Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sprzedaż, dostawa i montaż fabrycznie nowych, nieużywanych foteli obrotowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprzedaż, dostawa i montaż fabrycznie nowych, nieużywanych foteli obrotowych

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we Wrocławiu
ul. Jana Długosza 68
51-162 Wrocław
powiat: Wrocław
fax: 71 75-85-741
iwona.pietkiewicz@wroclaw.rdos.gov.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: fax: 71 75-85-741
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
I.Opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i montaż fabrycznie nowych, nieużywanych foteli
obrotowych na potrzeby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu, wg. Opisu
przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego), w następujących
wariantach:
1) wariant 1 - 46 szt. foteli obrotowych;
2) wariant 2 - 50 szt. foteli obrotowych;
3) wariant 3 - 52 szt. foteli obrotowych;
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamówienie nastąpi w drodze zawarcia umowy.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 50 dni kalendarzowych od dnia zawarcia
umowy.
Szczegółowe warunki umowne i termin realizacji określone zostały w projekcie umowy (załącznik
nr 2 do niniejszego zapytania) - załączona wersja umowy w chwili przesyłania nie jest wiążąca dla
stron, mocy prawnej nabywa po podpisaniu jej przez Zamawiającego i wybranego Wykonawcę.
Rozliczenie transakcji nastąpi przelewem na konto wskazane na fakturze w ciągu 21 dni od dnia
otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę. Podstawą do wystawienia
faktury jest: protokół odbioru przedmiotu zamówienia, podpisany przez Zamawiającego bez
zastrzeżeń.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Zapytanie ofertowe może być przez Zamawiającego zmienione lub odwołane. Informacja o tym
fakcie zostanie przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz umieszczona na
stronie internetowej Zamawiającego (https://www.gov.pl/web/rdos-wroclaw/rozeznanie-rynku).

Składanie ofert:
1. Ofertę proszę złożyć do dnia 19 kwietnia 2024 r. do godz. 11.00
Oferty mogą być składane w następujących formach:
1) pisemnej - dostarczonej do siedziby Zamawiającego za pośrednictwem poczty, kuriera lub
osobiście, adres:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we Wrocławiu
ul. Jana Długosza 68, 51-162 Wrocław
2) elektronicznej - podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym oraz dostarczonej
Zamawiającemu za pośrednictwem:
a. platformy e-PUAP na adres: /rdos-wroclaw/SkrytkaESP lub
b. mailowo
na
wskazany
adres
iwona.pietkiewicz@wroclaw.rdos.gov.pl
i/lub
jaroslaw.trzeszcz@wroclaw.rdos.gov.pl;
3) mailowej - skan popisanej oferty na adres mailowy: iwona.pietkiewicz@wroclaw.rdos.gov.pl
i/lub jaroslaw.trzeszcz@wroclaw.rdos.gov.pl;
4) faksem - skan podpisanej oferty na nr 71 75-85-741

