Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa materiałów i środków eksploatacyjnych niezbędnych do realizacji prac B+R nad...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa materiałów i środków eksploatacyjnych niezbędnych do realizacji prac B+R nad agregatem uprawowo-nawozowo-siewnym zgodnym z technologią strip-till

Data zamieszczenia: 2024-04-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Agrimet Sp. z o.o
Babki 4
19-500 Babki
powiat: gołdapski
+48 606 946 454
biuroagrimet@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/188049
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Babki
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 606 946 454
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA materiałów i środków eksploatacyjnych niezbędnych do realizacji prac B+R nad agregatem uprawowo-nawozowo-siewnym zgodnym z technologią strip-till.
Powstaje w kontekście projektu
FENG.01.01-IP.02-0405/23 - Prowadzenie prac badawczo - rozwojowych nad agregatem uprawowo-nawozowo-siewnym zgodnym z technologią strip-till jako strategiczny element umocnienia przewagi produktowej i technologicznej (...)

Część 1
DOSTAWA materiałów i środków eksploatacyjnych niezbędnych ..

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów niezbędnych do prowadzenia prac badawczych. Dostarczone materiały posłużą do wykonywania serii elementów opracowywanego rozwiązania.
Uwaga

Termin zakończenia realizacji Zamówienia może ulec w uzasadnionych przypadkach zmianie (zmiany zostaną określone w Umowie).
Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie zamawianie dostaw zgodnie z przedłożoną specyfikacją dostawy w sposób niesystematyczny - uwarunkowany prowadzeniem przez Zamawiającego prac badawczych.
Z co najmniej z 7-dniowym wyprzedzeniem Zamawiający będzie informował Dostawcę o konieczności realizacji dostawy zgodnie z przesłaną specyfikacją dostawy. Koszt dostaw leży po stronie Dostawcy
W ramach prowadzonych badań dostarczone materiały w szczególności będą wykorzystywane do prac:
-przy procesach nośnych opracowywanego rozwiązania, w tym zęba pod kątem sprawdzenia odporności na ścieranie
-wpływu parametrów roboczych (m.in. energii dostarczanej, punkty przyłożenia elementów grzejnych, temperatura materiałów, przebiegi czasowe zmian temperatur w czasie rozgrzewania i stygnięcia elementów) na stan materiałów po wykonaniu procesu łączenia (badania twardości i udarności)
- opracowania serii próbnych elementów opracowywanego rozwiązania, w tym zęba (dobór materiałów, technologia wytworzenia, itp.)
