 DIN -933-oc 5.8
0,5
kg
62
Śruba M8x20 DIN -933-oc 5.8
0,5
kg
63
Śruba M8x25 DIN -933-oc 5.8
0,5
kg
64
Śruba M8x30 DIN -933-oc 5.8
0,5
kg
65
Śruba M8x35 DIN -933-oc 5.8
0,5
kg
66
Śruba M8x40 DIN -933-oc 5.8
0,5
kg
67
Śruba M8x45 DIN -933-oc 5.8
0,5
kg
68
ŚrubaM10x20 DIN -933-oc 5.8
0,5
kg
69
Śruba M10x25 DIN -933-oc 5.8
0,5
kg
70
Śruba M10x30 DIN -933-oc 5.8
0,5
kg
71
Śruba M10x40 DIN -933-oc 5.8
0,5
kg
72
Nakrętka M4 DIN -934 - oc
0,5
kg
73
Nakrętka M5 DIN -934 - oc
0,5
kg
74
Nakrętka M6 DIN -934 - oc
0,5
kg
75
Nakrętka M8 DIN -934 - oc
0,5
kg
76
Nakrętka M10 DIN -934 - oc
0,5
kg
77
Nakrętka M12 DIN -934 - oc
0,5
kg
78
Podkładka M4 DIN - 125 A-oc
0,5
kg
79
Podkładka M5 DIN - 125 A-oc
0,5
kg
80
Podkładka M6 DIN - 125 A-oc
0,5
kg
81
Podkładka M8 DIN - 125 A-oc
0,5
kg
82
Podkładka M10 DIN - 125 A-oc
0,5
kg
83
Podkładka M12 DIN - 125 A-oc
0,5
kg
84
Podkładka sprężynująca M5 DIN -127-B- oc
0,5
kg
85
Podkładka sprężynująca M6 DIN -127-B- oc
0,5
kg
86
Podkładka sprężynująca M8 DIN -127-B- oc
0,5
kg
87
Podkładka sprężynująca M10 DIN -127-B- oc
0,5
kg
88
Nity zrywalne ?3 x6 AL/Fe ISO-15977 a'100 szt.
20
opakow.
89
Nity zrywalne ?4 x10 AL/Fe ISO-15977
0,5
kg
90
Nity zrywalne ?5 x 10 AL/Fe ISO-15977
0,5
kg
91
Nito nakrętka M4 przelotowa z kołnierzem walcowym radełkowym AN315 a'100 szt.
1
opakow.
92
Nito nakrętka M5 przelotowa z kołnierzem walcowym radełkowym AN315 a' 100 szt.
2
opakow.
93
Nito nakrętka M6 przelotowa z kołnierzem walcowym radełkowym AN315 a'100 szt.
1
opakow.
94
Nito nakrętka M8 przelotowa z kołnierzem walcowym radełkowym AN315
50
szt.
95
Pokrętło M8 trzpień pokrętło gwiazdkowe M8x 23
30
szt.
96
Klamka WC (szyld) np. LOB chrom
10
szt.
97
Podkładka pod zawias drzwiowy a'100szt.
2
opakow.
98
Gwoździe do betonu 20mm ?2x20-oc a'100 szt.
2
opakow.
99
Kołek rozporowy ?6 3,5x30 a'10 szt.
3
opakow.
100
Kołek rozporowy ?8 4x45 a'10 szt.
3
opakow.
101
Kołek rozporowy ?10 5x60 a'10 szt.
2
opakow.
102
Kołek rozporowy ,,hak" ?6 prosty a'10 szt.
1
opakow.
103
Kołek rozporowy ,,hak" ?8 prosty a' 10 szt.
1
opakow.
104
Kołek rozporowy ,,hak" ?10 prosty a' 10 szt.
1
opakow.
105
Gwoździe 20mm ocynk stolarskie
0,5
kg
106
Gwoździe 30mm ocynk stolarskie
0,5
kg
107
Gwoździe 35mm ocynk stolarskie
0,5
kg
108
Gwoździe 40mm ocynk stolarskie
0,5
kg
109
Gwoździe 50mm ocynk stolarskie
0,5
kg
110
Gwoździe 60mm ocynk stolarskie
0,5
kg
111
Klej montażowy 280 - 310 ml
25
szt.
112
Klej do drewna Vikol , Rakol a 90 - 110 ml
4
szt.
113
Ściernica tnąca ? 125x1 , metal
40
szt.
114
Ściernica tnąca ? 125x1, inox
10
szt.
115
Ściernica do szlifowania ? 125x6
5
szt.
116
Ściernica lamelowa ?125 granulacja 40
5
szt.
117
Ściernica lamelowa ?125 granulacja 60
5
szt.
118
Ściernica lamelowa ?125 granulacja 80
5
szt.
119
Elektrody spawalnicze 3,5mm ? 3,25
5
kg
120
Brzeszczot RAMb - 300
10
szt.

