Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa wyposażenia warsztatu serwisowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wyposażenia warsztatu serwisowego

Data zamieszczenia: 2024-04-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: MAZURSKI RAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Piaski 5
12-220 Ruciane-Nida
powiat: piski
+48 600 985 736
projekty.kw@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/188007
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ruciane-Nida
Wadium: 3 000,00 zł
Nr telefonu: +48 600 985 736
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA wyposażenia warsztatu serwisowego w niezbędne narzędzia dla realizacji projektu nr NORW.19.01.02-28-0049/22 ,,Wodniacy w Mazurskim Raju - rozbudowa infrastruktury przystani jachtowej wraz z zapleczem serwisowym oraz szkoleniowym dla żeglarzy na wodach śródlądowych" w ramach schematu Innowacje w obszarze wód śródlądowych lub morskich programu Rozwój Przedsiębiorczości i Innowacje" współfinasowanego ze środków
Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 dla Mazurski Raj Sp. z o.o. w Piaskach nr 5, 12-220 Ruciane - Nida.
Numer postępowania nadany przez Zamawiającego: 7/2024/FN
Powstaje w kontekście naboru
POPT.14.21.00-IZ.00-00-001/19 - Wodniacy w Mazurskim Raju - rozbudowa infrastruktury przystani jachtowej wraz z zapleczem serwisowym oraz szkoleniowym dla żeglarzy na wodach śródlądowych

