Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie horyzontalnych przewiertów sterowanych w technologii HDD |
Data zamieszczenia: | 2024-04-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o ul. Ogrodowa 2 43-267 Suszec powiat: pszczyński tel. (032) 212-42-14 wew. 11 , 19 , (032) 448-80-90 kontak@pgksuszec.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Suszec |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | tel. (032) 212-42-14 |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE 0 PRZETARGU NIEOGRANICZONYM prowadzonym zgodnie z Regulaminem udzielania przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. zamówień sektorowych, których wartość szacunkowa nie przekracza progów unijnych, o których mowa w art. 3 ustawy z dnia 11,09.2019 r. prawo zamówień publicznych ogłaszamy przetarg nieograniczony na: ,, Wykonanie horyzontalnych przewiertów sterowanych w technologii HDD na zadaniu pn: ,,Przebudowa - wymiana sieci wodociągowej wraz Z przyłączami w nu Mizerów - rejon ul Wyzwolenia od Ul. Dworskiej do Ul. Średni Dwór, Ul. Nadrzeczna i ulice przylegle do nich" 5. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie horyzontalnych przewiertów sterowanych w technologii HDD zobrazowanych na załączniku mapowym znajdującym się na stronie internetowej Zamawiającego tj. pgksuszec.pl w zakładce PRZETARGI. Otwarcie ofert: 13. Miejsce i termin otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, w dniu 25.04.2024 r. o godz. 10:30. (Prosimy o skopiowanie powyższego linku w miejsce paska adresu www na stronie przeglądarki). Składanie ofert: 12. Miejsce i termin składania ofert: siedziba zamawiającego, do dnia 25.04.2024 r. do godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: 6. Wymagany termin wykonania zamówienia: Do dnia 30.04.2025 r. od daty przekazania terenu budowy WYKONAWCY. Wymagania: 7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 7.1 Warunki udziału w postępowaniu: 7.1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.1.2 Wykonawca może zostać wykluczony przez zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 7.1.3 Warunki udziału w postępowaniu mogą dotyczyć: a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; d) zdolności technicznej lub zawodowej (wiedza, doświadczenie i osoby zdolne do wykonania zadania). 7.2 Opis sposobu dokonywania oceny warunków, o których mowa w pkt. 7.1 SWZ: a) w celu wykazania spełniania warunku zawartego w pkt. 7.1.3 lit. a), b), c) i d) wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia zgodnie z §8 Regulaminu udzielania przez PGK Sp. z o.o. zamówień sektorowych, których wartość szacunkowa nie przekracza progów unijnych, o których mowa w art. 3. ustawy z dnia 11.09.2019 r. prawo zamówień publicznych - zał. nr 3, b) warunek zawarty w pkt. 7.1.3 lit c) zostanie spełniony gdy wykonawca przedstawi ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wartość ceny ofertowej brutto dla całości zamówienia, c) warunek zawarty w pkt. 7.1.3 lit. d) zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że: o w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa zadania polegające na wykonaniu horyzontalnych przewiertów sterowanych w technologii HDD o długości minimum 1 kilometra dla każdego zadania z osobna. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wykaz zadań wykonanych wraz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały zgodnie wykonane i prawidłowo zakończone - załącznik nr 5 do SWZ, o dysponować urządzeniem, umożliwiającym wykonanie przewiertów sterowanych o następujących parametrach: - zakres średnic przewiertu PE 0 40 mm - PE 0 315 mm, - długość przewiertu dla rurociągów sieciowych nie mniej niż 120 m dla PE 0 160 mm, - możliwość ciągłej kontroli trasy oraz głębokości wykonywanego przewiertu sterowanego. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wykaz urządzeń spełniających w/w wymagania - załącznik nr 6. 7.3 Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania: 7.3.1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków określonych w pkt 7.1 SWZ, należy przedłożyć: a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie zgodnie z §8 Regulaminu udzielania przez PGK Sp. z o.o. zamówień sektorowych, których wartość nie przekracza progów unijnych, o których mowa w art. 3 ustawy z dnia 11.09.2019 r. prawo zamówień publicznych) - zał. nr 3, b) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, określonych w §8 ust 1 lit a) i b) Regulaminu udzielania przez PGK Sp. z o.o. zamówień sektorowych, których wartość nie przekracza progów unijnych, o których mowa w art. 3 ustawy z dnia 11.09.2019 