Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1276z dziś
7249z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie projektu budowlanego dla inwestycji drogowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie projektu budowlanego dla inwestycji drogowej

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Policach
Tanowska 8
72-010 Police
powiat: policki
914328100, faks 913178900
powiat@policki.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/914281
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Police
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 914328100, faks 9131
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie projektu budowlanego dla inwestycji drogowej dla inwestycji pn. ,,Przebudowa drogi powiatowej Nr 3906Z Tanowo - Police na odcinku Tatynia - Police
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego wraz uzyskaniem decyzji
o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla inwestycji pn. ,,Przebudowa drogi powiatowej Nr 3906Z Tanowo - Police na odcinku Tatynia - Police".
Początek odcinka, który należy przyjąć przy projektowaniu zlokalizowany jest na działce nr 326/1 obręb 0010 Tatynia (miej więcej na wysokości działki nr 446 obręb 0010 Tatynia). Koniec zakresu projektu budowlanego określa się na Ul. Kopernika w m. Police (działka drogowa nr 474 obręb Nr 1 Police).
Zakres projektu budowlanego obejmuje w szczególności:
1) przebudowę konstrukcji jezdni drogi powiatowej;
2) budowę drogi dla pieszych i rowerów;
3) przebudowę istniejących skrzyżowań, zjazdów, wyjazdów lub wjazdów;
4) poszerzenie jezdni do 6,00 m;
5) przebudowę i budowę drogi dla pieszych;
6) w razie konieczności przebudowę/budowę kanalizacji deszczowej;
7) przebudowę istniejących peronów autobusowych;
8) przebudowę wszystkich kolidujących sieci i przyłączy uzbrojenia podziemnego oraz nadziemnego, w razie konieczności regulację istniejący studni;
9) w razie konieczności rozbiórkę istniejących ogrodzeń oraz odtworzenie ogrodzeń w nowej lokalizacji;
10) w razie konieczności budowę lub przebudowę przepustów;
11) w razie konieczności ustawienie balustrad;
12) w razie konieczności zabezpieczenie skarp;
13) zaprojektowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pochylenia podłużnego
i poprzecznego drogi dla pieszych i rowerów, w celu zapewnienia skutecznego odwodnienia;
14) w razie konieczności oczyszczenie, udrożnienie istniejących rowów oraz jeżeli zajdzie taka konieczność zaprojektowanie odcinków rowów w miejscach tego wymagających;
15) w razie konieczności budowę drenażów. Wykonawca konieczność ich budowy określi po rozpoznaniu warunków gruntowo-wodnych;
16) regulację poboczy tak by zapewniały odpowiedni spływ wody, spełniając jednocześnie obowiązujące przepisy techniczno-budowlane dotyczące dróg publicznych;
17) usunięcie kolizji z drzewami i krzewami, wykonanie inwentaryzacji zieleni kolidującej z inwestycją wraz z wykonaniem planu sytuacyjnego z oznaczoną wycinką
i zestawieniem tabelarycznym zieleni przeznaczonej do wycinki;
18) zaprojektowanie przy przejściach dla pieszych ramp krawężnikowych i systemu fakturowych oznaczeń;
19) zaprojektowanie doświetlenia przejść dla pieszych i przejazdów rowerowych;
20) w razie konieczności budowę kanału technologicznego;
21) wykonanie oznakowania poziomego i oznakowania pionowego;
22) w razie konieczności przestawienie istniejących skrzynek na listy i innych istniejących obiektów kolidujących z inwestycją;
23) w razie konieczności budowę skrzyżowań oraz połączeń jezdni z nieruchomościami gruntowymi;
24) wykonanie innych nieujętych wcześniej rozwiązań projektowych, koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia został określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

