śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Będzin)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Awaryjne wykonanie prac związanych z poprawą zagospodarowania wód opadowych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ul. Wilczak 17 61-623 Poznań powiat: Poznań telefon 647-72-00, fax 820-17-09, tel.: 61 64 77 220 oferty@zdm.poznan.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | telefon 647-72-00, f |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opis przedmiotu zamówienia zapraszamy do złożenia oferty cenowej na realizację następującego zadania: Awaryjne wykonanie prac związanych z poprawą zagospodarowania wód opadowych w ciągu Ul. Pogodnej na odcinku od posesji nr 2 do Ul. Sowińskiego - strona wschodnia. Lp. Opis Jedn.obm. Ilość 1 Wykonanie oznakowania tymczasowej organizacji ruchu kpl. 1 2 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych km 0,6 3 Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 20 cm m2 90 4 Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 10 cm m 60 5 Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 10 cm m2 33 6 Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 20 cm m2 33 7 Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym m3 9,9 8 Wykopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.25 m3 - do gł. 60 cm. m3 18 9 Wywiezienie ziemi z opłatą za składowanie m3 45 10 Złoża filtracyjne z kamienia0.4-0,8 mm gr 10 cm wykonywane ręcznie m3 3 11 Ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztucznych o średnicy 160 mm w otulinie kokosu m 60 12 Złoża filtracyjne żwirowe wykonywane ręcznie m3 15 13 Wykopy jamiste o głębok.1.0 m o szerokości dna 1-2,5 m - kat. gruntu III m3 9 14 Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu szt. 3 15 Przejście przez ściany - otwór o śr. 160 mm szt. 3 16 Zasypywanie wykopu w miejscu montażu wpustu betonem B15 (brak możliwości zagęszczenia gruntu) m3 3 17 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm m2 33 18 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm m2 33 19 Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - obok czynnego pasa jezdni m2 33 20 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 6 cm m2 33 21 Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - obok czynnego pasa jezdni m2 33 22 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm m2 33 Dopuszcza się złożenie oferty częściowej nie Dokument nr: ZDM-UI.342.27.2024 Otwarcie ofert: Data, godz. otwarcia ofert: 2024-04-18 10:00 Składanie ofert: Oferty należy złożyć w/u: Wydział Organizacyjny - Kancelaria Zarządu Dróg Miejskich przy Ul. Wilczak 17, 61-623 Poznań TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-18 8:00 Uwaga: Nie wyklucza się możliwości składania ofert np. drogą elektroniczną na adres oferty@zdm.poznan.pl, z zaznaczeniem w temacie wiadomości nazwy zadania, nazwy wydziału lub/i numeru postępowania, jednakże wówczas pominięty zostaje zapis ,,nie otwierać przed 2023-12-22 10:00- oferta do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego". Wykorzystując tę drogę dostarczenia oferty, oferent powinien być świadomy, że nie ma możliwości zachowania tajności jego oferty do momentu łącznego otwarcia wszystkich ofert. Miejsce i termin realizacji: Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: od dnia podpisania umowy do dnia 30 kwietnia 2024r. Wymagania: WARUNKI UCZESTNICTWA Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W treści oferty należy podać kwotę brutto za wykonanie usługi. Do oferty należy załączyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (w skrócie CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawiony/wydrukowany nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną usługę, której przedmiotem były naprawy (bądź wymiany) elementu składowego miejskiej sieci kanalizacji deszczowej (bądź jej odcinka) o łącznej wartości 100 000,00 PLN; 3) Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną usługę, której przedmiotem były prace związane z powierzchniowym odprowadzeniem wód opadowych ( w tym drenaże) o wartości minimum 100 000,00 PLN; 3) do oferty należy przedłożyć szczegółowy kosztorys ofertowy; 4) Wykonawca prac być wpisany do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez marszałków województw w zakresie transportu odpadów o kodach:, 20 03 04,20 03 06; Pouczenie Oferty w zależności od preferencji wykonawców mogą być dostarczane do ZDM w różny sposób np. osobiście lub pocztą tradycyjną w zamkniętej kopercie. W celu łatwej identyfikacji, koperty powinny być opatrzone nazwą zadania, nazwą wydziału lub/i numerem postępowania oraz informacją ,,nie otwierać przed 2024-04-18 10:00- oferta do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego". |
© eurobudowa.pl 2004-2024