mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
dolnośląskie (Lubin)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Zławieś Wielka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa obiektów turystyki i rekreacji |
Data zamieszczenia: | 2024-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wohyń ul. Radzyńska 4 21-310 Wohyń powiat: radzyński +(48) 83 353 00 03, faks: +(48) 83 353 00 64, tel. 83 353 00 63, 83 353 07 69 przetargi@wohyn.home.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Wohyń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +(48) 83 353 00 03, |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa obiektów turystyki i rekreacji w Gminie Wohyń 4. Opis przedmiotu zamówienia 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Budowa obiektów turystyki i rekreacji w Gminie Wohyń": - Budowa altany w Ossowie, - Budowa altany w Branicy Suchowolskiej 4.2. Zakres zamówienia obejmuje: - przygotowanie podbudowy, wykonanie utwardzenia z kostki brukowej, - wykonanie i postawienie altany drewnianej wraz z wyposażeniem stół, dwie ławki, 4.3. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w załączonej do zapytania dokumentacji technicznej oraz przedmiarze robót. Przedmiar robót załączony do Zapytania ofertowego ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu. CPV: 45211320-8 Dokument nr: RI.271.6.2024 Otwarcie ofert: 9.3. Otwarcie ofert nastąpi w: Gmina Wohyń, ul. Radzyńska 4 21-310 Wohyń pokój nr 8 dnia 26 kwietnia 2024 r. o godz. 13:30 Składanie ofert: 9. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert. 9.1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.: Gmina Wohyń, ul. Radzyńska 4 21-310 Wohyń pokój nr 14 (sekretariat). do dnia 26 kwietnia 2024 r. do godz. 13:00 Miejsce i termin realizacji: 5. Termin wykonania zamówienia. Termin wykonania zamówienia 30 dni od daty podpisania umowy. Wymagania: Godziny urzędowania Urzędu Gminy Wohyń: w poniedziałki od 8:00 do 16:00, wtorek-piątek od 7:30 do 15:30 2. Tryb i rodzaj zamówienia Postępowanie prowadzone będzie w formie zapytania ofertowego dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych. Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z póź. zm.). Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 3. Finansowanie Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach poddziałania 19.2 ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na podstawie umowy o przyznaniu pomocy Nr 02438-6935-UM0314430/23 z dnia 9.04.2024r. 4.4. Gwarancja Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 - miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały. Warunki gwarancji opisuje § 7 wzoru umowy. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych - niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. 4.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 4.8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielania zamówień uzupełniających. 6. Warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia z udziału w postępowaniu. 6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. 6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. 6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie 6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie 6.2 Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są jedynie wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między podmiotem ubiegającym się o przyznanie pomocy lub pomocy technicznej lub beneficjentem, lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w ich imieniu, lub osobami wykonującymi w ich imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania w sprawie wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające na: 6.2.1. uczestniczeniu jako wspólnik w spółce cywilnej lub osobowej; 6.2.2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji spółki kapitałowej; 6.2.3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika; 6.2.4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli; 6.2.5. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób. Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia: Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym wg Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego. 6.3 Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są jedynie wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w oparciu wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia: Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym wg Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego. 6.5 Oferty wykonawców, którzy wykażą spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: ,,spełnia - nie spełnia". Oferta Wykonawcy, który nie spełni któregokolwiek z warunków zostanie odrzucona w postępowaniu. 7. Kryteria oceny ofert 7.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone. 7.2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: L.p.KryteriumZnaczenie procentowe kryterium 1.Oferowana cena100% Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 100 pkt 7.3. Zasady oceny kryterium "Oferowana cena" (C) - 100%. W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani według następującego wzoru: Najniższa cena z ofert niepodlegających odrzuceniu C= ----------------------------------------------------------------------- x 100 Cena badanej oferty gdzie: C -ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto. 7.4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów. 8. Opis sposobu przygotowania oferty. 