Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie horyzontalnych przewiertów sterowanych w technologii HDD

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie horyzontalnych przewiertów sterowanych w technologii HDD

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o
ul. Ogrodowa 2
43-267 Suszec
powiat: pszczyński
tel. (032) 212-42-14 wew. 11 , 19 , (032) 448-80-90
kontak@pgksuszec.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Suszec
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: tel. (032) 212-42-14
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE 0 PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
prowadzonym zgodnie z Regulaminem udzielania przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. zamówień sektorowych, których wartość szacunkowa nie przekracza progów unijnych, o których mowa w art. 3 ustawy z dnia 11,09.2019 r. prawo zamówień publicznych
ogłaszamy przetarg nieograniczony na:
,, Wykonanie horyzontalnych przewiertów sterowanych w technologii HDD na zadaniu pn: ,,Przebudowa - wymiana sieci wodociągowej wraz Z przyłączami w nu Mizerów - rejon ul Wyzwolenia od Ul. Dworskiej do Ul. Średni Dwór, Ul. Nadrzeczna i ulice przylegle
do nich"
5. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie horyzontalnych przewiertów sterowanych w technologii HDD zobrazowanych na załączniku mapowym znajdującym się na stronie internetowej Zamawiającego tj. pgksuszec.pl w zakładce PRZETARGI.

Otwarcie ofert: 13. Miejsce i termin otwarcia ofert:
siedziba zamawiającego, w dniu 25.04.2024 r. o godz. 10:30.
(Prosimy o skopiowanie powyższego linku w miejsce paska adresu www na stronie przeglądarki).

Składanie ofert:
12. Miejsce i termin składania ofert:
siedziba zamawiającego, do dnia 25.04.2024 r. do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
6. Wymagany termin wykonania zamówienia:
Do dnia 30.04.2025 r. od daty przekazania terenu budowy WYKONAWCY.

