dolnośląskie (Głogów)
małopolskie (Nowy Wiśnicz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług przeglądu i konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego oraz naprawa i utylizacja zużytego podręcznego sprzętu gaśniczego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy ul. Kołłątaja 1 81-332 Gdynia powiat: Gdynia tel. 058-73-56-232, 58/73-56-195 zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdynia |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 058-73-56-232, |
Termin składania ofert: | 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
świadczenie usług przeglądu i konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego oraz naprawa i utylizacja zużytego podręcznego sprzętu gaśniczego w obiektach Morskiego Instytutu Rybackiego- Państwowego Instytutu Badawczego III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia są świadczenia usług w zakresie: a) przeglądów technicznych b) konserwacji, c) badania ciśnieniowe węży hydraulicznych ,badania ciśnienia i wydajności hydrantów, d) napełniania i legalizacji sprzętu, obejmujących podręczny sprzęt gaśniczy oraz instalację hydrantową wewnętrzną i zewnętrzną w budynkach Morskiego Instytutu Rybackiego Państwowego Instytutu Badawczego: A)Budynek MIR-PIB, Ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia B)Budynek Akwarium Gdyńskiego, Al. Jana Pawła II nr 1, 81-345 Gdynia CPV: 50610000-4 Dokument nr: 17/FZP/FG/2024, FZP/w//2024/TF Otwarcie ofert: 3. Termin otwarcia ofert: w dniu składania ofert tj. 23.04.2024r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego tj. Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, Ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, pok. 514. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania publicznej sesji otwarcia ofert. Składanie ofert: VIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT 1. Sposób złożenia oferty - oferty należy składać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl W temacie wiadomości należy wpisać: 17/FZP/FG/2024 - oferta Gaśnice. 2. TERMIN SKŁADANIA ofert: oferty należy złożyć do dnia 23.04.2024r. do godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia będzie realizowany będzie od dnia 01.05.2024r. do dnia 30.06.2026 r., w tym: a) Przegląd techniczny gaśnic, konserwacja: corocznie (I przegląd do 31.05.2024r., II przegląd do 31.05.2025r., III przegląd do 31.05.2026r.) b) Przegląd techniczny, konserwacja hydrantów wewnętrznych, zewnętrznych, pozostałe: corocznie (I przegląd do 30.06.2024r., II przegląd do 30.06.2025r., III przegląd do 30.06.2026r.). Wymagania: II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Zamówienie będzie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych. Zapytanie zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymagania: a) Posiadają aktualne autoryzacje (lub szkolenia personelu) na konserwacje i naprawę urządzeń ochrony przeciwpożarowej oraz urządzeń gaśniczych producentów , których systemy i urządzenia są stosowane w obiektach Zamawiającego. Wymagana autoryzacja następujących firm: GZWM ; KZWM ; ,, OGNIOCHRON" S.A; Wymaga się aby certyfikat posiadało min. 1 osoba w firmie. b) Posiadają co najmniej 3-letnie doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch usług w budynkach użyteczności publicznej lub budynkach zbiorowego zamieszkania, w zakresie wykonywania usługi objętej przedmiotem zamówienia o wartości nie mniej niż 5.000 zł każda, c) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności min. 50.000 zł. 2. W postępowaniu mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy nie pozostają w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia oraz brak powiązań z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z zamawiającym/jego pracownikami, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych. 3. Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu nie może być powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Powiązania kapitałowe lub osobowe między Wykonawcą a Zamawiającym rozumiane w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia; c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia nie pozostają w stanie likwidacji, ani upadłości - warunek zostanie uznany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru w Załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia - Formularz oferty. 5. Brak przesłanek do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) 6. W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie na druku formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia. Zaleca się zaszyfrowanie oferty hasłem, które Wykonawca prześle Zamawiającemu na ten sam adres poczty elektronicznej w terminie do 10 minut po terminie otwarcia ofert tj. w dniu 23.04.2024 r., w godz. od 10:30 do 10:40. Zamawiający zwrotnie potwierdzi otrzymanie oferty i hasła. Prosimy upewnić się, że oferta i hasło zostały odebrane. Zamawiający prześle informacje z otwarcia ofert niezwłocznie po ich otwarciu na wniosek wykonawcy. IX. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. 1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej, faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. X. OPIS KRYTERIÓW I SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY OFERTY 1. W niniejszym postępowaniu stosowane będzie jedno kryterium: 1) Cena - 100%. Kryterium cena będzie obliczane na podstawie następującego wzoru: gdzie: C- otrzymane punkty, Cn- cena najniższa spośród złożonych ofert Cb- cena badanej oferty 100- waga kryterium 2. Jeżeli w postępowaniu nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, , Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która spełni wszystkie warunki zamówienia i uzyska największą, łączną liczbę punktów spośród nieodrzuconych, w oparciu o podane kryteria oceny ofert. 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku. XI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. 2. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN) 3. Na ofertę składają się: a) Wypełniony i podpisany Formularz oferty - załącznik nr 1 b) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 4. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Ofertę należy złożyć w postaci skanu prawidłowo podpisanego dokumentu. 6. Ofertę można podpisać podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób upoważnionej/ upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowanym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. 7. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z treści dokumentów dołączonych do oferty. 8. Wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Niniejsze zapytanie ma formę porównania ofert. Nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie daje żadnemu z oferentów prawa roszczenia udzielenia zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn. Uwagi: XII. KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH ORAZ SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Morski Instytut Rybacki- Państwowy Instytut Badawczy, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, 2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Morskim Instytucie Rybackim- Państwowym Instytucie Badawczym można kontaktować się mailowo na adres: iod@mir.gdynia.pl lub rodo@mir.gdynia.pl oraz telefonicznie na nr. +48 587-356-367/251, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, 4) Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych. 5) Ponadto dane publikowane będą na stronie internetowej i stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Administratora. 6) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej. 7) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskaliśmy, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.) 8) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, 9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 10) będzie przysługiwało Pani/Panu: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO; 11) nie będzie przysługiwało Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: 3. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami są: a) sprawy merytoryczne - Piotr Rojek, sprawy formalne - Tomasz Formejster. b) wszystkie pytania w związku z niniejszym postępowaniem należy kierować na e-mail: zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl lub faxem pod numer 58/73-56-195. |
© eurobudowa.pl 2004-2024