Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aktualizacja Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Aktualizacja Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe

Data zamieszczenia: 2024-04-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta Kielce Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska
Rynek 1
25-303 Kielce
powiat: Kielce
41 36 76 466
sekretariat.gks@um.kielce.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Wadium: ---
Nr telefonu: 41 36 76 466
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zwracamy się z zaproszeniem do złożenia oferty , w trybie art. 2, pkt 1 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych, na opracowanie ,,Aktualizacji Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Kielce".
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Realizacja Przedmiotu zamówienia podzielona jest na dwa następujące etapy (Etap I i Etap II).
1) Etap I
W ramach I Etapu realizacji przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentu ,,Aktualizacja założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe Miasta Kielce". Prace związane z wykonaniem przedmiotu umowy należy rozpocząć od:
o Wykonania harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia.
o Wykonania koncepcji zawartości merytorycznej dla Opracowania.
Opracowanie powinno zawierać:
a) Ocenę stanu aktualnego i przewidywanych zmian zapotrzebowania na ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe, a w szczególności:
- inwentaryzację, uzupełnienie i ocenę stanu istniejącego poszczególnych systemów zaopatrzenia w energię (cieplnego, gazowego, elektroenergetycznego),
-przygotowanie mapy systemów ciepłowniczych, elektroenergetycznych i gazowych z naniesieniem terenów rozwojowych (zabudowa jednorodzinna, zabudowa wielorodzinna, zabudowa usługowa i zabudowa przemysłowa) spełniające wymogi § 6 ust. 1 umowy,
-bilans i prognozę bilansu ciepła na potrzeby związane z ogrzewaniem, ciepłą wodą użytkową i ciepłem dla potrzeb technologicznych z uwzględnieniem grup odbiorców i rodzajów źródeł energii,
-bilans i prognoza bilansu zużycia energii elektrycznej i gazu w podziale na grupy odbiorców i cele konsumpcyjne,
-oceną przewidywanych zmian zapotrzebowania na ciepło, energią elektryczną i na gaz w perspektywie roku 2039 (w oparciu o obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy),
-możliwość pokrycia zapotrzebowania na ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe, -zestawienie informacji uzyskanych od działających na terenie gminy przedsiębiorstw energetycznych oraz planów rozwoju tych przedsiębiorstw w zakresie zaspokojenia obecnego i przyszłego zapotrzebowania na paliwa,
-wytyczne do rozbudowy systemów zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
-ocenę potencjału energetycznego Miasta Kielce w zakresie odnawialnych źródeł energii, ze szczególnym uwzględnieniem budynków użyteczności publicznej i nieruchomości gruntowych należących do Gminy Kielce oraz spółek Gminy Kielce.
b) Analizę przedsięwzięć racjonalizujących użytkowanie ciepła, energii elektrycznej i paliw gazowych przez odbiorców i użytkowników z uwzględnieniem aspektów m.in.:
-bezpieczeństwa energetycznego rozumianego jako ciągłości dostaw wszystkich energii (ciepła, energii elektrycznej, gazu),
-propozycji rozwiązań promujących poprawę efektywności energetycznej i rozwój odnawialnych źródeł energii,
c) Analizę możliwości wykorzystania istniejących nadwyżek i lokalnych zasobów paliw i energii, z uwzględnieniem energii elektrycznej i ciepła wytwarzanych w odnawialnych źródłach energii (ze szczególnym uwzględnieniem budynków użyteczności publicznej i nieruchomości gruntowych należących do Gminy Kielce oraz spółek Gminy Kielce), energii elektrycznej i ciepła użytkowego wytwarzanych w kogeneracji oraz zagospodarowania ciepła odpadowego z instalacji przemysłowych.
d) Analizę możliwości stosowania środków poprawy efektywności energetycznej w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o efektywności energetycznej.
e) Wskazanie zakresu współpracy z innymi gminami.
f) Opracowanie monitoringu realizacji wyznaczonych celów strategicznych.
g) Opracowanie systemu monitoringu realizacji planów rozwoju przedsiębiorstw energetycznych.
h) Uwzględnienie informacji i propozycji niezbędnych do opracowania Aktualizacji założeń od przedsiębiorstw energetycznych.
2) Etap II
W ramach II Etapu realizacji Umowy Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wymaganych
przepisami uzgodnień, opinii, itp., a następnie przyjęcia przedmiotu umowy przez Zamawiającego.
