Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont elewacji zachodniej budynku mieszkalnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont elewacji zachodniej budynku mieszkalnego

Data zamieszczenia: 2024-04-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Śląsko-Dąbrowska Spółka Mieszkaniowa Sp. z o. o
ul. Gliwicka 204
40-860 Katowice
powiat: Katowice
Tel.32 781 66 16, tel.(32) 781-66-16, fax. (32) 781-66-17, (32) 318 29 00 wew. 664
centrala@sdsm.pl
https://zakupy.sdsm.pl/main/zapytania_ofertowe/id:3813.html
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: 5 000,00 zł
Nr telefonu: Tel.32 781 66 16, te
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
remont elewacji zachodniej budynku mieszkalnego usytuowanego w Mysłowicach przy Ul. Dolnej 14
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji zachodniej budynku mieszkalnego usytuowanego w Mysłowicach przy Ul. Dolnej 14.
Szczegółowy i wyczerpujący zakres prac został określony w ,,Projekcie technicznym remontu elewacji budynku mieszkalnego usytuowanego w Mysłowicach przy Ul. Dolnej 14", sporządzonym przez Biuro Projektowo - Usługowe MAKBUD Michał Knap oraz ,,Przedmiarze prac", stanowiących integralne Załączniki do niniejszej Specyfikacji.
8) Obowiązkiem Wykonawcy, zawierającym się w cenie oferty jest również :
a) zorganizowanie zaplecza budowy na koszt własny, w tym uzyskanie zasilania w energię elektryczną oraz przyłączenia innych niezbędnych mediów na czas budowy i pokrycie kosztów z tego tytułu (rozliczenie i pokrycie kosztów zużycia mediów przez Wykonawcę stanowić będzie element protokołu odbioru końcowego),
b) utrzymanie i ogrodzenie terenu w sposób zabezpieczający miejsce wykonywanych robót począwszy od dnia przekazania placu budowy do dnia spisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, w tym poniesienie pełnej odpowiedzialności przed Policją, Strażą Miejską, Państwową Inspekcją Pracy i innymi służbami publicznymi za zdarzenia mające miejsce na placu budowy, w tym za niewłaściwe oznakowanie i zabezpieczenie terenu na którym prowadzone są prace,
c) sporządzenie lub zapewnienie sporządzenia, przed rozpoczęciem budowy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2019r., poz.1186 z późn. zm.)1,
d) opracowanie na koszt własny i uzyskanie zatwierdzenia projektów organizacji ruchu dla potrzeb budowy, w tym także poniesienie kosztów ewentualnego zajęcia pasa drogowego na czas realizacji zamówienia1,
e) koszty wszelkich robót przygotowawczych,
f) zorganizowanie przez Wykonawcę i na jego koszt miejsca składowania odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia, jak również ich wywóz i utylizacja, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska (koszt z tego tytułu zostanie przez Wykonawcę uwzględniony w cenie oferty),
g) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające wywóz odpadów budowlanych, gruzu i śmieci na legalne wysypisko celem utylizacji,
h) wykonanie, utrzymanie i oznakowanie placu budowy i dróg w tym rejonie podczas prowadzenia robót,
i) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac porządkowych w rejonie placu budowy,
j) przekazanie Zamawiającemu w terminie odbioru końcowego dokumentacji odbiorowej, w skład której winny się znaleźć wszystkie dokumenty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania materiałów użytych do realizacji zamówienia, w tym także dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej ewentualne zmiany dokonane w trakcie realizacji zamówienia,
k) poniesienie kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót,
l) poniesienie wszelkich innych kosztów wynikłych w trakcie realizacji zamówienia,
m) rozliczanie prac wg wzoru i układu ustalonego z Zamawiającym ,
n) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu wszelkich prac objętych zamówieniem.