r. prawo zamówień publicznych - zał. nr 4, c) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, w oparciu o §8 Regulaminu udzielania przez PGK Sp. z o o. zamówień sektorowych, których wartość nie przekracza progów unijnych, o których mowa w art. 3 ustawy z dnia 11.09.2019 r. prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych wypis z Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów, jeżeli Zamawiający może ie uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp tych dokumentów. d) wykaz wykonanych robót budowanych, zgodnie z wymaganiami podanymi w pkt 7.2 c) SWZ - z podaniem rodzaju i wartości oraz daty i miejsca ich wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających (np. referencje, opinie, protokoły odbioru), że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończone, na lub zgodnie z załącznik nr 5, e) wykaz urządzeń, zgodnie z wymaganiami podanymi w pkt 7.2 c) SWZ, którymi dysponuje Wykonawca i będą użyte w wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z zał. nr 6. 7.3.2. W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) dokumenty określone w pkt 7.3.1 lit. a) - c) składają wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty określone w pkt. 7.3.1 lit. d) -e) będą oceniane łącznie. 7.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.3.1 lit. c), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 7.5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 7.6 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polsku 7.7 Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) złożenie wypełnionego i podpisanego druku oferty, zgodnie z treścią zał. nr 1 do SWZ, b) parafowane na dowód akceptacji istotne postanowienia umowy zał. nr 2 do SWZ, c) jeżeli upoważnienie osób podpisujących ofertę nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty (tj. nie wynika wprost z dokumentów stwierdzających status prawny wykonawcy), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie, zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt 7.9 i 12 b) SWZ. 7.8. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców w oparciu o wyżej wymienione dokumenty. Ocena ta zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wykonawcy, którzy mimo wezwania do złożenia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, nie złożą ich w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, albo z przedłożonych oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw będzie wynikało, że nie spełniają wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. Zamawiający może żądać od wykonawców wszelkich dokumentów, które pozwolą na dokonanie oceny wiarygodności złożonej oferty oraz ocenę wiarygodności finansowej wykonawcy. W przypadku gdy Zamawiający jest w posiadaniu dokumentów składanych przez wykonawców w innym postępowaniu lub jest w stanie pobrać je z oficjalnych rejestrów, może nie wzywać wykonawcy do ich uzupełnienia. W przypadku przesunięcia przez Zamawiającego terminu składania ofert ważność wymaganych dokumentów liczona będzie od pierwotnego terminu składania ofert. Wszelkie koszty związane z uzyskaniem dokumentów wymaganych przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. 7.9 Dokumenty, o których mowa w punktach 7.2 a) oraz 7.3 muszą być przedstawione w formie oryginału, lub kopii poświadczonej (na każdej zapisanej stronie kopii) ,,za zgodność z oryginałem" przez wykonawcę, z uwzględnieniem pkt 7.10 SWZ. 7.10 Za konieczne a jednocześnie wystarczające będzie złożenie na kopii własnoręcznego podpisu poprzedzonego dopiskiem: ,,za zgodność z oryginałem", przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się osoby wymienione jako uprawnione do składania oświadczeń woli: a) w prowadzonych przez sądy rejestrach, b) w Ewidencji Działalności Gospodarczej, c) osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem: d) w umowie (dot. spółki cywilnej) lub uchwale wspólników. 7.11 Wypełnione załączniki nr 1, 3,4, 5, 6, 7 do SWZ należy' złożyć w oryginale. 8. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium do postępowania. 9. Kryteria oceny ofert: cena -100 punktów 10. Termin związania ofertą: 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i/lub obejmujących część zamówienia. Kontakt: 14. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami: - mgr Magdalena Zech - pracownik biurowy - tel. (032) 212 42 14 wew. 11 - sprawy proceduralne, - inż. Tomasz Marcisz - Dyrektor Techniczny - tel. (032) 212 42 14 - sprawy techniczne, - inż. Marian Wowra- specjalista ds. inwestycji - tel (032) 212 42 14 wew. 19 -sprawy techniczne. |
© eurobudowa.pl 2004-2025