Część 1
DOSTAWA wyposażenia warsztatu serwisowego

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia warsztatu serwisowego w niezbędne narzędzia dla realizacji projekt nr NORW.19.01.02-28-0049/22 ,,Wodniacy w Mazurskim Raju - rozbudowa infrastruktury przystani jachtowej wraz z zapleczem serwisowym oraz szkoleniowym dla żeglarzy na wodach śródlądowych" w ramach schematu Innowacje w obszarze wód śródlądowych lub morskich programu ,,Rozwój Przedsiębiorczości i Innowacje" współfinasowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 dla Mazurski Raj Sp. z o.o. w Piaskach nr 5, 12-220 Ruciane - Nida.
Przedmiotowy projekt obejmuje wdrożenie innowacyjnych usług w zakresie serwisu jednostek pływających, a zwłaszcza łodzi motorowych, jachtów, skuterów itp. w związku z czym prawidłowa realizacja części zadań serwisowych wiązać się będzie z koniecznością posiadania wyposażenia warsztatu serwisowego w niezbędne narzędzia. W skład zestawu serwisowego wchodzą:
1) prostownik z rozruchem
2) polerki
3) szlifierki oscylacyjne
4) odsysacz pyłów
5) zestaw nasadek udarowych
6) prasa hydrauliczna ręczna
7) szafki narzędziowe
8) smarownice
9) pilarki tarczowe
10) wiertarka stołowa/ kolumnowa
11) zestaw szaf
12) klucz udarowy
13) podgrzewacz indukcyjny
14) wózek na narzędzia z wyposażeniem
15) odkurzacz piorący
16) żurawie do silników
17) półautomat spawalniczy
18) kamera inspekcyjna
19) stół warsztatowy
20) myjka wysokociśnieniowa
21) kompresor
22) pompa do dystrybucji płynów roboczych
23) latarki przenośne
24) tester akumulatora
25) szlifierki kątowe
26) szlifierka mimośrodowa
27) urządzenie rozruchowe
28) nagrzewnica stacjonarna z odprowadzeniem
29) opalarki.
oraz inne niezbędne urządzenia.
Bez nabycia wskazanego zestawu narzędzi nie będzie możliwe realizowanie zaplanowanego zakresu prac serwisowych łodzi/skuterów/silników, naprawy silników/przekładni/elektryki/awioniki/szkutnicze, okleinowanie łodzi, plandekowanie, polerowanie detali itp.
2. Zakres dostawy:
2.1 Zakres dostawy obejmuje dostawę wyposażenia warsztatu serwisowego w niezbędne narzędzia zgodnie z poniższym asortymentem i parametrami minimalnymi wskazanymi w tabeli nr 1 SOPZ - Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego:
1. Prostownik z rozruchem - 1 szt.
2. Polerka - 1 szt.
3. Szlifierka oscylacyjna - 1 szt.
4. Odsysacz pyłów - 1 szt.
5. Zestaw nasadek udarowych - 1 kpl.
6. Prasa hydrauliczna ręczna - 1 szt.
7. Szafki narzędziowe - 2 szt.
8. Smarownica - 1 szt.
9. Pilarka tarczowa - 1 szt.
10. Wiertarka stołowa kolumnowa - 1 szt.
11. Zestaw szaf - 10 szt.
12. Klucz udarowy - 1 szt.
13. Podgrzewacz indukcyjny - 1 szt.
14. Wózek na narzędzia z wyposażeniem - 1 kpl.
15. Odkurzacz piorący - 1 szt.
16. Żuraw do serwisowania silników - 1 szt.
17. Żuraw do serwisowania silników- obrotowy - 1 szt.
18. Trawersa do serwisowania łodzi - 1 szt.
17. Półautomat spawalniczy - 1 szt.
18. Kamera inspekcyjna - 1 szt.
19. Stół warsztatowy - 1 szt.
20. Myjka wysokociśnieniowa - 1 szt.
21. Kompresor - 1 szt.
22. Pompa do dystrybucji płynów roboczych - 2 szt.
23. Latarki przenośne - 4 szt.
24. Tester akumulatora - 1 szt.
25. Szlifierka kątowa - 1 szt.
26. Szlifierka mimośrodowa - 1 szt.
27. Urządzenie rozruchowe - 1 szt.
28. Nagrzewnica stacjonarna z odprowadzeniem - 1 szt.
29. Opalarki - 2 szt.
30. Podnośnik - 2 szt.
2.2 Dodatkowe wymagania dotyczące dostawy:
a) dostawa do siedziby Zamawiającego: MAZURSKI RAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, 12- 220 Ruciane Nida, Piaski 5,
