Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
Studzieniec 30
09-200 Studzieniec
powiat: sierpecki
692 479 619
elzbieta.butajlo@estudzieniec.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/187914
Województwo: mazowieckie
Miasto: Studzieniec
Wadium: ---
Nr telefonu: 692 479 619
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie ,,Rolnictwo" w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
Powstaje w kontekście naboru
POPT.21.27.00-IZ.00-00-001/21 - KPO/22/1/BCU/U/0039

Część 1
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa --pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.
- pełnienie usługi zarządzania i sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w związku z realizacją inwestycji pn. ,,Przebudowa budynku inwentarskiego" w ramach projektu pn. ,,Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie ,,Rolnictwo" w przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu.
- pełnienie usługi zarządzania i sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w związku z realizacją inwestycji pn. ,,Przebudowa budynku biurowego (socjalnego)" w ramach projektu pn. ,,Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie ,,Rolnictwo" w przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu.
- pełnienie usługi zarządzania i sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w związku z realizacją inwestycji pn. ,,Budowa budynku hali maszyn" w ramach projektu pn. ,,Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie ,,Rolnictwo" w przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu.
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia.
Obowiązki i odpowiedzialność Wykonawcy:
1. Kompleksowy nadzór inwestorski zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa bu-dowlanego.
2. Zapoznanie się z dokumentacją projektową budowy i związanymi z nią decyzjami i uzgod-nieniami oraz z treścią umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą Robót Budowlanych i projektowych.
3. Tworzenie niezbędnych procedur oraz wytycznych warunkujących współpracę pomiędzy wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego.
4. Udział (przy udziale inspektorów wszystkich branż) w protokolarnym przekazaniu placu budo-wy oraz wykonanie oględzin przekazywanego terenu budowy, wraz z przygotowaniem dokumen-tacji fotograficznej, a także sporządzenie protokołu przekazania placu budowy;
5. ,Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego oraz ceny umownej;;
6. Zapewnienie ciągłego nadzoru i oceny wszystkich czynności wykonywanych na terenie bu-dowy w oparciu o docelowe zadania wyznaczone przez Zamawiającego dotyczące czasu, kosztów, jakości;
7. Kontrola zgodności realizacji robót i dostaw z projektami budowlanymi i wykonawczymi oraz do z pozwoleniem na budowę, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej oraz sztuką budowlaną;
8. Sprawowanie branżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi zgodnie z postanowieniami umowy z Wykonawcą oraz wydanymi decyzjami administracyjnymi;
9. Prowadzenie na bieżąco inwentaryzacji zrealizowanych przez wykonawcę robót;
10. Koordynacja robót poszczególnych branż;
11. Prowadzenie regularnych inspekcji (minimum dwa razy w tygodniu, potwierdzone wpisem w dzienniku budowy) terenu budowy celem sprawdzenia jakości robót, zastosowania technologii oraz jakości materiałów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją budowy, wiedzą inżynierską;
12. Bieżąca współpraca z Zamawiającym, wykonawcami oraz wszystkimi przedstawicielami Za-mawiającego w zakresie prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego;
13. Wydawanie wykonawcy robót poleceń w celu podjęcia odpowiednich kroków dla zapew-nienia wymaganego postępu robót.
14. Zatwierdzanie przedstawionych przez Wykonawcę planów organizacji robót, planów zapew-nienia jakości, planu BIOZ, Instrukcji bezpiecznego wykonywania robót.
15. Kontrolowanie i egzekwowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP oraz ustaleń pla-nu BIOZ;
16. Kontrola stanu BHP na terenie budowy;
17. Wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu i życiu ludzi lub nie-zgodnie z obowiązującą dokumentacją projektową i niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
18. Wydawanie poleceń odnośnie wykonania robót w przypadku wystąpienia sytuacji zagraża-jących bezpieczeństwu na terenie budowy;
21.Egzekwowanie od Wykonawcy stosowania przepisów o ochronie środowiska;
22. Weryfikacja dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, certyfikatów, itd. w celu uniknięcia użycia materiałów wadliwych lub nie mających wymaganych certyfikatów; kontrolowanie dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji prac oraz w przypadku materiałów zamiennych zaproponowanych przez Wykonawcę, weryfikacja i pisemne potwierdzenie przekazane do Zamawiającego spełnienia warunku równoważności zgodnie z przepisami prawa.
23. Powiadamianie Wykonawcę i Zamawiającego o wykrytych wadach oraz określanie zakresu koniecznych do wykonania prac naprawczych w celu usunięcia wykrytych wad w robotach;
24. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usuniętych wad w terminie do 2 dni od ich wykonania/usunięcia;
25. Egzekwowanie od Wykonawcy i uczestników spotkań ustaleń i terminów zawartych w notat-kach ze spotkań i narad.
26. Przechowywanie kopii dokumentacji związanej z Inwestycją, z uwzględnieniem obowiązują-cych przepisów prawa oraz przekazywanie oryginałów korespondencji, decyzji, postanowień organów administracji publicznej oraz wszelkich protokołów przekazywanych przez Wykonawcę do Zamawiającego w terminie do 3 dni od otrzymania;
27. Analizowanie i weryfikowanie dokumentów sporządzanych przez Wykonawcę, na etapie realizacji Kontraktu, wraz z opracowaniem pisemnej opinii odnoszącej się do zgodności doku-mentów lub jej braku z postanowieniami umowy, przepisami prawa, normami, zasadami wiedzy technicznej, oraz przekazywaniu ich do Zamawiającego w terminie 3 dni od ich powstania;
28. Powiadamianie Zamawiającego o rozbieżnościach między dokumentacją zatwierdzoną przez Zamawiającego, a stanem faktycznym niezwłocznie po ich zidentyfikowaniu (najpóźniej do 2 dni od ich wykrycia), wraz z określeniem czynności zaradczych i działania inspektora nad-zoru inwestorskiego związanego z wykrytymi rozbieżnościami;
29. Reprezentowanie Zamawiającego podczas kontroli nadzoru budowlanego, w tym także w procesie uzyskiwania pozwolenia na użytkowanie;
30. Zatwierdzanie proponowanych metod wykonania robót, włączając w to roboty tymczaso-we, zaproponowane przez Wykonawcę;
31. Przygotowanie i przedstawienie niezbędnych dla Zamawiającego dokumentów, opinii za-wierających uzasadnienie techniczne i prawne dla zlecenia wykonania zamówień dodatko-wych, robót dodatkowych lub zamiennych, zaniechania robót (zmniejszenia zakresu robót), za-mówień podobnych, aneksów do umowy, protokołów konieczności.
32. Sporządzanie w ścisłym porozumieniu z Zamawiającym protokołów konieczności wraz z uza-sadnieniem konieczności wykonania lub zaniechania robót;
33. Udział w odbiorze i rozliczeniu inwestycji zgodnie z umową.
34. Przygotowanie danych umożliwiających całkowite rozliczenie inwestycji. Udzielanie Zama-wiającemu wszelkich informacji i uzupełnień koniecznych do rozliczenia, w tym projektów doku-mentów wprowadzenia do ewidencji środków trwałych (wzór OT zostanie przekazany Wyko-nawcy przez Zamawiającego).
37.1nspektor nadzoru inwestorskiego współpracuje z koordynatorem projektu oraz pozostałymi członkami Zespołu Zarządzającego (ZZ) i bierze udział w kompletowaniu dokumentacji w projekcie pn: ,,Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie ,,Rolnictwo" w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu" w ramach Krajowego Planu Odbudowy (dalej KPO) .