Wymagania:
Zamówienie realizowane jest bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) - w myśl art. 2 ust. 1 pkt: 1 Ustawy nie stosuje się do
zamówień, których wartość nie przekracza wartości 130 000 złotych.
Warunki udziału w postępowaniu
1. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą związaną m.in. w zakresie sprzedaży mebli
i/lub foteli i krzeseł biurowych.
2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022
poz. 835).
3. Oferty złożone po terminie, oferty niepełne (brak dokumentów, o których mowa w dziale IV, ust. 8),
podlegają odrzuceniu.
5. W ofercie proszę wskazać osobę do kontaktu oraz podać jej nr telefonu i maila.
IV.
Sposób przygotowania oferty
1. Oferta powinna być napisana w języku polskim.
2. Ofertę należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
3. Oferta winna zawierać cenę ryczałtową brutto, dla każdego z wariantów ilościowych oraz nazwę
proponowanego modelu fotela obrotowego.
4. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją treści wzoru umowy, spełnienia warunków
stawianych Wykonawcy, umowa stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
6. Wycena za dostawę i montaż fabrycznie nowych foteli obrotowych powinna:
o być sporządzona w oparciu o opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do niniejszego
zapytania) po uwzględnieniu wszystkich możliwych upustów;
o obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, wraz
z transportem, rozładowaniem, montażem i wniesieniem do siedziby Zamawiającego (budynek
wyposażony w windę).
8. Do oferty należy dołączyć:
1) specyfikacja/dane techniczne zaoferowanego i wycenionego modelu/modeli fotela
obrotowego (specyfikacja powinna zawierać co najmniej wymiary fotela, w tym głębokość oraz
wykaz wszystkich możliwych mechanizmów i regulacji) - obligatoryjnie;
2) protokół oceny ergonomicznej zgodnie z normą PN-EN 1335-1 lub równoważną. Meble
biurowe. Krzesło biurowe do pracy. Część 1: Wymiary, Oznaczanie wymiarów oraz zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. (Dz. U. Nr 148
poz. 973 ze zm.) - obligatoryjnie;
3) atest badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania zgodnie z normą PN-
EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2009, PN-EN 1335-3:2009 oraz PN-EN 1022:2007 lub
normami równoważnymi - obligatoryjnie;
4) raport z badania odporności tkaniny tapicerki na ścieranie min. 50 000 cykli Martindale, zgodnie
z normą PN-EN ISO 12947-2:2000 lub równoważną - obligatoryjnie;5) raport z badania zapalności tkaniny zgodnie z normą: EN 1021-1:2006 (tlący papieros) lub
równoważną, EN 1021-2:2006 (równoważnik płomienia zapałki) lub równoważną -
obligatoryjnie;
6) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) jeżeli oferta
została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - fakultatywnie.
9. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8 ppkt. 2-5 muszą być wydane przez jednostkę badawczą - nie
dopuszcza się oświadczenia producenta mebli. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie
budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane (nazwa widniejąca na protokole, raporcie oraz
ateście musi być nazwą producenta mebli przedstawionych w ofercie lub karcie katalogowej
dołączonej do oferty).
10. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest przedstawić paletę barw tkanin uwzględnionych w ofercie
(wzornik tkanin) w formie elektronicznej (link do strony) lub przesłanie próbek kolorystycznych
materiałów na adres Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu.
11. Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli
oferty oraz umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego (https://www.gov.pl/web/rdos-
wroclaw/rozeznanie-rynku).
Kryteria i sposób oceny ofert
1. Wariant oferty zostanie wybrany przez Zamawiającego po otrzymaniu ofert od Wykonawców.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która przedstawi najniższą cenę zamówienia dla
danego wariantu oferty - która uzyska największą liczbę punktów, wg. wzoru:
?? =
? ?????????
? 100
? ?????????
gdzie:
Ci - oznacza liczbę punktów przyznanych ocenianej ofercie ,,i",
C minimalna - oznacza najniższą oferowaną cenę brutto wykonania przedmiotu zamówienia spośród
nieodrzuconych ofert, złożonych przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu,
C oferowana - oznacza cenę brutto badanej oferty ,,i".
2. Punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeżeli przy
zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów
wynikająca z małej różnicy zaoferowanych cen.
3. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert
przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających
nową cenę lub koszt.

Uwagi:
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Regionalną Dyrekcję
Ochrony Środowiska we Wrocławiu
1. Administratorem danych osobowych jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska we Wrocławiu
z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Jana Długosza 6, 51-162 Wrocław, e-mail:
sekretariat@wroclaw.rdos.gov.pl.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych następuje za pomocą adresu e-mail:
iod@wroclaw.rdos.gov.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
Administratorze danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz w ramach sprawowania władzy
publicznej powierzonej Administratorowi danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).4. Podanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji ustawowych zadań Regionalnego
Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu, a brak ich przekazania uniemożliwi realizację tych
zadań.
5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych osobom, których one dotyczą, przysługują
następujące uprawnienia:
1) żądanie od Administratora danych dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
2) żądanie od Administratora danych sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
3) żądanie od Administratora danych usunięcia Pani/Pana danych osobowych,
4) żądanie od Administratora danych ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
6) wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6. Przekazane dane osobowe nie będą wykorzystywane, ujawniane ani udostępniane
w innym celu, chyba że konieczność ujawnienia posiadanych danych wynika z obowiązujących
przepisów prawa. Dane mogą zostać przekazane innym organom publicznym, o ile:
1) są one upoważnione do tego obowiązującymi przepisami,
2) realizują obowiązek prawny ciążący na administratorze danych osobowych,
3) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym,
4) w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi danych osobowych.
7. Zebrane dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich i nie będą poddawane
profilowaniu.
8. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji ustawowych zadań oraz
wykonania obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
9. Polityka prywatności oraz informacja o ochronie danych osobowych dostępne są pod adresem:
https://www.gov.pl/web/rdos-wroclaw/polityka-prywatnosci.

Kontakt:
4. Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
1) Iwona Pietkiewicz, mail: iwona.pietkiewicz@wroclaw.rdos.gov.pl,
2) Jarosław Trzeszcz, mail: jaroslaw.trzeszcz@wroclaw.rdos.gov.pl,

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.