Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług przeglądu i konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego oraz naprawa...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług przeglądu i konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego oraz naprawa i utylizacja zużytego podręcznego sprzętu gaśniczego

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Kołłątaja 1
81-332 Gdynia
powiat: Gdynia
tel. 058-73-56-232, 58/73-56-195
zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 058-73-56-232,
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
świadczenie usług przeglądu i konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego oraz naprawa i utylizacja zużytego podręcznego sprzętu gaśniczego w obiektach Morskiego Instytutu Rybackiego- Państwowego Instytutu Badawczego
III.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są świadczenia usług w zakresie:
a) przeglądów technicznych
b) konserwacji,
c) badania ciśnieniowe węży hydraulicznych ,badania ciśnienia i wydajności hydrantów,
d) napełniania i legalizacji sprzętu,
obejmujących podręczny sprzęt gaśniczy oraz instalację hydrantową wewnętrzną i zewnętrzną
w budynkach Morskiego Instytutu Rybackiego Państwowego Instytutu Badawczego:
A)Budynek MIR-PIB, Ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia
B)Budynek Akwarium Gdyńskiego, Al. Jana Pawła II nr 1, 81-345 Gdynia

CPV: 50610000-4

Dokument nr: 17/FZP/FG/2024, FZP/w//2024/TF

Otwarcie ofert: 3. Termin otwarcia ofert: w dniu składania ofert tj. 23.04.2024r. o godz. 10:30 w siedzibie
Zamawiającego tj. Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, Ul. Kołłątaja 1, 81-332
Gdynia, pok. 514.
Zamawiający nie przewiduje zorganizowania publicznej sesji otwarcia ofert.

Składanie ofert:
VIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT
1. Sposób złożenia oferty - oferty należy składać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej
zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl W temacie wiadomości należy wpisać: 17/FZP/FG/2024 -
oferta Gaśnice.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert: oferty należy złożyć do dnia 23.04.2024r. do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
V.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Przedmiot
zamówienia
będzie
realizowany
będzie
od
dnia
01.05.2024r.
do dnia 30.06.2026 r., w tym:
a) Przegląd techniczny gaśnic, konserwacja: corocznie (I przegląd do 31.05.2024r., II przegląd
do 31.05.2025r., III przegląd do 31.05.2026r.)
b) Przegląd techniczny, konserwacja hydrantów wewnętrznych, zewnętrznych, pozostałe:
corocznie (I przegląd do 30.06.2024r., II przegląd do 30.06.2025r., III przegląd do
30.06.2026r.).

Wymagania:
II.
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie będzie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom ustawy
Prawo
zamówień
publicznych.
Zapytanie
zostanie
zamieszczone
na
stronie
internetowej
Zamawiającego.
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące
wymagania:
a) Posiadają aktualne autoryzacje (lub szkolenia personelu) na konserwacje i naprawę
urządzeń ochrony przeciwpożarowej oraz urządzeń gaśniczych producentów , których
systemy i urządzenia są stosowane w obiektach Zamawiającego. Wymagana autoryzacja
następujących firm: GZWM ; KZWM ; ,, OGNIOCHRON" S.A; Wymaga się aby certyfikat
posiadało min. 1 osoba w firmie.
b) Posiadają co najmniej 3-letnie doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch usług w
budynkach użyteczności publicznej lub budynkach zbiorowego zamieszkania, w zakresie
wykonywania usługi objętej przedmiotem zamówienia o wartości nie mniej niż 5.000 zł
każda,
c) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej
działalności min. 50.000 zł.
2. W postępowaniu mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy nie pozostają w związku
małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub
powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia oraz brak powiązań z tytułu przysposobienia,
opieki lub kurateli z zamawiającym/jego pracownikami, jego zastępcą prawnym lub członkami
organów zarządzających lub organów nadzorczych.
3. Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu nie może być powiązany z Zamawiającym
osobowo lub kapitałowo. Powiązania kapitałowe lub osobowe między Wykonawcą a
Zamawiającym rozumiane w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co
najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa),
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika;
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w
linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub
związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym
pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub
organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje
uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z
postępowaniem o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia nie pozostają w stanie likwidacji, ani
upadłości - warunek zostanie uznany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca złoży
oświadczenie wg wzoru w Załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia - Formularz oferty.
5. Brak przesłanek do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)
6. W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie na druku
formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia.
Zaleca się zaszyfrowanie oferty hasłem, które Wykonawca prześle
Zamawiającemu na ten sam adres poczty elektronicznej w terminie do 10 minut po terminie
otwarcia ofert tj. w dniu 23.04.2024 r., w godz. od 10:30 do 10:40. Zamawiający zwrotnie
potwierdzi otrzymanie oferty i hasła. Prosimy upewnić się, że oferta i hasło zostały odebrane.
Zamawiający prześle informacje z otwarcia ofert niezwłocznie po ich otwarciu na wniosek
wykonawcy.
IX. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub
będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania oraz
informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną. Jeżeli
Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej,
faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich
otrzymania.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wszelka
korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
X. OPIS KRYTERIÓW I SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY OFERTY
1. W niniejszym postępowaniu stosowane będzie jedno kryterium:
1) Cena - 100%.
Kryterium cena będzie obliczane na podstawie następującego wzoru:
gdzie:
C- otrzymane punkty,
Cn- cena najniższa spośród złożonych ofert
Cb- cena badanej oferty
100- waga kryterium
2. Jeżeli w postępowaniu nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na
to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, , Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy
złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w
złożonych ofertach.
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która spełni wszystkie warunki zamówienia i
uzyska największą, łączną liczbę punktów spośród nieodrzuconych, w oparciu o podane kryteria
oceny ofert.
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
XI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
2. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN)
3. Na ofertę składają się:
a) Wypełniony i podpisany Formularz oferty - załącznik nr 1
b) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
4. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby
upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
5. Ofertę należy złożyć w postaci skanu prawidłowo podpisanego dokumentu.
6. Ofertę można podpisać podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym
osoby/osób upoważnionej/ upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą
reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowanym właściwym dla formy organizacyjnej lub
innym dokumencie.
7. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z treści
dokumentów dołączonych do oferty.
8. Wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Niniejsze zapytanie ma formę porównania ofert. Nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu
ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie daje żadnemu z oferentów prawa roszczenia
udzielenia zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez
podania przyczyn.

Uwagi:
XII. KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH ORAZ
SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję,
że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Morski Instytut Rybacki- Państwowy
Instytut Badawczy, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia,
2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Morskim Instytucie Rybackim- Państwowym
Instytucie Badawczym można kontaktować się mailowo na adres: iod@mir.gdynia.pl lub
rodo@mir.gdynia.pl oraz telefonicznie na nr. +48 587-356-367/251,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa
lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
5) Ponadto dane publikowane będą na stronie internetowej i stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej Administratora.
6) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji
międzynarodowej.
7) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je
pozyskaliśmy, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy
powszechnie obowiązującego prawa, w tym rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18
stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz
instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz.
67 z późn. zm.)
8) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Pzp,
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
10) będzie przysługiwało Pani/Panu:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO;
11) nie będzie przysługiwało Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego
administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony
danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
3. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami są:
a) sprawy merytoryczne - Piotr Rojek, sprawy formalne - Tomasz Formejster.
b) wszystkie pytania w związku z niniejszym postępowaniem należy kierować na
e-mail: zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl lub faxem pod numer 58/73-56-195.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.