Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Przysuski
Aleja Jana Pawła II 10
26-400 Przysucha
powiat: przysuski
Tel. (48) 675 25 53, fax (48) 675 25 53 w. 21, Tel. 508 187 382, Tel. (48) 675-20-81
zp@powiatprzysuski.eu
Województwo: mazowieckie
Miasto: Przysucha
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. (48) 675 25 53,
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Rodzaj zamówienia: Usługa
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zamówienia polegającego na
zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego:
Rozbudowa drogi powiatowej nr 3329 W Potworów - Jamki - Skrzyńsko
Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy :
reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów;
sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
- potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.
Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo:
- wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych;
- żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę
W ramach w/w usług Wykonawca zobowiązuje się zlecony nadzór inwestorski wykonywać zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym, dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej i postanowieniami umowy. Podczas prowadzenia prac należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej, Polskich Norm oraz europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.
1. Obowiązkiem Inspektora nadzoru będzie wykonywanie wszystkich obowiązków określonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. póz. 2351 ze zm.), a w szczególności:
1) Świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji, kontroli i doradztwa technicznego zgodnie z ustawą Prawo budowlane;
2) Wydawanie wykonawcom inwestycji lub kierownikowi budowy pleceń potwierdzonych niezwłocznie wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrycia elementów zakrytych, przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych prac;
3) Zapoznanie się z posiadanym przez Zamawiającego programem funkcjonalno -użytkowym, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem oraz pisemne zgłaszanie stwierdzonych nieprawidłowości i dokonanych poprawek dokumentacji projektowej;
4) Udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy;
5) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
6) Ocena poprawności wykonania harmonogramów rzeczowo-finansowych sporządzanych przez Wykonawcę prac projektowych i robót budowlanych;
7) Kontrolowanie zgodności realizacji zadania inwestycyjnego z umową zawartą między Wykonawcą prac projektowych i robót budowlanych a Zamawiającym;
8) Oceny zgodności wykonanej koncepcji realizacji zadania i dokumentacji projektowej z programem funkcjonalno - użytkowym oraz obowiązującymi przepisami prawa;
9) Oceny zgodności wykonanej dokumentacji projektowo kosztorysowej z programem funkcjonalno - użytkowym oraz obowiązującymi przepisami prawa;
10) Uczestniczenie w czynnościach odbiorowych dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawcę prac projektowych i robót budowlanych.
11) Wykonywanie wszystkich czynności przypisanych inspektorowi nadzoru wynikających z umowy na wykonanie prac projektowych i robót budowlanych zawartej między Zamawiającym a wykonawcą prac projektowych i robót budowlanych.
12) Sprawdzanie kwalifikacji osób zatrudnionych przez Wykonawców na budowie;
13) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, pisemna akceptacja materiałów i urządzeń przewidzianych do wbudowania, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, nie posiadających wymaganych certyfikatów, nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz niezgodnych z dokumentacją projektową;
14) Monitorowanie, sprawdzanie zgodności i autentyczności przedstawionych certyfikatów materiałów i urządzeń, prawidłowości ubezpieczeń, gwarancji, praw własności, za które Wykonawcy są odpowiedzialni zgodnie z warunkami umów;
15) Sprawdzanie i pisemne odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie i nadzór podczas prób i odbiorów technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych wchodzących w skład wykonywanego przedmiotu umowy i przekazywanie ich do użytkowania;
16) Organizacja prac związanych z nadzorem w celu uniknięcia zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę;
17) Monitorowanie, sprawdzanie oraz pisemne zatwierdzanie harmonogramu
zaawansowania prac przez wykonawców, nie rzadziej niż raz w miesiącu;
18) Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP, akceptacja urządzeń zabezpieczających rejon robót, tablic informacyjnych, odcinków wyłączonych w ruchu;
19) Żądanie od Projektanta dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanej dokumentacji projektowej na etapie realizacji inwestycji;
20) Żądanie od Wykonawcy zadania i kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymanie dalszych prac wykonywanych niezgodnie z dokumentacją projektową oraz sztuką budowlaną;
21) Przedkładanie Zamawiającemu wszystkich oświadczeń i zapytań (wraz z propozycją odpowiedzi) dostarczonych przez wykonawcę zadania;
22) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia stwierdzonych wad, a także kontrolowanie rozliczenia inwestycji;
23) Uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach dotyczących budowy, na każde wezwanie Zamawiającego, odbywanych w siedzibie Zamawiającego lub na placu budowy;