Grupa 5 - MATERIAŁY HYDRAULICZNE

L.P.
NAZWA MATERIAŁU
ILOŚĆ
Jednostka miary
1
Taśma teflonowa szer. 19x15x0,2
10
szt.
2
Deska sedesowa uniwersalna (KOŁO IDOL)
30
szt.
3
Wylewka typu S, ?", długość 20cm
15
szt.
4
Wylewka typu S, ?", długość 20cm
10
szt.
5
Wylewka typu C, ?", długość 20cm
10
szt.
6
Wylewka typu C, ?", długość 20cm
10
szt.
7
Wylewka płaska ?", długość 20cm
10
szt.
8
Wylewka płaska ?", długość 25cm
10
szt.
9
Zawór pływakowy 3/8"
5
szt.
10
Zawór pływakowy ?"
10
szt.
11
Zawór kątowy ?" x 3/4"
5
szt.
12
Zawór kątowy ?" x ?"
10
szt.
13
Wąż elastyczny ?" x 3/8", długość 40cm
10
szt.
14
Wąż elastyczny ?" x ?", długość 40cm
15
szt.
15
Głowica ceramiczna niska do baterii jednouchwytowych 35mm
20
szt.
16
Głowica uniwersalna ?" suwakowa
30
szt.
17
Spłuczka , dolnopłuk ciągadło białe (KKPOL) wejście 1/2"
20
szt.
18
Głowica ceramiczna niska do baterii jednouchwytowych 40mm
5
szt.
19
Złącze elastyczne do baterii stojących
10
szt.
20
Zawory spustowe do kompaktów uniwersalne (do spłuczki)
10
szt.
21
Komplet śrub montażowych do muszli
30
szt.
22
Komplet śrub montażowych do umywalek
30
szt.
23
Spust umywalkowy z sitkiem metalowym
20
szt.
24
Sitka metalowe do spustu umywalkowego
20
szt.
25
Smar silikonowy w tubie
3
szt.
26
Pokrętła do baterii (głowica 1/2" suwakowa) chromowe ( niebieskie i czerwone po 10 szt.)
40
szt.
27
Uszczelka oring do wylewki ? "
100
szt.
28
Uszczelka gumowa pod krzywki baterii ? "
50
szt.
29
Rura harmonijkowa ? 110
10
szt.
30
Bateria ścienna umywalkowa z podnoszoną dźwignią
5
szt.
31
Bateria stojąca zlewozmywakowa z podnoszoną dźwignią
2
szt.
32
Spust zlewozmywakowy z sitkiem metalowym
10
szt.
33
Syfon zlewozmywakowy z sitkiem metalowym
5
szt.
34
Syfon zlewozmywakowy podwójny
5
szt.
35
Uszczelki do wężów prysznicowych ?
100
szt.
36
Uszczelki do baterii ?
100
szt.
37
Uszczelki do liczników 1"
20
szt.
38
Redukcja gumowa 50/32
10
szt.
39
Syfon umywalkowy
10
szt.
40
Głowica wysoka do baterii 35 mm
10
szt.
41
Deska sedesowa dziecięca mała
5
szt.
42
Uchwyty do desek sedesowych długie śruby
40
szt.