8.1. Ofertę należy przygotować w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8.2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. 8.3. Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę. 8.4. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej. Złożenie jej w innej formie spowoduje jej odrzucenie. 8.5. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres wskazany w pkt 1 zapytania. 8.6. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: 8.6.1. Oświadczenia i dokumenty wymagane w rozdziale 11 Zapytania. 8.6.2. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 8.6.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 8.6.4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 8.6.5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 8.7. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem /parafką osoby upoważnionej. 8.8. Ponadto zaleca się spięcie na trwałe wszystkich dokumentów, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w zapytaniu oraz ponumerowanie wszystkich stron oferty. 8.9. Oferta wraz z oświadczeniami i dokumentami należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone: nazwa (firmy), adres Wykonawcy, zaadresowane następująco: Gmina Wohyń, ul. Radzyńska 4, 21-310 Wohyń Oferta na ,,Budowę obiektów turystyki i rekreacji w Gminie Wohyń". Nie otwierać przed 26 kwietnia 2024 r. godz. 13.30 8.10. Konsekwencje nieprawidłowego zaadresowania oferty będą obciążały wykonawcę (w tym konsekwencje zapoznania się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert w sytuacji, gdy na skutek braku oznaczenia koperty zostanie ona rozpieczętowana i pracownicy zamawiającego zapoznają się z jej treścią nie wiedząc o tym, że jest to ofert złożona w postępowaniu). 8.11. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenia o wprowadzonych zmianach lub wycofaniu oferty powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia powinny być opakowane tak, jak oferta, a opakowanie powinno zawierać odpowiednio dodatkowe oznaczenie wyrazem: ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE". 9.2. W postępowaniu wezmą udział tylko te oferty, które wpłyną do dnia 26 kwietnia 2024 r. do godz. 13:00 na adres Zamawiającego. Uwaga! Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty na adres Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. 10. Wskazanie przesłanek odrzucenia oferty. 10.1. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy: 10.1.1. treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego; 10.1.2. została złożona przez podmiot: 10.1.2.1. niespełniający warunków udziału w postępowaniu; 10.1.2.2. powiązany osobo lub kapitałowo z Zamawiającym bądź występują przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, 10.1.3. została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym. 11. Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełniania warunków. 11.1. W celu braku podstaw wykluczenia wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: Oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym oraz oświadczenie o braku przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) wg załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego 11.2. Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia powyższych informacji. 12. Waluta, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zapytania ofertowego. 12.1. Cena oferty zostanie podana przez Wykonawcę w PLN. 12.2. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. 13. Opis sposobu obliczania ceny. 13.1. Na druku oferty załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego należy podać całkowitą cenę ofertową (brutto) obejmującą realizację całego zamówienia w złotych polskich (PLN), wraz z podaniem stawki podatku VAT. 13.2. Wykonawca obliczy cenę ofertową w oparciu o informacje zawarte w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia. 13.3. Wszelkie obliczenia należy dokonać z dokładnością do pełnych groszy (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zarówno przy kwotach netto, VAT i brutto), przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. 13.4. Jeżeli cena podana w formularzu oferty liczbą nie będzie odpowiadać cenie podanej słownie, Zamawiający przyjmie za prawidłową cenę podaną słownie przyjmując za cenę wyjściową - cenę netto podaną słownie. 14. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, osoby upoważnione do kontaktu. 14.1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja (wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje) między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 2 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 467), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy w dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), z wyjątkiem oferty oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 11 zapytania ofertowego (oferta oraz oświadczenie stanowiące załącznik nr 2) składane są w oryginale, a dokumenty potwierdzające, należyte wykonanie zamówienia w oryginale lub kserokopii za zgodność z oryginałem. 14.2. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane za pomocą faksu lub w formie elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. 15. Unieważnienie postępowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania w sprawie wyboru przez Zamawiającego wykonawcy danego zadania bez wyboru żadnej z ofert. 