dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
śląskie (Będzin)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa malowania pomieszczeń biurowych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chrzanowie ul. Mjr Grzybowskiego 7 32-500 Chrzanów powiat: chrzanowski Tel. 32 21 21 296 inspektorat@piw.chrzanow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Chrzanów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 32 21 21 296 |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę malowania pomieszczeń biurowych w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Chrzanowie Przedmiot zamówienia: Usługa malowania pomieszczenia Weterynarii w Chrzanowie biurowych w Powiatowym Inspektoracie Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Przygotowanie pomieszczeń do malowania (korytarz, 2 pomieszczenia biurowe oraz sala konferencyjna) - demontaż i ponowny montaż osprzętu na ścianach oraz ewentualne zabezpieczenie przez osłonięcie (w tym: demontaż i ponowny montaż włączników, gniazd sieciowych). 2. Dostarczenie farb oraz materiałów do wyrównania powierzchni ścian. 3. Odpowiednie zabezpieczenie ościeżnic, okien, podłóg (poprzez zabezpieczenie tekturą falistą i folią, zaklejenie taśmą malarską). 4. Przygotowanie powierzchni tynków pod malowanie nierówności, pęknięć ścian, likwidacja przebarwień. ze szpachlowaniem 5. Przygotowanie powierzchni tynków pod malowanie (gruntowanie powierzchni) 6. Malowanie farbą koloru szarego i białego (do uzyskania pełnego pokrycia) ścian oraz sufitów. 7. Po robotach malarskich, zostanie przywrócony porządek. Składanie ofert: Miejsce i termin złożenia oferty: 1) Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail inspektorat@piw.chrzanow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 kwietnia 2024 r. do godz. 15:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: w okresie od 13.05.2024 r - 31.07.2024 r. Wymagania: Inne warunki zamówienia: Usługa stanowiąca przedmiot niniejszego zapytania ofertowego musi być wykonywane zgodnie z przepisami prawa, w tym prawa budowlanego, Polskimi Normami or az sztuką budowlaną. Wszystkie materiały wykorzystane podczas prac musza posiadać odpowiednie atesty. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich działań związanych z realizacją niniejszego zamówienia zgodnie z przepisami BHP. Wszystkie prace winny być wykonane przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę i umiejętności w danym zakresie.Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie także prawo anulowania zapytania ofertowego bez podania przyczyny. Opis pomieszczenia w którym wykonane zostanie malowanie: 1. Przestrzeń korytarza (ściany oraz sufit). Obmiar należy wykonać podczas wizji lokalnej w obiekcie. 2. Przestrzeń dwóch pomieszczeń biurowych (ściany i sufit). Obmiar należy wykonać podczas wizji lokalnej w obiekcie. 3. Przestrzeń sali konferencyjnej (ściany i sufit). Obmiar należy wykonać podczas wizji lokalnej w obiekcie. Kryterium wyboru oferty: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: - Cena - 50% - Jakość oferowanych usług i materiałów: 50 % Forma płatności: Wywiązanie się z zawartej umowy będzie skutkować wystawieniem faktury. Płatność będzie dokonana w ciągu 14 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego. 2) Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 3) Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. 4) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego. inspektorat@piw.chrzanow.plInne informacje: 1) Przed sporządzeniem oferty wskazane jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej celem ustalenia szczegółowego zakresu robót i obmiaru przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego pod numerem telefonu 535817191. 2) Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia. 3) W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą. 4) Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu i terminie podpisania umowy. 5) Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty. 6) Zamawiający poprawia w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie; b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. 7) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia; b) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów; c) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 7 ppkt. 6) lit. c); e) została złożona po terminie składania ofert; f) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 8) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli: a) nie złożono żadnej oferty; b) wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu; c) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; d) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie; e) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; f) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. 9) Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcami, przy czym cena wynegocjowana nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie. 10) W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. Uwagi: Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej ,,RODO") Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chrzanowie reprezentowany przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Chrzanowie informuje: 1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chrzanowie będąca jednostką budżetową. 2. Dane kontaktowe Administratora: ul. Mjr Grzybowskiego 7, 32-500 Chrzanów, tel. (32) 21 21 296, adres e-mail: inspektorat@piw.chrzanow.pl, strona internetowa: https://bip.malopolska.pl/piwchrzanow, skrytka w ePUAP: / g7191iuhsp 3. W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z: 1) Inspektorem Ochrony Danych: Marta Musiał, tel. 668 220 648 4. Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w zapytaniu ofertowym, znak sprawy AD.2600.261.2022. 5. Podanie danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm.) i jest niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty. 6. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO). 7. Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PIW Chrzanów jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67 z zm.)). Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zoprzyczyny.Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej ,,RODO") Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chrzanowie reprezentowany przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Chrzanowie informuje: 1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chrzanowie będąca jednostką budżetową. 2. Dane kontaktowe Administratora: ul. Mjr Grzybowskiego 7, 32-500 Chrzanów, tel. (32) 21 21 296, adres e-mail: inspektorat@piw.chrzanow.pl, strona internetowa: https://bip.malopolska.pl/piwchrzanow, skrytka w ePUAP: / g7191iuhsp 3. W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z: 1) Inspektorem Ochrony Danych: Marta Musiał, tel. 668 220 648 4. Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w zapytaniu ofertowym, znak sprawy AD.2600.261.2022. 5. Podanie danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm.) i jest niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty. 6. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO). 7. Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PIW Chrzanów jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67 z zm.)). Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat. 8. Wykonawcy przysługuje: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 9. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującegoprzestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie. 10. Wykonawcy nie przysługuje prawo do: 1) usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO), 2) prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO), 3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.stały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat. 8. Wykonawcy przysługuje: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 9. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującegoprzestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie. 10. Wykonawcy nie przysługuje prawo do: 1) usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO), 2) prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO), 3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: Kontakt z Zamawiającym: Informacji w sprawach dotyczących postępowania udziela Pani Izabela Broszkiewicz pod numerem telefonu (32) 21 21 296 lub za pośrednictwem poczty e-mail inspektorat@piw.chrzanow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024