24) Stała kontrola terenu budowy podczas wykonywania robót budowlanych. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania w istotnych dla właściwej realizacji elementów robót. Inspektor nadzoru jest zobowiązany do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 48 godzin od telefonicznego lub mailowego powiadomienia przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego lub niezwłocznie w nagłych przypadkach lub zagrażających bezpieczeństwu na budowie. W celu weryfikacji obecności na budowie Zamawiający ma prawo do żądania podpisywania list obecności lub zastosowania innych form sprawdzenia. Konieczność pracy Inspektora Nadzoru w dni ustawowo wolne od pracy lub / i w godz.ch popołudniowych, wieczornych nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
25) Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, wpisem do dziennika budowy.
26) Przygotowanie i uczestniczenie w czynnościach odbiorów częściowych, a także odbiorach specjalistycznych, dostawców mediów;
27) Sprawdzenie i ocena poprawności dokumentów złożonych przez Wykonawcę prac projektowych i robót budowlanych dotyczących waloryzacji wynagrodzenia.
28) Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego, sporządzenie listy ewentualnych wad i usterek z terminem ich usunięcia oraz innych dokumentów związanych z warunkami kontraktu, skompletowanie pełnej dokumentacji odbiorowej (projektów powykonawczych, protokołów prób i odbiorów, certyfikatów, świadectw zgodności, atestów itp.), dokonywanie stwierdzenia wpisem do dziennika budowy, że wykonawca robót zakończył wszystkie roboty, stwierdzenie zgodności wpisu wykonawcy robót ze stanem faktycznym, dokonywanie kontroli rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji,
29) Prowadzenie nadzoru nad usunięciem ewentualnych wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi.
30) Prowadzenie i przechowywanie korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji umów, ze szczególnych uwzględnieniem uwag i wniosków kierowanych do Zamawiającego mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń itp.;
31) Egzekwowanie opracowania przez Wykonawców zadań instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz pisemna ich akceptacja;
32) Uczestniczenie w przekazaniu budowy do użytkowania, skompletowanie dokumentów oraz współpraca z Wykonawcą robót i Zamawiającym przy uzyskaniu decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu;
33) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych;
34) Informowanie Zamawiającego i Wykonawcy robót o konieczności zmiany kierownika budowy lub robót, a także wystąpienie z żądaniem takiej zmiany w imieniu Zamawiającego do Wykonawców robót;
35) Sprawdzenie i akceptowanie kosztorysu powykonawczego, sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, dokumentacji powykonawczej, zatwierdzenie faktur wystawionych przez Wykonawcę robót, wypełnianie i podpisywanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu robót;
36) Opiniowanie projektów aneksów do umowy w Wykonawcą robót za ewentualne roboty dodatkowe, przygotowywanie protokołów konieczności i negocjacji, weryfikacja kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe;
37) Udział w organizowanych przez Zamawiającego przeglądach okresowych mających na celu usunięcie wad i nieprawidłowości stwierdzonych przy realizacji robót.
2. Zamawiający informuje, iż w celu wyceny usługi: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zamówienia polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego:
Rozbudowa drogi powiatowej nr 3329 W Potworów - Jamki - Skrzyńsko kompletna dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zmówienia w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 ust. 1 ustawy pzp, Nr sprawy: ZP-1.272.11.2024 na wykonanie prac projektowych i robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru znajduje się na platformie e-Zamówienia
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-6c520804-f661-11 ee-ac52-ee29f86ffd4f
Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia na wykonanie prac projektowych i robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru stanowi załącznik nr3 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobą (osobami) do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub równoważne im uprawnienia wynikające z wcześniej obowiązujących przepisów.
4. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust 1. Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zwanej dalej ,,ustawą" ogłoszonej
15 kwietnia 2022 r. w Dzienniku Ustaw pod póz. 835.
Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania zmierzającego do udzjelenia zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych lub z wyłączeniem stosowania tej ustawy
Na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
0 którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. póz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust.
1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. póz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzjelenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z art. 7 ust. 1 ustawy będzie wykonywana zgodnie z art. 596 ustawy Pzp.
Jako sankcję przewidziano również karę pieniężną nakładaną na osoby lub podmioty podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie. Przy czym, przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie rozumie się odpowiednio złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie, złożenie oferty, przystąpienie do negocjacji lub złożenie pracy konkursowej.

