śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
śląskie (Będzin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Montaż lampy ogrodowej przy pochylni dla osób niepełnosprawnych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Dom Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helclów w Krakowie ul. Helclów 2 31-148 Kraków powiat: Kraków tel: +48 12 634 42 55, fax +48 12 633 08 28, zamowienia@dpshelclow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: +48 12 634 42 5 |
Termin składania ofert: | 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE w sprawie zamówienia publicznego do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych Podstawa prawna wyłączenia stosowania przepisów ustawy Pzp: art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) Gmina Miejska Kraków - Dom Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zamówienia publicznego: Montaż lampy ogrodowej przy pochylni dla osób niepełnosprawnych na terenie Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie (nazwa przedmiotu zamówienia) I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na terenie Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie (DPS), na nieruchomości położonej przy Ul. Helclów 2, oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 116/14 obręb 116, jednostka ewidencyjna Śródmieście, zadanie pn. ,,Montaż lampy ogrodowej przy pochylni dla osób niepełnosprawnych", obejmujących dostawę i montaż jednej latarni parkowej na fundamencie oznaczonej na mapie zagospodarowania numerem L13, do której doprowadzono instalację elektryczną z lampy L14 oraz doprowadzenie przewodu do latarni parkowej L12. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty budowlane w zakresie i zgodnie z dokumentacją stanowiącą Załącznik Nr 3 do Zapytania Ofertowego oraz na warunkach określonych we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do Zapytania Ofertowego. Ponadto zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) sprawowanie nadzoru archeologicznego i uzyskanie w tym zakresie pozwolenia konserwatorskiego w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Krakowie, 2) opracowanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej Małopolskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków, Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego i Zamawiającemu, 3) dokonanie zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych organowi nadzoru budowlanego. Cena oferty musi być podana z dokładnością do 1 grosza, tj. do dwóch miejsc po przecinku, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 i wyższe zaokrągla się do 1 grosza (ostatnią pozostawioną cyfrę powiększa się o jednostkę). Cena oferty ma być zgodna z załączonym kosztorysem ofertowym oraz zawierać wszystkie koszty, satysfakcjonujące Wykonawcę zysk oraz podatki, dla poprawnej realizacji przedmiotu zamówienia. W ramach wynagrodzenia wykonawca ma uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, w tym również koszty robót budowlanych, nadzoru, opracowania dokumentacji powykonawczej i uzyskania wszystkich wymaganych prawem odbiorów, zabezpieczenie i utrzymanie placu budowy. Cena oferty ma uwzględniać również jakość i parametry techniczne materiałów, sprzętów i urządzeń będących przedmiotem zamówienia a określonych w dokumentacji projektowej. 6. Kosztorys ofertowy ma być sporządzony na podstawie przedmiaru robót ujętego w Załączniku Nr 3 do Zapytania Ofertowego. 7. Wykonawca sporządzi kosztorys ofertowy metodą kalkulacji uproszczonej. 8. Stawka podatku VAT: 23%. 9. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie ze sztuką jego wykonania oraz obowiązującymi w zakresie jego wykonania standardami, normami i przepisami prawa. 10. Jeżeli Wykonawca robót uznaje, że dokumentacja projektowa ma lub może mieć wpływ na nie zapewnienie należytej jakości robót, zobowiązany jest powiadomić o tym Zamawiającego przed złożeniem Oferty. Dokument nr: DO.271.2.6.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert został wyznaczony na dzień: 23 kwietnia 2024 r. godz. 08:30. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert został wyznaczony na dzień: 23 kwietnia 2024 r. do godz. 08:00. Oferty na Formularzu Ofertowym, sporządzonym wg wzoru załączonego do ogłoszenia (Formularz Cenowy oraz Formularz Ofertowy oraz dokumenty ujęte w ust. 6 poniżej) należy składać wyłącznie pocztą elektroniczną na adres zamowienia@dpshelclow.pl, z zastrzeżeniem, że: 1) oferta składana pocztą elektroniczną musi stanowić spakowany folder z rozszerzeniem .zip (folder może być chroniony hasłem); 2) w folderze muszą się znajdować następujące dokumenty: Formularz Ofertowy i Formularz Cenowy - wypełnione i podpisane przez osobę upoważnioną (dopuszcza się skan podpisanego dokumentu, lub dokument w postaci elektronicznej opatrzony podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym) oraz