mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup zlewu trzykomorowego przyściennego z półką wykonanego ze stali nierdzewnej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zespół Szkół w Rzepinie ul. Wojska Polskiego 28 i 30 69-110 Rzepin powiat: słubicki Tel. 661 958 324, 95 7596 348 eko1965@wp.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Rzepin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 661 958 324, 95 |
Termin składania ofert: | 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP ZLEWU TRZYKOMOROWEGO Z PÓŁKĄ PRZEZ ZESPÓŁ SZKÓŁ W RZEPINIE II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zapraszamy do złożenia oferty na zakup zlewu trzykomorowego przyściennego z półką wykonanego ze stali nierdzewnej. Dane: szerokość: 1500 mm, głębokość: 600 mmm, wysokość: 850 mm, długość komory: 400 mm, szerokość komory: 400 mm, wysokość komory: 250 mm. Przygotowana oferta powinna uwzględniać koszty dostawy. W przypadku usterki w okresie gwarancji, której nie można usunąć, Wykonawca własnym staraniem i na swój koszt dokona odbioru wadliwego przedmiotu umowy od Zamawiającego oraz dostarczy pełnowartościowy towar do Zespołu Szkół w Rzepinie. Dokument nr: 04/2024/ZP Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zespołu Szkół w Rzepinie lub drogą elektroniczną na adres eko1965@wp.pl. Proszę o wpisanie w tytule wiadomości: ZLEW TRZYKOMOROWY. 2.Termin złożenia oferty: 24 kwietnia 2024 r. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: do 15 maja 2024 r. Wymagania: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego (wartość zamówienia jest niższa niż 130.000 zł netto), do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy podlegający wykluczeniu ma podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji. IV WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA Płatność nastąpi w terminie 14 dni po dostarczeniu w/w przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz prawidłowo wystawionej fakturze VAT. VI OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1.Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 2.Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. 3.Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. 4.Oferowana cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. 5.Wszelkie koszty wynikłe w trakcie realizacji zamówienia i nieprzewidziane w złożonej ofercie obciążają Wykonawcę. 3.Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego. 4.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. VIII OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY 1.Cena ofertowa jest ceną, za którą Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 2.Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w tym koszty dostawy. 3.Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. 4. Cena oferty musi wynikać z tabeli zamieszczonej w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania przy uwzględnieniu wymagań Zamawiającego zapisanych w niniejszym zapytaniu. IX SKŁADANIE OFERT DODATKOWYCH 1.Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. 2.Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. X OKOLICZNOŚCI, W KTÓRYCH OFERTA NIE PODLEGA ROZPATRZENIU 1.Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego. 2.Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. XI PODSTAWA NIEUDZIELENIA ZAMÓWIENIA 1.Nie złożono żadnej oferty podlegającej rozpatrzeniu. 2.Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. 3.W przypadku, o którym mowa w punkcie X, zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie. 4.Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. 5.Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) zmiany lub odwołania niniejszego zapytania, b) zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego, c) unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. XII INFORMACJE DODATKOWE 1.Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców informacji zawartych w ofercie. 2.Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, co do których wskutek sprawdzenia wiarygodności ofert poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą. 3.Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 4.Zamawiający bierze pod uwagę wyłącznie oferty przesłane na wskazany adres. 5.Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana wybranemu Wykonawcy. 6.Powiadomieni zostaną również Oferenci, którzy złożyli oferty w danym postępowaniu o udzielenie zamówienia (drogą elektroniczną lub telefonicznie). 7. Dostarczony asortyment musi posiadać oznakowanie CE i stosowne atesty. Oferent zobowiązany jest przedłożyć je Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania końcowego protokołu odbioru po zamontowaniu. 8.Dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, oryginalnie zapakowany. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie wady fizyczne oferowanego przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się do natychmiastowej wymiany towaru na towar wolny od wad, podobnie jak w przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia. 10.Minimalny okres gwarancji 2 lata świadczony na miejscu instalacji. 11. Wykonawca zapewnia serwis pogwarancyjny. Uwagi: XIII KLAUZULA INFORMACYJNA OKREŚLAJĄCA ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy: -administratorem Państwa przetwarzanych danych osobowych jest Zespół Szkół w Rzepinie reprezentowany przez Dyrektora, ul. Wojska Polskiego 28 i 30, 69-110 Rzepin, zsorzepin@wp.pl; -jeśli mają Państwo pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych możecie Państwo skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: kontakt listowny na adres Administratora lub email: iod@itmediagroup.pl; -administrator przetwarza Państwa dane osobowe na podstawie przepisów prawa tj. ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Pzp), których wartość nie przekracza 130 tys. zł orazz Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości do kwoty 130 tys. złotych, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO; - Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego z dnia 27.07. 2023 r. ZAKUP GASTRONOMICZNEJ KOTLECIARKI DO MIĘSA PRZEZ ZESPÓŁ SZKÓŁ W RZEPINIE -w związku z przetwarzaniem danych osobowych w celu, o których mowa powyżej odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora oraz podmioty uprawnione do uzyskiwania danych osobowych na podstawie przepisów prawa; -Państwa dane osobowe będą przechowywane przez cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy obowiązującego prawa, tj. zgodne z kategoriami archiwalnymi, o których mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; -w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia: prawo dostępu, w tym prawo do uzyskania kopii; prawo do żądania poprawiania, sprostowania; prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach przewidzianych prawem, zaś nie przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych; -w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; -podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; -Państwa dane osobowe nie będą podlegać profilowaniu oraz automatycznemu podejmowaniu decyzji, nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani udostępniane organizacjom międzynarodowym. Kontakt: V OSOBA DO KONTAKTU Zastępca dyrektora ZS w Rzepinie - Elżbieta Kołosza Tel. 661 958 324 lub 95 7596 348 Mail: eko965@wp.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024