11) Wszelkie roboty, które były możliwe do przewidzenia na etapie opracowywania oferty, a:
a) nie zostały ujęte w projekcie technicznym i przedmiarze prac,
b) nie zostały zgłoszone Zamawiającemu,
c) konieczność ich stosowania wynika z Prawa Budowlanego, polskich lub europejskich norm, zasad sztuki budowlanej,
nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały zostać wykonane na koszt własny Wykonawcy.
12) Przy wykonaniu robót budowlanych należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz.U. z 2019r. póz.266 z późn.zm).

Dokument nr: 2024/AMY/82

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zakupy.sdsm.pl/main/zapytania_ofertowe/id:3813.html
3. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej Śląsko - Dąbrowskiej Spółki Mieszkaniowej
Spółki z o o. - do dnia 22.04.2024 do godz. 12.00.

Miejsce i termin realizacji:
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
1. Zamówienie będzie realizowane nie dłużej niż do dnia 25.10.2024 r.
2. Prawdopodobna data podpisania umowy: maj 2024 r.

Wymagania:
I. INFORMACJE OGÓLNE.
1. Oferta winna być sporządzona przez Wykonawcę zgodnie ze wszystkimi wymogami niniejszej Specyfikacji.
2. Ocena przez Zamawiającego niezbędnej wiedzy, doświadczenia i potencjału technicznego oraz poprawnej sytuacji ekonomicznej i finansowej posiadanej przez Wykonawcę, zapewniającej wykonanie zamówienia, nastąpi na podstawie informacji i danych zawartych w ofercie i w załącznikach do oferty.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5. W przypadku, gdy Wykonawca uczestniczy w więcej niż jednej ofercie, oferty takiego Wykonawcy zostaną odrzucone.
6. Ujawnienie na jakimkolwiek etapie postępowania, że dokumenty złożone przez Wykonawcę są niezgodne z prawdą spowoduje automatyczne odrzucenie oferty.
7. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami sporządzonymi przez tłumacza przysięgłego na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
8. Na potrzeby niniejszej Specyfikacji za Wykonawcę uważa się osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia.
9. Zamawiający nie dopuszcza w realizacji niniejszego zamówienia podwykonawców.
10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów związanych z udziałem Wykonawcy w postępowaniu.
11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek w trakcie realizacji zamówienia w przedmiocie niniejszego postępowania.
12. Z postępowania wyklucza się:
a) Wykonawców lub ich pracowników uczestniczących w przygotowaniu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia,
b) Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
c) Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności Zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
12. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania na każdym etapie.
13. Wykonawcy w składanej ofercie składają pisemne oświadczenie, że zapoznali się z zakresem rzeczowym usług, a także, że posiadają pełną wiedzę niezbędną do sporządzenia ważnej oferty oraz dysponują odpowiednio przeszkoloną kadrą, a także, że nie wnoszą uwag do niniejszej Specyfikacji i obowiązków w niej zawartych dotyczących sposobu realizacji zamówienia.
14. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2019 r. póz. 1145 z późn. zm.).
15. Niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Postępowania Przetargowego - zwana dalej w skrócie ,,SIWPP" lub ,,Specyfikacja" stanowi wraz z załącznikami kompletny dokument, który obowiązuje Wykonawcę i Zamawiającego podczas całego postępowania o udzielenie zamówienia oraz w trakcie jego realizacji.
UWAGA 1:
Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia szczegółowej analizy ,,Projektu technicznego remontu elewacji budynku mieszkalnego usytuowanego w Mysłowicach przy ul. Dolnej 14", oraz ,,Przedmiaru prac", o których wspomina się powyżej oraz wizji lokalnej terenu (nieruchomości) na których nastąpi realizacja zamówienia w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do właściwego przygotowania oferty, prawidłowej wyceny wartości robót i zawarcia umowy. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny oferty lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem analizy przedmiaru prac, o którym wspomina się powyżej oraz wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Zamawiający umożliwia Wykonawcom nieograniczony dostęp do nieruchomości, na których nastąpi realizacji zamówienia.