CPV: 71247000-1, 71520000-9

Dokument nr: ZP-I.272.12.2024

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 23.04.2024 r. o godz. 10:15.

Składanie ofert:
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być doręczona w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście w siedzibie Zamawiającego na adres:
26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II 10, pok. Nr 51 (sekretariat) na druku oferty stanowiącym Załącznik nrl do zapytania ofertowego, do dnia 23.04.2024 r. do godz. 10:00 w zaklejonej kopercie z opisem:
,,Oferta na:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zamówienia polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego: Rozbudowa drogi powiatowej nr 3329 W Potworów - Jamki - Skrzyńsko
Nie otwierać do dnia 23.04.2024 r. do godz. 10:15"

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia jest zgodny z terminem realizacji zadania przez Wykonawcę prac projektowych i robót budowlanych tj.
do 17 miesięcy od podpisania umowy (w tym termin opracowania dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID) w terminie do 13 miesięcy od dnia podpisania umowy)
Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego wykonania i rozliczenia zamówienia, ale okres realizacji zadania musi wynosić powyżej 12 miesięcy od dnia podpisania umowy

Wymagania:
Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej kwoty 130 000 złotych.
Kara pieniężna nakładana będzie przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
5. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu:
- oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego osoby wskazanej do pełnienia funkcji inspektora nadzoru,
- oświadczenia o podjęciu się pełnienia funkcji inspektora nadzoru.
6. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
2. Usługa nadzoru wykonywana będzie przez cały okres realizacji zadania do momentu końcowego odbioru. W przypadku wydłużenia terminu realizacji prac projektowych i robót budowlanych Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca powinien sporządzić ofertę w formie pisemnej, w języku polskim na załączonym Formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, podając nazwę i adres Wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej lub upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy opatrzony pieczątką imienną.
2. Cenę brutto oferty należy podać w formie ryczałtu, którego definicję określa art. 632 Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, póz. 93, z późniejszymi zmianami).
3. W sporządzonej ofercie należy podać cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wyrażoną w złotych Polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z odpowiednim zaokrągleniem w dół lub w górę.
4. Jeżeli cena ryczałtowa podana liczbą nie odpowiada cenie ryczałtowej podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę ryczałtową podaną słownie.
5. Wykonawca ma obowiązek zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.
6. Kwota za realizację zamówienia podana przez Wykonawcę powinny uwzględniać zysk Wykonawcy oraz wszystkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia określonego w zapytaniu.
7. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca składając ofertę, w celu wykazania, że dysponuje lub będzie dysponował osobą (osobami) posiadającymi uprawnienia budowlane nadzorowania robót budowlanych w specjalności drogowej bez ograniczeń załączy do niej poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię tych uprawnień.
9. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - o czym Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
10. Oferta powinna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Wykonawcy.
11. Wszelkie podpisy powinny być złożone w sposób umożliwiający ich identyfikację (np. wraz z imienną pieczątką osoby podpisującej), w celu możliwości jednoznacznej identyfikacji osoby podpisującej ofertę.
12. Oferta powinna również zawierać w przypadku, gdy Wykonawcę w zapytaniu reprezentuje pełnomocnik oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa.
13. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze danego Wykonawcy.
14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty poniesione w związku z przygotowaniem oferty i udziałem w postępowaniu.
15. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego Zapytania ofertowego.
16. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, póz. 1503 z późn. zmian.), Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania i winny być oznaczone klauzulą: ,,Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji" oraz dołączone w osobnej wewnętrznej kopercie, odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie. Strony należy ponumerować w taki sposób, aby umożliwić ich dostosowanie do pozostałej części oferty (należy zachować ciągłość numeracji stron).
2. Poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta powinna posiadać nazwę i adres Oferenta, aby można było ją odesłać w przypadku wpływu oferty po terminie lub stwierdzeniu jej nieważności.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Oferty złożone w formie nieprzewidzianej w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.
6. O terminie złożenia oferty decyduje data jej wpływu do siedziby Zamawiającego (nie data stempla pocztowego).
7. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VI. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryteriów: - Cena 100%.
2. W wyniku postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wybierze ofertę z najkorzystniejszą ceną oraz podpisze umowę na jego realizację (wzór: Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego).
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem poczty elektronicznej.
2. Wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie BIP Urzędu Starostwa Powiatowego w Przysusze: www.bip.przysucha.pk
3. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy (najpóźniej w dniu podpisania umowy) zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu następujących dokumentów:
a) oryginał lub kserokopię umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia poświadczoną za zgodność z oryginałem (jeżeli dotyczy Wykonawcy),
b) informacje o osobach umocowanych do zawarcia umowy i okazania pełnomocnictwa, jeżeli taka konieczność zaistnieje,
c) oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie pełnić nadzór,
d) oświadczenia o podjęciu się pełnienia funkcji inspektora nadzoru osoby, które będą pełnić nadzór.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru oferty najkorzystniejszej.
3. Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane, nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Starostwa Powiatowego w Przysusze z tytułu otrzymania niniejszego zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia ofert na to zapytanie.
4. W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. póz. 1605 z późn. zm)
5. Adres strony internetowej Zamawiającego: http://bip.przysucha.pl.

Kontakt:
6. Wszelkich informacji udziela:
- Grzegorz Borycki - Kierownik Wydziału Zamówień Publicznych, Tel. 508 187 382
- Dariusz Ambrożek - Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Przysusze
Tel. (48) 675-20-81

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.