CPV: 71322000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00282800, PR.272.10.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-29 08:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/914281
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 7 i 9 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 17 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt 17 SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/914281
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-29 08:15
Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PR.272.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego wraz uzyskaniem decyzji
o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla inwestycji pn. ,,Przebudowa drogi powiatowej Nr 3906Z Tanowo - Police na odcinku Tatynia - Police".
Początek odcinka, który należy przyjąć przy projektowaniu zlokalizowany jest na działce nr 326/1 obręb 0010 Tatynia (miej więcej na wysokości działki nr 446 obręb 0010 Tatynia). Koniec zakresu projektu budowlanego określa się na ul. Kopernika w m. Police (działka drogowa nr 474 obręb Nr 1 Police).
Zakres projektu budowlanego obejmuje w szczególności:
1) przebudowę konstrukcji jezdni drogi powiatowej;
2) budowę drogi dla pieszych i rowerów;
3) przebudowę istniejących skrzyżowań, zjazdów, wyjazdów lub wjazdów;
4) poszerzenie jezdni do 6,00 m;
5) przebudowę i budowę drogi dla pieszych;
6) w razie konieczności przebudowę/budowę kanalizacji deszczowej;
7) przebudowę istniejących peronów autobusowych;
8) przebudowę wszystkich kolidujących sieci i przyłączy uzbrojenia podziemnego oraz nadziemnego, w razie konieczności regulację istniejący studni;
9) w razie konieczności rozbiórkę istniejących ogrodzeń oraz odtworzenie ogrodzeń w nowej lokalizacji;
10) w razie konieczności budowę lub przebudowę przepustów;
11) w razie konieczności ustawienie balustrad;
12) w razie konieczności zabezpieczenie skarp;
13) zaprojektowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pochylenia podłużnego
i poprzecznego drogi dla pieszych i rowerów, w celu zapewnienia skutecznego odwodnienia;
14) w razie konieczności oczyszczenie, udrożnienie istniejących rowów oraz jeżeli zajdzie taka konieczność zaprojektowanie odcinków rowów w miejscach tego wymagających;
15) w razie konieczności budowę drenażów. Wykonawca konieczność ich budowy określi po rozpoznaniu warunków gruntowo-wodnych;
16) regulację poboczy tak by zapewniały odpowiedni spływ wody, spełniając jednocześnie obowiązujące przepisy techniczno-budowlane dotyczące dróg publicznych;
17) usunięcie kolizji z drzewami i krzewami, wykonanie inwentaryzacji zieleni kolidującej z inwestycją wraz z wykonaniem planu sytuacyjnego z oznaczoną wycinką
i zestawieniem tabelarycznym zieleni przeznaczonej do wycinki;
18) zaprojektowanie przy przejściach dla pieszych ramp krawężnikowych i systemu fakturowych oznaczeń;
19) zaprojektowanie doświetlenia przejść dla pieszych i przejazdów rowerowych;
20) w razie konieczności budowę kanału technologicznego;
21) wykonanie oznakowania poziomego i oznakowania pionowego;
22) w razie konieczności przestawienie istniejących skrzynek na listy i innych istniejących obiektów kolidujących z inwestycją;
23) w razie konieczności budowę skrzyżowań oraz połączeń jezdni z nieruchomościami gruntowymi;
24) wykonanie innych nieujętych wcześniej rozwiązań projektowych, koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia został określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry wskazanej przez Wykonawcę do realizacji zadania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4. zdolności technicznej lub zawodowej
warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotu zamówienia wykaże, że:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną usługę w zakresie wykonania projektu budowlanego obejmującego budowę, rozbudowę lub przebudowę drogi publicznej o długości powyżej 500 m, o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto, zatwierdzoną decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;
2) dysponuje lub będzie dysponował:
a) min. jedną osobą, która będzie posiadała uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej z doświadczeniem w opracowaniu co najmniej jednego projektu budowlanego obejmującego budowę, rozbudowę lub przebudowę drogi publicznej o długości powyżej 500 m, o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto, zatwierdzonego decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;
b) min. jedną osobą, która będzie posiadała uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
c) min. jedną osobą, która będzie posiadała uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych;
d) min. jedną osobą, która będzie posiadała uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz;
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz decyzje w sprawie nadania uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznej w budownictwie oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego osób skierowanych przez Wykonawcę do wykonania zamówienia; według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wspólnie ubieganie się o udzielenie zamówienia
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty;
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 3.3 ppkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ;
4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić w przypadkach:
1) rzutujących na wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy:
a) nieuzyskania decyzji administracyjnych, uzgodnień, warunków technicznych lub opinii niezbędnych do zakończenia prac projektowych stanowiących przedmiot umowy, pomimo złożenia kompletnych wniosków do właściwych organów w terminach przewidzianych w odpowiednich przepisach na ich wydanie,
b) udzielenia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, których wykonanie wpływa na czas realizacji niniejszej umowy,
c) istotnej zmiany przepisów regulujących wykonanie prac projektowych, stanowiących przedmiot umowy;
2) zmiany wysokości wynagrodzenia.
2. Zmiana umowy może nastąpić z inicjatywy każdej ze Stron w formie pisemnego aneksu zawartego pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry wskazanej przez Wykonawcę do realizacji zadania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-28

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.