Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja pomieszczeń sanitarnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja pomieszczeń sanitarnych

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
ul. Polna 56
97-200 Tomaszów Mazowiecki
powiat: tomaszowski (mazowiecki)
tel. 44 724 27 31 wew. 34
przetargi@dps.tomaszow.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Tomaszów Mazowiecki
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 44 724 27 31 we
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do złożenia oferty
o wartości poniżej 130 000,00 zł na
,,Modernizacja pomieszczeń sanitarnych w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim przy Ul. Farbiarskiej 27/29".
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących remontu 5 łazienek na 2 i 3 piętrze w budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim przy Ul. Farbiarskiej 27/29.
2. Zakres prac obejmuje:
2.1. w branży ogólnobudowlanej:
a. demontaż skrzydeł drzwiowych,
b. wykucie z muru ościeżnic celem powiększenia otworu drzwiowego,
c. montaż nowych ościeżnic z drzwiami,
d. rozebranie posadzki z płytek ceramicznych,
e. wykonanie nowych warstw posadzkowych (warstwy wyrównawczej, izolacyjnej),
f. ułożenie posadzki z płyt gresowych (rozmiar i kolor do uzgodnienia z Zamawiającym), niepolerowanych, antypoślizgowych minimum RIO, na zaprawie klejowej, o klasie ścieralności 5 (Wykonawca ma zaproponować przynajmniej trzy rodzaje płytek spełniających wymagania do wyboru),
g. zerwanie płytek ściennych (w łazience na III p. - wszystkie, w łazienkach na II p. - tylko uzupełnienia),
h. przygotowanie ścian do ułożenia płytek,
i. ułożenie płytek ściennych ceramicznych (rozmiar i kolor do uzgodnienia z Zamawiającym), powierzchnia polerowana, klasa odporności na plamienie - 5 (obowiązkiem Wykonawcy jest zaproponowanie co najmniej trzech rodzajów płytek spełniających wymagania do wyboru),
j. uzupełnienie tynków i przygotowanie części ścian do malowania,
k. malowanie ścian,
l. montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych oraz wyposażenia,
m. wykonanie sufitu podwieszanego przeznaczonego do pomieszczeń mokrych (w łazience na III p.),
n. montaż oświetlenia (w łazience na III p.),
o. zamontowanie w miejscu istniejącej kratki wentylacyjnej usytuowanej pod sufitem wentylatora wyciągowego o wydajności 50 dm3/h, który uruchamiany będzie za pomocą czujki ruchu lub wraz z włączeniem oświetlenia (tylko łazienka na III p.),
2.2. w branży sanitarnej:
a. demontaż istniejących urządzeń sanitarnych,
b. montaż umywalki przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych wraz z baterią i wykonaniem podłączenia do instalacji wodno-kanalizacyjnej; obowiązkiem Wykonawcy jest zaproponowanie co najmniej dwóch umywalek do akceptacji Zamawiającego,
c. montaż ustępu dla osób niepełnosprawnych na stelażu wraz z wykonaniem podłączenia do instalacji wodno-kanalizacyjnej; obowiązkiem Wykonawcy jest zaproponowanie co najmniej dwóch ustępów dla osób niepełnosprawnych do akceptacji Zamawiającego,
d. obróbka zabudowy stelaża WC płytkami z zastosowaniem listew aluminiowych,
e. montaż baterii prysznicowej z kompletem natryskowym.
3. Szczegółowe zakresy prac zawarte są w przedmiarach stanowiących Załączniki Nr 1 - 4 do Zaproszenia.
4. Wszelkie materiały nieprzeznaczone do ponownego zamontowania należy uprzątnąć i zutylizować.
5. Wybór Wykonawcy dokonany zostanie na podstawie złożonych ofert cenowych.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli oferta najkorzystniejsza przekroczy kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
10. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) utrzymania na bieżąco czystości i porządku na terenie swoich robót oraz otoczenia,
b) utrzymania terenu robót i terenu przyległego w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
c) zabezpieczenia terenu robót przed wstępem osób nieuprawnionych,
d) zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie wykonywania robót, m.in. wynikających z obowiązujących przepisów prawa, dotyczących ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy.
11. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać wymogom jakości wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
12. Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty, deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
13. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz jakość zastosowanych materiałów i urządzeń, stanowiących elementy nowego automatycznego systemu sygnalizacji pożaru.
14. Wykonawca w trakcie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia musi dostosować harmonogram robót oraz sposób ich realizacji do warunków istniejących w obiekcie użytkowanym całodobowo. Wykonawca winien stosować obowiązujące dla takich obiektów przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisy przeciwpożarowe, a także zachować szczególne środki ostrożności przy realizacji zamówienia, jak również minimalizować negatywne skutki wykonywania robót budowlanych i instalacyjnych dla przebywających w budynku podopiecznych i personelu Domu.
15. Zamawiający wymaga od Wykonawcy - przed złożeniem oferty - obowiązkowego odbycia wizji lokalnej przyszłego terenu robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Wizję lokalną należy przeprowadzić przy udziale przedstawiciela
Zamawiającego - po uprzednim zgłoszeniu chęci odbycia wizji na adres e-mail: przetargi@dps.tomaszow.pl bądź telefonicznie 44 724 27 31 wew. 34 i otrzymaniu zwrotnie potwierdzenia możliwości odbycia wizji ze strony Zamawiającego. Wizji można dokonywać od poniedziałku do piątku w godz.ch 8:00 - 14:00. Przeprowadzenie wizji lokalnej zostanie potwierdzone na piśmie. Brak potwierdzenia wizji lokalnej skutkuje odrzuceniem oferty.
16. Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia.
17. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonanie robót w wymiarze 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego.
18. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować (posprzątać) remontowane pomieszczenia.

