śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Korekta łuków |
Data zamieszczenia: | 2024-04-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zarząd Dróg w Toruniu ul. Grudziądzka 159 87-100 Toruń powiat: Toruń tel. 056-66 93-100, fax. 056-66-12-109, tel. 056- 66-93-122 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Toruń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 056-66 93-100, |
Termin składania ofert: | 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. Określenie przedmiotu zamówienia Zamówienie obejmuje korektę łuków Ul. Szosa Lubicka - Ul. Pająkowskiego w Toruniu. W ramach zadania należy zaprojektować i wprowadzić czasową organizację ruchu, PZT ze zgłoszeniem robót oraz uzgodnić z właścicielem warunki techniczne przebudowy studni teletechnicznej. Dokument nr: MZD-EU.001.001.2024.PL Składanie ofert: 8. Miejsce i termin składania ofert Oferty na wykonanie zadania, na formularzach pobranych u Zamawiającego należy składać do dnia 22 kwietnia 2024 do godz.13:00 w Miejskim Zarządzie Dróg w Toruniu, Ul. Grudziądzka 159 w sekretariacie. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin wykonania zamówienia 03.07.2024 roku Wymagania: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone z wyłączeniem zastosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2023r., poz. 1605). Termin gwarancji: 4 lata. 4. Wymagania stawiane Wykonawcom a) prowadzenie działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, b) dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za realizację przedmiotu zamówienia tj. ü kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. c) wykonanie w okresie ostatnich 5 lat minimum dwóch robót budowlanych na ulicach w terenie zabudowanym i wartości nie mniejszej niż 100 tys. PLN brutto (każda). 5. Dokumenty, które należy złożyć w niniejszym postępowaniu a) Formularz ,,Oferta z godnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego, b) aktualny odpis z właściwego rejestru o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) informację o osobach odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie aktualnych uprawnień w zakresie projektowania i wykonawstwa. d) informację o doświadczeniu potwierdzającą spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 4 ppkt c) ogłoszenia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. 6. Forma dokumentów Dokumenty, tj. formularz ,,Oferta", ,,Informację o osobach odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia" oraz ,,Informację o doświadczeniu" podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, należy złożyć w oryginale. Pozostałe dokumenty można złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Uwagi: 7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Oferty będą oceniane według kryterium: cena 100%. Liczba punktów uzyskanych w kryterium cena będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem: liczba punktów badanej oferty = (Cmin /C bad) x 100 % , przy czym 1% odpowiada 1 pkt gdzie: Cmin - najniższa cena spośród badanych ofert, Cbad - cena oferty badanej. Kontakt: Dodatkowych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzielają: Piotr Leśnik - tel. 056- 66-93-122 |
© eurobudowa.pl 2004-2024