UWAGA 2:
Załączony do niniejszej Specyfikacji przedmiar robót stanowi wyliczenie i zestawienie planowanych prac przewidzianych do wykonania. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy dla uproszczenia sporządzenia przez Wykonawcę wyceny robót. Ze względu na ryczałtowy charakter zamówienia, brak w przedmiarze jakichkolwiek elementów, które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia (dzieła) określonego w niniejszej Specyfikacji, nie będzie skutkował zleceniem Wykonawcy robót dodatkowych, jak również nie będzie podstawą zawarcia aneksu do umowy o roboty budowlane w przedmiocie niniejszego zamówienia. UWAGA 3:
Wykonawca w składanej ofercie musi wziąć pod uwagę zapisy określone w przedmiarze prac, a także parametry techniczne materiałów i urządzeń wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować równoważne materiały i urządzenia o parametrach technicznych i jakościowych nie niższych niż materiały lub urządzenia wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dokumenty potwierdzające równoważność proponowanych przez Wykonawcę materiałów i urządzeń należy obowiązkowo załączyć do oferty. W przypadku niedołączenia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających równoważność proponowanych materiałów i urządzeń do oferty traktowane będzie jak przyjęcie wszelkich wymagań określonych przez Zamawiającego.
Dodatkowe wymagania Zamawiającego mające wpływ na cenę oferty sporządzanej przez Wykonawce.
1) Realizacja przedmiotu zamówienia winna wynikać z opracowanej dokumentacji (projekt techniczny oraz przedmiar prac) przy uwzględnieniu, oprócz ogólnych przepisów techniczno-budowlanych także zasad sztuki budowlanej.
2) Zamawiający oczekuje ukończenia realizacji całości przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą, w terminie nie dłuższym niż do dnia 25.10.2024 r.
3) Wykonawca udzieli Zamawiającemu 5-cio letniej gwarancji oraz rozszerzy do 5 lat uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w pełnym zakresie zrealizowanego zamówienia. Oferta winna zostać tak skalkulowana przez Wykonawcę, aby Zamawiający w okresie obowiązywania rękojmi i gwarancji nie ponosił żadnych kosztów z tytułu napraw bądź wymiany niesprawnych elementów zamówienia. Koszty napraw lub wymian elementów zamówienia obciążać będą Wykonawcę. Gwarancja i rękojmia zostaje wyłączona w wyniku uszkodzeń i dewastacji elementów zamówienia przez osoby trzecie,
4) Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że udzielona gwarancja nie wyłącza uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady.
a) Warunki płatności dla zadania zostaną dokonane na podstawie faktury końcowej, po zakończeniu całości zadania, co zostanie potwierdzone spisaniem przez strony umowy, tj. Wykonawcę i inspektora nadzoru wyznaczonego przez Zamawiającego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
5) Materiały zastosowane podczas realizacji zamówienia winny być dobrej jakości, bezwzględnie posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne bądź świadectwa dopuszczenia do obrotu.
6) Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność i poniesienie wszelkich kosztów z tytułu strat materialnych
i niematerialnych, powstałych w wyniku zdarzeń losowych w tym kradzieży oraz z tytułu
odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, w tym także w wyniku ruchu pojazdów mechanicznych powstałych w związku z prowadzonymi robotami dla realizacji niniejszego zamówienia.
7) Wykonawca winien bezwzględnie posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności obejmującą pełną odpowiedzialność za wykonanie prac szczegółowo opisanych w pkt. III niniejszej Specyfikacji, gdzie suma ubezpieczenia nie będzie niższa niż kwota 1 000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). Umowa ubezpieczenia winna obejmować odpowiedzialność cywilną Wykonawcy za szkody z tytułu czynów niedozwolonych (odpowiedzialność deliktową) oraz odpowiedzialność cywilną za szkody wynikające z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (odpowiedzialność kontraktowa). Umowa ubezpieczenia winna mieć charakter ciągły i być zawarta na cały okres realizacji zamówienia. Koszt ubezpieczenia ponosi każdorazowo Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego odnawiania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia na sumę ubezpieczenia co najmniej równą 1 000.000,00 złotych (słownie: jeden milion złotych).