17. Pozostałe informacje. 17.1. Zamawiający może zmienić zapytanie ofertowe przed upływem składnia ofert, jeżeli w zmienionym zapytaniu ofertowym przedłużony zostanie termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, o ile przedłużenie tego terminu jest konieczne z uwagi na istotną zmianę zapytania ofertowego polegającego w szczególności na zmianie: a) opisu zadania, b) warunków udziału w postępowania w sprawie wyboru przez beneficjenta wykonawcy zadania ujętego w zestawieniu rzeczowo finansowym operacji lub sposobu oceny spełnienia danego warunku w postępowaniu, c) kryterium oceny ofert. 17.2. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej najniższej cenie, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych dotyczących ceny. 17.3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 17.4. Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania oferty. 17.5. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących złożonej oferty. Zamawiający i Wykonawca nie mogą prowadzić negocjacji dotyczącej treści złożonej oferty oraz dokonywać jakiejkolwiek zmiany jej treści. 17.6. W wyniku postępowania Zamawiający może zawrzeć umowę na realizację przedmiotu zamówienia z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Wybór oferty najkorzystniejszej nie oznacza zaciągnięcia zobowiązania przez Zamawiającego do zawarcia umowy z Wykonawcą. 17.7. Podpisanie i godzinie umowy nastąpi podpisania w umowy, siedzibieZamawiającego. Wykonawcapowiadomiony O terminie zostanie za pośrednictwem poczty elektronicznej przed planowanym podpisaniem umowy. W przypadku odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę (brak stawienia się Wykonawcy w terminie i o godzinie wyznaczonej przez Zamawiającego traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy). 17.8. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest złożyć zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy z wyszczególnieniem zastosowanych w kosztorysie ofertowym. Kosztorys ofertowy będzie służył do obliczenia należnego wynagrodzenia wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, dozwolonej zmiany umowy w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia lub rezygnacji zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy, a podane stawki w przypadku wystąpienia robót zamiennych. 17.9. W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zmian w umowie w celu właściwej realizacji zamówienia, zastrzega się możliwość dokonania niniejszych zmian w drodze aneksu do umowy. 17.10. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy: a) przedłużenie terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady deszczu) powodujących wstrzymanie lub przerwanie całości wykonywanych robót budowlanych na zewnątrz, stanowiących przedmiot zamówienia, w okresie dłuższym niż 5 następujących po sobie dni kalendarzowych - potwierdzonego pisemnie, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie; b) przedłużenie terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej, c) przedłużenie terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych, d) przedłużenie terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej - o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji; e) przedłużenie terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej, zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy f) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy, g) Zmiana umowy zawartej z wybranym wykonawcą powodująca zmniejszenie zakresu świadczenia jest dopuszczalna, jeżeli na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy do prawidłowego wykonania danego zadania wykonanie części prac objętych dotychczas tym zadaniem stało się zbędne. h) Zmiana umowy zawartej z wybranym wykonawcą powodująca zwiększenie zakresu świadczenia jest dopuszczalna, jeżeli do prawidłowego wykonania danego zadania jest niezbędne wykonanie dodatkowych prac nieobjętych dotychczas tym zadaniem, a konieczność ich wykonania powstała na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, przy czym wykonanie: - tych prac jako nowego zadania spowodowałoby znaczne zwiększenie kosztów dla beneficjenta lub - danego zadania jest uzależnione od wykonania tych prac albo bez wykonania tych prac nie jest możliwe wykonanie danego zadania w całości. Uwagi: 16. Ochrona danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wohyń, ul. Radzyńska 4; 21-310 Wohyń, tel. 83 353 00 03. 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia. 6. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, - w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, 7. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia; - na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych. 8. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 10. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 11. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora. 12. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia. 13. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 14. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 15. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia. Kontakt: 14.3. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Zbigniew Teleszko, Barbara Gabryszuk e-mail: przetargi@wohyn.home.pl tel. 83 353 00 63, 83 353 07 69 |
© eurobudowa.pl 2004-2024