CPV: 71000000-8, 71247000-1, 71248000-8, 71520000-9, 71521000-6, 71530000-2, 71540000-5, 71541000-2, 71630000-3, 71631000-0

Dokument nr: 2024-51944-187914, ZSCKR.071/4/14/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-18

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
sierpecki
Gmina
Sierpc
Miejscowość
Studzieniec

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że:
a)zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zama-wiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć;
- wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
b) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcę lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasad konkurencyjności, lub
- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców --w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmian warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas
zrealizowanych prac.
c). Zmiana umowy w sprawie zamówienia jest istotna, jeżeli powoduje, że charakter umowy zmienia się w
- sposób istotny w stosunku do pierwotnej umowy, w szczególności jeżeli zmiana: wprowadza warunki, które gdyby zostały zastosowane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to wzięliby w nim udział lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęte zostałyby oferty innej treści; narusza równowagę ekonomiczną stron umowy na korzyść wykonawcy, w sposób nieprzewidziany w pierwotnej umowie; w sposób znaczny rozszerza albo zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy; polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą w przypadkach innych, niż wskazane w lit. b.
d). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści postanowień umowy/zamówienia w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem, iż zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany mogą być dokonane w następującym zakresie i z wystąpieniem okoliczności uzasadniających ich wprowadzenie:
- Sposobu wykonania przedmiotu zamówienia -- w sytuacji wprowadzenia zmian do umowy o objęcie przedsięwzięcia wsparciem z planu rozwojowego / wniosku o objęcie wsparciem realizowanego projektu i/lub otrzymania decyzji jednostki wspierającej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji zadań czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiając zostanie zobowiązany.
- Zmiany osoby, skierowanej do realizacji zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca wskaże osobę do realizacji zamówienia, która będzie spełniała w nie mniejszym stopniu warunki udziału w postępowaniu. Przedmiotowa zmiana wymaga pisemnej zgody Zamawiającego oraz podpisania aneksu do umowy. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane - pod rygorem nieważności - wyłącznie w formie aneksu podpisanego własnoręcznie lub podpisem elektronicznym przez obie strony.
- Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany. Wszystkie ewentualne zmiany umowy nie wpływają na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, które pozostaje niezmienne przez cały okres trwania umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Wykonawca powinien posiadać niezbędne uprawnienia i zasoby niezbędne do niezakłóconej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności niezbędne środki techniczno-organizacyjne, niezbędne doświadczenie, kwalifikacje, znajomość klasyfikacji budżetowej oraz potencjał osobowy i finansowy.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który w celu wykonania zamówienia wykaże dysponowanie (tzn. będzie dysponował na czas wykonania zamówienia) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi:
a. wykształcenie wyższe techniczne,
b. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na pod-stawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą co najmniej 10-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy/kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego po uzyskaniu w/w uprawnień;
c. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanali-zacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na pod-stawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą co najmniej 10-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy/kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego po uzyskaniu w/w uprawnień;
d. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadają-ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą co najmniej 10 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy/kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego po uzyskaniu w/w uprawnień;

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-04-11
Data ostatniej zmiany
2024-04-11 21:10:45

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena całkowita zamówienia brutto - 80 %
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Odległość siedziby Wykonawcy od siedziby Zamawiającego -- 20 %

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Elżbieta Butajło
tel.: 692 479 619
e-mail: elzbieta.butajlo@estudzieniec.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.