dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
śląskie (Będzin)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie i montaż napisu - informacji wizualnej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 3-go Maja 15 22-500 Hrubieszów powiat: hrubieszowski tel.: 084 696 55 60, tel. (084) 535 39 57 ddpsenior@hrubieszow.ops.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Hrubieszów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 084 696 55 60, |
Termin składania ofert: | 2024-04-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozeznanie rynku w celu oszacowania wartości zamówienia na wykonanie i montaż napisu - informacji wizualnej ,,DZIENNY DOM POBYTU DLA SENIORÓW W HRUBIESZOWIE", w ramach projektu pn. ,,Rozwój Lokalny Hrubieszowa - od partycypacji do realizacji" finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Hrubieszowie niniejszym zaprasza do składania wyceny zamówienia w ramach rozeznania rynku w celu oszacowania wartości zamówienia (załącznik nr 1 - Formularz wyceny / oszacowania wartości zamówienia). Niniejsze rozeznanie rynku realizowane jest w celu ustalenia szacunkowej wartości usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. Przedłożenie szacunkowej wartości nie stanowi oferty Wykonawcy. Na podstawie przeprowadzonego rozeznania zamawiający określi i zastosuje prawidłowy tryb wyboru Wykonawcy usługi. I. Przedmiot zamówienia - usługi: II. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu i montażu napisu - informacji wizualnej ,,DZIENNY DOM POBYTU DLA SENIORÓW W HRUBIESZOWIE", w lokalizacji stałej DDP w Hrubieszowie przy Ul. Staszica 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Materiał wykonania liter: płyta warstwowa dibond. 2. Grubość liter: 0,3 mm (+/- 1 mm). 3. Kolor liter: brąz szczotkowany. 4. Montaż liter: szyna grubości 1,5 cm (+/- 0,2 cm) montowana do ściany za pomocą kołków. 5. Forma i kształt liter: zgodnie z załącznikiem nr 2. 6. Miejsce montażu: fronton budynku, zgodnie z załącznikiem nr 3. Informacje uzupełniające: 1. Wykonawca w ciągu 2 dni od zlecenia wykonania usługi przedłoży do akceptacji zamawiającego projekt napisu w formie graficznej. 2. Wykonawca przed realizacją usługi zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w terenie. 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną, administracyjną i karną za jakość wykonywanych usług. 4. Wykonawca podczas montażu napisu zobowiązany jest zachowa\\\\c szczególne warunki BHP. 5. Wszelkie koszty związane z realizacją zadania ponosi Wykonawca. 6. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do osiągnięcia ostatecznego, opisanego niniejszym opisem, Przedmiotu Zamówienia winien zapewnić Wykonawca a ich całkowity koszt należy uwzględnić w ofercie. 7. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić wszelkie prace w taki sposób, żeby Zamawiający nie utracił gwarancji udzielonej na przeprowadzone na obiekcie prace. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia sposobu montażu napisu do elewacji z firmą realizującą prace adaptacyjne w obiekcie. 8. Zamawiający uzyskał od Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie, delegatura w Zamościu pozwolenie (decyzję) na umieszczenie napisów na elewacji frontowej budynku przy ulicy Staszica 9. CPV: 79341000-6 Dokument nr: MOPS.2201.18.2024.DDP Składanie ofert: VII. Miejsce, termin składania formularza wyceny / oszacowania wartości zamówienia. 1. Wypełniony formularz, zawierający cenę netto kosztów zamówienia na wykonanie i montaż napisu - informacji wizualnej ,,DZIENNY DOM POBYTU DLA SENIORÓW W HRUBIESZOWIE", w ramach projektu pn. ,,Rozwój Lokalny Hrubieszowa - od partycypacji do realizacji" finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021, złożyć należy na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, na adres e-mail: ddpsenior@hrubieszow.ops.pl, w terminie do dnia 21 kwietnia 2024 r. Miejsce i termin realizacji: III. Terminy wykonania zamówienia: Termin wykonania przedmiotu umowy Zamawiający określa nie później niż do dnia 27 kwietnia 2024 roku. Wymagania: IV. Tryb udzielenia zamówienia: 1. Niniejsze rozeznanie rynku realizowane jest w celu ustalenia szacunkowej wartości usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. Przedłożenie szacunkowej wartości nie stanowi oferty Wykonawcy. Na podstawie przeprowadzonego rozeznania Zamawiający określi i zastosuje prawidłowy tryb wyboru Wykonawcy usługi. 2. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. V. Opis sposobu obliczania ceny: 1. Wycena zamówienia musi zawierać cenę netto przedmiotu zamówienia. 2. Cena musi być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. W cenie uwzględnia się wszystkie koszty, opłaty do wykonania i poniesienia przez Wykonawcę, a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz ewentualne upusty i rabaty. 4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. VI. Gwarancja na przedmiot zamówienia: 12 miesięcy. VIII. Informacje dodatkowe. 1. Wykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu zamówienia innej osobie, bez pisemnej zgody Zamawiającego. 2. Zamawiający informuje, iż zapytanie składane jest w celu rozeznania rynku i oszacowania wartości zamówienia, a odpowiedź na niniejsze rozeznanie rynku nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kc i przepisów Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. Ponadto Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Hrubieszowie informuje, że właściwy tryb odbędzie się po oszacowaniu wartości zamówienia. 3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 4. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą realizowane będą w złotych polskich PLN. 5. Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy będzie następowała przelewem (na zasadzie podzielonej płatności) w terminie do 30 kwietnia, po wykonaniu zamówienia, przedstawieniu faktury bądź rachunku i zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny, wezwania Wykonawcy do wyjaśnień, w tym wyjaśnienia rażąco niskiej ceny lub uzupełnienia oferty oraz poprawy oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych i innych nie wpływających na zmianę treści oferty. 7. Powyższe zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. 8. Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń z tytułu otrzymania niniejszego zaproszenia do złożenia oferty oraz przygotowania i złożenia oferty na to zaproszenie. 9. Zmiany umowy mogą być dokonane zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale 3 - ,,Zmiany umowy", Wytycznych w zakresie udzielania zamówień w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021. Kontakt: 2. Szczegółowe informacje na temat zamówienia dostępne są w dziennym Domu Pobytu dla Seniorów w Hrubieszowie, tel. (084) 535 39 57. |
© eurobudowa.pl 2004-2024