Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup wraz z dostawą podkładów strunobetonowych i podrozjazdnic

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup wraz z dostawą podkładów strunobetonowych i podrozjazdnic

Data zamieszczenia: 2024-04-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Robót Komunikacyjnych - DOM w Poznaniu Sp. z o.o
ul Mogileńska 10 G
61-052 Poznań
powiat: Poznań
795 500 447, 789 445 236
a.mojzykiewicz@zrk-dom.com.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: 795 500 447, 789 445
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
WARUNKI ZAMÓWIENIA (WZ) dla postępowania zakupowego
Na zakup wraz z dostawą podkładów strunobetonowych i podrozjazdnic w terminie od 01.05.2024 r. do 30.04.2025 r.
zapraszamy do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
2. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 13 ust. 1 pkt 1, §14 oraz § 17 ,,Regulaminu udzielania zamówień przez Spółkę Zakład Robót Komunikacyjnych -DOM w Poznaniu Sp. z o.o." oraz niniejszych Warunków Zamówienia. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego: http://zrk-dom.com.pl
3. Przedmiotem zamówienia jest: zawarcie z więcej niż jednym podmiotem umowy ramowej na zakup podkładów strunobetonowych i podrozjazdnic w terminie od 01.05.2024 r. do 30.04.2025 r. Umowy będą miały charakter otwarty i nie będą stanowiły obliga do zaciągnięcia zobowiązania w ściśle określonej ilości. Rozliczenie umów będzie odbywało się na bazie zamówień jednostkowych po faktycznie wykonanych zakupach wraz z dostawą. Dostawy będę się odbywać na terenie całego kraju. Szczegółowy wykaz materiałów a zarazem formularz cenowy stanowi załącznik nr 1.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.

Dokument nr: NZLD 322/04/2024

Otwarcie ofert: 10.4 Termin otwarcia ofert 23.04.2024 godz. 10:30. W dniu otwarcia ofert pomiędzy godziną 10:00 - 10:30 Wykonawca, powinien przesłać do Zamawiającego drogą e-mail hasło do otwarcia pliku z ofertą w temacie wiadomości wpisując numer postępowania oraz HASŁO.

Składanie ofert:
10.1 Ofertę należy przygotować i złożyć ściśle według wymagań określonych w WZ i w formie elektronicznej przesłać na adres e-mail Zamawiającego:
a.mojzykiewicz@zrk-dom.com.pl
Oferta powinna być zabezpieczona hasłem, celem uniemożliwienia otwarcia pliku przed terminem otwarcia ofert.
10.2 TERMIN SKŁADANIA ofert 23.04.2024 godz. 10:00. Decyduje data wpływu oferty na skrzynkę pocztową Zamawiającego. Oferty, które przyjdą po tym terminie, nie
zostaną rozpatrzone i podlegać będą odrzuceniu z przyczyn formalnych bez względu na ich treść.

Miejsce i termin realizacji:
6. Termin realizacji dostaw:
Termin realizacji dostaw ustalany będzie każdorazowo na podstawie zamówień jednostkowych.

