dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
śląskie (Będzin)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa wyposażenia |
Data zamieszczenia: | 2024-04-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Nauki i Biznesu Kamila Okulińska -Bąkowicz Pijarska 7 97-300 Piotrków Trybunalski powiat: Piotrków Trybunalski 606274433 katarzyna.krawczyk@cande.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/188001 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Piotrków Trybunalski |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 606274433 |
Termin składania ofert: | 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu FELD.09.02-IZ.00-0020/23 - Młody grafik w multimedialnym NLSP Villa Arte Część 1 Zakup i dostawa wyposażenia Przedmioty zamówienia DOSTAWA Sprzęt IT Opis Zakup i dostawa wyposażenia w celu utworzenia Pracowni Publikacji Multimedialnych w Niepublicznym Liceum Sztuk Plastycznych Villa Arte, dla projektu nr FELD.09.02-IZ.00-0020/23 pn. ,,Młody grafik w multimedialnym NLSP Villa Arte" dofinansowanego w ramach: Numer i nazwa Priorytetu: 9. Fundusze Europejskie dla Łódzkiego w Transformacji, Numer i nazwa Działania: FELD.09.02 Społeczeństwo w transformacji, Programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia wskazanego w załączniku nr 1- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia polegającego na wyposażeniu pomieszczeń celem utworzenia Pracowni Publikacji Multimedialnych w Niepublicznym Liceum Sztuk Plastycznych Villa Arte w Piotrkowie Trybunalskim. 2. Pracownia składa się z trzech sal: projektowej, wykładowej oraz warsztatowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 4. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana oraz winna posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach. 5. DOSTAWA będzie obejmować fabrycznie nowe artykuły, które zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 6. Zamawiający dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania o parametrach nie mniejszych niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, po akceptacji Zamawiającego. 7. Zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, montażem na koszt własny i ryzyko, w godz.ch i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego. 8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek wskazania na znaki towarowe, pochodzenie lub producenta należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem wyłącznie na typ lub rodzaj zamówienia i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi dostawy na okres co najmniej 24 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego, bezusterkowego, protokołu odbioru końcowego całości Przedmiotu Zamówienia, 10. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wyposażenia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania. 12. Zamawiający informuje, że jest niepubliczną placówką oświatową o uprawnieniach publicznych i zapisy Art.83 ust.1 pkt.26 ustawy o podatku VAT dotyczące sprzętu komputerowego dla placówek oświatowych będą miały zastosowanie w przedmiotowym zamówieniu. W związku z powyższym Zamawiający oczekuje uwzględnienia 0% stawki VAT na etapie przygotowania ofert. Okres gwarancji 24 miesiące CPV: 30200000-1, 30231300-0, 30236000-2, 38650000-6, 39160000-1, 39162100-6, 39162110-9, 48000000-8 Dokument nr: 2024-28624-188001 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-04-24 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo łódzkie Powiat Piotrków Trybunalski Gmina Piotrków Trybunalski Miejscowość Piotrków Trybunalski 11. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Piotrków Trybunalski, Al. 3 Maja 7, 97-300 Piotrków Trybunalski. Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zgodnie z wzorem umowy. Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, nie prowadzącej do zmiany charakteru umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w następujących przypadkach: a) zmiany dopuszczone w obowiązujących Wytycznych Kwalifikowalności - sekcja 3.2.4 punkt 4. b) ustawowa zmiana stawki podatku VAT . Wynagrodzenie w takim przypadku może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu o różnicę między obowiązującą w dniu podpisania umowy stawką podatku VAT a ustawowo wprowadzoną stawką podatku VAT, z dniem jej wprowadzenia w życie, c) zmniejszenie lub zwiększenie ilości poszczególnych pozycji zamawianych produktów w ramach zastosowanego prawa opcji, będących przedmiotem zamówienia, pod warunkiem nie przekroczenia maksymalnej wartości umowy. d) zmian wynikających z działania siły wyższej, stanu epidemii, zarządzeń organów administracji państwowej i samorządowej. 3. Zmiana dotycząca realizacji dodatkowych dostaw, usług, robót budowlanych. Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług i robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie trzy warunku: a) Zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zmienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) Zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów zamawiającego, c) Wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonego w umowie. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 2 będą dokonywane za porozumieniem stron w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis VI. Wykluczenie z postępowania informacja na temat zakazu konfliktu interesów 1. Zamawiający wyklucza udział osób, które są powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. e. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-04-12 Data ostatniej zmiany 2024-04-12 22:26:27 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 1. Kryteriami oceny ofert są: - Cena- 80% Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów - 80 pkt Szczegóły opisane zostały w pkt. VII zapytania ofertowego. Czy kryterium cenowe NIE Opis - Termin realizacji- 20 % Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie skróconego terminu realizacji. Termin nie może być dłuższym niż 24.05.2024 r. Szczegóły opisane zostały w pkt. VII zapytania ofertowego. Kontakt: Osoby do kontaktu Katarzyna Krawczyk tel.: 606274433 e-mail: katarzyna.krawczyk@cande.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024