odpis i dokumenty, o których mowa w ust. 6 pkt 1) -3); 3) w temacie e-maila z ofertą należy wpisać Oferta dotycząca zamówienia nr DO.271.2.6.2024 ,,Montaż lampy ogrodowej przy pochylni dla osób niepełnosprawnych na terenie Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie"; 4) w treści e-maila należy podać dane Oferenta (nazwa, adres, telefon kontaktowy); 5) w przypadku zabezpieczenia oferty hasłem, hasło do otwarcia folderu Oferent poda Zamawiającemu po upływie terminu składania ofert a przed terminem otwarcia ofert tj. 23 kwietnia 2024 r. pomiędzy godziną 08:00 i 08:30 pocztą elektroniczną na adres zamowienia@dpshelclow.pl; 6) w przypadku, gdy oferta będzie chroniona hasłem, a Oferent nie poda hasła lub poda je po upływie terminu, o którym mowa w pkt 5), oferta zostanie uznana za złożoną po terminie i nie będzie rozpatrywana. Miejsce i termin realizacji: 11. Termin realizacji zamówienia: 1) przewidywany termin przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego placu budowy oraz rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych: do 28 czerwca 2024 r.; w tym terminie Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pozwolenie konserwatorskie dotyczące nadzoru archeologicznego oraz rozpocząć roboty budowlane; 2) termin zakończenia realizacji przedmiotu Umowy - do dnia 31 sierpnia 2024 r.; w tym terminie Wykonawca jest zobowiązany: a) zakończyć roboty budowlane, b) przekazać dokumentację powykonawczą Zamawiającemu i Małopolskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków, c) zawiadomić organ nadzoru budowlanego o zakończeniu prac; 3) termin usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi: do 14 dni od dnia zgłoszenia wad i usterek przez Zamawiającego; zgłoszenie wad i usterek nastąpi z zachowaniem formy pisemnej (pocztą elektroniczną lub pismem). Wymagania: 12. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, tj: 1) Osobą do kierowania pracami spełniającą następujące wymagania: a) posiadającą uprawnienia budowlane - w myśl przepisów ustawy z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, b) spełniającą wymagania, o których mowa w art. 37 c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, c) posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37 b ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, 2) Kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń. 3) Osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania nadzoru archeologicznego nad prowadzonymi robotami budowlanymi. Warunki udziału w postępowaniu wskazane w niniejszym ustępie Wykonawca może spełniać samodzielnie, lub łącznie z Podwykonawcą, który winien zostać wskazany w ust. 6 Formularza Ofertowego - w takiej sytuacji dokumenty, o których mowa w Części II ust. 6 pkt 3) Zapytania Ofertowego winny dotyczyć Podwykonawcy w zakresie odpowiadającym tej części zamówienia, której realizację Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy. 13. UWAGA: Zaleca się, aby Wykonawca zdobył, na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie potrzebne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania wyceny oraz zawarcia Umowy i wykonania zamówienia. Zamawiający informuje Wykonawców o ich uprawnieniu do przeprowadzenia wizji lokalnej planowanych robót będących przedmiotem zamówienia. Wizja okalna nie jest obowiązkowa. Koszt dokonania wizji lokalnej planowanych usług poniesie Wykonawca. Wykonawca może skorzystać z wizji lokalnej, która została zaplanowana w terminie: 18 kwietnia 2024 r. o godzinie 10.00 miejsce wizji lokalnej: Kraków, ul. Helclów 2. II. Jednocześnie informujemy, że: Oferta musi być złożona na zasadach określonych przez Zamawiającego w niniejszym Zapytaniu Ofertowym oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Oferent zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Oferentem są podmioty występujące wspólnie, wymaga się przedłożenia stosownej umowy regulującej ich współpracę oraz pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie, obejmującego upoważnienie do działania w ich imieniu w postępowaniu; 2) kosztorysu ofertowego; 3) dokumentów potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, określonego w Części I ust. 12 pkt 1) niniejszego Zapytania Ofertowego. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. KRYTERIUM WYBORU I OCENY OFERT. Zamawiający będzie oceniał oferty według następującego kryterium: cena = 100% kryterium ceny = cena najniższa brutto spośród ważnych ofert cena brutto badanej oferty x 100% 1) Jeżeli złożono Ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, winien poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, a jeśli tak, wskazać nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 2) Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone Kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów. 3) Ceny w ofercie, w tym wszystkie ceny jednostkowe, należy określać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, stosując zasadę opisaną w art. 3 ust. 1 pkt 1) i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 168). Jeżeli obliczona cena ma więcej miejsc po przecinku należy ją zaokrąglić w następujący sposób: cyfry od 1 do 4 zaokrąglić w dół, a cyfry od 5 do 9 należy zaokrąglić w górę. 4) W przypadku konieczności poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych w ofercie, Zamawiający jako podstawę ustalenia wartości oferty oraz innych wartości pośrednich (np. łączna wartość danej pozycji w danym okresie rozliczeniowym) przyjmie ceny jednostkowe brutto ujęte w Formularzu Cenowym. 9. POWIADOMIENIE WYKONAWCÓW O WYNIKACH: 1) Wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony o miejscu i terminie zawarcia umowy, jak również o wszelkich dodatkowych formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione w celu zawarcia umowy. 2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadamia Oferentów, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom wg kryterium oceny ofert. 10. Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert, które wpłynęły po wyznaczonym przez Zamawiającego terminie oraz odrzuci oferty: 1) których treść nie odpowiada treści niniejszego Zapytania Ofertowego, z zastrzeżeniem, że Zamawiający jest uprawniony do korekty omyłek w ofertach; 2) Wykonawców niespełniających warunków udziału w postępowaniu; 3) które będą niekompletne, lub które będą dotyczyły robót innych niż wskazane przez Zamawiającego w niniejszym Zapytaniu Ofertowym i Formularzu Cenowym, z zastrzeżeniem, że Zamawiający - jeśli uzna to za konieczne - zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do uzupełnienia przedłożonych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących złożonej Oferty; 4) Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129 z późn. zm.). 11. Pozostałe warunki zamówienia określono we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego. 12. Termin związania ofertą wynosi 60 dni od terminu składania ofert. 13. Waluta rozliczeniowa w PLN. 14. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień dodatkowych. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Wykonawcom nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. 16. Zamawiający informuje, że treść ofert złożonych w niniejszym postępowaniu jest w całości jawna. Uwagi: 17. Informacje dotyczące ochrony danych osobowych, dla Wykonawców biorących udział w postępowaniu: Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej także "RODO") informuję, iż: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie przy ul. Helclów 2, zwany dalej także "ADO" lub "DPS". 2) Inspektor ochrony danych w Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie - kontakt; e - mail: iod@dpshelclow.pl. lub tel. 12 634 42 55 wew. 208. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z postępowaniem DPS o udzielenie zamówienia publicznego nr DO.271.2.6.2024. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania stosownie do zasady wynikającej z art. 254 ustawy z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869 z późn. zm.) w związku z Regulaminem udzielania w Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie zamówień publicznych, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Udostępnianie danych osobowych, zebranych przez DPS w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ma zastosowanie do danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO lub danych określonych w art. 35 ustawy z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący ich nienaruszalność. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, DPS przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. DPS przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8) Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie ADO niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia), b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od ADO ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). 9) Skorzystanie przez Panią/Pana z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, DPS nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. 11) Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 12) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez ADO. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Kontakt: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Oferentami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są: 1) Małgorzata Bogucka, tel. (12) 634-42-55 wew. 275, e-mail: do@dpshelclow.pl, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 07.00 - 15.00; 2) Zyta Malewicz, tel. (12) 634-42-55 wew. 223, e-mail: do@dpshelclow.pl, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 07.30 - 15.00. |
© eurobudowa.pl 2004-2024