Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych

Data zamieszczenia: 2024-04-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Caritas Archidiecezji Gdańskiej
Al. Niepodległości 778
81-805 Sopot
powiat: Sopot
tel. 58 555 78 78
gdansk@caritas.gda.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Sopot
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: tel. 58 555 78 78
Termin składania ofert: 2024-04-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe - Panele PV Rumia

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

CARITAS ARCHIDIECEZJI GDAŃSKIEJ
poszukuje Wykonawcy w ramach zapytania ofertowego na:

Instalację paneli fotowoltaicznych w Centrum Pomocowym im. św. Siostry Faustyny w Rumi
Warsztat Terapii Zajęciowej w Rumi

Inwestycja jest współfinansowana ze środków PFRON w ramach projektu ,, Program wyrównywania różnic między regionami III" w obszarze F.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych w Rumi, Ul. Ks. Lucjana Gierosa 8a, 84-230 Rumia, powiat wejherowski.
Zakres zapytania ofertowego obejmuje kompleksową dostawę, montaż, odbiór i zgłoszenie instalacji paneli PV na dachu budynku w Rumi:
- montaż i dostawa inwertera dostosowanego do mocy instalacji (dopuszcza się moc zwiększoną o + 10% mocy instalacji)
- uziemienie instalacji
- moc instalacji co najmniej 9,96 kWp
- minimalna moc pojedynczego panelu monokrystalicznego PV - min. 550 W (tolerancja +/- 5%) o sprawności min. 21 %
- gwarancja na panele (moduły PV) min. 12 lat
- gwarancja na moc - min. 10 lat na poziomie min 90% mocy zainstalowanej
- gwarancja na moc - min. 25 lat na poziomie min 80% mocy zainstalowanej
- gwarancja na inwerter (falownik) - min. 10 lat
- gwarancja na montaż instalacji - min. 5 lat
- podłączenie 3 fazowe instalacji
- komunikacja poprzez WiFi - wraz z aplikacją na telefon do komunikacji z inwerterem oraz przez przeglądarkę www z poziomu komputera
- konstrukcja niezbędna do montażu instalacji na dachu budynku w Rumi
- zabezpieczenie przeciwprzepięciowe
- uziemienie systemu
- odbiór rzeczoznawcy PPOŻ
- projekt techniczny instalacji wraz z uzgodnieniem rzeczoznawcy PPDOŻ
- niezbędne okablowanie
- montaż dodatkowego podlicznika w uzgodnionym miejscu z Zamawiającym służący do wewnętrznego rozliczenia instalacji 1 szt.
- zawiadomienie o wykonaniu i uruchomieniu instalacji PV
- przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi instalacji i aplikacji
- przekazanie dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia instalacji do dostawcy prądu
- inne niezbędne dokumenty i odbiory wynikające z przepisów prawa
- inne niezbędne do prawidłowego wykonania działania, które wynikają z przepisów prawa a nie są wpisane w niniejszą specyfikację.

Płatność za wykonanie zlecenia nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania FV, po podpisaniu bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego.

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie w siedzibie Zamawiającego: CARITAS ARCHIDIECEZJI GDAŃSKIEJ, adres: Al. Niepodległości 778, 81-805 Sopot.

Składanie ofert:
12. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy wysłać/dostarczyć/złożyć (osobiście lub pocztą lub kurierem lub e-mail) na adres:
CARITAS ARCHIDIECEZJI GDAŃSKIEJ
Al. Niepodległości 778
81-805 Sopot
Godziny pracy: poniedziałek - piątek 8.00 - 16.00 (oprócz sobót, niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy)
lub
e-mail: gdansk@caritas.gda.pl

2. Termin złożenia oferty: do 28 kwiecień 2024 roku do godz. 9.00. Liczy się data i godz. dostarczenia oferty do zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
do 31.05.2024 r.

Wymagania:
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę. Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji z oferentami, którzy złożyli oferty w niniejszym zapytaniu w zakresie m.in. przedmiotu zamówienia.
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW.
a) Złożenie oferty na formularzu ofertowym.

6. WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy
a) złożą oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym zgodnie z określonym w zapytaniu wzorem.

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych
przez Wykonawców oświadczeń, o których mowa powyżej, według formuły ,,spełnia" / ,,nie spełnia".
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców niespełniających wymaganych warunków udziału.

7. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA
1) Formularz ofertowy
2) Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań
3) W celu potwierdzenia, iż produkt spełnia wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia:
-folder producenta wraz z danymi technicznymi, wskazującym jednoznacznie oferowany produkt,

8. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE. WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
1. Wszelkie wnioski, zawiadomienia oraz informacje w postępowaniu
Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą pisemną/mailem.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji
istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień
niezwłocznie, i odeśle je do pozostałych potencjalnych Wykonawców/umieści na stronie internetowej.
3. Korespondencję do Zamawiającego należy kierować na adres:

CARITAS ARCHIDIECEZJI GDAŃSKIEJ
Al. Niepodległości 778
81-805 Sopot
lub
gdansk@caritas.gda.pl

Każdorazowo powołując się na postępowanie: Instalację paneli fotowoltaicznych w Centrum Pomocowym im. św. Siostry Faustyny w Rumi
Warsztat Terapii Zajęciowej w Rumi

9. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

11. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
Oferta winna być sporządzona na piśmie, w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści.
Oferta powinna zawierać następujące elementy, zgodne z określonymi przez Zamawiającego wzorami:
a) Wypełniony formularz ofertowy
b) Oświadczenie wykonawcy o braku powiązań

Wszelkie koszty związane z przygotowaniem ofert obciążają składających je Wykonawców.
W przypadku dostarczenia oferty osobiście/kurierem/pocztą należy oferty umieścić w zamkniętej kopercie i opisanej: Instalację paneli fotowoltaicznych w Centrum Pomocowym im. św. Siostry Faustyny w Rumi
Warsztat Terapii Zajęciowej w Rumi
4. Ofertę złożoną po terminie zwraca się niezwłocznie.
5. O terminie złożenia oferty decyduje wyłącznie termin dostarczenia oferty do Zamawiającego.

13. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY.
1. Cena ofertowa za wykonanie zamówienia winna być podana liczbowo i słownie w
złotych polskich, z wyodrębnieniem ceny brutto i wartości brutto. Wykonawca określi cenę ofertową zgodnie z formularzem ofertowym.
2. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane
z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego (wraz z dojazdem do miejsca prowadzenia zajęć).
Powinna również uwzględniać wszelkie ewentualne upusty oferowane przez
Wykonawcę. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nie
uwzględnienia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę obciążają
Wykonawcę.
3. Oferowana cena nie może ulec zmianie przez okres związania ofertą.

14. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria:

Lp.
Nazwa kryterium
Znaczenie (waga) kryterium
1.
Cena
90 punktów
2.
Termin montażu, odbioru i przekazania instalacji do użytkowania
10 punktów

2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryterium według następujących zasad:
I cena:

cena brutto oferty najniższej
x 90 punktów = punktowy wynik oferty
cena brutto oferty ocenianej

II termin montażu, odbioru i przekazania instalacji do użytkowania:

- do 17 maja 2024 - 10 punktów
- do 24 maja 2024 - 5 punktów
- do 31 maja 2024 - 1 punkt

3. Oferty zostaną sklasyfikowane malejąco (od najwyższej do najniższej) zgodnie z liczbą punktów uzyskanych w oparciu o określone powyżej zasady. Realizacja
zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy/om, który/rzy zdobędzie/dą największą liczbę punktów.

4. Podana w ofercie cena (podana w PLN z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) jest ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną, musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego ogłoszenia oraz obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zadania, jak również w nim nieujęte, a niezbędne do realizacji zadania, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

15. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
1. Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty
o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie PLN, Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. Wynagrodzenie będzie przekazane na konto wybranego Wykonawcy.
3. Umowa zostanie podpisana niezwłocznie po wyborze Wykonawcy.

16. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie formułuje żadnych warunków w tym zakresie.

17. OKREŚLENIE WARUNKÓW ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Zamawiający nie przewiduje zmiany warunków podpisanej umowy.

18. INFORMACJĘ O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH W OKRESIE 3 LAT OD UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO, PRZEWIDZIANYCH W ZAPYTANIU OFERTOWYM ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH POLEGAJĄCYCH NA POWTÓRZENIU PODOBNYCH USŁUG, ICH ZAKRES ORAZ WARUNKI, NA JAKICH ZOSTANĄ UDZIELONE.
Zamawiający nie przewiduje udzielenie tego typu zamówień.

Kontakt:
4. Osobą uprawnioną ze strony Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami e-mail: mgawiuk@caritas.gda.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.