4) Do asortymentu wskazanego w Zaproszeniu, dla którego są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można zaproponować asortyment równoważny pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta.

CPV: 31.68.00.00-6, 39.71.53.00-0, 44.53.15.10-9, 44.50.00.00-5 , 44.80.00.00-8

Dokument nr: SzP.ZP.271.27.24

Otwarcie ofert: 8.5. Złożone oferty zostaną otwarte w dniu 22.04.2024 r. o godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
8.1. Ofertę sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych w szczególności w formatach .pdf, .doc, .docx, .odt, .txt, .rtf. Przesyłany plik należy spakować do formatu zip z ustawionym hasłem.
Spakowany plik oraz hasło do niego składa się na adres:

oferty@szpital.mielec.pl

wiadomość należy oznakować napisem:
,,Postępowanie, znak SzP.ZP.271.27.24"
8.3. Nieprzekraczalny termin złożenia oferty 22.04.2024r. godz. 900.

Miejsce i termin realizacji:
2.1 Termin realizacji zamówienia obejmuje okres: 12 miesięcy
2.2 Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, Ul. Żeromskiego 22, 39-300 Mielec.

Wymagania:
Podstawa prawna: Zarządzenie nr 118/2022 Dyrektora Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu z dnia 22 lipca 2022 r. w sprawie przyjęcia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130.000,00 zł
2) Przedstawiona oferta nie może stanowić zbiorczych cenników, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na prowadzone postępowanie i odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w niniejszym Zapytaniu.

3) W przypadku oferowania opakowania handlowego danego asortymentu innej wielkości niż wskazana w Zaproszeniu Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań, kilogramów w górę (do pełnego opakowania, kilograma) lub przeliczenia na sztuki.
3. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE:

3.1. Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

3.2. Wykonawca powinien przedstawić następujące oświadczenia i dokumenty:
a) Wypełniony formularz oferty zgodnie z załączonym do Zapytania wzorem (zaleca się złożyć ofertę na załączonym wzorze - Załącznik nr 1 do Zapytania),
b) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania:
Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca np. w Formularzu ofertowym wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby.

4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

4.1. Ofertę należy sporządzić w postaci elektronicznej zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

4.2. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wpisem w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym. Dokumenty składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

UWAGA! Podpis osobisty nie jest podpisem własnoręcznym, a podpisem elektronicznym.
,,Podpis osobisty", w oparciu o art. 2 pkt 9 ustawy o dowodach osobistych, to zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu rozporządzenia eIDAS, weryfikowany za pomocą certyfikatu podpisu osobistego, którym jest poświadczenie elektroniczne przyporządkowujące dane, służące do walidacji podpisu osobistego do posiadacza dowodu osobistego, potwierdzające dane tego posiadacza.

4.3. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty winno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo winno być dołączone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

4.4. Do oferty Wykonawca winien załączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.

4.5. W przypadku gdy Wykonawca jako załącznik do oferty, dołącza kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta powinna być potwierdzona ,,za zgodność z oryginałem".

4.6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

4.7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne Grupy Asortymentowe. Każda Grupa Asortymentowa będzie rozpatrywana indywidualnie.

4.8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4.9. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

5. KOMUNIKACJA W POSTĘPOWANIU:

5.1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej - poczta elektroniczna.

5.2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego na adres: przetargi@szpital.mielec.pl.

5.3. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego.

5.4. Zawiadomienia, oświadczenia, dokumenty, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres: przetargi@szpital.mielec.pl.

5.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 50 MB.

6. CENA OFERTY:

6.1. Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
Cena oferty - jest to wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Zamawiający jest obowiązany zapłacić Wykonawcy za towar.

6.2. Cena powinna być skalkulowana w sposób jednoznaczny i powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, m.in.:
a) sukcesywną sprzedaż i dostawę transportem własnym, na swój koszt i ryzyko przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego,
b) wniesienie towaru do magazynu i jego rozładunek w miejscu wskazanym przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego
c) marże, rabaty - jeżeli Wykonawca stosuje upusty cenowe
d) ubezpieczenie
e) podatek VAT (jeśli dotyczy)
f) cło (jeśli dotyczy),
g) podatek akcyzowy (jeśli dotyczy)
oraz wszystkie inne koszty nie wymienione wyżej, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.