CPV: 45000000-7, 45110000-1, 45262500-6, 45421000-4, 45410000-4, 45442100-8

Dokument nr: GZ.250.10.2024

Składanie ofert:
XII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć do 19.04.2024r. do godz. 10:00 za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@dps.tomaszow.pl
2. W temacie wiadomości należy wpisać: dotyczy: GZ.250.10.2024.

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia należy zrealizować do 30.06.2024 r.

Wymagania:
II. TRYB POSTĘPOWANIA
Niniejsze postępowanie prowadzone jest bez stosowania przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.).
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni:
o posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
o posiadać zdolność w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
o posiadać zdolność w zakresie sytuacji technicznej i zawodowej.
VL WARUNKI WYKLUCZENIA
1. Wykonawca nie może być w żaden sposób powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązanie między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi czynności związane z wyborem Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
o uczestnictwie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
o posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
o pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
o pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
o pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Powiązanie takie stanowi o wykluczeniu Wykonawcy z postępowania.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek okoliczności wskazana w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. póz. 835).
VII. ODRZUCENIE OFERTY
Odrzuceniu podlegają oferty:
o których treść nie odpowiada treści Zaproszenia,
o złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w niniejszym Zaproszeniu do składania ofert,
o złożone przez oferenta wykluczonego z postępowania.
VIII. WYKAZ DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ PRZEDŁOŻYĆ WYKONAWCY:
1. Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą:
o wypełnione i podpisane Załączniki do niniejszego Zaproszenia,
o oświadczenie o braku powiązań Wykonawcy z Zamawiającym opisanych w części V niniejszego Zaproszenia.
2. Dokumenty sporządzone przez Wykonawcę powinny być zeskanowane i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
3. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów.
X. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę (cena ryczałtowa).
2. Cena oferty ma być podana w złotych polskich.
3. Cena ma być wyliczona jako cena netto plus obowiązujący podatek VAT (z uwagi na to, że jest to placówka świadcząca całodobowe usługi opiekuńcze, prace wykonywane wewnątrz budynku opodatkowane są zgodnie z przepisami 8% podatkiem VAT) i wynikająca z sumowania tych dwóch pozycji cena brutto.
4. Cena ma obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
5. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia. Nie dopuszcza się wariantowości cen.
6. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w ,,Formularzu ofertowym" stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszego Zaproszenia. Wszystkie ceny i kwoty powinny być podane z dokładnością do jednego grosza.
XI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do Zaproszenia. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty oraz odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
4. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do Zaproszenia, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
5. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
6. Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. póz. 1010 ze zm.), Wykonawca powinien nie później, niż w terminie składania ofert zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
7. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
XIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca pozostanie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert.
XIV. KRYTERIUM OCENY OFERT ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje kryterium: 100 % ceny.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
XV. FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający zawiadomi o miejscu i terminie zawarcia umowy.
3. Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie zobowiązany przekazać informacje niezbędne do przygotowania umowy, zgodnie ze wzorem umowy.
XVI. PROJEKT UMOWY
Projekt umowy zawarty jest w Załączniku Nr 3 do Zaproszenia.

Kontakt:
IX. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI,
OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Wykonawcy przekazują pisemnie na adres e-mail: przetargi@dps.tomaszow.pl
Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawniona jest p. Marzena Rachfał tel. 44 724 27 31 wew. 34.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.