dolnośląskie (Legnica)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa oraz montaż czujników parkowania na wybranych miejscach parkingowych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miasta Gdyni Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 81-382 Gdynia powiat: Gdynia wydz.inwestycji@gdynia.pl https://portal.smartpzp.pl/umgdynia/public/postepowanie?postepowanie=65730117 |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdynia |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA oraz montaż czujników parkowania na wybranych miejscach parkingowych w Śródmieściu Gdyni wraz z obsługą gwarancyjną w ramach realizacji zadań projektu SPINE Krótki opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż czujników parkowania na wybranych miejscach parkingowych w Śródmieściu Gdyni wraz z obsługą gwarancyjną w ramach realizacji zadań projektu SPINE. 3.3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.3.1. Dostawę i montaż 100 szt. nowych czujników parkowania (detektorów) zgodnych z protokołem komunikacji w sieci radiowej uwzględniającej niski pobór energii, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ, dalej zwany ,,OPZ"); 3.3.2. Dostawę i montaż 20 tablic informacyjnych zawierających wizualną identyfikację projektu SPINE wraz z informacją o nazwie zadania oraz o źródle dofinansowania, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w OPZ. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi OPZ (załącznik nr 1 do SWZ), a także dyspozycje Zamawiającego zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 6 SWZ, zwane dalej ,,PPU"). CPV: 34996300-8, 34926000-4 Dokument nr: 2024/BZP 00285004, UI.271.1.10.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-24 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/umgdynia/public/postepowaniepostepowanie=65730117 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umgdynia Postępowanie znajduje się pod nr UI.271.1.10.2024. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się za pośrednictwem Platformy Portal SmartPZP, która jest dostępna pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/umgdynia Szczegóły wymagań technicznych i organizacyjnych zostały opisane w rozdziale VII SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXIII SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXIII SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/umgdynia/public/postepowanie?postepowanie=65730117 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-24 10:00 Miejsce składania ofert: Platforma Portal SmartPZP: https://portal.smartpzp.pl/umgdynia, UI.271.1.10.2024 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni Wymagania: 18.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 18.2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 18.3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 18.3.1. pieniądzu; 18.3.2. gwarancjach bankowych; 18.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych; 18.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 462). 18.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy: PKO Bank Polski S.A. PL 53 1440 1026 0000 0000 0040 1037 18.5. Wadium wnoszone w formie wymienionej w pkt 18.3.2 - 18.3.4 należy złożyć w oryginale wraz z ofertą w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę (np. bank, ubezpieczyciel). 18.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: UI.271.1.10.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż czujników parkowania na wybranych miejscach parkingowych w Śródmieściu Gdyni wraz z obsługą gwarancyjną w ramach realizacji zadań projektu SPINE. 3.3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.3.1. Dostawę i montaż 100 szt. nowych czujników parkowania (detektorów) zgodnych z protokołem komunikacji w sieci radiowej uwzględniającej niski pobór energii, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ, dalej zwany ,,OPZ"); 3.3.2. Dostawę i montaż 20 tablic informacyjnych zawierających wizualną identyfikację projektu SPINE wraz z informacją o nazwie zadania oraz o źródle dofinansowania, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w OPZ. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi OPZ (załącznik nr 1 do SWZ), a także dyspozycje Zamawiającego zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 6 SWZ, zwane dalej ,,PPU"). 4.2.6.) Główny kod CPV: 34996300-8 - Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 34926000-4 - Sprzęt do kontroli parkingów samochodowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty/Oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.2.SWZ, są składane wraz z ofertą (jeżeli dotyczy). 10.2. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale IX SWZ: 1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ); 2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wskazanych przez Zamawiającego (wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ). 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 12.15. Dokumenty/Oświadczenia składające się na ofertę: 12.15.1. Formularz Oferty, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ; 12.15.2. Formularz Cenowy, stanowiący załącznik nr 2a do SWZ; 12.15.3. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ; 12.15.4. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy): 1) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy; 2) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty; 3) Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 4) Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza. 12.15.5. Dowód wniesienia wadium. Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 18.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 18.2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 18.3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 18.3.1. pieniądzu; 18.3.2. gwarancjach bankowych; 18.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych; 18.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 462). 18.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy: PKO Bank Polski S.A. PL 53 1440 1026 0000 0000 0040 1037 18.5. Wadium wnoszone w formie wymienionej w pkt 18.3.2 - 18.3.4 należy złożyć w oryginale wraz z ofertą w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę (np. bank, ubezpieczyciel). 18.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia znajdują się w Rozdziale XI SWZ. 18.8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian umowy w okolicznościach przewidzianych ustawą Pzp a także zmian przewidzianych w Projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 6 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-23 |
© eurobudowa.pl 2004-2024