b) Dostawca zobowiązuje się do pokrycia wszelkich kosztów realizacji zamówienia w tym związanych z dostawą, ubezpieczeniem i montażem przedmiotu zamówienia,
c) wraz z przedmiotem zamówienia Dostawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentacji technicznej, gwarancyjnej oraz certyfikaty i deklaracje oraz przeprowadzi szkolenie z obsługi.
d) okres gwarancji jakości i rękojmi za wady Zamawiający określa na minimum 12 miesiące od daty odbioru końcowego. Dostawca musi zapewnić serwis urządzeń w tym pomoc techniczną w okresie gwarancyjnym.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w ogłoszeniu oraz w załączniku nr 1 do zapytania.
4. Wszystkie dostarczane w ramach przedmiotu zamówienia elementy muszą być nowe, w pełni sprawne, bez wad i uszkodzeń. Nie dopuszcza się sprzętów powystawowych, demonstracyjnych lub po naprawach.
5. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia i w samym opisie oraz dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub normy Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, produkty, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia w zakresie technologii wykonania i ogólnego składu materiałów, produktów. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w dokumentacji projektowej, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych tam wymagań Zamawiającego. Przez - równoważne - rozumie się materiały o parametrach technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych (nie niższych) od założonych w dokumentacji / wskazanych przez Zamawiającego w szczególności w odniesieniu do: charakteru użytkowego (tożsamości funkcji), parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
6. Zamawiający nie podzielił przedmiotu zamówienia na części, Wykonawca musi złożyć ofertę obejmującą całość zamówienia.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i wymaga złożenia oferty zgodnej z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
9. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Za działania i zaniechania podwykonawców Wykonawca odpowiada ja za własne.
10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie podać przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca zobowiązany będzie także do powiadamiania Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dot. podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia oraz przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację części zamówienia.
11. Źródła dofinansowania Projektu: Umowa nr UWP-NORW.19.01.02-28-0049/22-00 w ramach schematu Innowacje w obszarze wód śródlądowych lub morskich programu ,,Rozwój Przedsiębiorczości i Innowacje o współfinansowaniu projektu nr NORW.19.01.02-28-0049/22 ,,Wodniacy w Mazurskim Raju - rozbudowa infrastruktury przystani jachtowej wraz z zapleczem serwisowym oraz szkoleniowym dla żeglarzy na wodach śródlądowych" współfinasowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021.
12. Realizacja projektu jest zgodna z polityką zrównoważonego rozwoju określoną w art. 8 Rozporządzenia PE i Rady (UE) nr 1303/2013 a zastosowana technologia uwzględnia ochronę i zachowanie jakości środowiska naturalnego.
13. Wnioskodawca kieruje się zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, o której mowa art. 7 Rozporządzenia PE i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r., zapewniając na każdym etapie równość szans i niedyskryminację.