- opracowania serii próbnych elementów opracowywanego rozwiązania, w tym redlicy wysiewającej zoptymalizowanej do prawidłowej pracy na glebach mozaikowych i wyposażonej w odrzutnik materiału roślinnego
-wykonanie projektu konstrukcyjnego i prototypu ramy zawieszanej na TUZ ciągnika do której w czasie badań będą montowane m.in. redlice wysiewające
-opracowanie serii próbnych redlicy (dobór materiałów, technologia wytworzenia)
- opracowanie serii elementów rozwiązania agregatu uprawowo-nawozowo-siewnego zgodnego z technologią strip-till zgodnie z opracowywanymi przyjętymi modelami badawczymi.
- inne wykorzystanie zgodne z opracowaniem zespołu projektowego/badawczego.
W ramach zamówienia jako materiały niezbędne do prowadzenia przez Zamawiającego prac konieczna jest dostawa następujących materiałów:
Lp. Nazwa J.m. Ilość
1 Blacha stalowa/2,5*1500*3000/S355 J2+N kg 100
2 Blacha stalowa/4*1500*3000/S355 J2+N kg 650
3 Blacha stalowa/6*1500*3000/S355 J2+N kg 250
4 Blacha stalowa/8*2000*6000/S355 J2+N kg 7000
5 Blacha stalowa/10*2000*6000/S355 J2+N kg 8500
6 Blacha stalowa/12*2000*6000/S355 J2+N kg 3000
7 Blacha stalowa/15*2000*6000/S355 J2+N kg 5000
8 Blacha stalowa/18*2000*6000/S355 J2+N kg 9500
9 Blacha stalowa/20*2000*6000/S355 J2+N kg 2500
10 Blacha stalowa/22*2000*6000/S355 J2+N kg 3000
11 Blacha stalowa/25*2000*6000/S355 J2+N kg 5000
12 Blacha stalowa/30*2000*6000/S355 J2+N kg 3000
13 Blacha stalowa/50*2000*6000/S355 J2+N kg 2250
14 Ceownik UPN/60x30x6/S355J2 kg 4500
15 Ceownik UPN/80x40x6/S355J3 kg 4500
16 Pręty fi 16/S355J2/12mb kg 50
17 Pręty fi 20/S355J2/12mb kg 150
18 Pręty fi 30/S355J2/12mb kg 500
19 Pręty fi 35/S355J2/12mb kg 500
20 Pręty fi 60/S355J2+C/12mb kg 1000
21 Pręty fi 60/C45R/12mb kg 400
22 Płaskownik 50x25/S355J2/6mb m 600
23 Profil 100x100x8/Walcowany na gorąco/S355J2H/12mb m 600
24 Profil 100x50x8/Walcowany na gorąco/S355J2H/12mb m 120
25 Profil 80x80x8/Walcowany na gorąco/S355J2H/12mb m 240
26 Profil 80x60x6/Walcowany na gorąco/S355J2H/12mb m 60
27 Profil 200x200x10/Zimno gięty/S355J2H/12mb m 48
28 Profil 180x120x8/Zimno gięty/S355J2H/12mb m 48
29 Profil 180x100x8/Zimno gięty/S355J2H/12mb m 48
30 Profil 120x120x8/Zimno gięty/S355J2H/12mb m 48
31 Profil 100x50x6/Zimno gięty/S355J2H/12mb m 120
32 Profil 100x100x8/Zimno gięty/S355J2H/12mb m 120
33 Profil 50x50x4/Zimno gięty/S355J2H/12mb m 24
34 Profil 60x60x6/Zimno gięty/S355J2H/12mb m 60
35 Profil 40*40*4/Zimno gięty/S355JN/12mb m 1200
36 Rura stalowa/193,7*6,3/S355J2H/Bez szwu m 120
37 Rura stalowa/114,3*5,0/S355J2H/Bez szwu m 24
38 Rura stalowa/60,3*11,0/S355J2H/Bez szwu m 24
39 Rura stalowa/60,3*14,2/S355J2H/Bez szwu m 24
40 Rura stalowa/60,3*16,0/S355J2H/Bez szwu m 24