IV. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA / TRYB WYBORU WYKONAWCY.
Postępowanie pełne, dwuetapowe. Wybór wykonawcy nastąpi w drodze licytacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej SDSM Sp. z o.o.
Śląsko - Dąbrowska Spółka Mieszkaniowa Sp. z o.o. nie jest zamawiającym w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 z późniejszymi zmianami i w ramach prowadzonych postępowań przetargowych nie są zobowiązani do stosowania procedur wynikających z ww. ustawy.
VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH I WARIANTOWYCH.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
O udzielenie zamówienia określonego w rozdziale III niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że:
1. są zarejestrowani na stronie Platformy Zakupowej i przedłożą w formie elektronicznej dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale XV niniejszej specyfikacji, potwierdzające spełnienie wymagań zamawiającego,
2. wpłacą na rzecz zamawiającego wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych),
3. nie posiadają zaległości względem Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
4. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert roboty porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia o łącznej wartości minimum 300 000,00 zł netto (słownie: trzysta tysięcy złotych), potwierdzonej referencjami podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane lub innymi dokumentami - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji. Z referencji winno wynikać, że roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ukończone w terminie,
5. dysponują potencjałem kadrowym zdolnym do wykonania zamówienia w całości lub poprzez konsorcjum firm - dla potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane, z których co najmniej jedna osoba posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń wraz z aktualnym zaświadczeniem
0 przynależności do właściwej izby zawodowej oraz posiadają co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową,
6. posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w zakresie robót budowlanych na kwotę ubezpieczenia co najmniej
1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych),
7. posiadają na własnym rachunku bankowym środki finansowe, względnie posiadają zdolność kredytową potwierdzoną przez bank lub spółdzielczą kasę oszczędnościowo - kredytową, w kwocie co najmniej 50 000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
VIII. SPOSÓB PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
1. Powołana komisja przetargowa po sprawdzeniu kompletności złożonych w ofercie dokumentów (wg wykazu rozdziału XV) kwalifikuje oferty do dalszego etapu postępowania.
2. W razie wątpliwości w ocenie oferty komisja wezwie wykonawcę do złożenia wyjaśnień lub dodatkowych dokumentów, w formie papierowej lub elektronicznej.
3. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno - prawnym, ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego przez wykonawcę.
4. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń metodą spełnia - nie spełnia.
5. Po zapoznaniu się z ofertami komisja zaprosi do udziału w licytacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej SDSM Sp. z o.o. wszystkich wykonawców, zakwalifikowanych przez komisję przetargową do drugiego etapu i których oferty nie zostały odrzucone. O sposobie przeprowadzania i terminie licytacji dopuszczeni wykonawcy zostaną powiadomieni za pomocą Platformy Zakupowej.
6. Po przeprowadzeniu licytacji elektronicznej komisja przetargowa przedstawi wyniki postępowania przetargowego Zarządowi SDSM (zamawiającego) do zatwierdzenia.
IX. ZASADY UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum firm, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika. W ofercie winny być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum firm, będące Wykonawcami przedmiotu zamówienia. Oferta musi zostać podpisana przez osobę / osoby upoważnione zgodnie z reprezentacją. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed podpisaniem umowy w sprawie udzjelenia niniejszego zamówienia zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającą, co najmniej:
zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
określenie zakresu działania Wykonawców, którzy wspólnie złożyli oferty,
czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia, wymagania dotyczące rozliczeń z tytuł realizacji zamówienia.
W przypadku spółki cywilnej oferenci będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę spółki.
XI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT, MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy sporządzić na druku wg wzoru zamawiającego stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, a następnie dodać w formie pliku elektronicznego na Platformę Zakupową.