Wymagania:
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
7.1 Warunki udziału w postępowaniu:
7.1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.1.2 Wykonawca może zostać wykluczony przez zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
7.1.3 Warunki udziału w postępowaniu mogą dotyczyć:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
d) zdolności technicznej lub zawodowej (wiedza, doświadczenie i osoby zdolne do wykonania zadania).
7.2 Opis sposobu dokonywania oceny warunków, o których mowa w pkt. 7.1 SWZ:
a) w celu wykazania spełniania warunku zawartego w pkt. 7.1.3 lit. a), b), c) i d) wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia zgodnie z §8 Regulaminu udzielania przez PGK Sp. z o.o. zamówień sektorowych, których wartość szacunkowa nie przekracza progów unijnych, o których mowa w art. 3. ustawy z dnia 11.09.2019 r. prawo zamówień publicznych - zał. nr 3,
b) warunek zawarty w pkt. 7.1.3 lit c) zostanie spełniony gdy wykonawca przedstawi ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wartość ceny ofertowej brutto dla całości zamówienia,
c) warunek zawarty w pkt. 7.1.3 lit. d) zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że:
o w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa zadania polegające na wykonaniu horyzontalnych przewiertów sterowanych w technologii HDD o długości minimum 1 kilometra dla każdego zadania z osobna. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wykaz zadań wykonanych wraz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały zgodnie wykonane i prawidłowo zakończone - załącznik nr 5 do SWZ,
o dysponować urządzeniem, umożliwiającym wykonanie przewiertów sterowanych o następujących parametrach:
- zakres średnic przewiertu PE 0 40 mm - PE 0 315 mm,
- długość przewiertu dla rurociągów sieciowych nie mniej niż 120 m dla PE 0 160 mm,
- możliwość ciągłej kontroli trasy oraz głębokości wykonywanego przewiertu sterowanego.
Wykonawca jest zobowiązany złożyć wykaz urządzeń spełniających w/w wymagania
- załącznik nr 6.
7.3 Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
7.3.1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków określonych w pkt 7.1 SWZ, należy przedłożyć:
a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie zgodnie z §8 Regulaminu udzielania przez PGK Sp. z o.o. zamówień sektorowych, których wartość nie przekracza progów unijnych, o których mowa w art. 3 ustawy z dnia 11.09.2019 r. prawo zamówień publicznych) - zał. nr 3,
b) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, określonych w §8 ust 1 lit a) i b) Regulaminu udzielania przez PGK Sp. z o.o. zamówień sektorowych, których wartość nie przekracza progów unijnych, o których mowa w art. 3 ustawy z dnia 11.09.2019 r. prawo zamówień publicznych - zał. nr 4,
c) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, w oparciu o §8 Regulaminu udzielania przez PGK Sp. z o o. zamówień sektorowych, których wartość nie przekracza progów unijnych, o których mowa w art. 3 ustawy z dnia
11.09.2019 r. prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych wypis z Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert,
UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów, jeżeli Zamawiający może ie uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp tych dokumentów.
d) wykaz wykonanych robót budowanych, zgodnie z wymaganiami podanymi w pkt 7.2 c) SWZ - z podaniem rodzaju i wartości oraz daty i miejsca ich wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających (np. referencje, opinie, protokoły odbioru), że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończone, na lub zgodnie z załącznik nr 5,
e) wykaz urządzeń, zgodnie z wymaganiami podanymi w pkt 7.2 c) SWZ, którymi dysponuje Wykonawca i będą użyte w wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z zał. nr 6.
7.3.2. W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) dokumenty określone w pkt 7.3.1 lit. a) - c) składają wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty określone w pkt. 7.3.1 lit. d) -e) będą oceniane łącznie.
7.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.3.1 lit. c), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
7.5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
7.6 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polsku
7.7 Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
a) złożenie wypełnionego i podpisanego druku oferty, zgodnie z treścią zał. nr 1 do SWZ,
b) parafowane na dowód akceptacji istotne postanowienia umowy zał. nr 2 do SWZ,
c) jeżeli upoważnienie osób podpisujących ofertę nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty (tj. nie wynika wprost z dokumentów stwierdzających status prawny wykonawcy), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie, zgodnie z
postanowieniami określonymi w pkt 7.9 i 12 b) SWZ.
7.8. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców w oparciu o wyżej wymienione dokumenty. Ocena ta zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe
pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Wykonawcy, którzy mimo wezwania do złożenia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, nie złożą ich w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, albo z przedłożonych oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw będzie wynikało, że nie spełniają wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
Zamawiający może żądać od wykonawców wszelkich dokumentów, które pozwolą na dokonanie oceny wiarygodności złożonej oferty oraz ocenę wiarygodności finansowej wykonawcy.
W przypadku gdy Zamawiający jest w posiadaniu dokumentów składanych przez wykonawców w innym postępowaniu lub jest w stanie pobrać je z oficjalnych rejestrów, może nie wzywać wykonawcy do ich uzupełnienia.
W przypadku przesunięcia przez Zamawiającego terminu składania ofert ważność wymaganych dokumentów liczona będzie od pierwotnego terminu składania ofert.
Wszelkie koszty związane z uzyskaniem dokumentów wymaganych przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.
7.9 Dokumenty, o których mowa w punktach 7.2 a) oraz 7.3 muszą być przedstawione w formie oryginału, lub kopii poświadczonej (na każdej zapisanej stronie kopii) ,,za zgodność z oryginałem" przez wykonawcę, z uwzględnieniem pkt 7.10 SWZ.
7.10 Za konieczne a jednocześnie wystarczające będzie złożenie na kopii własnoręcznego podpisu poprzedzonego
dopiskiem: ,,za zgodność z oryginałem", przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się osoby wymienione jako uprawnione do składania oświadczeń woli:
a) w prowadzonych przez sądy rejestrach,
b) w Ewidencji Działalności Gospodarczej,
c) osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem:
d) w umowie (dot. spółki cywilnej) lub uchwale wspólników.
7.11 Wypełnione załączniki nr 1, 3,4, 5, 6, 7 do SWZ należy' złożyć w oryginale.
8. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium do postępowania.
9. Kryteria oceny ofert: cena -100 punktów
10. Termin związania ofertą: 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i/lub obejmujących część zamówienia.

Kontakt:
14. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
- mgr Magdalena Zech - pracownik biurowy - tel. (032) 212 42 14 wew. 11 - sprawy proceduralne,
- inż. Tomasz Marcisz - Dyrektor Techniczny - tel. (032) 212 42 14 - sprawy techniczne,
- inż. Marian Wowra- specjalista ds. inwestycji - tel (032) 212 42 14 wew. 19 -sprawy techniczne.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.