Okres gwarancji
Zgodnie z kryterium

CPV: 14622000-7, 14700000-8, 34941100-6, 44110000-4, 44163100-1, 44210000-5, 44212500-4, 44334000-0, 44423850-4

Dokument nr: 2024-3825-188049

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-22
Ofertę wraz z załącznikami należy dołączyć poprzez
bazę https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
lub wysyłając ją na e-mail : m.czuryszkiewicz@agrimet.com

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
gołdapski
Gmina
Gołdap
Miejscowość
Babki
Termin realizacji Zamówienia:
1) Rozpoczęcie - od dnia zawarcia umowy.
2) Zakończenie - nie później niż do 31.12.2024

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy z Wykonawcą/ Dostawcą w stosunku do treści złożonej przez niego oferty, w formie aneksu w przypadku:
a) gdy ze strony Instytucji Pośredniczącej pojawi się konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Oferenta,
b) istotnych zmian w zakresie przedmiotu i sposobu realizacji Umowy niespowodowanych działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze Stron Umowy,
c) gdy zaistnieje okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna z uwagi na prowadzone prace badawczo - rozwojowe, niemożliwa do przewidzenia w dniu podpisania umowy, skutkująca brakiem możliwości należytej realizacji umowy,
d) wprowadzenie zmian w przypadku wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani przeciwdziałać, a które uniemożliwia stronom wykonanie w części lub w całości ich zobowiązań, w szczególności: nieprzewidziane sytuacje wywołane pandemią Covid-19, wojną, działania stanu wyjątkowego, wojenne, działania wrogów zewnętrznych; terroryzm, rewolucję, przewrót wojskowy lub cywilny, wojnę domową; skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez Oferenta; klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; bunty, niepokoje, strajki, okupacje oraz inne wydarzenia losowe których nie można było przewidzieć na etapie wyboru oferty,
e) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy z Wykonawcą w zakresie terminu realizacji wykonania zamówienia w przypadku, gdy dotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest niemożliwe i wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, a także, gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowej realizacji umowy pod kątem dostawy materiałów w szczególności z uwagi na prowadzone prace badawczo rozwojowe i problemy, które w trakcie tych prac mogą zostać napotkane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania stosownych prac o charakterze badawczo - rozwojowym po stronie Zamawiającego.
Zastrzega się również zmiany w zakresie zmiany terminu realizacji dostawy, gdy w trakcie realizacji okaże się, że zaistnieje taka potrzeba, której na etapie przygotowania niniejszego postępowania lub podpisania umowy nie można było przewidzieć, co uwzględnia również okoliczność zmiany terminu realizacji projektu i/lub poszczególnych etapów działań związanych z prowadzonymi przez Zamawiającego pracami badawczo - rozwojowymi określonych w Zapytaniu ofertowym poprzez skrócenie lub wydłużenie ich terminów realizacji.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE/INFORMACJE DODATKOWE
1) Zamawiający zakłada okres realizacji zamówienia maksymalnie do 31.12.2024 roku. Na tym etapie konieczne jest wykorzystanie elementów zamówienia - z zastrzeżeniem warunków określonych w punkcie dotyczącym Warunków zmiany umowy. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie, jak to zostało określone w przedmiocie zamówienia, zamawianie dostaw zgodnie z przedłożoną ofertą w sposób niesystematyczny - uwarunkowany prowadzeniem przez Zamawiającego prac badawczych. Co najmniej z 7-dniowym wyprzedzeniem Zamawiający będzie informował Dostawcę o konieczności realizacji dostawy zgodnie z przesłaną specyfikacją dostawy. Koszt dostaw leży po stronie Dostawcy.
2) Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić będzie wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającego z odrębnych przepisów Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień w określonym terminie dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy/Dostawcy. Jeżeli Oferent nie przedłoży stosownych wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego na etapie oceny oferty, oferta zostanie odrzucona.
3) Zamawiający oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, specyfikę dostawy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, a także założeń przyjętych we wniosku o dofinansowanie które określają jakie elementy łącznie muszą zajść aby była możliwość realizacji zadań po stronie Zamawiającego.
4) Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy, jeżeli cena wybranej oferty znacząco przewyższa kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5) W sytuacji odrzucenia ofert z powodu, iż kwota oferty znacząco przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający może podjąć negocjacje z wybranymi Oferentami.
6) Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy jeśli po wyłonieniu oferenta wyjdą na jaw informacje uniemożliwiające prawidłową realizację umowy.
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość anulowania zapytania na każdym etapie jego realizacji, najpóźniej do momentu ostatecznego wyboru dostawcy, bez podania przyczyn.
8) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnego z przedmiotem niniejszego zamówienia.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w tym adekwatne PKD w dokumencie rejestrowym. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w treści formularza oferty, stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli wykonawca złoży stosowne oświadczenie iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, zawarte w treści formularza oferty, stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli wykonawca złoży stosowne oświadczenie iż jego sytuacja ekonomiczna i finansowa umożliwia wykonanie przedmiotu zamówienia, zawarte w treści formularza oferty, stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli wykonawca złoży stosowne oświadczenie iż posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia, zawarte w treści formularza oferty, stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Nie stanowią podmiotów powiązanych osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym,
tj. o zamówienie nie może ubiegać się podmiot powiązany ze składającym zapytanie ofertowe osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między składającym zapytanie ofertowe lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu składającego zapytanie ofertowe lub osobami wykonującymi w imieniu składającego zapytanie ofertowe czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a oferentami, polegające w szczególności na:
? uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
? posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji;
? pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
? pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wraz z ofertą (lub na Formularzu ofertowym - stanowiącym wzór do niniejszego Zapytania) Wykonawca powinien przedłożyć oświadczenie, w którym zagwarantuje, iż sposób realizacji zamówienia będzie korzystny z punktu widzenia ochrony środowiska poprzez zapewnienie minimalizacji zużycia materiałów, surowców, energii itp.
Wraz z ofertą (lub na Formularzu ofertowym stanowiącym wzór do niniejszego Zapytania) Wykonawca powinien przedłożyć oświadczenie, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym.
Wraz z ofertą (lub na Formularzu ofertowym - stanowiącym wzór do niniejszego Zapytania) prosimy o informację czy do realizacji zamówienia, w pracach nad jego skompletowaniem, lub dostawą i obsługą, lub produkcją były zaangażowane również osoby z niepełnosprawnościami przy równoczesnym zachowaniu równości szans i niedyskryminacji (w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis

Oferowana cena winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od wykonawcy :
1) Wypełniony Formularz Oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego
2) Wypełnione Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych, stanowiące Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego z załącznika
3) inne - zgodnie ze specyfikacją zamówienia.
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o ich wprowadzeniu lub wycofaniu oferty przed terminem składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) muszą być czytelne oraz parafowane przez osobę(y) podpisujące ofertę.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień, co do treści złożonej przez niego oferty w terminie wskazanym przez Zamawiającego chyba, że mimo ich uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, Wykonawca podlega wykluczeniu albo konieczne jest unieważnienie postępowania.
W ofercie prosimy o wskazanie osoby upoważnionej do kontaktu ze strony Wykonawcy, podając jej dane kontaktowe.
Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Ceny na ofercie powinny być cenami netto/brutto.
Jeśli ceny na ofercie będą wyrażone w innej walucie niż złoty polski Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej.
Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie negocjacji cenowych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podawania przyczyny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapytania ofertowego. O wprowadzonych zmianach Zamawiający niezwłocznie poinformuje na stronie internetowej
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Oferta powinna zawierać warunki płatności.
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Oferty, które wpłyną po terminie, zostaną pozostawione bez oceny, jako nieważne.

WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA
KRYTERIA OCENY OFERTY I SPOSÓB PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY
1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego na podstawie kryteriów podanych poniżej.
2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
? nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego;
? zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania;
? zostaną złożone w terminie
3. Zamawiający odrzuci ofertę na etapie oceny punktowej jeżeli:
a) wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu opisanych w powyżej niniejszego zapytania
b) jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania cenowego
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji
d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
e) wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, lub nie uzupełnił wymaganych dokumentów,
f) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
4. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryteria podane poniżej oraz oferty, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Oferenta do złożenia wyjaśnień w przypadku, gdy cena oferty będzie rażąco odbiegać od stawek rynkowych.
6. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy, jeżeli cena wybranej oferty znacząco przewyższa kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
7. W sytuacji odrzucenia ofert z powodu, iż kwota oferty znacząco przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający może podjąć negocjacje z wybranymi Oferentami.
8. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy jeśli po wyłonieniu oferenta wyjdą na jaw informacje uniemożliwiające prawidłową realizację umowy.
9. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium przedmiotowe zawarte w zapytaniu.
1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zapisami Zapytania ofertowego i przy zachowaniu należytej staranności.
2. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość przedmiotu zamówienia i jej zgodność z przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za ścisłe przestrzeganie ustalonych terminów realizacji.
3. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, i inne nazwy określające produkt należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności czy innych parametrów technicznych odpowiednich dla danego materiału/towaru. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-04-15
Data ostatniej zmiany
2024-04-15 12:33:44

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
C = (Cnn/Cnob) x 60 pkt
C - liczba punktów za cenę
Cnn - cena netto najniższa spośród rozpatrywanych ofert
Cnob - cena netto rozpatrywanej oferty
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
G - Okres gwarancji: 40 pkt
gdzie:
Do 11 miesięcy włącznie G= 0 pkt
Od 12 do 23 miesięcy G= 20 pkt
Od 24 miesięcy G=30 pkt
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert, punkty będą liczone do dwóch miejsc po przecinku.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Mariola Czuryszkiewicz
tel.: +48 606 946 454
e-mail: biuroagrimet@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.