Wymagania:
4. Warunki udziału w postępowaniu:
4.1 Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z podstawą dysponowania;
Zamawiający nie stawia warunku w niniejszym zakresie.
b) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia; Zamawiający nie stawia warunku w niniejszym zakresie.
c) wykaz dostaw lub usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane z załączeniem dowodów potwierdzających czy te dostawy/usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane;
Zamawiający nie stawia warunku w niniejszym zakresie.
4.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej gwarantującej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.
4.3. Posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
7. Opis sposobu przygotowania oferty:
7.1 Dokumenty i oświadczenia, w tym pełnomocnictwa należy złożyć w formie elektronicznego odwzorowania (skanu) dokumentu sporządzonego w formie pisemnej, lub w formie dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z reprezentacją podmiotu, którego dokument dotyczy lub - w przypadku pełnomocnictw - przez wystawcę pełnomocnictwa.
7.2 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy przedstawiony skan jest nieczytelny albo w przypadku wątpliwości co do wiarygodności dokumentu.
7.3 Oferta oraz stanowiące załączniki do oferty oświadczenia Wykonawcy winny być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Inne dokumenty stanowiące załączniki do oferty winny zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
7.4 Oferta oraz stanowiące załączniki do oferty oświadczenia Wykonawcy powinny zostać sporządzone w języku polskim, do innych dokumentów stanowiących załączniki do oferty, sporządzonych w języku innym niż polski, powinny zostać dołączone ich wierzytelne tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
7.5 Wszystkie strony oferty, a także miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
7.6 Wszystkie strony oferty winny być ponumerowane.
7.7 W ofercie należy podać cenę zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1. Ceny ofertowe powinny uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
7.8 Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
a) formularz ofertowy;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub upływem terminu negocjacji, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania;
c) pełnomocnictwa dla osób składających w imieniu Wykonawcy oświadczenia woli lub wiedzy, jeżeli umocowanie tych osób do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy nie wynika z wpisów do właściwego rejestru albo ewidencji;
d) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji lub na podstawie przedłożonego pełnomocnictwa;
e) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub innego dokumentu, potwierdzającego okoliczność uzyskania przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia, rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub upływem terminu negocjacji;
f) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub innego dokumentu potwierdzającego okoliczność uzyskania przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub upływem terminu negocjacji;
7.9 Wszelkie koszty związane z udziałem w niniejszym postępowaniu, w szczególności koszty sporządzenia i złożenia oferty ponosi Wykonawca.
8. Wyjaśnienia treści ofert, uzupełnienie ofert, omyłki pisarskie i rachunkowe.
8.1 Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedłożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
8.2 W przypadku, gdy oferta nie zawiera wymaganych dokumentów lub doręczone dokumenty nie potwierdzają spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego, Zamawiający wzywa do uzupełnienia brakujących oświadczeń i dokumentów.
8.3 Zamawiający poprawia w treści oferty:
a) oczywiste omyłki pisarskie;
b) omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
c) inne omyłki w treści oferty polegające na niezgodności treści oferty z Warunkami Zamówienia, opisem przedmiotu Zamówienia lub postanowieniami umowy zakupowej, które nie powodują istotnych zmian w treści oferty; o czym niezwłocznie zawiadamia Wykonawców, których oferty zostały poprawione.
9. Wadium.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
10. Sposób sporządzenia i złożenia oferty oraz dokumentów wymaganych w postępowaniu.
10.3 Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
11. Negocjacje z Wykonawcami i składanie ofert ostatecznych.
Zamawiający przewiduje przeprowadzenie negocjacji handlowych, do których zaproszeni zostaną Wykonawcy, których oferty nie podlegają odrzuceniu. Negocjacje handlowe mogą dotyczyć ceny oraz parametrów odnoszących się do przedmiotu i warunków realizacji Zamówienia.
Po przeprowadzeniu negocjacji handlowych, Zamawiający wraz z zaproszeniem do złożenia oferty ostatecznej przekaże wszystkim Wykonawcom zaproszonym do negocjacji handlowych, aktualny przedmiot i warunki realizacji Zamówienia lub wykaz zmian wynikających z tych negocjacji.
12. Termin związania ofertą.
Okres związania ofertą wynosi 2 miesiące licząc od upływu terminu składania ofert albo w przypadku przeprowadzenia negocjacji i zaproszenia do złożenia ofert ostatecznych licząc od upływu terminu składnia ofert ostatecznych.
13. Kryteria oceny ofert.
Oferty oceniane będą przez Zamawiającego przy uwzględnieniu kryterium: a) cena jednostkowa zakupu -- 100%
Badana cena - x 100%
Cena najniższa
14. Wybór najkorzystniejszej oferty.
14.1 Zamawiający zawrze z Wykonawcami, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, pisemną umowę na realizację przedmiotu zamówienia.
14.2 Udzielenie zamówienia, a jednocześnie zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania wobec Wykonawcy, nastąpi po złożeniu zamówień jednostkowych.
14.3 Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę innego Wykonawcy i zawrzeć z nim umowę na realizację przedmiotu zamówienia bez przeprowadzania ponownego badania ofert.
14.4 Do umowy o realizację przedmiotu zamówienia zastosowanie będą mieć przepisy prawa obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Spory powstałe w związku z zawarciem, wykonaniem lub rozwiązaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia podlegać będą jurysdykcji sądów polskich, miejscowo właściwych dla siedziby Zamawiającego.
15. Zamknięcie postępowania.
15.1 Zamawiający zamyka postępowanie, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) nie wpłynęła żadna oferta;
c) cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tą kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
d) dalsze prowadzenie postępowania zakupowego lub wykonanie Zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego;
e) postępowanie zakupowe obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy zakupowej;
f) w innych uzasadnionych przypadkach.
15.2 Zamawiający może zamknąć postępowanie zakupowe na każdym etapie postępowania, jak również po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy zakupowej.
16. Zastrzeżenia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania zakupowego na każdym jego etapie, jak również po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy zakupowej w przypadkach określonych w §25 ust. 1 Regulaminu udzielania zamówień przez Spółkę Zakład Robót Komunikacyjnych - DOM w Poznaniu Sp. z o.o.
Wykonawca nie będzie wysuwał w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu.
Zamawiający zastrzega, że zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem uzyskania przez prowadzącego postępowanie zakupowe wymaganych zgód organów Zamawiającego.

Kontakt:
5. Osoby upoważnione do kontaktu ze Strony Zamawiającego:
Krzysztof Matecki tel. 795 500 447 e-mail: k.matecki@zrk-dom.com.pl
Agnieszka Mojżykiewicz tel. 789 445 236 e-mail: a.mojzykiewicz@zrk-dom.com.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.