Czynności warunkujące zakończenie i odbiór przedmiotu umowy to w szczególności:
a) Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko lub uzyskanie
uzgodnienia właściwych organów postanowienia o odstąpieniu od konieczności przeprowadzania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko,
b) Uzyskanie innych wymaganych uzgodnień zgodnie z obowiązującym prawem,
c) Przedłożenie projektu aktualizacji Założeń do zaopiniowania Samorządowi Województwa
w zakresie koordynacji współpracy z innymi gminami oraz w zakresie zgodności z założeniami polityki energetycznej państwa i uzyskanie pozytywnej opinii Samorządu,
d) Przygotowanie do wyłożenia do publicznego wglądu i wyłożenie na okres 21 dni
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
e) Dokonanie analizy złożonych przez osoby i jednostki organizacyjne wniosków, zastrzeżeń
i uwag do aktualizacji Założeń i przygotowanie wszelkich materiałów niezbędnych do ich rozpatrzenia przez Radę Miasta Kielce,
f) Udział w posiedzeniach Komisji Rady Miasta Kielce oraz posiedzeniach sesji Rady Miasta
Kielce, w tym prezentacja aktualizacji Założeń, udzielanie wyjaśnień, odpowiedzi na pytania,
g) Przygotowanie projektu odpowiedniej uchwały Rady Miasta Kielce w sprawie Aktualizacji
założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe Miasta Kielce,
h) Wniesienie ewentualnych poprawek wynikających z uwag Komisji Rady Miasta i składanych
przez Radnych na sesji, aż do przyjęcia Aktualizacji przez Radę Miasta Kielce w formie uchwały jako dokumentu obowiązującego,
i) Przekazanie przyjętego przez Radę Miasta Kielce Opracowania w wersji papierowej
i elektronicznej Zamawiającemu.
2. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania Zamawiającego o wszelkich faktach mogących mieć wpływ na realizację zadań wynikających z przedmiotu zapytania.
3. Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia na rzecz Zamawiającego autorskich praw majątkowych do pracy powstałej na podstawie niniejszego zamówienia na czas nieoznaczony z prawem Zamawiającego do wprowadzenia zmian, zgodnie z postanowieniami § 8 umowy.
4. Aktualizacja winna być przekazana Zamawiającemu w trzech egzemplarzach w wersji papierowej i w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej (w formacie MS Word i .pdf).
5. Ocena spełnienia wymagań w stosunku do Oferentów zostanie dokonana wg formuły ,,spełnia -nie spełnia". Niespełnienie chociażby jednego wymagania skutkować będzie odrzuceniem oferty Oferenta.

Dokument nr: GKŚ-V.0630.6.2024

Składanie ofert:
2. Miejsce i termin składania ofert:
a) Ofertę należy składać w formie papierowej.
b) Opakowanie oferty-
Ofertę należy złożyć w wersji papierowej w trwale zamkniętym, nieprzejrzystym i nienaruszonym opakowaniu (kopercie), uniemożliwiającym otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miasta Kielce Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska,
25-675 Kielce, Ul. Strycharska 6 pok. 306, III piętro.
Na opakowaniu należy wpisać: Oferta na ,,Opracowanie Aktualizacji Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Kielce". Należy podać dane Wykonawcy: Nazwa, adres i numer telefonu (dopuszcza się odcisk stempla)
c) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 25.04.2024 r. Oferty złożone po terminie jak wyżej nie będą rozpatrywane. Za termin złożenia oferty uznaje się datę i godzinę wpływu dokumentów do Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się do dnia 30.11.2024 r., z tym, że:
1) termin realizacji części przedmiotu Umowy (Etap I), o którym mowa w §1 ust. 2 pkt. 2 umowy: do dnia 05.08.2024 r.;
2) termin realizacji części przedmiotu Umowy (Etap II), o którym mowa w §1 ust. 2 pkt. 3 umowy: do dnia 30.11.2024 r.;
z zastrzeżeniem, że czynności wskazane w § 1 ust. 2 pkt. 1 lit. a (umowy) należy wykonać w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, a czynności wskazane w § 1 ust. 2 pkt.l lit. b (umowy) w ciągu 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
Dokumenty wymagają akceptacji Zamawiającego.
Przewidywany harmonogram płatności: do 14 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wypłacone w następujących częściach:
1) po wykonaniu I Etapu - w kwocie równej 50% wynagrodzenia brutto,
2) po wykonaniu II Etapu - w kwocie równej 50% wynagrodzenia brutto
Dokumenty wymagane w postępowaniu
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do Zaproszenia.
2. Dowody należycie wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.
3. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, za wyjątkiem sytuacji, jeżeli Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wymagana forma papierowa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem zgodnie z opisem w punkcie VII ppkt. 2 lit. g.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia - w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (o ile dotyczy).
Wymagana forma papierowa - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza zgodnie a art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo notariacie.
V. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami oraz udzielanie wyjaśnień
1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej: konrad.stepien@um.kielce.pl z powołaniem się w tytule e-maila na znak sprawy zamieszczony na stronie tytułowej Zaproszenia tj.: GKŚ-V.0630.6.2024.
2. Fakt otrzymania przekazanych oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem poczty elektronicznej każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza.
3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na adres emailowy podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zaproszenia. Zamawiający niezwłocznie, bez ujawniania źródła zapytania, zamieści treść zapytań wraz z odpowiedziami na stronie internetowej: bipum.kielce.eu.
6. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zaproszenia. Dokonaną zmianę Zamawiający opublikuje na stronie internetowej: bipum.kielce.eu.
VI. Termin związania ofertą
1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 45 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
VII. Opis sposobu przygotowania i termin złożenia ofert.
1. Wymogi formalne:
a) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertą.
b) Oferta musi odpowiadać wszelkim wymogom zawartym w Zaproszeniu i być złożona na Formularzu stanowiącym zał. nr 1 do Zaproszenia pod rygorem odrzucenia.
c) Oferta musi być sporządzona w języku polskim,
d) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
e) Wraz z ofertą winny być złożone dokumenty wymienione w pkt IV,
f) Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów, o których mowa w pkt IV ppkt 3-4 lub dokumenty te są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wątpliwości, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub do udzjelenia wyjaśnień.
d) Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, w sposób wskazany w lit. e.
e) Zamawiający uznaje, że podpisem jest złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli własnoręczny znak jest nieczytelny lub nie zawiera imienia i nazwiska to musi być on uzupełniony napisem (np, w formie odcisku stempla), z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego.
f) Każda poprawka w ofercie musi być podpisana przez osobę/y podpisującą/e ofertę.
g) Poświadczenie kopii dokumentu za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca poprzez opatrzenie kopi dokumentu własnoręcznym podpisem.
h) W przypadku pełnomocnictwa zasady poświadczenia za zgodność z oryginałem określono w pkt IV ppkt 4.
VIII. Sposób obliczenia ceny
1. Wykonawca w Formularzu oferty, stanowiącym Zał. nr 1 do Zaproszenia, poda cenę ofertową brutto (z uwzględnieniem podatku VAT) za wykonanie całego przedmiotu zamówienia. W ofercie należy podać cenę brutto cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z otrzymanego zaproszenia, jak również w nim nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
3. Wykonawca określi cenę realizacji zamówienia uwzględniając pełną treść zaproszenia i udostępnionych dokumentów oraz wzoru umowy.
4. W cenie ryczałtowej należy uwzględnić wszystkie okoliczności nieprzewidziane, ale konieczne do wykonania zamówienia.
IX. Kryteria i sposób oceny ofert:
1. Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest:
- Cena (C) - waga 80 %
- Dowody należytego wykonania umowy - waga 20 %
2. Sposób oceny ofert
kryterium: ,,Cena"
Maksymalnie w tym kryterium można otrzymać 80,00 punktów.
Ilość punktów dla każdej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru:
C min.
C =...........x 80 % gdzie: 1 % -1 punkt
Co
gdzie:
C - ilość punktów oferty ocenianej
C min - cena minimalna spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu Co- cena oferty ocenianej
kryterium: ,,Dowody należytego wykonania umowy "
Oferta otrzyma 2 pkt. za każdą wykazaną ponad 1 (jedną) referencję (pierwsze wykazane na spełnienie warunku udziału w postępowaniu). Za przedmiot zamówienia rozumie się opracowanie tj. plan zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla miasta o liczbie mieszkańców powyżej 80 tyś. lub założenia do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla miasta o liczbie mieszkańców powyżej 80 tyś. lub aktualizację jednego z powyższych opracowań dla miast o liczbie mieszkańców powyżej 80 tyś.
Maksymalna liczba punktów-20.
20% - 20 punktów
Dowodami należytego wykonania umowy są referencje bądź inne dokumenty równoważne wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, zawierające wskazanie przedmiotu zamówienia oraz oceny rzetelności jego wykonania.
Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największą ilość punktów w oparciu o przyjęte kryteria.
1. Przy obliczaniu liczby punktów Zamawiający zaokrąglał będzie wyniki do dwóch miejsc po przecinku (z zastosowaniem reguł matematycznych).
2. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty bądź o uzupełnienie dokumentów.
3. Zamawiający, w przypadku braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takich samych cenach, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych, wyznaczając termin na ich złożenie. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
4. Zamawiający może nie rozstrzygnąć postępowania, jeżeli cena oferty uznanej za najkorzystniejszą, przewyższy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do niniejszego zaproszenia i projektu umowy, odwołania zaproszenia, unieważnienia prowadzonego postępowania bez podania przyczyn oraz do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, Z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy roszczenie przeciwko Zamawiającemu.
6. Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
d) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który w wyznaczonym terminie nie zgodzi się na poprawienie omyłki, o której mowa w lit. c).
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych
ofert.
8. Niestawienie się Wykonawcy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, celem podpisania umowy traktowane będzie jako nieprzystąpienie do zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
10. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

Kontakt:
5. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące prowadzonego postępowania należy kierować na adres Zamawiającego:
Urząd Miasta Kielce
Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska ul. Strycharska 6 25-361 Kielce tel.: 41 36 76 466
e-mail: konrad.stepien@um.kielce.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.