Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa malowania pomieszczeń biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa malowania pomieszczeń biurowych

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chrzanowie
ul. Mjr Grzybowskiego 7
32-500 Chrzanów
powiat: chrzanowski
Tel. 32 21 21 296
inspektorat@piw.chrzanow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Chrzanów
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 32 21 21 296
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na usługę malowania pomieszczeń biurowych w Powiatowym Inspektoracie
Weterynarii w Chrzanowie
Przedmiot zamówienia:
Usługa malowania pomieszczenia
Weterynarii w Chrzanowie
biurowych
w
Powiatowym
Inspektoracie
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Przygotowanie pomieszczeń do malowania (korytarz, 2 pomieszczenia biurowe oraz
sala konferencyjna) - demontaż i ponowny montaż osprzętu na ścianach oraz
ewentualne zabezpieczenie przez osłonięcie (w tym: demontaż i ponowny montaż
włączników, gniazd sieciowych).
2. Dostarczenie farb oraz materiałów do wyrównania powierzchni ścian.
3. Odpowiednie zabezpieczenie ościeżnic, okien, podłóg (poprzez zabezpieczenie
tekturą falistą i folią, zaklejenie taśmą malarską).
4. Przygotowanie powierzchni tynków pod malowanie
nierówności, pęknięć ścian, likwidacja przebarwień.
ze
szpachlowaniem
5. Przygotowanie powierzchni tynków pod malowanie (gruntowanie powierzchni)
6. Malowanie farbą koloru szarego i białego (do uzyskania pełnego pokrycia) ścian
oraz sufitów.
7. Po robotach malarskich, zostanie przywrócony porządek.

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia oferty:
1) Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail inspektorat@piw.chrzanow.pl w
nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 kwietnia 2024 r. do godz. 15:00, podając
cenę netto i brutto za całość zamówienia.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia:
w okresie od 13.05.2024 r - 31.07.2024 r.

Wymagania:
Inne warunki zamówienia:
Usługa stanowiąca przedmiot niniejszego zapytania ofertowego musi być
wykonywane
zgodnie z przepisami prawa, w tym prawa budowlanego, Polskimi Normami or
az sztuką budowlaną.
Wszystkie materiały wykorzystane podczas prac musza posiadać odpowiednie atesty.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich działań związanych z
realizacją niniejszego zamówienia zgodnie z przepisami BHP.
Wszystkie prace winny być wykonane przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę i
umiejętności w danym zakresie.Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku,
gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez
Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie także prawo anulowania zapytania
ofertowego bez podania przyczyny.
Opis pomieszczenia w którym wykonane zostanie malowanie:
1. Przestrzeń korytarza (ściany oraz sufit). Obmiar należy wykonać podczas wizji
lokalnej w obiekcie.
2. Przestrzeń dwóch pomieszczeń biurowych (ściany i sufit). Obmiar należy wykonać
podczas wizji lokalnej w obiekcie.
3. Przestrzeń sali konferencyjnej (ściany i sufit). Obmiar należy wykonać podczas wizji
lokalnej w obiekcie.
Kryterium wyboru oferty:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym
kryterium:
- Cena - 50%
- Jakość oferowanych usług i materiałów: 50 %
Forma płatności:
Wywiązanie się z zawartej umowy będzie skutkować wystawieniem faktury. Płatność
będzie dokonana w ciągu 14 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego.
2) Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik
nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
3) Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować
całość zamówienia.
4) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn
których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
inspektorat@piw.chrzanow.plInne informacje:
1) Przed sporządzeniem oferty wskazane jest przeprowadzenie przez Wykonawcę
wizji lokalnej celem ustalenia szczegółowego zakresu robót i obmiaru przedmiotu
zamówienia. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z
nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeżeli okoliczności te
możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji
lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z przedstawicielem
Zamawiającego pod numerem telefonu 535817191.
2) Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia.
3) W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający
zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu
ofert Wykonawcą.
4) Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o
miejscu i terminie podpisania umowy.
5) Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej
oferty.
6) Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie;
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji
rachunkowych dokonanych poprawek;
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
7) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
b) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
c) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu
ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d) Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o
której mowa w pkt 7 ppkt. 6) lit. c);
e) została złożona po terminie składania ofert;
f) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
8) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty;
b) wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
c) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę,
którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
d) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
e) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie
postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie
można było wcześniej przewidzieć;
f) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą
uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
9) Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcami, przy czym cena
wynegocjowana nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie.
10) W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym
etapie bez podania przyczyny.

Uwagi:
Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego - dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną
W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (dalej ,,RODO") Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chrzanowie
reprezentowany przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Chrzanowie informuje:
1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i
sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chrzanowie
będąca jednostką budżetową.
2. Dane kontaktowe Administratora: ul. Mjr Grzybowskiego 7, 32-500 Chrzanów,
tel. (32) 21 21 296, adres e-mail: inspektorat@piw.chrzanow.pl, strona internetowa:
https://bip.malopolska.pl/piwchrzanow, skrytka w ePUAP: / g7191iuhsp
3. W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
1) Inspektorem Ochrony Danych: Marta Musiał, tel. 668 220 648
4. Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę
będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w zapytaniu ofertowym, znak
sprawy AD.2600.261.2022.
5. Podanie danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2022 poz. 1710 ze zm.) i jest niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postepowaniu
o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być
nierozpatrzenie złożonej oferty.
6. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje
zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
7. Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat
zgodnie z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PIW Chrzanów jednolitego
rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną (zgodnie z
rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie
instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w
sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67
z zm.)). Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich
realizacji, niezależnie od trybu w jakim zoprzyczyny.Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego - dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną
W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (dalej ,,RODO") Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chrzanowie
reprezentowany przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Chrzanowie informuje:
1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i
sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chrzanowie
będąca jednostką budżetową.
2. Dane kontaktowe Administratora: ul. Mjr Grzybowskiego 7, 32-500 Chrzanów,
tel. (32) 21 21 296, adres e-mail: inspektorat@piw.chrzanow.pl, strona internetowa:
https://bip.malopolska.pl/piwchrzanow, skrytka w ePUAP: / g7191iuhsp
3. W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
1) Inspektorem Ochrony Danych: Marta Musiał, tel. 668 220 648
4. Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę
będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w zapytaniu ofertowym, znak
sprawy AD.2600.261.2022.
5. Podanie danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2022 poz. 1710 ze zm.) i jest niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postepowaniu
o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być
nierozpatrzenie złożonej oferty.
6. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje
zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
7. Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat
zgodnie z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PIW Chrzanów jednolitego
rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną (zgodnie z
rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie
instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w
sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67
z zm.)). Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich
realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez
okres 10 lat.
8. Wykonawcy przysługuje:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia
Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub
uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
9. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującegoprzestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
10. Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
1) usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
2) prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art.
21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.stały zawarte, przechowywane są przez
okres 10 lat.
8. Wykonawcy przysługuje:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia
Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub
uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
9. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującegoprzestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
10. Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
1) usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
2) prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art.
21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Kontakt z Zamawiającym:
Informacji w sprawach dotyczących postępowania udziela Pani Izabela Broszkiewicz
pod numerem telefonu (32) 21 21 296 lub za pośrednictwem poczty e-mail
inspektorat@piw.chrzanow.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.