2. Do oferty powinny być załączone w formie elektronicznej wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami rozdziału XV niniejszej Specyfikacji.
XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTOWEJ
1. Wycenę realizacji zamówienia należy podać w kwocie netto.
2. Cena oferty powinna zawierać koszty wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia oraz niniejszą Specyfikacją, w szczególności opisanych w rozdziale III.
3. Oferta winna zawierać wartość netto, podatek VAT, wartość brutto. Jako cenę ofertową uważa się wartość netto i jako taką Zamawiający będzie przyjmował do rozliczeń z Wykonawcą.
4. Oferowana cena ma formę wynagrodzenia ryczałtowego, które w okresie realizacji niniejszego zamówienia nie będzie waloryzowane. W cenie oferty należy uwzględnić ryzyko związane z ryczałtowym sposobem rozliczenia, a także skutki inflacji i zmiany cen.
5. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
. XIV. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIE KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY
Kryteria oceny ofert: cena - 100%. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według kryterium najniższej ceny ofertowej, co oznacza, że zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, którego oferta została zakwalifikowana do II etapu postępowania przetargowego (licytacji), a w konsekwencji jej przeprowadzenia, wykonawcy który zaoferował najniższą cenę netto usługi.
XV. WYKAZ OŚWIADCZEŃ l/LUB DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument podpisany przez wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
2. Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 2. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument podpisany przez wszystkich uczestników oferty.
3. Oświadczenie o nr rachunku bankowego na które należy zwrócić wadium - Załącznik nr 3. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument podpisany przez wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
4. Potwierdzenie wpłaty wadium na kwotę 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych).
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
8. Kopie referencji potwierdzających wykonanie (w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ukończone w terminie) przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert robót porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia o łącznej wartości minimum 300 000,00 zł netto (słownie: trzysta tysięcy złotych). W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają referencje tak, by wypełnić wymagania Zamawiającego.
9. Wykaz osób wg Załącznika nr 4 wraz z załączoną kopią uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej, dla co najmniej jednej osoby posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową,
10. Kopię polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności obejmującą pełną odpowiedzialność za wykonanie prac szczegółowo opisanych w pkt. III niniejszej Specyfikacji, gdzie suma ubezpieczenia nie będzie niższa niż kwota 1 000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) wraz z potwierdzeniem opłacenia składek / ki. Umowa ubezpieczenia (OC) powinna obejmować odpowiedzialność cywilną Wykonawcy za szkody z tytułu czynów niedozwolonych (odpowiedzialność deliktową) oraz odpowiedzialność cywilną za szkody wynikające z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (odpowiedzialność kontraktowa).
11. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają referencje samodzielnie lub wspólnie tak by wypełnić wymagania Zamawiającego.
12. Kosztorysy ofertowe szczegółowe zawierające podstawę wyceny, opis pozycji, jednostkę obmiarową, ilość i cenę jednostkową, wartość pozycji, tabelę elementów scalonych oraz zestawienie materiałów, łączną cenę netto, podatek VAT, łączną cenę brutto. Ze względu na ryczałtowy charakter zamówienia (umowa o dzieło) zakres rzeczowy kosztorysów ofertowych nie będzie przedmiotem szczegółowego badania ofert, a jedynie stanowi formę poglądową dla Zamawiającego. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden komplet kosztorysów.
13. pełnomocnictwa lub upoważnienia określające sposób i zakres reprezentacji Wykonawcy w przypadku wystąpienia w jego imieniu innych osób, niż umocowane do jego reprezentacji.
XVI. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE MUSZĄ BYĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA
1. Umowę zawiera się w formie pisemnej pod rygorem nieważności, chyba, że przepisy prawa lub wymagania ofertowe zastrzegają formę szczególną.
2. Umowa zostanie zawarta w terminie nie dłuższym niż 14 dni, a w uzasadnionych przypadkach w terminie do 21 dni, od daty podjęcia decyzji przez komisję przetargową oraz Zarząd SDSM zatwierdzającej rozstrzygnięcie procedury o udzieleniu zamówienia.
3. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy przeprowadzane jest ponowne postępowanie przetargowe lub komisja przetargowa wskazuje Zarządowi SDSM innego uczestnika licytacji, z którym może zostać zawarta umowa.
4. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie zgodnie z art. 66 i 70 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny z późniejszymi zmianami.
5. Cena ofertowa wykonawcy zaoferowana w formie licytacji elektronicznej będzie dla zamawiającego ceną wiążącą.
XVII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
1. Wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) powinno zostać wniesione w pieniądzu na konto Zamawiającego, nr rachunku bankowego: 35 1020 2313 0000 3202 0533 9595 z dopiskiem określającym przedmiot przetargu. Oferta, która nie będzie zawierać dowodu wniesienia wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium wniesione przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, ulega przepadkowi na rzecz Zamawiającego gdy :
a) Wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
b) Wykonawca nie podpisze umowy w wyznaczonym terminie, na warunkach określonych w ofercie lub na warunkach uzgodnionych w drodze aukcji,
c) Wykonawca podał w ofercie nieprawidłowe lub nieprawdziwe dane.
4. Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane zwrot wadium nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni po podjęciu decyzji zatwierdzającej przez Zarząd Spółki bądź komisję negocjacyjną.
5. Wykonawcom, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty i zostali wybrani do realizacji zamówienia, wadium zwraca się w ciągu 7 dni po zawarciu umowy w wartości nominalnej.
XVIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
1. Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia zabezpieczenia Umowy.
XIX. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA
1. Istotne postanowienia dla stron umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym integralny Załącznik do niniejszej Specyfikacji.
2. Termin płatności wyniesie 30 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury, bądź wpływu dokumentów rozliczeniowych złożonych zgodnie z wymaganiami niniejszej Specyfikacji. Jedyną dopuszczalną formą płatności jest przelew bankowy z rachunku Zamawiającego.
XX. WYKLUCZENIE WYKONAWCY, ODRZUCENIE OFERTY, UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA.
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy:
a) wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności,
b) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
2. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Zamawiający dokona odrzucenia ofert, które:
a) są niezgodne z prawem,
b) ich treść nie odpowiada treści SIWPP,
c) ich złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
d) zawierają rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, według oceny Zamawiającego.
4. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania przetargowego, podając krótkie uzasadnienie.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, jak też odwołania, unieważnienia przetargu, bądź jego ograniczenia, względnie uznania, że przetarg nie dał rezultatu na każdym etapie - bez podania przyczyny.
XXI. POUCZENIE O ŚRODKACH PRAWNYCH I NASTĘPSTWACH NIEZGODNOŚCI OFERTY Z TREŚCIĄ SPECYFIKACJI.
Wykonawca w postępowaniu składa dokumenty i oświadczenia pod odpowiedzialnością karną.
1. W razie stwierdzenia, że złożone przez Wykonawcę informacje są nieprawdziwe, Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 kodeksu postępowania karnego zawiadomi o tym fakcie właściwe organy ścigania.
2. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub oświadczeń, spowoduje wykluczenie go z postępowania.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
4. Oferta cenowa sporządzona niezgodnie z treścią SIWPP traktowana będzie jako nieważna i nie będzie rozpatrywana.
5. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert pozostają bez rozpatrzenia.
6. Decyzje o wyborze ofert są decyzjami ostatecznymi, od których Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu nie przysługują żadne środki odwoławcze.

Kontakt:
X. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
Wszelkie informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00 osobiście w siedzibie Administracji Mysłowice Śląsko - Dąbrowskiej Spółki Mieszkaniowej Sp. z o.o. przy ul. Świerczyny 7 w Mysłowicach (pok. nr 1), telefonicznie pod nr (32) 318 29 00 wew. 664, bądź mailowo pod adresem: lgrzega@sdsm.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.