6.3. Cena oferty to iloczyn ceny jednostkowej towaru i ilości asortymentu wskazanego w Zapytaniu powiększona o wartość VAT.
Cena jednostkowa towaru - jest to cena ustalona za jednostkę określonego towaru, którego ilość jest określona w jednostkach miar.

6.4. Cena oferty winna być wyrażona w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający nie wyraża zgody na rozliczenia w walutach obcych.

6.5. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
Wykonawca, składając ofertę, poinformuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazuje nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego, wskazuje wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku, wskazuje stawkę podatku od towarów i usług, która z zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

7. KRYTERIA OCENY OFERT:

7.1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

najniższa cena - 100 %

7.2. Sposób oceny ofert:

kryterium ,,najniższa cena" jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:

gdzie:

Wpc - Wartość punktowa badanej oferty w kryterium ,,najniższa cena"
Cn - najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które zostały złożone
Cof - cena brutto oferty badanej
Rc - ranga kryterium ,,najniższa cena" (100)

W kryterium ,,najniższa cena" Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.

8.2. W przypadku przesłania pliku bez hasła Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ujawnienie treści oferty przed terminem otwarcia ofert i nie będzie z tego tytułu wnosił roszczeń względem Zamawiającego.

8.4. O terminie wpływu decyduje termin ostatecznego wpływu oferty na adres: oferty@szpital.mielec.pl.

8.6. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma powiadomienie przed upływem terminu składania ofert. Powiadomienie musi być złożone według takich samych zasad jak składana oferta z dopiskiem: ,,ZMIANA / WYCOFANIE".

8.7. Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

8.8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień złożonej oferty.

9. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY:

9.1. Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta pisemna umowa.

9.2. Wzór umowy zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki załączony jest do Zapytania ofertowego (Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego).
10. OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA:

Zamawiający jednocześnie poinformuje wszystkich Wykonawców o:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną oferentom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
b) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone,
c) unieważnieniu postępowania.
oraz zamieści informację na stronie internetowej Zamawiającego.

11. INFORMACJE DODATKOWE:

11.1. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy:
a) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania Zamawiającego,
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
c) wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

11.2. W przypadku, gdy Wykonawca odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający może podpisać umowę z kolejnym Wykonawcą, który w toku prowadzonego badania ofert otrzymał najwyższą liczbę punktów.

Uwagi:
1) Wykonując obowiązki określone w trybie art. 28 ogólnego Rozporządzenia Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego ,,RODO", w przypadku umów których wykonanie związane jest z koniecznością powierzenie i przetwarzania danych osobowych gromadzonych przez Zamawiającego, strony zawrą porozumienie powierzenia przetwarzania danych osobowych. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie zdolności do przetwarzania danych zgodnie z art. 28.Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych oraz arkusz weryfikacyjny i inne wymagania w zakresie ochronnych danych osobowych są opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital.mielec.pl.

13. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, iż:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego
z siedzibą przy ul. Żeromskiego 22, 39-300 Mielec. Dane kontaktowe:
poczta elektroniczna: sekretariat@szpital.mielec.pl
telefon: 17 780-01-39
b) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail iod@szpital.mielec.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na sprzedaż i dostawę asortymentu elektrycznego, malarskiego, płytkarskiego, ślusarsko-stolarskiego oraz hydraulicznego dla Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, znak SzP.ZP.271.27.24 prowadzonym w trybie postepowania o wartości poniżej kwoty 130.000,00 zł (Zarządzenie nr 118/2022 Dyrektora Szpitala Specjalistycznego im. E. Biernackiego w Mielcu z dnia 22.07.2022r. w sprawie przyjęcia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130.000,00 zł).
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 2176),
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
j) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Kontakt:
12. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI:
Zofia Nawalany, Adam Golba - w sprawach merytorycznych
Małgorzata Hajduga, Arkadiusz Brach - w sprawach formalno-prawnych

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.