Okres gwarancji
Zamawiający ustala minimalny okres Gwarancji udzielanej na zamówienie nr 1 na minimum 12 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.

CPV: 31153000-3, 31430000-9, 38300000-8, 38552000-9, 39141100-3, 39151200-7, 39715200-9, 39721300-5, 42123400-1, 42413200-6

Dokument nr: 2024-5249-188007, 7/2024/FN

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-22
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod adresem: Mazurski Raj spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Piaski nr 5, 12-220 Ruciane Nida osobiście, za pośrednictwem usług pocztowych lub kurierskich lub za pośrednictwem strony bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl do dnia 22 kwietnia 2024 r. do godz. 09:00.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
piski
Gmina
Ruciane-Nida
Miejscowość
Piaski
14. Termin wykonania niniejszego zamówienia: nie dłużej niż do 30-04-2024 r.
15. Miejsce realizacji zamówienia: Piaski nr 5, 12-220 Ruciane Nida.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności..
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na:
1) zmianie wynagrodzenia umowy w przypadku, gdy zmianie uległy stawki podatku VAT - wynagrodzenie, ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku VAT i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie;
2) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia i/lub zakresu przedmiotu zamówienia i/lub sposobu świadczenia (sposobu wykonania poszczególnych obowiązków Stron) - w przypadku zaistnienia zdarzeń wywołanych siłą wyższą, rozumianych jako wszelkie okoliczności mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na możliwość realizacji przedmiotu zamówienia w terminach i zakresie określonym w niniejszej Umowie lub jej załącznikach, znajdujące się poza kontrolą Stron, i których przy dochowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć lub które, choć przewidywalne, były nieuniknione, nawet po przedsięwzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich zdarzeń. Siła wyższa obejmuje w szczególności takie zjawiska/wydarzenia jak: powodzie, huragany, trzęsienie ziemi, stany epidemii/pandemii, inne kataklizmy, klęski żywiołowe, rozruchy, strajki (za wyjątkiem rozruchów i strajków personelu i/lub osób skierowanych do wykonania zamówienia z ramienia Wykonawcy i/lub jego podwykonawców), jak również inne zdarzenia o charakterze lokalnym lub międzynarodowym, paraliżujące życie kraju lub regionu, z którego - lub do którego - ma być realizowane zamówienie, w tym sytuacje, gdy wskutek wydania decyzji władz administracji publicznej (rządowej lub samorządowej), niemożliwym będzie wykonanie przedmiotu zamówienia i/lub wykonanie innych obowiązków składających się na przedmiot zamówienia w sposób i w terminach wskazanych w niniejszej Umowie lub jej załącznikach. W tym przypadku Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu realizacji Umowy oraz ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, przy jednoczesnym ograniczeniu wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wskazanego pierwotnie w treści oferty,
3) zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu Umowy w ten sposób, że powodują wykonanie Umowy na dotychczasowych zasadach niemożliwym, niecelowym, nieekonomicznym lub niezgodnym z wymaganiami, przy czym zmiana ta polegać ma na dostosowaniu Umowy do przepisów prawa,
4) gdy po podpisaniu Umowy powstały nowe, nieznane w chwili podpisywania Umowy
i korzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania techniczne, możliwe jest zastąpienie wymaganych rozwiązań technicznych nowymi poprzez zmianę parametrów dostarczanego przedmiotu zamówienia lub jego zmianę;
5) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć;
6) z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego;
7) wydłużenia terminów realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe wykonanie przedmiotu umowy przez Wykonawcę, a Wykonawca, pomimo zachowania należytej staranności, nie mógł temu zapobiec - potwierdzonego pisemnie przez producenta lub dystrybutora;
8) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności
i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
9) w przypadku wycofania z produkcji/sprzedaży jakiegokolwiek elementu składowego przedmiotu umowy, Wykonawca dostarczy obecnie produkowany/sprzedawany model/typ sprzętu o parametrach nie gorszych od parametrów urządzenia wskazanego w ofercie Wykonawcy w ramach wynagrodzenia określonego w § 2 ust. 1 umowy; w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt wycofania modelu/typu urządzenia wraz z konfiguracją urządzenia obecnie produkowanego celem akceptacji przez Zamawiającego;
10) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego urządzenia, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na zastąpieniu w ramach wynagrodzenia brutto, danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w umowie dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt spełniania przez produkt zastępczy wymagań określonych w umowie;
11) zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w § 11 ust. 2 Umowy, Strona która ma zamiar powołać się na jedną z przesłanek tam określonych ma bezwzględny obowiązek niezwłocznie poinformować o tym drugą Stronę oraz wskazać jej zakres proponowanych zmian, a także - w przypadku skierowania takiego żądania przez drugą Stronę - przekazać jej wszelkie informacje i dokumenty uprawdopodabniające zaistnienie okoliczności, na które powołuje się Strona żądająca wprowadzenia zmian do Umowy.
4. W przypadku zaprzestania produkcji zaoferowanego sprzętu dopuszcza się zmianę polegającą na zastąpieniu w ramach wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 2 ust. 1 Umowy danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w Załączniku 2 do umowy dla produktu.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest brak przesłanek do wykluczenia z postępowania.
2. Warunek wykluczenia w zakresie braku powiązań kapitałowo i/lub osobowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych stanowi część formularza oferty.
3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Oświadczenie stanowi część formularza oferty.
4. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej: rozporządzenie 2022/576.
Oświadczenie stanowi część formularza oferty.
5. W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę brak podstaw wykluczenia zobowiązany jest wykazać każdy z nich z osobna.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wynika z tego, że Zamawiający może żądać całości lub części realizacji umowy od wszystkich partnerów konsorcjum łącznie, od kilku z nich lub od każdego z osobna, a zaspokojenie Zamawiającego przez któregokolwiek z konsorcjantów zwalnia pozostałych. Ponadto, wszyscy konsorcjanci pozostają zobowiązani, aż do zupełnego zaspokojenia Zamawiającego w zakresie obowiązków wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wymagania dotyczące wadium
1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z opisem: ,,Postępowanie nr 7/2024/FN na dostawę wyposażenia warsztatu serwisowego" nr konta: Getin Noble Bank S.A. 29 1560 0013 2348 6354 1000 0002. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej najpóźniej do końca terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-5, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej najpóźniej do końca terminu składania ofert.
6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna - musi być wystawione bezwarunkowo.
7. Okres ważności wadium w innej formie niż pieniężna musi pokrywać się z terminem związania ofertą.
8. Zatrzymanie wadium następuje na każde pierwsze żądanie Zamawiającego.
9. W przypadku wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia okresu ważności wadium.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie;
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
12. W pozostałych przypadkach zwrot wadium nastąpi w terminie 7 dni roboczych od dnia rozstrzygnięcia postępowania ofertowego. Wybrany Oferent otrzyma zwrot wadium w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy na przedmiot zamówienia. W przypadku unieważnienia przetargu zwrot wadium nastąpi w terminie 3 dni roboczych od dnia unieważnienia przetargu.
13. Nie wniesienie Wadium, wniesienie go po dacie złożenia ofert, wniesienie go w niższej wysokości niż wymagane, wniesienie go w innej formie niż określono w zapytaniu ofertowym, spowoduje wykluczenie Oferenta z postępowania.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Miejsce oraz termin składania ofert

2. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę otrzymania i zarejestrowania jej w siedzibie Zamawiającego. W przypadku korzystania z usług pocztowych lub kurierskich, Zamawiający uznaje za termin złożenia oferty - termin i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego.
3. Każda przyjęta oferta zostanie opatrzona adnotacją określającą dokładny termin przyjęcia oferty, tzn. datą kalendarzową oraz godziną i minutą, w której została przyjęta.
4. Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez jej otwierania.
Opis sposobu przygotowania oferty
1. Każdy Wykonawca złoży tylko jedną ofertę zawierającą jedną jednoznacznie opisaną propozycję.
2. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie rejestrowym, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy.
3. Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
4. Oferta powinna być:
a. złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności (w przypadku ofert złożonych za pośrednictwem portalu bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl ofertę składamy w postaci scanu),
b. sporządzona w języku polskim; dokumenty obcojęzyczne winny być załączane do oferty wraz z tłumaczeniem,
c. sporządzona na formularzu ofertowym, załączonym do niniejszego zapytania (Załącznik nr 2) lub zawierać wszystkie informacje oraz oświadczenia zawarte w Załączniku nr 2, przy czym wszystkie miejsca w ofercie w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę/y uprawnioną/e do podpisania oferty,
d. do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, jeśli z załączonych dokumentów nie będzie wynikało upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy.
e. do oferty należy dołączyć formularz cenowy sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
f. w celu potwierdzenia asortymentu zamówienia do oferty należy dołączyć specyfikację z opisem modelu/typu oferowanego asortymentu i/lub kartę/y katalogowe produktów.
5. Ofertę może złożyć wspólnie kilku wykonawców, wówczas wykonawcy ustanawiają pełnomocnika.
6. Oferta dostarczona osobiście, przez posłańca, kurierem lub za pośrednictwem poczty winna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym przypadkowe zapoznanie się z jej treścią. Na ofercie należy umieścić następujący napis: Dostawa wyposażenia warsztatu serwisowego - postepowanie nr 7/FN/2024
7. Konsekwencje nieprawidłowego oznakowania na kopercie ponosi Wykonawca.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć jedną ofertę w postępowaniu.
9. Oferta powinna być: opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, podpisana czytelnie przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną.
10. Wykonawca w treści oferty winien określić cenę brutto w PLN z dokładnością do 2 miejsc po przecinku zgodnie z zasadami rachunkowości.
11. Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową, musi uwzględniać wszystkie wymagania związane z realizacją zamówienia oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia i nie może ulec zmianie przez cały okres obowiązywania umowy, z wyjątkiem zmian przewidzianych zapisami umowy.
12. Wszelkie koszty dodatkowe, które wystąpią w okresie realizacji zamówienia, a które Wykonawca mógł przewidzieć na etapie składania oferty, a nie zawarł ich w cenie oferty, będą ponoszone w ramach wynagrodzenia Wykonawcy, co oznacza, iż Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot tego rodzaju kosztów dodatkowych przewyższających wynagrodzenie Wykonawcy.
13. Min. okres Gwarancji na całość zamówienia określono na minimum 12 m-y. Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przez obie strony umowy. Dostawca musi zapewnić serwis urządzeń w tym pomoc techniczną w okresie gwarancyjnym.
14. Wykonawca, w formularzu ofertowym musi poinformować Zamawiającego, czy wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
15. Jeżeli Wykonawca złożył ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
16. W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej cena musi zawierać również należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie Zamawiający zobowiązany będzie odprowadzić, zgodnie z odrębnymi przepisami, łącznie ze składkami występującymi po stronie Zleceniodawcy.
17. Oferta może zostać dostarczona osobiście, przez posłańca, kurierem, za pośrednictwem poczty lub za pośrednictwem strony bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl. Datą wpłynięcia lub zamieszczenia na stronie internetowej bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl jest data dostarczenia oferty do Zamawiającego.
18. Pozostałe zapisy zawiera Zapytanie ofertowe.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-04-13
Data ostatniej zmiany
2024-04-13 12:39:52

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena oferty brutto (waga 80%) - od 0 - 80 pkt.
Maksymalną liczbę punktów tj. 80 otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto. Waga kryterium 80%
Metodologia obliczania: C=Cn/Cob x 80
gdzie:
C - liczba pkt.;
Cn - najniższa zaoferowana cena;
Cob - cena zaoferowana w ofercie badanej;
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji - 20 %
Maksymalną liczbę punktów tj. 20 otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najdłuższy możliwy okres gwarancji. Wykonawca w ofercie może zaproponować jeden z następujących okresów:
a) 36 m-cy - 20 pkt.;
b) 24 m-ce - 10 pkt.;
c) 12 m-cy (termin minimalny wynikający z SOPZ) - 0 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Krzysztof Wanda
tel.: +48 600 985 736
e-mail: projekty.kw@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.